Gelukkig zijn ze zelf geen baas, want dan hadden ze wel begrepen hoe snel hun eigen baantje op het spel staat als deze onzin te lang aanhoudt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen
en dan de hele dag tijdens de baas zijn tijd grapjes maken over hoe kansloos anderen er mee bezig zijn
fokgoden
Ik heb zelden zoveel linkse figuren positief over Wilders horen pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wordt recht de rise van extremer links en extremer rechts hierna
1 pak wc papier per klant om te beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd naar jouw richtlijnen
en wanneer ze gelden
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zelf geen baas, want dan hadden ze wel begrepen hoe snel hun eigen baantje op het spel staat als deze onzin te lang aanhoudt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Typisch en Kapiteintje kijken weer op het domme voetvolk neer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Voor mij wel he ik heb amper eten kunnen kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook niet om dit moment joh domme doos
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de supermarkten blijven gewoon open hoor. Enige wat je hiermee bereikt is dat sommige mensen kasten vol eten hebben en andere niks. Gelukkig was er nog wel diepvriespatat
ja voorraadje is dan wel handig hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij wel he ik heb amper eten kunnen kopen.
Als jij dat ervan wil makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
Dat doet gemiddeld Nederland tijdens een griepepidemie ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij in de rij tussen de hoestende mensen staan die inkopen MOETEN doen omdat ze zichzelf zo slim vonden dat ze bedacht hadden dat de winkels toch wel open waren?
Ik heb liever de keuze. Dat eten komt toch wel op, want ik koop toch vooral wat ik standaard eet.
leuk nieuw inzichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet gemiddeld Nederland tijdens een griepepidemie ook
Ga niet happenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapo is zo voorspelbaar dat je altijd op dit soort antwoorden uitkomt
Je zou beter eens een videootje van 0fux kijken, dan zou je niet zo laks reageren op corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapo is zo voorspelbaar dat je altijd op dit soort antwoorden uitkomt
Hoe kan ik een voorraad aanleggen als alles is uitverkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja voorraadje is dan wel handig he
jij wilde al limieten instellen zodat Karina van de foks haar biefstukje kan kopen?
of hoe wilde je het anders oplossen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het treurige is nog dat je niet aan het trollen bent maar echt zo denkt geloof ik
Dit is toch geen griep man, hier gaan veel minder mensen aan dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kan ik een voorraad aanleggen als alles is uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |