Dus van mij is net gezet. Misschien maar eens een theepot kopen waar de thee langer warm in blijft als dat een probleem blijft.quote:
Het probleem is eerder dat ik de thee vanuit de theepot in mijn mok heb geschonken, maar vervolgens te lang laat staan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus van mij is net gezet. Misschien maar eens een theepot kopen waar de thee langer warm in blijft als dat een probleem blijft.
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat ik de thee vanuit de theepot in mijn mok heb geschonken, maar vervolgens te lang laat staan.
genieten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef rival het volgende:
Mijn collega "moet" vandaag en morgen thuiswerken "vanwege zijn kind" en nu zit ik 2 dagen helemaal alleen hier op kantoor.
Ik heb mn thee altijd al op voor ik het door hebquote:
Of je vergeet dat je zakje er nog in hangtquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.
eerst is het te heet om te drinken, dus laat je het even staan, om het vervolgens helemaal te vergeten
Kan je wel werken met al die drukte en hectiek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genieten.
had gisteren en eergisteren 1 collega op kantoor.
vandaag zelfs 2. Gekkenhuis.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat gebeurt me ook nog wel eens.
eerst is het te heet om te drinken, dus laat je het even staan, om het vervolgens helemaal te vergeten
zal moeilijk wordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 07:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel werken met al die drukte en hectiek?
Voorheen was zoiets helemaal niet toegestaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef rival het volgende:
Mijn collega "moet" vandaag en morgen thuiswerken "vanwege zijn kind" en nu zit ik 2 dagen helemaal alleen hier op kantoor.
Oei, hopelijk houden ze wel afstand.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genieten.
had gisteren en eergisteren 1 collega op kantoor.
vandaag zelfs 2. Gekkenhuis.
ja, een metertje of 7 zit er wel tussen in.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oei, hopelijk houden ze wel afstand.
mwa, ik vind het tot nu toe een prima ochtend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nooit toch.
Oh jawel misschien in het weekend als ik heerlijk heb uitgeslapen.
Voorheen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorheen was zoiets helemaal niet toegestaan.
Dat uurtje minder is een zegenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een metertje of 7 zit er wel tussen in.
[..]
mwa, ik vind het tot nu toe een prima ochtend.
dit weekend hebben we een uurtje minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |