Pics van je tinderdate.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn tinderdate heeft afgezegd vanwege corona
Toch wel een Aziatische?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mijn tinderdate heeft afgezegd vanwege corona
Dat ligt onder Hong Kong toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
komt niet uit peking, hong kong, shanghai, maar uit Beijing
Ze bedoelde sportmarketingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zei tegen me dat ze marketing voor homo's vond @:kingroland
Niet uit Peking, maar wel uit Beijing, dat is knap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
komt niet uit peking, hong kong, shanghai, maar uit Beijing
De kans is kleiner nu dan straks en ik heb mijn voorzorgsmaatregelen genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
heb jij nu toch ook gedaan want je hebt een voorraadje gehaald.
Dit dusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aTypisch het volgende:
''Haha die mensen kopen super veel boodschappen, wat een losers!!''
''Ja, dat mag toch?''
Welke van de twee quotes stuurt iemand naar een bepaald soort gedrag?
Een compliment voor @KingRolandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland stormt binnen en deelt links en rechts uit zonder te kijken wie hij nou raakt.
Ik hou van deze aanpak.
Leef als een zigeuner, lach als een clown.quote:
genot maatjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leef als een zigeuner, lach als een clown.
Geniet van de momenten, ook al ben je down.
Vergeet nu het verleden, lach de toekomst tegemoet.
Dat doet je goed
Zo is het niet gegaan, jij maakte hier die claim. Waarop ik smadelijk moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt het dat je voor 1000 euro aan boodschappen hebt gedaan?
Dit vroegen @:elan en ik ons af
Kom je het weekend door?quote:
Ik heb moeite om mensen mee te krijgen vanavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Natuurlijk maatje
zondag uitslapen genot
alleen wel rustig in kroegen pff
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb moeite om mensen mee te krijgen vanavond.
Zo nog even een kop koffie en dan ga ik er ook aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn tweede Affligem vriend
amstel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel door.
Veel muziek luisteren nu er geen voetbal is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een shitload bier in de koelkast liggen. Geen bewuste hamsteractie maar ik kom de komende 2,5 week wel door.
Nieuwe releases bijluisteren, ja. En ik kijk wel verder. Een grote ontdekkingstocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel muziek luisteren nu er geen voetbal is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |