Ja, hij had een paar curryboys betaald om halfnaakt een dansje te doen en daarna een bordje omhoog te houden met death to all jews erop. Het was stiekem best grappig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die niet ergens mee in opspraak geraakt?

Prima toch, morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Krijg niks meer uit handen

Ga je op bezoek?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima toch, morgen weer een dag.
Ik hoef nog maar een half uur.
Morgen lekker niks, taart eten want dan is m'n zusje jarig

Ja. Ze verblijft nu vast bij m'n moeder tot de regels niet meer nodig zijn. M'n moeder heb ik de afgelopen tijd al vaker gezien. En nu gaan we gewoon taart eten en spelletje doen maar dat kan gewoon aan de tafel met 1.5 meter. Dan zijn we met z'n 3en dus moet kunnen.quote:

Top, en fijn voor haar wat visite op haar verjaardag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Ze verblijft nu vast bij m'n moeder tot de regels niet meer nodig zijn. M'n moeder heb ik de afgelopen tijd al vaker gezien. En nu gaan we gewoon taart eten en spelletje doen maar dat kan gewoon aan de tafel met 1.5 meter. Dan zijn we met z'n 3en dus moet kunnen.

De had drie (!) feestjes gepland. Alles afgezegd dus nu ben ik de enige die op bezoek komt. Ik heb ook het cadeau van mij en m'n moeder waar ze al wel een tijdje op zat te wachten de zich de aankomende tijd als ze thuis zit ook mee kan vermaken dus dat was eigenlijk de voornaamste reden. (en de taart natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Top, en fijn voor haar wat visite op haar verjaardag.

quote:

quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijd.

De normale regels gelden toch nooit voor wielrenners.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef STING het volgende:
Fucking onbegrijpelijk, nog zoveel wielrenners op de weg en dan ook nog vaak dichtbij elkaar

Mensen moeten kennelijk precies voorgekauwd worden hoe en wat en elke specifieke situatie moet genoemd worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef STING het volgende:
Fucking onbegrijpelijk, nog zoveel wielrenners op de weg en dan ook nog vaak dichtbij elkaar

Zo lang campings open mogen/gaan, waarschijnlijk wel. Ik lees nog regelmatig dat mensen zich afvragen of ze hun vakantie op Landal komende weken af moeten zeggen of toch moeten gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
Zouden mensen dit jaar ook massaal met hun gezin en een tentje op fietsvakantie gaan in eigen land?

Nee, veilig all-inclusive in Turkije natuurlijk. Mensen vergeten snel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:49 schreef Chia het volgende:
Zouden mensen dit jaar ook massaal met hun gezin en een tentje op fietsvakantie gaan in eigen land?

Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, veilig all-inclusive in Turkije natuurlijk. Mensen vergeten snel.

Lang weekend weg met Pasen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.

https://www.huizenruil.com/nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in de meivakantie willen ze ook ergens heen.

Ik had de datum van de housewarming volgens mij even gemist. Kun je die nog eens doorsturen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer in de tuin bezig geweest. Mijn armen zijn dood.
Maar, t kippengaas is besteld, van t weekend willen we de ren gaan maken. 2m x 7m wordt ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |