SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vrouw heet knorretje dus helemaal uitsluiten kunnen we het niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Danny dit hebben veroorzaakt?
twitter:invertedchurch twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:05:23@GersPardoel Intense debiel die je daar bent. Je lijkt mijn moeder op Facebook. Gedraag je eens verantwoordelijk, en laat je Happinez tips alsjeblieft thuis. reageer retweet
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
IK GA DE DEUR UIT
IK HERHAAL
IK GA DE DEUR UIT
Mondkapje op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
IK GA DE DEUR UIT
IK HERHAAL
IK GA DE DEUR UIT
Het regelt hier niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Het regelt wel tyfushard trouwens.
Zelfs in Brabant regent het. WAAR BEN JE?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
HAHAHAHA REGELTquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
regeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Graag pics van de schappen trouwens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
en pics van benjiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag pics van de schappen trouwens.
Lombardijen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben aan het treinen van Ieper naar Rotterdam.
Benieuwd op welk station ik Corona ga krijgen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Gutanoth het volgende:
In dordrecht is er geen wolkje aan de lucht
Omdat het uitmaakt welk product het betreftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee een foto van je moeder, nou goed.
Wat is dit voor achterlijke vraag?
dekentje van de Makrogenotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:44 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Spyro vindt het allemaal prima
In de buurt van Breda in elk geval aids.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben aan het treinen van Ieper naar Rotterdam.
Benieuwd op welk station ik Corona ga krijgen
Regeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
en als je je been breekt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat ik een ziekenhuisbed nodig heb. Wel eten.
Humor om te lachen.quote:
Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet of ik brak ben of dat ik Corona heb
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe er maar wat cola over.
[ afbeelding ]
@:jr-style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @maxi-mus en @onlogisch♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch![]()
Niet helemaal leeg. Wat een enorme tegenvaller dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:Onlogisch
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Zouden we het over een paar jaar - als we er dan nog zijn - ook en masse hebben over coronalijers? Dat deze wordt toegevoegd aan het rijtje teringlijers, tyfuslijers, pestpleurispokkenlijers, etc.?
#riptinyenlau
Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus. Alleen nu de paniekzaaiers aan het inslaan zijn denk ik dat de gemiddelde paniekzaaier zich volgende week wel even op het achterhoofd krabt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef aTypisch het volgende:
ik snap de haat op een goed gevulde voorraadkast niet
Snel, er staan nog veel witte bonen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor @:maxi-mus en @:OnlogischWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
dus je bent een paniekzaaier als je je voorraadkast vultquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus. Alleen nu de paniekzaaiers aan het inslaan zijn denk ik dat de gemiddelde paniekzaaier zich volgende week wel even op het achterhoofd krabt.
Vanavond om 22:30 staat het weer tjokvol.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snel, er staan nog veel witte bonen!
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Corona één lettergreep te veel heeft om echt lekker te klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |