Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Ik denk dat ik #CORONAED ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:17 schreef Ifrane het volgende:
Makkers!
Hoe gaat het met jullie? Allemaal nog corona-vrij, neem ik aan?
Nee, van Redeyes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Geklikt en onbedoeld naar zitten luisteren voor 3,5 minuut.
Waarschijnlijk van @:Muskusboktor57
Van wie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
In COR krijg je op je kop als je een opa waarvoor het topic te snel gaat boomer noemt
Ohquote:
OP al aangepast.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik was ook om 5 uur wakker!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
En? Wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Lieve Greysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van wie?
Er is daar een sc. Daar kun je wel gewoon in kloten.
Wat gek, gelukkig kon je thuiswerken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Ja nee weet niet
Soms heb je dat soort dagen. Ik werd om 5uur wakker en toen kon ik niet meer slapen.
Echt raar!
@Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @Caland het geval was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lieve Greys. Maar goed, was er slechts even tijdens Rutte z'n speech
Bedankt maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Prima ts
Prima tt
Prima op
Érg matige fipo
Jeetje, wat streng.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
@GGMMquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:Greys is een gastmod daar, maar verder een uitstekende mod. Waarschijnlijk heb je een DM/PM gehad. Je had ook ineens een ban kunnen krijgen, zoals bij onze goede vriend @:caland het geval was.
FREECALAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |