Dat is lullig.quote:
waarom zou je dat hamsterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Om nou gelijk een jaarvoorraad in te slaan vind ik nogal overdreven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal wordt dat gebruikt om je kont mee af te vegen.
Als je dit in COR had gepost, dan had ik meteen een TR meegepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
*datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Raken in paniek van een virus wat niet erger is dan de griep.
jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Gewoon kratten Amstel hamsteren toch.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
waarom zou je een vleermuis eten
noem maar wat
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan gebeuren vriend, staat er dit weekend nog wat op de planning? Is de kleine alweer beter?
Das naarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer corona-vrij, maar nog geen klachten.
Serieus?quote:
Hou me op de hoogte!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin een dikke keel te krijgen + hoesten en warm/koud.
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
@:Caland noemt mij een mietje.
Ik werk vanaf volgende week thuis.
DUS JA MAAT. #SPANNENDETIJDEN
Als ik klachten krijg dan blijf ik mooi thuis. Niet meer werken voor m'n coronageld maar de hele dag jullie lastigvallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Das naarBeter hou je het zo.
[..]
Serieus?
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een aansteller ben @:GGMM (als hij straks weer hier is quote hij mij met 'aansteller')
is maar een griepje dus komt goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is toch maar een griepje @onlogischquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg de slappe lach bij de ah alles was wegachterlijke kutmensen.
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Corona moet weer leuk worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar zal Harry Mens zondag mee beginnen?
"Jongens, Corona, wat vinden we daar van?"
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er lopen blijkbaar toch wel heel erg veel idioten rond.
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man denken ze dat de supermarkten dicht gaan of zo. Allen de broccolirijst en bloemkool rijst was er nog dat vonden ze te vies.
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs het brood was om 1 uur al op, snap niet waarom je 4/5 brood nodig hebt
Kool blijft lang goedquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
hier ook, nog wel wat verse broodjes die heb ik maar genomen alle groenten waren ook weg. Hoezo ga je kool en komkommers in bulk kopen
Onlo heeft corona! Rennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is daar achterlijk aan. Blijkbaar heb je zelf niet echt in de gaten wat het pijnpunt precies is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |