Mensen die ontzettend onnodig veel te veel inslaan waardoor de schappen leeg zijn voor andere mensen mogen wat mij betreft op een legoblokje stappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
Op naar de winkels. Nu al een vergevorderde haat jegens mensen die ''hamsteren''
(weg met dat kutwoord).
Dat verwacht ik wel, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat de IT-afdeling je nu aan het uitlachen is?
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ja.
Ik troost mij met de gedachte dat ik vandaag de hele dag in m'n onderbroek werk daar waar zij gewoon op het kantoor moeten zitten.
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Je kan altijd rekenen op @:maxi-mus om een flater van een paar uur terug weer even actueel te maken.
Mijn like heb je alvastquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak] GROOT NIEUWS[/modbreak]
[warning] IK WERK VANAF VOLGENDE WEEK THUIS[/warning]
Pallets sorteren vanuit je woonkamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Terecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen Gers Pardoel aanpakken.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Ja, hij mist er enkel nog een paar in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onlogisch deed toch iets met schroefjes bestellen?
Alsof Danny daar geld voor heeft. Die moet inmiddels zijn huis opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop deze week mijn promotie te maken. Dan word ik ook full time medewerker van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |