Het treurige is dat figuren zoals jij altijd denken te weten wat het beste is voor anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ik
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch geen griep man, hier gaan veel minder mensen aan dood.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou beter eens een videootje van 0fux kijken, dan zou je niet zo laks reageren op corona.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het treurige is dat figuren zoals jij altijd denken te weten wat het beste is voor anderen.
heb jij nu toch ook gedaan want je hebt een voorraadje gehaald.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?
Ik heb liever de keuze. Dat eten komt toch wel op, want ik koop toch vooral wat ik standaard eet.
Dat zeg je nergens maar vloeit voort uit het dedain wat je altijd tentoonspreidt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]Waar zeg ik wat anderen moeten doen?
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon nu mijn biefstuk en patat eten dat was er gewoon nog wel
Smakelijk Karina, hoop dat je morgen weer normaal boodschappen kan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
dedain, voetvolkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg je nergens maar vloeit voort uit het dedain wat je altijd tentoonspreidt.
Het voetvolk is waar jij het meeste mee te maken hebt tochquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dedain, voetvolk
ik vind het raar dat mensen zulke termen gebruiken
zeker om dat over een ander te zeggen
maar ga vooral je gang
geen idee wat er mee wordt bedoeld ook to be honestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het voetvolk is waar jij het meeste mee te maken hebt toch
Mijn grappen slagen niet altijd helaas, kleinequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee wat er mee wordt bedoeld ook to be honest
Soms is het beter om bepaalde users zoals Typisch even te negeren, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef onlogisch het volgende:
@:El-Stinho kan daar nog wel een boekje over open doen. Hoewel ik verwacht dat hij deze mention wijselijk zal negeren
ooooquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn grappen slagen niet altijd helaas, kleine
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
maar wat als iemand anders als karina die biefstuk wilde kopen???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar wat als iemand anders als karina die biefstuk wilde kopen???
of telt het alleen als het jouw situatie betreft
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gels-en-hamster-nietquote:Rutte: houd je aan de regels en stop met 'onnodig' en 'hinderlijk' hamsteren
debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Deze wekrdag zit erop, tijd om naar huis te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |