Mensen die ontzettend onnodig veel te veel inslaan waardoor de schappen leeg zijn voor andere mensen mogen wat mij betreft op een legoblokje stappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar de winkels. Nu al een vergevorderde haat jegens mensen die ''hamsteren''
(weg met dat kutwoord).
Dat verwacht ik wel, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat de IT-afdeling je nu aan het uitlachen is?
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ja.
Ik troost mij met de gedachte dat ik vandaag de hele dag in m'n onderbroek werk daar waar zij gewoon op het kantoor moeten zitten.
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je kan altijd rekenen op @:maxi-mus om een flater van een paar uur terug weer even actueel te maken.
Mijn like heb je alvastquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak] GROOT NIEUWS[/modbreak]
[warning] IK WERK VANAF VOLGENDE WEEK THUIS[/warning]
Pallets sorteren vanuit je woonkamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Ja, hij mist er enkel nog een paar in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Alsof Danny daar geld voor heeft. Die moet inmiddels zijn huis opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!
Onlogisch krijg je wel een bak subsidie voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof Danny daar geld voor heeft. Die moet inmiddels zijn huis opeten.
Zo danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij mist er enkel nog een paar in z'n hoofd.
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ja.
Ik troost mij met de gedachte dat ik vandaag de hele dag in m'n onderbroek werk daar waar zij gewoon op het kantoor moeten zitten.
Ja, toen kwam ik erachter dat iedereen in de IT niet goed snik is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?
@GGMM heeft een administratief baantje dat over 3 jaar volledig geautomatiseerd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook ict had gedaan ?
dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik erachter dat iedereen in de IT niet goed snik is.
Niks. Ik onderga de mokerslag van @DonRaja met nederigheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
Don komt met gestrekt been het topic binnen.
Benieuwd naar de comeback van @:onlogisch .
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft een administratief baantje dat over 3 jaar volledig geautomatiseerd is.
Je haalt het niet zomaar hoor, zo'n heftruck certificaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebt
Komt een euro pallet in de lengte of in de breedte binnen. Dat is de grootste uitdaging waar ik dagelijks mee te maken hebquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof jij complex werk hebt
Hopelijk heb je geen WC-papier nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ga denk ik douchen en daarna eens naar de supermarkt.
THUISWERKEN IS DE SHIT
Pics van de schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
THUISWERKEN IS DE SHIT
Ik heb serieus maar één rol nogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen WC-papier nodig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
THUISWERKEN IS DE SHIT
quote:
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb serieus maar één rol nog![]()
Hopelijk wonen er hier geen debielen.
En iedereen die mij toiletpapier ziet kopen denkt waarschijnlijk dat ik zo'n debiel benIk heb het écht nodig.
Nee, dat lust ik niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?
2 blikjes waarschijnlijk, voor de hele maand. Hij verwent Benji dan een beetje extra.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je ook heel veel kattenvoer inslaan?
Ik ga zo even naar de supermarkt, vooral omdat ik nieuwsgierig ben.(lol) Ik ga pics maken als het leeg is maar verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zal ik ook pics van de schappen maken als ik dit weekend boodschappen ga doen.
LATEN WE ELKAAR EEN BEETJE OP DE HOOGTE HOUDEN MANNEN.
Gelachen.quote:
De magazijnen mogen wel vol zijn, maar als er besloten wordt dat de supermarkten dichtgaan, heb je daar niet veel aan he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmorgen nog naar supermarkt geweest. Alleen pannenkoekenmix en wc-papier was op
MensenEcht
De magazijnen zitten ramvol in Nederland en toch hamsteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |