Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Ik denk dat ik #CORONAED ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Nee, van Redeyes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Geklikt en onbedoeld naar zitten luisteren voor 3,5 minuut.
Waarschijnlijk van @:Muskusboktor57
Van wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
In COR krijg je op je kop als je een opa waarvoor het topic te snel gaat boomer noemt
Ohquote:
OP al aangepast.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik was ook om 5 uur wakker!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
En? Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Lieve Greysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van wie?
Er is daar een sc. Daar kun je wel gewoon in kloten.
Wat gek, gelukkig kon je thuiswerken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
@Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @Caland het geval was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lieve Greys. Maar goed, was er slechts even tijdens Rutte z'n speech
Bedankt maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Prima ts
Prima tt
Prima op
Érg matige fipo
Jeetje, wat streng.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
@GGMMquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
Als hij hier niet is, dan gaat hij de straten op in de tippelzonesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een generaal pardon zou terecht zijn in deze oorlogssituatie. @:Caland heeft ons nodig.
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij hier niet is, dan gaat hij de straten op in de tippelzones
@:GGMM DOE EENS WAT
Zijn vlucht ging niet door.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?
Afgeblazen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef JanCees het volgende:
WAAROM WC PAPIER?????????????????????????
Dat is lullig.quote:
waarom zou je dat hamsterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Om nou gelijk een jaarvoorraad in te slaan vind ik nogal overdreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Als je dit in COR had gepost, dan had ik meteen een TR meegepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
*datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Gewoon kratten Amstel hamsteren toch.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom zou je een vleermuis eten
noem maar wat
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gebeuren vriend, staat er dit weekend nog wat op de planning? Is de kleine alweer beter?
Das naarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.
Serieus?quote:
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
@:Caland noemt mij een mietje.
Ik werk vanaf volgende week thuis.
DUS JA MAAT. #SPANNENDETIJDEN
Als ik klachten krijg dan blijf ik mooi thuis. Niet meer werken voor m'n coronageld maar de hele dag jullie lastigvallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Das naarBeter hou je het zo.
[..]
Serieus?
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
is maar een griepje dus komt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is toch maar een griepje @onlogischquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg de slappe lach bij de ah alles was wegachterlijke kutmensen.
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Corona moet weer leuk worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar zal Harry Mens zondag mee beginnen?
"Jongens, Corona, wat vinden we daar van?"
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebt
Kool blijft lang goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopen
Onlo heeft corona! Rennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is daar achterlijk aan. Blijkbaar heb je zelf niet echt in de gaten wat het pijnpunt precies is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Misschien gaan we morgen wel dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef aTypisch het volgende:
@:el-stinho
heb je al gesolliciteerd bij VI?
je moet snel zijn, want als het voetbal zo door gaat dan is het er straks niet meer
ho ho spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien gaan we morgen wel dood.
@aTypisch @kapiteintjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.
ah, ben jij van de boodschappenpolitie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker naar de Belgische Sligro geweest. Alle horeca moet verplicht sluiten dus er was geen hond en als consument mag je er niet binnen dus een overvloed aan volle schappen.
Nu lekker met een koude Affligem op de bank genieten van mijn stash met inkopen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
En als alles door een ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
Nee, ik ben niet zo rijk als @Elanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?
Dit vroegen @:elan en ik ons af
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft wel vermoeiend hoe je je steeds maar moet blijven verantwoorden aan mensen die de gevaren van een snel verspreidend virus niet kunnen doordenken.
En als alles door een lockdown ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft wel vermoeiend hoe je je steeds maar moet blijven verantwoorden aan mensen die de gevaren van een snel verspreidend virus niet kunnen doordenken.
En als alles door een lockdown ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
Wat ook zo is toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1
neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar achterlijk aan. Blijkbaar heb je zelf niet echt in de gaten wat het pijnpunt precies is.
dit wordt recht de rise van extremer links en extremer rechts hiernaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Wat je hier wel uit kan maken is het verhaal van EU, BROEDERSCHAP ETC. de prullenmand in kan
#NEXIT
@:Scrummie.21
ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, ben jij van de boodschappenpolitie?
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doosquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatat
Crewbash, genotequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doos
Gelukkig zijn ze zelf geen baas, want dan hadden ze wel begrepen hoe snel hun eigen baantje op het spel staat als deze onzin te lang aanhoudt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen
en dan de hele dag tijdens de baas zijn tijd grapjes maken over hoe kansloos anderen er mee bezig zijn
fokgoden
Ik heb zelden zoveel linkse figuren positief over Wilders horen pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wordt recht de rise van extremer links en extremer rechts hierna
1 pak wc papier per klant om te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd naar jouw richtlijnen
en wanneer ze gelden
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zelf geen baas, want dan hadden ze wel begrepen hoe snel hun eigen baantje op het spel staat als deze onzin te lang aanhoudt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Typisch en Kapiteintje kijken weer op het domme voetvolk neer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Voor mij wel he ik heb amper eten kunnen kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doos
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatat
ja voorraadje is dan wel handig hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel he ik heb amper eten kunnen kopen.
Als jij dat ervan wil makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat doet gemiddeld Nederland tijdens een griepepidemie ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?
Ik heb liever de keuze. Dat eten komt toch wel op, want ik koop toch vooral wat ik standaard eet.
leuk nieuw inzichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet gemiddeld Nederland tijdens een griepepidemie ook
Ga niet happenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapo is zo voorspelbaar dat je altijd op dit soort antwoorden uitkomt
Je zou beter eens een videootje van 0fux kijken, dan zou je niet zo laks reageren op corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapo is zo voorspelbaar dat je altijd op dit soort antwoorden uitkomt
Hoe kan ik een voorraad aanleggen als alles is uitverkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja voorraadje is dan wel handig he
jij wilde al limieten instellen zodat Karina van de foks haar biefstukje kan kopen?
of hoe wilde je het anders oplossen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ik
Dit is toch geen griep man, hier gaan veel minder mensen aan dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kan ik een voorraad aanleggen als alles is uitverkocht
Het treurige is dat figuren zoals jij altijd denken te weten wat het beste is voor anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ik
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch geen griep man, hier gaan veel minder mensen aan dood.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou beter eens een videootje van 0fux kijken, dan zou je niet zo laks reageren op corona.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het treurige is dat figuren zoals jij altijd denken te weten wat het beste is voor anderen.
heb jij nu toch ook gedaan want je hebt een voorraadje gehaald.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?
Ik heb liever de keuze. Dat eten komt toch wel op, want ik koop toch vooral wat ik standaard eet.
Dat zeg je nergens maar vloeit voort uit het dedain wat je altijd tentoonspreidt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]Waar zeg ik wat anderen moeten doen?
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon nu mijn biefstuk en patat eten dat was er gewoon nog wel
Smakelijk Karina, hoop dat je morgen weer normaal boodschappen kan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
dedain, voetvolkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg je nergens maar vloeit voort uit het dedain wat je altijd tentoonspreidt.
Het voetvolk is waar jij het meeste mee te maken hebt tochquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dedain, voetvolk
ik vind het raar dat mensen zulke termen gebruiken
zeker om dat over een ander te zeggen
maar ga vooral je gang
geen idee wat er mee wordt bedoeld ook to be honestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het voetvolk is waar jij het meeste mee te maken hebt toch
Mijn grappen slagen niet altijd helaas, kleinequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee wat er mee wordt bedoeld ook to be honest
Soms is het beter om bepaalde users zoals Typisch even te negeren, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
@:El-Stinho kan daar nog wel een boekje over open doen. Hoewel ik verwacht dat hij deze mention wijselijk zal negeren
ooooquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn grappen slagen niet altijd helaas, kleine
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
maar wat als iemand anders als karina die biefstuk wilde kopen???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar wat als iemand anders als karina die biefstuk wilde kopen???
of telt het alleen als het jouw situatie betreft
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gels-en-hamster-nietquote:Rutte: houd je aan de regels en stop met 'onnodig' en 'hinderlijk' hamsteren
debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Deze wekrdag zit erop, tijd om naar huis te gaan
Pics van je tinderdate.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn tinderdate heeft afgezegd vanwege corona
Toch wel een Aziatische?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn tinderdate heeft afgezegd vanwege corona
Dat ligt onder Hong Kong toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
komt niet uit peking, hong kong, shanghai, maar uit Beijing
Ze bedoelde sportmarketingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zei tegen me dat ze marketing voor homo's vond @:kingroland
Niet uit Peking, maar wel uit Beijing, dat is knap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
komt niet uit peking, hong kong, shanghai, maar uit Beijing
De kans is kleiner nu dan straks en ik heb mijn voorzorgsmaatregelen genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
heb jij nu toch ook gedaan want je hebt een voorraadje gehaald.
Dit dusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aTypisch het volgende:
''Haha die mensen kopen super veel boodschappen, wat een losers!!''
''Ja, dat mag toch?''
Welke van de twee quotes stuurt iemand naar een bepaald soort gedrag?
Een compliment voor @KingRolandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland stormt binnen en deelt links en rechts uit zonder te kijken wie hij nou raakt.
Ik hou van deze aanpak.
Leef als een zigeuner, lach als een clown.quote:
genot maatjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leef als een zigeuner, lach als een clown.
Geniet van de momenten, ook al ben je down.
Vergeet nu het verleden, lach de toekomst tegemoet.
Dat doet je goed
Zo is het niet gegaan, jij maakte hier die claim. Waarop ik smadelijk moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?
Dit vroegen @:elan en ik ons af
Kom je het weekend door?quote:
Ik heb moeite om mensen mee te krijgen vanavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Natuurlijk maatje
zondag uitslapen genot
alleen wel rustig in kroegen pff
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb moeite om mensen mee te krijgen vanavond.
Zo nog even een kop koffie en dan ga ik er ook aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn tweede Affligem vriend
amstel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel door.
Veel muziek luisteren nu er geen voetbal is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel door.
Nieuwe releases bijluisteren, ja. En ik kijk wel verder. Een grote ontdekkingstocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel muziek luisteren nu er geen voetbal is?
Lekker maat, het standaard recept?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo nog even een kop koffie en dan ga ik er ook aan.
Iets te nasaal gezongen jcquote:
zie een aantal posts eronder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets te nasaal gezongen jc
Heb je nog een andere voor me?
Mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is corona kut?
Ik zit al klaar dus. Al zal het wel een corona uitzending worden.
Stuk beter jcquote:
Koffie zwartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker maat, het standaard recept?
godverdomme lekker maatjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie zwart
Daarna een karmelietje en Grand Prestige. Dat is de perfecte oase.
Volgens mij 50 man publiek, normaal 100 dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi.geen publiek?
ik ga nu eten, dan lekker uitbuiken en dan VI.
Met een heerlijk roesje het weekend inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie zwart
Daarna een karmelietje en Grand Prestige. Dat is de perfecte oase.
Roosmalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod bij Jinek. @:wereldgozer @:zipportal
Zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Geen mention????quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:caland
@:onlogisch
@:elan
@:scrummie2.1
@:de_kraam
@:ifrane
@:timmmmm
@:bolasie
Kijk dat wel terug. Aids gasten verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel sterkte in deze voetballoze tijd maat
Wat mij betreft kappen ze gewoon en in september weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.
No way dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat mij betreft kappen ze gewoon en in september weer opnieuw beginnen
Welke luister jequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.
Oh, een Ajax-podcast. Dat boeit je niet, maar is met Simon Zwartkruis. Goede anekdotes, luistert heerlijk weg.quote:
Prima itempje Rolandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:scrummie2.1
@:timmmmm
@:bolasie
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, een Ajax-podcast. Dat boeit je niet, maar is met Simon Zwartkruis. Goede anekdotes, luistert heerlijk weg.
Vind het ook geen journalist waar ik veel aan heb qua werkelijk Ajax-watchen, maar qua verhalen van vroeger wel vermakelijk. Freek Jansen vind ik een steengoede watcher, die deze podcast sowieso vast maakt met een fan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien nee
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg. (Mogelijk is dit al gevraagd.)
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Kunnen we die niet laten uitsterven?
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.
Ik brainstorm maar wat hardop man!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Als je dacht dat je alles had gelezen in het Corona topic...
[..]
Beter niet quoten, gewoon copy van tekstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vretenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter Chinezen voortaan 2 weken quarantaine voordat ze de grens over mogenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vreten
Doe dit maar niet meer.quote:
lol wat een corona debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oude tijden genotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
Worden dit weer FOK! nachten als in de goeie ouwe tijd??
@:mrstylo zal nu toch ook wel thuis zitten en @:insomnia_
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Ik weet nu al dat je hem niet gaat vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
Rotterdams trotsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
@:kingroland
@:skysherrif
@KingRoland mooi gesprokentwitter:DierenMartine twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:56:38Er zijn veel dingen die ik voor t eerst doe. Voelt vreemd. Voor t eerst de kinderen thuisgelaten van school, een verjaardag van onze 9-jarige niet vieren, zondag niet samenkomen als gemeente.. toch vertrouw ik, op God, Hij is mijn Rots en houvast #corona #COVID19NL #psalm91 reageer retweet
Rotterdamquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland
@:skysherrif
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland mooi gesprokentwitter:DierenMartine twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:56:38Er zijn veel dingen die ik voor t eerst doe. Voelt vreemd. Voor t eerst de kinderen thuisgelaten van school, een verjaardag van onze 9-jarige niet vieren, zondag niet samenkomen als gemeente.. toch vertrouw ik, op God, Hij is mijn Rots en houvast #corona #COVID19NL #psalm91 reageer retweet
Toch mooi voor een man die volgens mij niet eens echt gelovig is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:54:36It is my great honor to declare Sunday, March 15th as a National Day of Prayer. We are a Country that, throughout our history, has looked to God for protection and strength in times like these.... reageer retweet
Maar wel als de dood voor bacteriën en virussen blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toch mooi voor een man die volgens mij niet eens echt gelovig is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:54:36It is my great honor to declare Sunday, March 15th as a National Day of Prayer. We are a Country that, throughout our history, has looked to God for protection and strength in times like these.... reageer retweet
ik moest net wat ophalen in de stad, markt was ook nog aardig drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las dat de kroegen in Tilburg gewoon druk waren vannacht. Ben je dan knetter.
Drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest net wat ophalen in de stad, markt was ook nog aardig drug
wel bijna alleen maar oudjes
ben er uiteraard niet tussen gaan staan
Vers fruit voor de vitamientjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Chinezen blijktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Drug?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Nacht was wel dicht hoorde ik. Tragisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las dat de kroegen in Tilburg gewoon druk waren vannacht. Ben je dan knetter.
eerder gewoon een haring op een wit puntjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vers fruit voor de vitamientjes.
echt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Nacht was wel dicht hoorde ik. Tragisch.
Misschien moet ie echt werk zoeken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt?
gozer die ik ken staat daar achter de bar
zit zwaar in de schulden dus die heeft een GROOT PROBLEEM
moet hij wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet ie echt werk zoeken?
Niet heel betrouwbare bron. Las het op Twitter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt?
gozer die ik ken staat daar achter de bar
zit zwaar in de schulden dus die heeft een GROOT PROBLEEM
@Elanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet ie echt werk zoeken?
Maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onterechte mention. TR meegepakt
drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |