Geenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom stopte je. Abrupt met een zin. Die eigenlijk prima door kon gaan?
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou zo enkele users (geen VBL'ers) uit het COR topic kunnen opnoemen die een ban zouden krijgen wanneer ik FA zou zijn.
Wil hij nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.
Eigenlijk zouden ze jou daar moderator moeten maken.
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @Scrummie2.1 te labiel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je loopt ook niet de godganse dag de slowchatten daar en maakt je baas achter haar rug om belachelijk. Bovendien heb je daar veel verstandige dingen geroepen.
Ja, dat laatste hoor ik vaker. Maar ja, zolang ze je daar gaan lopen bannen voor het plaatsen van nieuws...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
WTFquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @:scrummie2.1 te labiel.
Oh god
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd, maar GGMM vindt @:scrummie2.1 te labiel.
Oh god
Uh..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
IS DIT WAAR @:GGMM ?!?!?!?!??!?!!??!?!?!!
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
Anders had ik het serieus overwogen, je bent érg lekker bezig!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mes. Steek. Rug.
(@:onlogisch pijn)
Shift gebruikt of Caps Lock?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WTF
Je hebt je gelukkig wel ingedekt door eerst 100% zeker te weten dat hij niet ja zou zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders had ik het serieus overwogen, je bent érg lekker bezig!!
Eens. Scrummie is 1 van de topusers in COR.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm oke. Gelukkig wil ik het inderdaad nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shift gebruikt of Caps Lock?
Ik vraag dit voor een goede vriend van me. @:lange_lans
Ik moet iedereen controleren. Niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit vraag je aan een echte baas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |