SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Misschien moet Rutte toch eens met een aantal Belgische of Duitse virologen gaan praten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Terwijl de Amerikaanse coördinator, Fauci, heeft gezegd voor geen goud in een vliegtuig meer te stappen.![]()
Wash your hands!
Do the best you can!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Wat zou die man nou denken? Natuurlijk wil je geen paniek zaaien, maar hij weet toch zelf ook wel dat hij niet het hele verhaal vertelt?![]()
Wat is er gebeurt met het haar van deze Indische gast.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die kans is nihil.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:41 schreef myShizzle het volgende:
Waar blijven de videos van mensen die zomaar neervallen in het openbaar?![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, de insteek van die show op NPO1 was volgens mij wel een beetje om mogelijke paniek te voorkomen/tegengaan. Lijkt me ook wel verstandig. Maar voor de wat diepgaandere analyse kan je beter nu bij Nieuwsuur zijn.Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Wat ik me ook nog afvroeg. (Mogelijk is dit al gevraagd.)
Maar de bron van dit hele gezeik, waarmee het allemaal begon, is die vleermuis.
Kunnen we die niet laten uitsterven?
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.![]()
Hoe is NL zo afgetakeld in een land van loze woordjes en geen daadkracht? Het land van uitstellen, piekeren, en vooral niets doen? Meer actie en minder nadenken graag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ook een mooie uit programma net ...
GGD: Klimaat in een vliegtuig is veilig. Die zijn er zo voor ontworpen. Als de mensen die klachten hebben thuisblijven dan is het in een vliegtuig veilig.
.... geen speld tussen te krijgen inderdaad![]()
![]()
Dan heb je een insectenplaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Die beesten lokken met eten/geur/geluid, wereldwijd, en ze dan op een bepaalde manier vergiftigen of op een andere manier doden. Ik snap dat dit niet makkelijk is, omdat er zo veel van zijn. Maar als we die populatie eens kunnen uitdunnen dan is dat al een hele stap.
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.![]()
Vleermuizen laten uitsterven zou het domste zijn wat je maar kunt doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik had begrepen dat ze tientallen virussen kunnen dragen waar ze immuun voor zijn. De meeste hiervan is de mens nog nooit mee in aanraking gekomen en zijn mogelijk nog veel gevaarlijker.
Dan zul je nog meer en ergere virussen ontwikkelen op termijn dan wanneer je vleermuizen laat leven.
Zo te horen heb je geen enkel benul wat het nut van de vleermuis is en hoe een vleermuis in de biologische kringloop staat....
Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of 'de/een vleermuis' de langdurige drager van dit virus is geweest vooraleer het naar de mens werd overgebracht![]()
![]()
Stel je hebt lichte astma, mag je dan nu gewoon thuisblijven zonder dat er problemen komen met je werk omdat de overheids maatregel leidend is? Hoorde ik dat nu van dat Juridisch mevrouw daarstraks op npo1?
[ Bericht 3% gewijzigd door Maver24 op 13-03-2020 21:49:40 ]![]()
Allemaal propagandaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:42 schreef Kaji het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de insteek van die show op NPO1 was volgens mij wel een beetje om mogelijke paniek te voorkomen/tegengaan. Lijkt me ook wel verstandig. Maar voor de wat diepgaandere analyse kan je beter nu bij Nieuwsuur zijn.![]()
Terwijl we naar die twee slechte shows keken deed Catalonië iets:twitter:lizcastro twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:50:28#CatalanPresident “The moment has arrived to confine all of Catalonia. We cannot permit the collapse of the health system.”
#tanquemCatalunya reageer retweet![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iets met Afrika en sprinkhanen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan heb je een insectenplaag.![]()
Waar lijdt de overheid aan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Stel je hebt lichte astma, mag je dan nu gewoon thuisblijven zonder dat er problemen komen met je werk omdat de overheid lijdend is? Hoorde ik dat nu van dat Juridisch mevrouw daarstraks op npo1|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
Wat een legende, hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Amerikaanse beursfondsen klimmen op, in Nederland bleef de weg omhoog uit
De Amerikaanse beurzen beleefden een uitzonderlijk goede dag na de dramatische beursdag van gisteren. Vanwege zorgen over het coronavirus en het vliegverbod naar de Verenigde Staten verloren de Dow Jones en de S&P 500 donderdag allebei ongeveer 10 procent, het grootste dagverlies in dertig jaar.
Vandaag klommen de Amerikaanse beursfondsen weer op. Technologiebeurs Nasdaq en de Dow Jones eindigden op 9,3 procent in de plus, en de S&P 500 steeg ook ruim 9 procent. De S&P 500 noteerde daarmee de sterkste dagwinst sinds 2008.
In Nederland bleef de weg omhoog uit. De AEX sloot eerder vandaag met een minimale stijging van 0,17 procent. Daarmee maakte de index de verliezen van eerder deze week bij lange na niet goed. Deze beursweek gaat de geschiedenis in als de op een na slechtste ooit.
https://nos.nl/liveblog/2(...)noodtoestand-af.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: