Ja die gaat niet door op last van Rutte, hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de datum van de housewarming volgens mij even gemist. Kun je die nog eens doorsturen?
Door die nieuwe regels bij supermarkten enzo lijkt het steeds makkelijker te worden voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:54 schreef HeatWave het volgende:
Toch nog even snel naar buiten geweest, apotheek aan de overkant. Kreeg een mailtje dat ze alvast vooraf herhalingsrecepten uitsturen ofzo, geen idee verder.
Uitgestorven op straat, max 2 personen tegelijk in de apotheek, moest achter 1 (cute) meisje buiten wachten, netjes 1,5 meter afstand gehouden.
Lijkt toch wel alsof de meeste mensen het eindelijk een klein beetje doorhebben. En hoefde opeens voor 1 medicijn niet bij te betalen, vroeg het nog voor de zekerheid, maar nee.
Nu weer veilig in de bunker.
Ja, ik had echt het idee dat het niet meer "levensgevaarlijk" was om de straat op te gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Door die nieuwe regels bij supermarkten enzo lijkt het steeds makkelijker te worden voor de meeste mensen.
Cursus rietdekken afgelast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken afgelast.Riet besmet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus rietdekken afgelast.Ik kom toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenscholing. Mag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niks gehoord over de samenscholing voor aankomende vrijdag, later meer.
Ik eet een wortel en een paar nootjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |