Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Ik denk dat ik #CORONAED ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Nee, van Redeyes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Geklikt en onbedoeld naar zitten luisteren voor 3,5 minuut.
Waarschijnlijk van @:Muskusboktor57
Van wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
In COR krijg je op je kop als je een opa waarvoor het topic te snel gaat boomer noemt
Ohquote:
OP al aangepast.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik was ook om 5 uur wakker!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
En? Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Lieve Greysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van wie?
Er is daar een sc. Daar kun je wel gewoon in kloten.
Wat gek, gelukkig kon je thuiswerken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
@Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @Caland het geval was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lieve Greys. Maar goed, was er slechts even tijdens Rutte z'n speech
Bedankt maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Prima ts
Prima tt
Prima op
Érg matige fipo
Jeetje, wat streng.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
@GGMMquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
Als hij hier niet is, dan gaat hij de straten op in de tippelzonesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een generaal pardon zou terecht zijn in deze oorlogssituatie. @:Caland heeft ons nodig.
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij hier niet is, dan gaat hij de straten op in de tippelzones
@:GGMM DOE EENS WAT
Zijn vlucht ging niet door.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?
Afgeblazen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij ging vandaag toch naar Spanje, of is dat afgeblazen?
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef JanCees het volgende:
WAAROM WC PAPIER?????????????????????????
Dat is lullig.quote:
waarom zou je dat hamsterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Om nou gelijk een jaarvoorraad in te slaan vind ik nogal overdreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Als je dit in COR had gepost, dan had ik meteen een TR meegepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
*datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Gewoon kratten Amstel hamsteren toch.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom zou je een vleermuis eten
noem maar wat
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gebeuren vriend, staat er dit weekend nog wat op de planning? Is de kleine alweer beter?
Das naarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.
Serieus?quote:
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
@:Caland noemt mij een mietje.
Ik werk vanaf volgende week thuis.
DUS JA MAAT. #SPANNENDETIJDEN
Als ik klachten krijg dan blijf ik mooi thuis. Niet meer werken voor m'n coronageld maar de hele dag jullie lastigvallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Das naarBeter hou je het zo.
[..]
Serieus?
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
is maar een griepje dus komt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is toch maar een griepje @onlogischquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg de slappe lach bij de ah alles was wegachterlijke kutmensen.
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Corona moet weer leuk worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar zal Harry Mens zondag mee beginnen?
"Jongens, Corona, wat vinden we daar van?"
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebt
Kool blijft lang goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopen
Onlo heeft corona! Rennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is daar achterlijk aan. Blijkbaar heb je zelf niet echt in de gaten wat het pijnpunt precies is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Misschien gaan we morgen wel dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef aTypisch het volgende:
@:el-stinho
heb je al gesolliciteerd bij VI?
je moet snel zijn, want als het voetbal zo door gaat dan is het er straks niet meer
ho ho spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien gaan we morgen wel dood.
@aTypisch @kapiteintjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.
ah, ben jij van de boodschappenpolitie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker naar de Belgische Sligro geweest. Alle horeca moet verplicht sluiten dus er was geen hond en als consument mag je er niet binnen dus een overvloed aan volle schappen.
Nu lekker met een koude Affligem op de bank genieten van mijn stash met inkopen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
En als alles door een ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
Nee, ik ben niet zo rijk als @Elanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?
Dit vroegen @:elan en ik ons af
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft wel vermoeiend hoe je je steeds maar moet blijven verantwoorden aan mensen die de gevaren van een snel verspreidend virus niet kunnen doordenken.
En als alles door een lockdown ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
Blijft wel vermoeiend hoe je je steeds maar moet blijven verantwoorden aan mensen die de gevaren van een snel verspreidend virus niet kunnen doordenken.
En als alles door een lockdown ineens met een soort van sisser afloopt vinden ze allemaal heel hard dat ze gelijk hadden dat het maar een griepje was.
Wat ook zo is toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1
neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Andersom is het straks net zo makker. Als het allemaal mee blijkt te vallen IS DAT ALLEEN MAAR OMDAT DIE DRACONISCHE MAATREGELEN ZIJN GENOMEN!!11!!!!1
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar achterlijk aan. Blijkbaar heb je zelf niet echt in de gaten wat het pijnpunt precies is.
dit wordt recht de rise van extremer links en extremer rechts hiernaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Wat je hier wel uit kan maken is het verhaal van EU, BROEDERSCHAP ETC. de prullenmand in kan
#NEXIT
@:Scrummie.21
ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, ben jij van de boodschappenpolitie?
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doosquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatat
Crewbash, genotequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |