SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vrouw heet knorretje dus helemaal uitsluiten kunnen we het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Danny dit hebben veroorzaakt?
twitter:invertedchurch twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:05:23@GersPardoel Intense debiel die je daar bent. Je lijkt mijn moeder op Facebook. Gedraag je eens verantwoordelijk, en laat je Happinez tips alsjeblieft thuis. reageer retweet
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
IK GA DE DEUR UIT
IK HERHAAL
IK GA DE DEUR UIT
Mondkapje op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
IK GA DE DEUR UIT
IK HERHAAL
IK GA DE DEUR UIT
Het regelt hier niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Het regelt wel tyfushard trouwens.
Zelfs in Brabant regent het. WAAR BEN JE?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
HAHAHAHA REGELTquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
regeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Graag pics van de schappen trouwens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
en pics van benjiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag pics van de schappen trouwens.
Lombardijen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben aan het treinen van Ieper naar Rotterdam.
Benieuwd op welk station ik Corona ga krijgen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Gutanoth het volgende:
In dordrecht is er geen wolkje aan de lucht
Omdat het uitmaakt welk product het betreftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een foto van je moeder, nou goed.
Wat is dit voor achterlijke vraag?
dekentje van de Makrogenotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:44 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Spyro vindt het allemaal prima
In de buurt van Breda in elk geval aids.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben aan het treinen van Ieper naar Rotterdam.
Benieuwd op welk station ik Corona ga krijgen
Regeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
en als je je been breekt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een ziekenhuisbed nodig heb. Wel eten.
Humor om te lachen.quote:
Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet of ik brak ben of dat ik Corona heb
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe er maar wat cola over.
[ afbeelding ]
@:jr-style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @maxi-mus en @onlogisch♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch![]()
Niet helemaal leeg. Wat een enorme tegenvaller dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Zouden we het over een paar jaar - als we er dan nog zijn - ook en masse hebben over coronalijers? Dat deze wordt toegevoegd aan het rijtje teringlijers, tyfuslijers, pestpleurispokkenlijers, etc.?
#riptinyenlau
Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus. Alleen nu de paniekzaaiers aan het inslaan zijn denk ik dat de gemiddelde paniekzaaier zich volgende week wel even op het achterhoofd krabt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik snap de haat op een goed gevulde voorraadkast niet
Snel, er staan nog veel witte bonen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:OnlogischWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
dus je bent een paniekzaaier als je je voorraadkast vultquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus. Alleen nu de paniekzaaiers aan het inslaan zijn denk ik dat de gemiddelde paniekzaaier zich volgende week wel even op het achterhoofd krabt.
Vanavond om 22:30 staat het weer tjokvol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snel, er staan nog veel witte bonen!
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.
klinkt wel lekker in een stadionquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, probeer het nog een keer te lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je bent een paniekzaaier als je je voorraadkast vult
lekker hoor
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
Het zou pas echt feest worden als de Farmers Defence Force nu de DC's zouden bezetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.
Fakkels en hooivorken in aanslag!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou pas echt feest worden als de Farmers Defence Force nu de DC's zouden bezetten.
ik heb een maatje in noord-italie en die moest 1.5 uur in de rij staan om naar binnen te mogen, kuchende mensen, boze italianen die te dicht bij elkaar komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat het irreëel is dat supermarkten niet bevoorraad kunnen worden en de mensen die bepaalde producten op normale basis nodig hebben zoals ook babyvoeding eronder lijden.
Blijkbaar stonden hier vanochtend 50 mensen voor de Jumbo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.
dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de actie van enkele individuen. Als je had willen preppen had je dat maar lekker geleidelijk aan moeten doen.
Ik ga vanmiddag ook effe de AH binnen om te kijken denk ik, die kom ik toch tegen tijdens mijn hardloopronde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar stonden hier vanochtend 50 mensen voor de Jumbo.
Paupers.
Dit is zeer asociaal om de reden die een verstandig persoon zoals Stijn aangeeft.quote:
Covid dan maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
(lol)quote:Het CBL roept klanten op boodschappen te doen zoals anders en dus niet en masse producten in te slaan. ,,Ik begrijp dat sommigen extra spullen in huis halen voor het geval ze een paar weken in quarantaine moeten, maar dan nog is het niet nodig om een jaarvoorraad wc-papier of vijf potten handgel te kopen. Heus, de vrees dat schappen lang leeg blijven, is ongegrond. Ik dacht dat Nederlanders vrij nuchter waren, maar ik doe nu een beroep op ons gezonde verstand.
Lekker met je bezwete harses en dan dicht bij mensen gaan staan en kuchen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook effe de AH binnen om te kijken denk ik, die kom ik toch tegen tijdens mijn hardloopronde.
Wicked. Ik heb net ook "en masse" in een post hier gebruikt.quote:
En dan vragen of ze iets hebben tegen hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker met je bezwete harses en dan dicht bij mensen gaan staan en kuchen.
Covid-19-lijer.quote:
Uber Eatsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen heeft toch ook wel iemand die je kan bellen om wat eten te laten bezorgen voor het geval dat?
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.quote:
Die dan eerst over je pizza hebben liggen hoesten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3x per dag contactloos bezorgen via Domino's
Dikke ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb een maatje in noord-italie en die moest 1.5 uur in de rij staan om naar binnen te mogen, kuchende mensen, boze italianen die te dicht bij elkaar komen
dan heb ik liever wat op voorraad
je denkt te klein stinho
Normaal is het slechts Pizza E. Coli, nu aanbieding: coronaatje erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die dan eerst over je pizza hebben liggen hoesten.
Of als een fantasy-naam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.
Hebben ze NL al ingehaald?quote:Er zijn 153 nieuwe besmettingen in ons land. Dat brengt het totaal op 556.
meer als een filmpje waarbij je samen met een ander een chickie snoeihard neemtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Covid klinkt al een afslankprogramma voor huisvrouwen die dan samen kunnen trainen.
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.quote:
Procentueel gezien liggen ze wel voor dan lijkt me. Nederlandgodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.
België loopt 1 dag achter op ons en heeft ook net iets eerder maatregelen genomen. Belgiegoden.
Ik vind het wel grappig dat ze de winkels alleen in het weekend sluiten. Doordeweeks is Corona uiteraard niet besmettelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lopen nog 60 achter. En Nederland gaat vandaag ook richting de 750.
België loopt 1 dag achter op ons en heeft ook net iets eerder maatregelen genomen. Belgiegoden.
Ik ben lekker aan het schijten nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ben terug.
Met pijn en moeite heb ik een rol wc-papier weten te bemachtigen. Ik heb er voor moeten vechten.
gestolen van een ander zijn pak dus, want losse rollen verkopen ze nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ik ben terug.
Met pijn en moeite heb ik een rol wc-papier weten te bemachtigen. Ik heb er voor moeten vechten.
Geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het schijten nu.
Dus dat vechten was gewoon een beetje ontspanning?.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Geen pics genomen van de schappen trouwens, blijkbaar wonen hier niet zoveel tokkies. Alles was vol. (behalve het wc-papier, die was voor een kwart gevuld maar dat vond ik geen foto waard)
Ja als er geen ophef is maak ik het zelf welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat vechten was gewoon een beetje ontspanning?.
quote:Zo komen beide firma’s wereldwijd met een ‘coronaknop’ op de proppen. “Mensen die online eten bestellen, zullen voortaan met een simpele muisklik kunnen aangeven dat ze geen contact wensen met de bezorger”, legt Rodolphe Van Nuffel, woordvoerder bij Deliveroo, uit. “Hij plaatst in dat geval een warmhoudtas geopend voor de voordeur, neemt twee stappen achteruit en wacht tot de bewoner het eten uit de tas haalt.”
Ik heb extra zuinig gedaan net. Gelukkig zijn de darmen weer leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Geen pics genomen van de schappen trouwens, blijkbaar wonen hier niet zoveel tokkies. Alles was vol. (behalve het wc-papier, die was voor een kwart gevuld maar dat vond ik geen foto waard)
twitter:reeces twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:28:21The wage gap isn't real. Men just tend to go for higher paying jobs, like doctor, engineer and CEO. Whereas women go for lower paying jobs like female doctor, female engineer and female CEO. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:reeces twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:28:21The wage gap isn't real. Men just tend to go for higher paying jobs, like doctor, engineer and CEO. Whereas women go for lower paying jobs like female doctor, female engineer and female CEO. reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Net ook mokerhard zitten schijten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb extra zuinig gedaan net. Gelukkig zijn de darmen weer leeg.
Je gaat toch niet hamsteren he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net ook mokerhard zitten schijten.
Nu even een boodschappenlijstje maken en boodschappen doen. De ontwikkelingen kan je volgen op twitter
Die collega moet z'n bek houdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
Thuiswerkupdate: ik blijk algemene sleutels in mijn eigen bureaula gelegd te hebben, welke ik daarna op slot gedaan heb.
Mijn collega die even naar het kantoor ging om iets te bekijken was hier NIET blij mee.
Ik gok dat zij haar bek moet houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die collega moet z'n bek houden
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die collega moet z'n bek houden
Uiteraard, een man had dit eerst gecheckt voordat hij naar het kantoor zou gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gok dat zij haar bek moet houden.
Voordeel bij het nadeel van in een nietszeggend gehucht ergens in Friesland wonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
De schappen waren hier nog allemaal vol.
En zelfvoorzienendgenot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordeel bij het nadeel van in een nietszeggend gehucht ergens in Friesland wonen.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen om de voorpagina van de telegraaf.
Lees jij roddelbladen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Wel gelachen om de voorpagina van de telegraaf.
Loltwitter:RickyMoraleZzz twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:55:49@GersPardoel Fucking MDMA slikkende idioot... Doe 's effe normaal joh! Niet twitteren als je waus bent! 🤦🏻♂️ reageer retweet
Geklikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is en blijft mijn favoriete plaat van Cypress Hill, @:GGMM
Kijk maar wat je ermee doet op zo'n thuiswerk dag als d'n dizze.
Toen ik een AD meenam ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh je zag de telegraaf in het voorbij lopen?
Ik vind dat persoonlijk helemaal geen prima schema.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima op het schema van Italie volgens mij.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die zaten al op 1700 op dag 14.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We zitten hier zeker boven de 1000. Veel mensen met milde klachten. De cijfers zijn de oude gevallen en de meest schrijnende gevallen. Sterftepercentage zal ook flink stijgen over een week dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zaten al op 1700 op dag 14.
Maar ze testen amper nog, dus veel zegt het niet. Waarschijnlijk zijn er in werkelijkheid al duizenden besmet op dit moment.
stop met deze actquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
Thuiswerkupdate: ik blijk algemene sleutels in mijn eigen bureaula gelegd te hebben, welke ik daarna op slot gedaan heb.
Mijn collega die even naar het kantoor ging om iets te bekijken was hier NIET blij mee.
@Drizzt_DoUrden ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
COR / En toen zat je thuis: Kijk- en speeltips
Benieuwd naar jullie inbreng
Gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
COR / En toen zat je thuis: Kijk- en speeltips
Benieuwd naar jullie inbreng
Lekker ziek melden dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben net gebeld door werk.
Ben dit weekend ingeroosterd om training te geven
Welke dag zitten wij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zaten al op 1700 op dag 14.
Maar ze testen amper nog, dus veel zegt het niet. Waarschijnlijk zijn er in werkelijkheid al duizenden besmet op dit moment.
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Elan het volgende:
Ook op dag 14 DP, 28 februari was de eerste besmetting.
Het advies is zoveel mogelijk thuis werken dus wellicht kun je die cursus bij je thuis geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.
Dus gewoon geaccepteerd.
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.
Dus gewoon geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.
jij zit er ondertussen ook mee hé?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
Sterkte kameraad @:gurneyisbestoke , we kunnen er schijtlollig over doen maar het is natuurlijk mooi klote allemaal.
Ik heb ook veel familieleden maat, we kunnen alleen hopen voor het bestequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn pa zit driedubbel in de risicogroep dus het doet me wel wat ja.
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook veel familieleden maat, we kunnen alleen hopen voor het beste
Zo'n persoon verdient een paar tikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte makker.
Zal uiteindelijk wel loslopen maar maak me wel druk. Mijn zus laat oma ook gewoon oppassen op haar kinderen, egoïstisch kutmens.
Social media hypequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
ik merk er behalve met boodschappen doen weinig van, wat is die obsessie met wc papier?
Jij gaat graag door het leven met een vuil gat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
ik merk er behalve met boodschappen doen weinig van, wat is die obsessie met wc papier?
ja hehe, we zitten pas in de beginfase van het hele gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
effe met de billen in zo'n stinkgracht en het is schoon daar in amsterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij gaat graag door het leven met een vuil gat?
Zelfs in Italie deden mensen niet zo gek in supermarktenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja hehe, we zitten pas in de beginfase van het hele gedoe
Daar zijn oplossingen voor:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
nee maar om het voor de komende 5 jaar te kopen is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden afgestudeerd lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.
Uhh... Goeie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor:
[ afbeelding ]
en dan meteen al freelancen en training gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden afgestudeerd lol
Dank! Ja het is gewoon ontzettend klote. Alhoewel ik vermoedelijk niet heel hard geraakt word. Gewoon heel erg hopen dat het snel over zijn hoogtepunt heen gaat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
Sterkte kameraad @:gurneyisbestoke , we kunnen er schijtlollig over doen maar het is natuurlijk mooi klote allemaal.
Massahysterie. Omdat het vorige week een dingetje was in Australië zijn alle paniekzaaiers van mening dat je voldoende wc papier moet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
Dat laatste smeekte je moeder vannacht ook om.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank! Ja het is gewoon ontzettend klote. Alhoewel ik vermoedelijk niet heel hard geraakt word. Gewoon heel erg hopen dat het snel over zijn hoogtepunt heen gaat zijn.
Serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat @:kapiteintje voor meer dan 1000 euro aan boodschappen heeft gehaald.
Kan je dit bevestigen @:kapiteintje ????
Genoten van de foto's makker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Massahysterie. Omdat het vorige week een dingetje was in Australië zijn alle paniekzaaiers van mening dat je voldoende wc papier moet hebben.
Gisteren ook niet echt wat gemerkt, maar ik moet vanmiddag ook nog, ben benieuwd. En dat wc papiers is wel heel ergquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste smeekte je moeder vannacht ook om.
Gelukkig makker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vandaag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen heb ik een dikke, opgezette keel.
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
hij zit er al vanaf begin van de week over te janken in de APP
Ik heb al 2 dagen last van een droog gevoel in mijn keelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vandaag begin ik er meer last van te krijgen.
Klote DP let niet eens op in DE APPquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
hij zit er al vanaf begin van de week over te janken in de APP
Maat. Hier lege schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?
Nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote DP let niet eens op in DE APP
Waardeloze vriend
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.quote:
Gezien de hoeveelheid negerlullen die hij er in zet, ja. Of hij is gewoon homo, dat kan ook. We accepteren hem in elk geval hoe hij isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?
Mietjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Moet je teleurstellen, meeste zijn schreeuwende kort pittige boze wijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan gewoon echt niet. Wat een kuttekst.quote:
Gers wil ons allemaal dood hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit kan gewoon echt niet. Wat een kuttekst.
Pico is net zo slim als @onlogisch en @Gutanothquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
Kunnen we een keer ophouden over dat virusje? Gaat echt nergens meer over.
De maatregelen en de paniek die daarop volgde wordt onze ondergang, niet dat virus.
Kijk jongens, Pico heeft een mening!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
De maatregelen en de paniek die daarop volgde wordt onze ondergang, niet dat virus.
Pico doet niet meer meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef PicoMMP het volgende:
Verder vrij weinig opties ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
Zuipen schijnt te helpen tegen virus toch? Kut corona.
@:zipportal
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.quote:
zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
Zuipen schijnt te helpen tegen virus toch? Kut corona.
@:zipportal
misschien kunnen we gezellig samen gamen dit weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.
Alle 3 afgelast.
Misschien slinger ik mijn PS4 weer eens aan.
Wat ga jij doen?
Uh.. ik heb al plannen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kunnen we gezellig samen gamen dit weekend
De kroeg in vandaag en morgen denk ik, zondag Netflixen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had een kwartfinale tennistoernooi, Willem II en een feest.
Alle 3 afgelast.
Misschien slinger ik mijn PS4 weer eens aan.
Wat ga jij doen?
ja ik wilde een massage doen vandaag, maar ik skip evenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Waren nog verdacht veel mensen in kapsalons vandaag in Utrecht
Suicidejob
dat gooi ik erquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Er is iets heel raars gebeurd.
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
Maar nu wil ik dat net doen maar ik kan er nog maar één vinden.
Dit ga ik tot op de bodem uitzoeken.
gisteren eind middag die AH op het stadionplein was wel druk met hamsteraarsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren ook niet echt wat gemerkt, maar ik moet vanmiddag ook nog, ben benieuwd. En dat wc papiers is wel heel erg
kan wel een hele leuke special wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik wilde een massage doen vandaag, maar ik skip even
Lust Benji krentenbollen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 zakken krentenbollen gekocht vanmorgen, dat weet ik echt heel zeker. Ik denk dat gooi ik er één in de vriezer.
coronatest vooraf: 50 euro extraquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan wel een hele leuke special worden
Kutmensen. Hopelijk zijn ze straks weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren eind middag die AH op het stadionplein was wel druk met hamsteraars
Ik denk dat iemand ze gepikt heeft!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Laatste weekend dat ze nog open zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroeg in vandaag en morgen denk ik, zondag Netflixen.
Ik denk dat gooi ik erquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Dat vrees ik ook ja, dan wordt het wel saai hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste weekend dat ze nog open zijn denk ik.
Welke serie op Netflix? Heb nog wel aanraders nodig.
Pics?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
Het moest 'dan gooi ik er' zijn.
Ik was een beetje van slag mensen!
Maar het is opgelost. Ze lagen nog in mijn auto.
Ze liggen nu in de vriezerquote:
Die zit in quarantaine.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zou het met @:Drizzt zijn boys?
Na de Borne-besmetting weinig meer van hem vernomen
Ja, al 20 jaar (lol)quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die zit in quarantaine.
O wacht...
niquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
En andere zooi ook is er ni
Maak je niet druk Roland, je moeder heeft al de boodschappen al gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
al ert?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Tyfuszooi geen lays chips ben de bij al ert heijn nu
Eet je wat anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Alle pasta ook weg
Nee, daar hoef ik geen pics van. Daar heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze liggen nu in de vriezer
Ik heb nog wel die ene zak die ik niet kwijt was, maar die bedoel je niet denk ik.
Mijn mention was alweer weggemod he, KUT COR.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, daar hoef ik geen pics van. Daar heb ik niks aan.
Lekker bezig boys @trein2000 @Tjackaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn mention was alweer weggemod he, KUT COR.
Dat was dé oplossing voor het WC-papier probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig boys @:trein2000 @:tjacka
faalt hij daar ook zo hard?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch smeekt om likes op Twitter.
Hij heeft er één.
Thanks maatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch smeekt om likes op Twitter.
Hij heeft er één.
Als je moeder een dag haar reet niet afveegt is het ook opgelost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was dé oplossing voor het WC-papier probleem.
welk filmpje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vond je van dat filmpje?
Zeg niet dat je het niet gekeken hebt
Hahahahahahaha.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was dé oplossing voor het PWC-papier probleem.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moeder een dag haar reet niet afveegt is het ook opgelost.
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je moeder een dag haar reet niet afveegt is het ook opgelost.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7393] Iedereen thuiswerkgenot
Stel je niet zo vreselijk aanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat ik toch een Coronaatje aan het ontwikkelen ben
Blij dat jij het voortouw neemt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat ik toch een Coronaatje aan het ontwikkelen ben
Ben je weer gecoronariseerd? Let nou op voordat je straks weer vastzit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn mention was alweer weggemod he, KUT COR.
Ik doe alleen maar onschuldige dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je weer gecoronariseerd? Let nou op voordat je straks weer vastzit.
@capricia denkt hier anders over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar onschuldige dingen.
Wat heeft het voor zin om het elke keer te melden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:treinhoer en @:ijs_beer kunnen hier niks aan doen.
Je zou een topic kunnen openen in BUG!
Waarschijnlijk heb je hem onbewust al opgevreten, vet zwijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
@onlogisch zie editgeschiedenisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hem onbewust al opgevreten, vet zwijn
Verstuurd:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
stuur maar een mail naar forum@fok.nl
quote:Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Leg de schuld maar weer buiten jezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:48 schreef Gutanoth het volgende:
Komt trouwens omdat deze Corona website zo Corona traag is
wekrdagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Deze wekrdag zit erop, tijd om naar huis te gaan
Wat is er mis met jou vandaag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb weer niet zo goed geslapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou vandaag?
wekrdagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
Wquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |