Zwolle.quote:
Ik slik echt nooit paracetamol. Ik denk dat het in mijn plaatselijke supermarkt wel meevalt maar zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwolle.
Maar dit is zo'n beetje het beeld overal wat ik begrijp.
Paracetamol en pijnstilling is op rantsoen.
Denk niet dat ik een ziekenhuisbed nodig heb. Wel eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Dat doet ook niemand hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
zou je niet zo druk maken om de rijstvoorraad, wel om het aantal ziekenhuisbedden als we italie volgen qua verloop
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef DonRaja het volgende:
Gers Pardoel (wie?) wordt geslacht op twitter.
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een duit in het zakje gedaan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er heeft zelfs al iemand aangifte gedaan.
Mee eens ja, sowieso maak ik me totaal geen zorgen over de economische situatie van Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
Klinkt als een gewoon griepje dus.quote:Toch is het even wennen. De eerste week waren we sowieso te beroerd om meer te doen dan slapen en uitrusten. De hoofdpijn die dit virus veroorzaakt, is niet normaal.
De druk in mijn hoofd liep door tot aan mijn oogkassen, waardoor licht slecht te verdragen was. Nu dat we ons wat beter voelen vermaken we ons met puzzelen, series kijken en lezen.
We waren zó ziek, dat er de eerste week een heel andere sfeer in huis ging. Logisch, want alles wat we konden doen was slapen en ontzettend veel hoesten. De druk op de borst en ademhalingsproblemen hielpen ook niet.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
VANAF MAANDAG THUISWERKEN
IK HERHAAL
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
IK HERHAAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |