was die niet ergens mee in opspraak geraakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijd.
Wie niet met het SJW army op YT en twitter?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die niet ergens mee in opspraak geraakt?
je klinkt als een fanboyquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet met het SJW army op YT en twitter?.
Storm, glas water, echt totale bullshit eigenlijk.
Nee, een fanatiek anti-SJWerquote:
Ja daar is ruimte voor de nieuwe pupquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In de mand bij de hond toch? Gelijk een oppas dan.
Valt wel mee, denk dat je misschien die van het zelfmoordbos bedoelt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was die niet ergens mee in opspraak geraakt?
Ja, het is vier uur geweest. Ik stop ermee voor vandaag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets leuks over je werk te melden?
Dat was Pewdiepie niet toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk dat je misschien die van het zelfmoordbos bedoelt.
Gewoon in brand steken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klagen dat de kwaliteit die is aangeleverd niet goed is, en vervolgens zeggen dat bepaalde stukken niet aanwezig zijn, terwijl die gewoon zijn aangeleverd. Wiens kwaliteit is er dan niet goed.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <---------1.5 mtr.---------->
Gadverquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
sja die hele aroma gaat zo verlorenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom de shoarma anders smaakt de laatste tijd, dat is omdat medewerkers nu hun handen moeten wassen. Het zal enige tijd duren voordat de vertrouwde smaak weer terugkeert.
Met vriendelijke groet,
Achmed
Zin in döner nuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Met vriendelijke groet,
Achmed
Die zocht ik iddquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was logan paul of paul logan en verdomme waarom weet ik dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |