Ik geloof er weinig van dat dat gaat gebeuren. Levensbehoefte nr. 1 gaat niet dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.
[ afbeelding ]
Misschien ben ik naïef maar ik zie het niet zover komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.
[ afbeelding ]
Het kan ter bescherming van de supermarktmedewerkers verplicht worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van dat dat gaat gebeuren. Levensbehoefte nr. 1 gaat niet dicht.
bechermingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan ter becherming van de supermarktmedewerkers verplicht worden.
En je kunt dat nu niet oplossen door een buurtbarbecue te organiseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt pas echt leuk als de stroom uitvalt. Zit je dan, met je 12kg ingevroren kip.
Werken toch alleen maar jongeren daar. Groep met minste risico's lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
bechermingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is vrijdag de 13e, pas maar op vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan had ik er al 3 andere typefouten uitgehaald.
Als mensen vandaag collectief besluiten dat er een enorm tekort is aan wc-papier dan is er een tekort aan wc-papier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef maar ik zie het niet zover komen.
Waarom zijn ze mad dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wij hebben flex-plekken op het werk en dat willen ze niet wijzigen. Mensen zijn woedend.
Ja ik ken de domheid van mensen maar ik had het over het compleet sluiten van supermarkten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mensen vandaag collectief besluiten dat er een enorm tekort is aan wc-papier dan is er een tekort aan wc-papier.
Dat er vervolgens gewoon miljarden rollen in een magazijn liggen maakt dan ook niet uit, zodra het schap is bijgevuld trekken de doomsdaypreppers het meteen leeg.
Waardoor de mythe van tekorten zichzelf in stand zal houden omdat mensen geconfronteerd zullen worden met lege schappen.
Mensen willen vaste plekken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management wil het niet wijzigen, de mensen zelf wel.
Oh ik let weer niet op, in dat geval eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ken de domheid van mensen maar ik had het over het compleet sluiten van supermarkten.
Ja, voorlopig althans. Wat ook gewoon prima mogelijk is overigens want de meeste mensen werken nu thuis.quote:
Als iedereen dan gewoon op zelfde plek gaat werken elke dag is het probleem ook weer opgelostquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Management wil het niet wijzigen, de mensen zelf wel.
Is heel veel verloop op een dag, veel verschillende tijden/dagen en studenten die 's avonds werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als iedereen dan gewoon op zelfde plek gaat werken elke dag is het probleem ook weer opgelost
Allemaal preventief mee de kuil inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn moeder was gister op een begrafenis, daar werd ook nadrukkelijk gezegd en waren bordjes om elkaar geen hand te geven. (wat iedereen natuurlijk wel deed) Tot zover deze anekdote.
Zwolle.quote:
Ik slik echt nooit paracetamol. Ik denk dat het in mijn plaatselijke supermarkt wel meevalt maar zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwolle.
Maar dit is zo'n beetje het beeld overal wat ik begrijp.
Paracetamol en pijnstilling is op rantsoen.
Denk niet dat ik een ziekenhuisbed nodig heb. Wel eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Dat doet ook niemand hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel (wie?) wordt geslacht op twitter.
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.
Mee eens ja, sowieso maak ik me totaal geen zorgen over de economische situatie van Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
Klinkt als een gewoon griepje dus.quote:Toch is het even wennen. De eerste week waren we sowieso te beroerd om meer te doen dan slapen en uitrusten. De hoofdpijn die dit virus veroorzaakt, is niet normaal.
De druk in mijn hoofd liep door tot aan mijn oogkassen, waardoor licht slecht te verdragen was. Nu dat we ons wat beter voelen vermaken we ons met puzzelen, series kijken en lezen.
We waren zó ziek, dat er de eerste week een heel andere sfeer in huis ging. Logisch, want alles wat we konden doen was slapen en ontzettend veel hoesten. De druk op de borst en ademhalingsproblemen hielpen ook niet.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
VANAF MAANDAG THUISWERKEN
IK HERHAAL
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
IK HERHAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |