Heb je ook dat je de patronen al helemaal uit kan tekenen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke klap? Is het ooit wel eens anders dan?
Eens ja. Maar als ik chagrijnig ben dan heb ik nergens zin in en dan is het was lastigerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt, is er steeds die drang om te appen.
True truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet uneasy on the eyes either.
Je hebt nu geen hoop dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke klap? Is het ooit wel eens anders dan?
Of dan app ik iets gemeensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens ja. Maar als ik chagrijnig ben dan heb ik nergens zin in en dan is het was lastiger
Dat niet... probeer ik tequote:
Ja dat meer, verteld iemand over een leuke dag ofzo en dan ik: ok, leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat niet... probeer ik te! Maar dan ben ik wat meer kortaf
Ja dat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat meer, verteld iemand over een leuke dag ofzo en dan ik: ok, leuk.
Al die keren dat je zo op mijn dick pics reageerdequote:
Ja op een gegeven moment heb ik het wel gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die keren dat je zo op mijn dick pics reageerde
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meestal zulke tegenzin om terug te appen, zie het echt als een klus.
Dat is inmiddels wel helder ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb ik het wel gezien
Ja ik vind het ook veel leuker met een echt toetsenbord en een fatsoenlijk formaat schermquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.
Webwhatsapp kan ik uren op lullen als het moet, het is net ICQ.
Ja, dan is het prima te doen, geen idee waarom mensen ook de hele dag met hun telefoon bezig zijn, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel leuker met een echt toetsenbord en een fatsoenlijk formaat scherm
Ja dat is wel makkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn telefoon vind ik het ook een hel, ff snel een bericht is ok, maar geen hele verhalen.
465200quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hem niet meer uit mijn hoofdquote:
Ik onthoud m enkel omdat het zo'n mooi rond nummer is. En trots omdat hij zo laag is en nog steeds werkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet hem niet meer uit mijn hoofd.
Maar als ik in mijn DM history ga zoeken heb ik hem vast wel "eens" naar iemand gestuurd.
Ik heb me toen keihard schuldig gemaakt aan overstappen op MSNquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onthoud m enkel omdat het zo'n mooi rond nummer is. En trots omdat hij zo laag is en nog steeds werkt.
Sletquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me toen keihard schuldig gemaakt aan overstappen op MSN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |