Prima itempje Rolandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:caland
@:onlogisch
@:elan
@:scrummie2.1
@:de_kraam
@:ifrane
@:timmmmm
@:bolasie
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, een Ajax-podcast. Dat boeit je niet, maar is met Simon Zwartkruis. Goede anekdotes, luistert heerlijk weg.
Vind het ook geen journalist waar ik veel aan heb qua werkelijk Ajax-watchen, maar qua verhalen van vroeger wel vermakelijk. Freek Jansen vind ik een steengoede watcher, die deze podcast sowieso vast maakt met een fan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien nee
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg. (Mogelijk is dit al gevraagd.)
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Kunnen we die niet laten uitsterven?
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.
Ik brainstorm maar wat hardop man!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Als je dacht dat je alles had gelezen in het Corona topic...
[..]
Beter niet quoten, gewoon copy van tekstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vretenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter Chinezen voortaan 2 weken quarantaine voordat ze de grens over mogenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vreten
Doe dit maar niet meer.quote:
lol wat een corona debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oude tijden genotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
Worden dit weer FOK! nachten als in de goeie ouwe tijd??
@:mrstylo zal nu toch ook wel thuis zitten en @:insomnia_
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Ik weet nu al dat je hem niet gaat vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
Rotterdams trotsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
@:kingroland
@:ifrane
@:caland
@:skysherrif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |