Lekker maat, het standaard recept?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo nog even een kop koffie en dan ga ik er ook aan.
Iets te nasaal gezongen jcquote:
zie een aantal posts eronder?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iets te nasaal gezongen jc
Heb je nog een andere voor me?
Mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is corona kut?
Ik zit al klaar dus. Al zal het wel een corona uitzending worden.
Stuk beter jcquote:
Koffie zwartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker maat, het standaard recept?
godverdomme lekker maatjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie zwart
Daarna een karmelietje en Grand Prestige. Dat is de perfecte oase.
Volgens mij 50 man publiek, normaal 100 dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi.geen publiek?
ik ga nu eten, dan lekker uitbuiken en dan VI.
Met een heerlijk roesje het weekend inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie zwart
Daarna een karmelietje en Grand Prestige. Dat is de perfecte oase.
Roosmalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod bij Jinek. @:wereldgozer @:zipportal
Zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Geen mention????quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:caland
@:onlogisch
@:elan
@:scrummie2.1
@:de_kraam
@:ifrane
@:timmmmm
@:bolasie
Kijk dat wel terug. Aids gasten verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel sterkte in deze voetballoze tijd maat
Wat mij betreft kappen ze gewoon en in september weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.
No way dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat mij betreft kappen ze gewoon en in september weer opnieuw beginnen
Welke luister jequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister nu een podcast maar geen idee wat ik straks moet. No way dat Spanje op 4/5 april weer voetbalt aangezien dat hard achteruit gaat.
Oh, een Ajax-podcast. Dat boeit je niet, maar is met Simon Zwartkruis. Goede anekdotes, luistert heerlijk weg.quote:
Prima itempje Rolandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:scrummie2.1
@:timmmmm
@:bolasie
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, een Ajax-podcast. Dat boeit je niet, maar is met Simon Zwartkruis. Goede anekdotes, luistert heerlijk weg.
Vind het ook geen journalist waar ik veel aan heb qua werkelijk Ajax-watchen, maar qua verhalen van vroeger wel vermakelijk. Freek Jansen vind ik een steengoede watcher, die deze podcast sowieso vast maakt met een fan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Simon Blackcross kan me over t algemeen niet zo boeien nee
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg. (Mogelijk is dit al gevraagd.)
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Kunnen we die niet laten uitsterven?
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.
Ik brainstorm maar wat hardop man!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Als je dacht dat je alles had gelezen in het Corona topic...
[..]
Beter niet quoten, gewoon copy van tekstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vretenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter Chinezen voortaan 2 weken quarantaine voordat ze de grens over mogenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wellicht gewoon geen rauwe dieren vreten
Doe dit maar niet meer.quote:
lol wat een corona debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oude tijden genotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:02 schreef Doublepain het volgende:
@:RensAjacied
Worden dit weer FOK! nachten als in de goeie ouwe tijd??
@:mrstylo zal nu toch ook wel thuis zitten en @:insomnia_
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ben ik alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Ik weet nu al dat je hem niet gaat vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:23 schreef KingRoland het volgende:
2 weken vrij.. ik word wat minder actief omdat ik op zoek ga naar God
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:coco.
@:ggmm
@:mortaxx
@:tjacka
@:doublepain
@:jancees
@:afcniels
@:rensajacied
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
Rotterdams trotsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Emcgodentwitter:RTV_Rijnmond twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 08:06:46'Primeur voor Erasmus MC: antilichaam tegen corona' https://t.co/cfeuOg0jt5 reageer retweet
@:kingroland
@:skysherrif
@KingRoland mooi gesprokentwitter:DierenMartine twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:56:38Er zijn veel dingen die ik voor t eerst doe. Voelt vreemd. Voor t eerst de kinderen thuisgelaten van school, een verjaardag van onze 9-jarige niet vieren, zondag niet samenkomen als gemeente.. toch vertrouw ik, op God, Hij is mijn Rots en houvast #corona #COVID19NL #psalm91 reageer retweet
Rotterdamquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland
@:skysherrif
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland mooi gesprokentwitter:DierenMartine twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:56:38Er zijn veel dingen die ik voor t eerst doe. Voelt vreemd. Voor t eerst de kinderen thuisgelaten van school, een verjaardag van onze 9-jarige niet vieren, zondag niet samenkomen als gemeente.. toch vertrouw ik, op God, Hij is mijn Rots en houvast #corona #COVID19NL #psalm91 reageer retweet
Toch mooi voor een man die volgens mij niet eens echt gelovig is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:54:36It is my great honor to declare Sunday, March 15th as a National Day of Prayer. We are a Country that, throughout our history, has looked to God for protection and strength in times like these.... reageer retweet
Maar wel als de dood voor bacteriën en virussen blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Toch mooi voor een man die volgens mij niet eens echt gelovig is.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:54:36It is my great honor to declare Sunday, March 15th as a National Day of Prayer. We are a Country that, throughout our history, has looked to God for protection and strength in times like these.... reageer retweet
ik moest net wat ophalen in de stad, markt was ook nog aardig drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las dat de kroegen in Tilburg gewoon druk waren vannacht. Ben je dan knetter.
Drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest net wat ophalen in de stad, markt was ook nog aardig drug
wel bijna alleen maar oudjes
ben er uiteraard niet tussen gaan staan
Vers fruit voor de vitamientjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nederlanders zijn net Chinezen blijktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Drug?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Nacht was wel dicht hoorde ik. Tragisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik las dat de kroegen in Tilburg gewoon druk waren vannacht. Ben je dan knetter.
eerder gewoon een haring op een wit puntjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vers fruit voor de vitamientjes.
echt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Nacht was wel dicht hoorde ik. Tragisch.
Misschien moet ie echt werk zoeken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt?
gozer die ik ken staat daar achter de bar
zit zwaar in de schulden dus die heeft een GROOT PROBLEEM
moet hij wetenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet ie echt werk zoeken?
Niet heel betrouwbare bron. Las het op Twitter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt?
gozer die ik ken staat daar achter de bar
zit zwaar in de schulden dus die heeft een GROOT PROBLEEM
@Elanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet ie echt werk zoeken?
Maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onterechte mention. TR meegepakt
drugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |