Ik doe alleen maar onschuldige dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je weer gecoronariseerd? Let nou op voordat je straks weer vastzit.
@capricia denkt hier anders over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar onschuldige dingen.
Wat heeft het voor zin om het elke keer te melden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhoer en @:ijs_beer kunnen hier niks aan doen.
Je zou een topic kunnen openen in BUG!
Waarschijnlijk heb je hem onbewust al opgevreten, vet zwijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
@onlogisch zie editgeschiedenisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hem onbewust al opgevreten, vet zwijn
Verstuurd:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
stuur maar een mail naar forum@fok.nl
quote:Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Leg de schuld maar weer buiten jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Gutanoth het volgende:
Komt trouwens omdat deze Corona website zo Corona traag is
wekrdagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Deze wekrdag zit erop, tijd om naar huis te gaan
Wat is er mis met jou vandaag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb weer niet zo goed geslapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou vandaag?
wekrdagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |