Hoezo is dit een vraag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij? Moet mijn hond de ringen komen brengen?
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij? Moet mijn hond de ringen komen brengen?
Eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.
Niet romantisch enz.
Dit is wel het moment om een puppy te kopen; zit komende tijd toch nog wel thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie moeten daar een nieuwe hond voor. Je kan dat niet de hond van je ex laten doen natuurlijk.
Niet romantisch enz.
Hadden wij het ook al over.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is wel het moment om een puppy te kopen; zit komende tijd toch nog wel thuis.
MNOH TECKELSquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hadden wij het ook al over.
Vriendje zit steeds teckel pup fotos te laten zien
Is hij ook al begonnen met de kinderkamer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hadden wij het ook al over.
Vriendje zit steeds teckel pup fotos te laten zien
De nieuwe wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Speaking of dating, de nieuwe Pewds is echt cringe to the max.
dan ben ik ook oudquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt, ik voelde mij al heel erg oud
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijdquote:
geen ruimte voorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hij ook al begonnen met de kinderkamer?
Die was toch gestopt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijd.
Mensen die niet kunnen schakelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef DrMarten het volgende:
Zojuist de meest chagerijnige man ooit aan de lijn gehad. De tering
Loopt te klagen dat ie niet aan werk toekomt omdat ie de hele dag wordt gebeld. Als ie nou gewoon had aangeleverd waar om gevraagd werd had ik hem niet hoeven bellen
Nope, maandje pauze voor het eerst in 10 jaar elke dag een videoquote:
pewdsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh sorry, pewdiepie, klein onbekend Youtubertje, wel grappig op zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |