abonnement Unibet Coolblue
pi_191026336
quote:
Nikkie Tutorials (25) heeft gisteren in haar nieuwste YouTube-video bekendgemaakt dat ze transgender is. De wereldberoemde vlogster, die in 2008 begon met het delen van make-up tutorials, heeft het jaren verborgen gehouden maar vond het nu tijd om open kaart te spelen met de buitenwereld. Niet alleen omdat ze zich eindelijk vrij genoeg voelde om het haar fans te vertellen, maar ook omdat ze gechanteerd werd.

De blondine begint haar video met het verhaal dat ze een hekel heeft aan labels. Ze stelt nooit het goede moment te hebben gevonden om te onthullen dat ze transgender is, maar voelde zich nu vrij genoeg om het met iedereen te delen. ,,Ik wil iets vertellen over wat mij mezelf maakt. Ik kan nauwelijks geloven dat ik dit nu echt ga doen, maar het is tijd om écht vrij te zijn. Ik was geboren in het verkeerde lichaam, wat betekent dat ik transgender ben'', onthult Nikkie vervolgens.

Nikkie vertelt dat ze zich al op jonge leeftijd een meisje voelde. ,,Ik snapte niet waarom ik kort haar had en waarom ik lange broeken moest dragen. Waarom kon ik geen jurkjes aan?'', schetst ze haar gevoelens van toen. ,,Ik speelde met barbiepoppen, ik gebruikte nagellak en speelde met extensions. Alles aan mij was een meisje.''

De vlogster onthult verder dat haar moeder altijd al het gevoel had dat er iets met Nikkie was. ,,Ze wist onmiddellijk dat ik óf gay zou zijn of dat het anders in elkaar zat. En het bleek anders in elkaar te zitten'', aldus Nikkie, die haar tranen nauwelijks kan bedwingen en met een brok in haar keel vertelt hoe haar moeder alles voor haar is.

Chantage

Het gevoel van Nikkie dat ze in het verkeerde lichaam was geboren bleef zo aanwezig, dat ze op haar zesde besloot haar haren te laten groeien. Een jaar later werd haar garderobe vernieuwd: ze begon met het dragen van meisjeskleding. ,,Het voelde geweldig. En de docenten steunden me heel erg. Sommige klasgenoten snapten het wel en sommige niet'', legt ze uit.

Op haar 14de kreeg Nikkie hormoonbehandelingen om meer vrouwelijke vormen te krijgen. Dat was echter nog niet alles om volledig vrouw te worden. Daarom kreeg ze op 19-jarige leeftijd een geslachtsoperatie. ,,Ik ging in transitie tijdens YouTube en veranderde in mezelf terwijl jullie mij al volgden.''

Nikkie doet een schokkende onthulling. Hoewel ze het nieuws niet onder druk aan de buitenwereld bekend wilde maken, had ze eigenlijk geen andere keuze. ,,Ik ben gechanteerd door mensen die mijn verhaal aan de media wilden lekken. Ze zeiden dat ik loog of dat ik de waarheid niet wilde vertellen. Dus voor de mensen die mijn verhaal bekend wilden maken, deze is voor jullie'', aldus Nikkie, die vervolgens haar middelvinger opsteekt.

De YouTube-sensatie, die zich deze zomer verloofde met haar vriend Dylan, hoopt met haar coming out haar kijkers te inspireren om zich niet langer tegen te laten houden als hen iets op het hart ligt. ,,Ik ben eindelijk vrij en kan eindelijk mezelf zijn!''
https://www.ad.nl/show/ni(...)ransgender~ae89c1b0/
pi_191026381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar zelfs al is dat het, wat ik te kort door de bocht vind, maar ok: dan nog is dat een gevoel om rekening mee te houden, toch?
Ja, op zich wel.
Het is wel bijzonder dat uitgerekend de mannen die geen rekening wensen te houden met de gevoelens van een vrouw die geboren is als een jongetje, wel vinden dat er met hun gevoelens zoveel rekening gehouden moet worden.

(Dit is geen sneer naar jou, want ik heb van jou begrepen dat je in ieder geval voor het fatsoen en de empathie gaat naar een transgender).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191026444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, op zich wel.
Het is wel bijzonder dat uitgerekend de mannen die geen rekening wensen te houden met de gevoelens van een vrouw die geboren is als een jongetje, wel vinden dat er met hun gevoelens zoveel rekening gehouden moet worden.

(Dit is geen sneer naar jou, want ik heb van jou begrepen dat je in ieder geval voor het fatsoen en de empathie gaat naar een transgender).
Jouw paradox gaat 2 kanten op. Jij bepaalt voor andere mensen wat ze wel en niet moeten accepteren. In hoeverre is dat wel rekening houden met gevoelens?

Wat is next, mogen we ook geen seks hebben met vrouwen die we niet leuk vinden want dat schaadt de gevoelens van die vrouw en is dus onfatsoenlijk?

Liefde en seks bestaan niet zonder pijn en dus kun je niet met iedereens gevoelens rekening houden
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_191026468
Je kunt transgenders nog steeds herkennen, aan hun lengte, de grootte van de handen, het loopje etc.

En als je echt niet met een transgender naar bed wil kun je er ook naar informeren.

Het is in ieder geval belachelijk om die eis van een 'meldplicht' bij de transgender neer te leggen.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 16:10:05 #5
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_191026477
Eigenlijk had ze die chanteurs gewoon lekker moeten negeren en het maar laten lekken. So what verder :O
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_191026482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Strafblad, banksaldo, studieschuld, zwangerschappen uit het verleden (ongeacht of deze geresulteerd hebben in een kind, miskraam of abortus), de meisjesnaam van je moeder en je moeders moeder, of er buitenechtelijke kinderen, kinderen met down of een schisis voorkomen in je familie tot de 4de graad.

Een VOG voor dates aanvragen, compleet met hypotheekverklaring of je ooit een betaling gemist hebt.
Nou bedankt Leandra, daar gaat mijn kans op een wip.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:11:06 #7
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191026494
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou bedankt Leandra, daar gaat mijn kans op een wip.
Je kan altijd ergens een trans pakken daar toch 98% van de mensen hier geen sex mee wil ^O^ _O-
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_191026529
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik snap je niet denk ik.

Als mijn voorstel is dat transgenders voortaan moeten melden dat ze transgender zijn dan is dat specifiek beperkt tot transgenders, ja.
Wat ik probeer te vragen is: waarom specifiek voor transgenders? Andere aspecten (bijv. is mijn partner bisexueel en heeft hij/zij sexuele handelingen met hetzelfde geslacht gehad, of: heeft een ernstige geslachtsziekte gehad etc) kunnen ook van belang zijn om te bepalen of je wel of geen seks met iemand wil. Dus waarom specifiek transgenders terwijl andere aspecten voor sommigen net zo belangrijk kunnen zijn om te bepalen of ze seks willen.

Volgens mij kom je uit dit probleem alleen maar door een algemene regel op te stellen (Strafbaar is niet mededelen die informatie waarvan je redelijkerwijs moet begrijpen dat de ander die belangrijk vindt bij het bepalen of die met je wil neuken - of iets dergelijks). En dan krijg je dus afbakeningsprobpemen vrees ik.


Ik had het over spijt achteraf, omdat we dat (ook niet na #metoo) niet meewegen bij zedendelicten. Het gaat om de (on)wil op het koment zelf. Jouw voorstel zet wellicht wel de deur open voor strafrechtelijke bescherming van spijt achteraf (als ik dit had geweten, had ik het niet gedaan).

En dat laatste is iets waar je misschien niet aan wil (althans, het lijkt mij een slecht idee). In ieder geval open je daarmee een nieuwe #metoo-golf.
pi_191026530
Ik vind dat het afhangt van de staat van de transitie of zij een verplichting heeft om te vertellen dat ze transgender is. Ik kan me voorstellen dat je in de zeik genomen voelt als er tijdens een date opeens een stijve lul te voorschijn komt. En anders zou je het toch ook na 1 of 2 dates moeten vertellen. Stel je wil als man graag kinderen, dan is het vervelend als je pas na een paar weken/maanden hoort dat zoiets er niet in zit op een normale manier, dan wordt je aan het lijntje gehouden. Dat is zonde van de tijd die je in een relatie steekt.
pi_191026533
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:08 schreef Nicksanders het volgende:
maar alle gekheid op een stokje.

Nikkie is een echte powervrouw, een voorbeeld voor vele jongeren jongens die in hun gehersenspoelde hoofd hart ook een vrouw zijn.
Ze Hij was al een held maar is nu een nog grotere held voor haar eerlijkheid om uit de kast te komen.

*O* *O* *O* *O*

_O- _O- _O-

:') :') :') :') :')
Mannen zijn dus zelfs beter in het zijn van een échte powervrouw 8-)
pi_191026559

Nou, haar/zijn vriend is ook een transgender als ik dit zo zie.
pi_191026565
Nou ze doet het wel goed volgens mij met dat make up gebeuren. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191026567
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:13 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat ik probeer te vragen is: waarom specifiek voor transgenders? Andere aspecten (bijv. is mijn partner bisexueel en heeft hij/zij sexuele handelingen met hetzelfde geslacht gehad, of: heeft een ernstige geslachtsziekte gehad etc) kunnen ook van belang zijn om te bepalen of je wel of geen seks met iemand wil. Dus waarom specifiek transgenders terwijl andere aspecten voor sommigen net zo belangrijk kunnen zijn om te bepalen of ze seks willen.
Er zijn hele volksstammen die enkel met iemand willen trouwen als ze nog maagd is. Nogmaals, wie zijn wij om te bepalen wie er met wie seks moet gaan hebben?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:17:11 #14
35723 crew  GGMM
pi_191026570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:13 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat ik probeer te vragen is: waarom specifiek voor transgenders?
Daar gaat het nu toch over?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026580
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191026581
Kijken jullie ook enorm uit naar VI van a.s. vrijdag over dit 'nieuws'? :)
pi_191026585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:16 schreef Bolasie het volgende:

Nou, haar/zijn vriend is ook een transgender als ik dit zo zie.
Oh? Van welk geslacht naar welk geslacht?
pi_191026589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef Bolasie het volgende:
Kijken jullie ook enorm uit naar VI van a.s. vrijdag over dit 'nieuws'? :)
Nee, want maandag zijn ze pas terug. :T
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:18:28 #19
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191026590
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jouw paradox gaat 2 kanten op. Jij bepaalt voor andere mensen wat ze wel en niet moeten accepteren. In hoeverre is dat wel rekening houden met gevoelens?

Wat is next, mogen we ook geen seks hebben met vrouwen die we niet leuk vinden want dat schaadt de gevoelens van die vrouw en is dus onfatsoenlijk?

Liefde en seks bestaan niet zonder pijn en dus kun je niet met iedereens gevoelens rekening houden
In Amerika zijn er zelfs ''transvrouwen'' die vinden dat ze recht hebben op seks met lesbische vrouwen, omdat ze nou eenmaal vrouw zijn, ook al hebben ze nog een penis. Het is een vrouwelijke penis. En die lesbische vrouwen zijn transfoob als ze dat niet accepteren.

Vroeger had je je geaardheid en daar moest men respect voor hebben, nu ben je een of andere conservatieve klootzak als je NIET seksueel fluïde bent maar het lef hebt om volledig homo of hetero te zijn en een vastomlijnde voorkeur hebt. ;(
pi_191026592
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
Ik had het lichaam van Cristiano Ronaldo moeten hebben. Wat ben ik nu?
pi_191026593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh? Van welk geslacht naar welk geslacht?
Onzijdig.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:18:40 #22
35723 crew  GGMM
pi_191026597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef Bolasie het volgende:
Kijken jullie ook enorm uit naar VI van a.s. vrijdag over dit 'nieuws'? :)
Nee. Waarom zou die poep en pies humor mij boeien?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026600
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Nee, want maandag zijn ze pas terug. :T
Maandag dan, godnondeju.
pi_191026601
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:13 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik vind dat het afhangt van de staat van de transitie of zij een verplichting heeft om te vertellen dat ze transgender is. Ik kan me voorstellen dat je in de zeik genomen voelt als er tijdens een date opeens een stijve lul te voorschijn komt. En anders zou je het toch ook na 1 of 2 dates moeten vertellen. Stel je wil als man graag kinderen, dan is het vervelend als je pas na een paar weken/maanden hoort dat zoiets er niet in zit op een normale manier, dan wordt je aan het lijntje gehouden. Dat is zonde van de tijd die je in een relatie steekt.
Transgenders gedragen zich niet als echte vrouwen, dus het herkennen van transgenders is geen probleem.
pi_191026604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Maandag dan, godnondeju.
NIKKIED.
pi_191026605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou die poep en pies humor mij boeien?
Ga werken.
pi_191026610
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik had het lichaam van Cristiano Ronaldo moeten hebben. Wat ben ik nu?
:D
Geen idee, ik kies hafthor. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191026633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:16 schreef Bolasie het volgende:

Nou, haar/zijn vriend is ook een transgender als ik dit zo zie.
Daar zou ik inderdaad eerder een vrouw>man inzien dan man>vrouw in Nikkie.
Al komt dat vast omdat hij zijn styling laat doen door Nikkie want ik zie wel een adamsappel :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191026640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

In Amerika zijn er zelfs ''transvrouwen'' die vinden dat ze recht hebben op seks met lesbische vrouwen, omdat ze nou eenmaal vrouw zijn, ook al hebben ze nog een penis. Het is een vrouwelijke penis. En die lesbische vrouwen zijn transfoob als ze dat niet accepteren.


Vroeger had je je geaardheid en daar moest men respect voor hebben, nu ben je een of andere conservatieve klootzak als je NIET seksueel fluïde bent maar het lef hebt om volledig homo of hetero te zijn en een vastomlijnde voorkeur hebt. ;(
Wait whut? Heb je een bron? Klinkt ziek...
pi_191026668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:13 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Volgens mij kom je uit dit probleem alleen maar door een algemene regel op te stellen (Strafbaar is niet mededelen die informatie waarvan je redelijkerwijs moet begrijpen dat de ander die belangrijk vindt bij het bepalen of die met je wil neuken - of iets dergelijks). En dan krijg je dus afbakeningsprobpemen vrees ik.

Ik had het over spijt achteraf, omdat we dat (ook niet na #metoo) niet meewegen bij zedendelicten. Het gaat om de (on)wil op het koment zelf. Jouw voorstel zet wellicht wel de deur open voor strafrechtelijke bescherming van spijt achteraf (als ik dit had geweten, had ik het niet gedaan).

En dat laatste is iets waar je misschien niet aan wil (althans, het lijkt mij een slecht idee). In ieder geval open je daarmee een nieuwe #metoo-golf.
Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_191026694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, op zich wel.
Het is wel bijzonder dat uitgerekend de mannen die geen rekening wensen te houden met de gevoelens van een vrouw die geboren is als een jongetje, wel vinden dat er met hun gevoelens zoveel rekening gehouden moet worden.

(Dit is geen sneer naar jou, want ik heb van jou begrepen dat je in ieder geval voor het fatsoen en de empathie gaat naar een transgender).
Zie je echt niet in hoe krom dit is? Of je het nou leuk vindt of niet, er zijn veel mensen (hetero mannen én vrouwen) die graag seks hebben met het andere geslacht en liever niet met het eigen geslacht of halve andere geslachten.

Heeft niets te maken met niet respecteren van gevoelens maar gewoon seksuele voorkeur. En die seksuele voorkeur is iets wat je als transgender dan weer dient te respecteren.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:26:41 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191026701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Sterker nog, ik vind eigenlijk dat het strafbaar zou moeten zijn als je dit niet vertelt voor de seksuele handelingen.
We have always been at war with Eastasia.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 14 januari 2020 @ 16:27:35 #33
186611 Haags
pi_191026709
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik had het lichaam van Cristiano Ronaldo moeten hebben. Wat ben ik nu?
Een homo
Zonder wrijving geen glans
pi_191026719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Een homo
Je moet het wat voorzichtiger brengen. Niet gelijk op de man spelen. (lol)
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 16:28:57 #35
5428 crew  miss_sly
pi_191026723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zie je echt niet in hoe krom dit is? Of je het nou leuk vindt of niet, er zijn veel mensen (hetero mannen én vrouwen) die graag seks hebben met het andere geslacht en liever niet met het eigen geslacht of halve andere geslachten.

Heeft niets te maken met niet respecteren van gevoelens maar gewoon seksuele voorkeur. En die seksuele voorkeur is iets wat je als transgender dan weer dient te respecteren.
Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk. Van de andere kant eisen deze mannen dan weer wel het fatsoen dat de transgender vrouw hen vertelt dat ze transgender zijn. Dat is krom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191026729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

[..]

O wow.
Ok dat had ik niet eens gelezen :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:30:01 #37
35723 crew  GGMM
pi_191026733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk.
Een andere mening hebben is niet ongevoelig en onfatsoenlijk. Jij blijft doen alsof we hem bewust aan het pesten zijn ofzo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar gaat het nu toch over?
... Als je d'r niet verder of wil praten moet je dat ook zeggen. Dan stop ik geen moeite meer in mijn posts.
pi_191026747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?
Jawel.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:31:12 #40
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191026749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een andere mening hebben is niet ongevoelig en onfatsoenlijk. Jij blijft doen alsof we hem bewust aan het pesten zijn ofzo.
:') :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_191026754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er zijn hele volksstammen die enkel met iemand willen trouwen als ze nog maagd is. Nogmaals, wie zijn wij om te bepalen wie er met wie seks moet gaan hebben?
Daar gaat het toch ook niet om?
pi_191026769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:31 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook niet om?
Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?

Het zijn maar precies de seksuele voorkeuren die je hebt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_191026777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Een homo
TR gepakt
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:35:25 #44
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191026797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?

Het zijn maar precies de seksuele voorkeuren die je hebt.
Er zijn ook genoeg vrouwen die walgen van een biseksuele man, moet een biseksuele man ook iedere keer dat hij een one night stand heeft vermelden dat hij wel bi is?
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:35:28 #45
35723 crew  GGMM
pi_191026798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:') :')
Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:30 schreef Degodvader het volgende:

[..]

... Als je d'r niet verder of wil praten moet je dat ook zeggen. Dan stop ik geen moeite meer in mijn posts.
Ik begon met te zeggen dat ik de wet niet maak en dat ik vooral doel op de gevolgen die zoiets kan hebben op een mens. Ik denk dat dat nogal onderschat wordt.

Als het jouw doel is om deze wet vorm te geven, nogmaals, daar ga ik niet over.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?

Het zijn maar precies de seksuele voorkeuren die je hebt.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt. Het gaat helemaal niet over bepalen met wie iemand wel/geen seks heeft?

GGMM stelde dat strafbaar moest worden om niet te zeggen dat je transgender bent voor seks. Dqar reageerde ik op.
pi_191026816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk.
Dat is een mening, gebaseerd op argumenten. (Fysieke geboorte, eventuele psychologische problemen op latere leeftijd.)

De reden dat ik voorzichtig ben met het normaliseren van transgenders alsof alles vloeibaar is en je lekker van geslacht moet kunnen veranderen als je dat wilt is vooral omdat ik mijn twijfels heb over het uiteindelijke geluk van deze mensen. Als ik zo'n extreem nep plastic figuur in een filmpje happy zie doen dan heb ik daar wel moeite mee ja.

Dat is mijn mening. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2020 16:38:24 ]
pi_191026821
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen.
[..]

Ik begon met te zeggen dat ik de wet niet maak en dat ik vooral doel op de gevolgen die zoiets kan hebben op een mens. Ik denk dat dat nogal onderschat wordt.

Als het jouw doel is om deze wet vorm te geven, nogmaals, daar ga ik niet over.
Jammer dat je het dan bij de oneliner laat, en er niet verder over wil praten. Had een interessante kunnen zijn.
pi_191026831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg vrouwen die walgen van een biseksuele man, moet een biseksuele man ook iedere keer dat hij een one night stand heeft vermelden dat hij wel bi is?
Dat ligt helemaal aan die persoon en hoe diegene er besluit om op te reageren.

Nogmaals, ik ga hier niet mensen over 1 kam scheren qua seksuele voorkeur. Ik vind het echter ook paradoxaal dat vrouwen sinds mensenheugenis topics vullen over 'is het m'n type', 'ik knap af omdat hij te lief is' en 'hij stuurt al 17 minuten niks terug' om zo, nogmaals, met compleet persoonlijke voorkeuren te bepalen of ze met iemand naar bed gaan. Ik ben vaak genoeg afgewezen op complete idioterie, ben gekwetst, that's life. Je kunt echter niet verwachten dat een persoon je afwijst als je na de seks vertelt dat je een transgender bent (of wordt afgewezen omdat je transgender bent). Is dat moreel? Eerlijk? Nee tuurlijk niet.

Disclaimer: ik vind dus niet dat we dit via de wet moeten fixen, daar distantieer ik me van. Maar dat gedeelte had ik ff gemist en besef me nu dat dat wel essentieel onderdeel vna deze discussie is dus... ik ga er maar weer vandoor :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:40:32 #50
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191026848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen..
Naar iemand refereren als 'hij' die zelf graag als 'zij' aangesproken wil worden en naar alle algemeen aanvaarde maatschappelijke maatstaven ook vrouw is, is nogal onbeschaafd. Als ik je een tip mag geven, blijf vooral in VBL je infantiele gedrag tentoonspreiden en tegen de tijd dat je wat meer scholing en levenservaring bezit kun je eens proberen met volwassenen in discussie te treden.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:40:42 #51
35723 crew  GGMM
pi_191026850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:37 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Jammer dat je het dan bij de oneliner laat, en er niet verder over wil praten. Had een interessante kunnen zijn.
Ik snap gezien je UI dat je dat vindt ;)
Misschien had ik iets duidelijker moeten aangeven dat het niet mijn insteek was. Excuus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026874
Een of ander verbouwd leeg YouTube wezen zoekt (weer eens) de media op.

Vier delen inmiddels.

Serieus?

Tering,
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:42:39 #53
35723 crew  GGMM
pi_191026877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Naar iemand refereren als 'hij' die zelf graag als 'zij' aangesproken wil worden en naar alle algemeen aanvaarde maatschappelijke maatstaven ook vrouw is, is nogal onbeschaafd.
Dat mag jij vinden. Ik heb duidelijk beargumenteerd waarom mijn mening is zoals hij is. En dat geeft jou geen recht om dan maar constant " :') " te posten. Dit blijft wel een discussie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:40 schreef -XOR- het volgende:

Als ik je een tip mag geven, blijf vooral in VBL je infantiele gedrag tentoonspreiden en tegen detijd dat je wat meer scholing en levenservaring bezit kun je eens proberen met volwassenen in discussie te treden.
Deze persoonlijke aanval negeer ik verder.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191026885
Ik zou er toch wel goed zuur van zijn als ik na of tijdens de seks er achter kom dat het een vent is geweest. Al ben je in het geval van Nikkie wel echt stekeblind als je het niet ziet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:46:17 #55
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191026925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:42 schreef DrMabuse het volgende:
Een of ander verbouwd leeg YouTube wezen zoekt (weer eens) de media op.

Vier delen inmiddels.

Serieus?

Tering,
Maak je geen zorgen, over Nikkie gaat het al drie delen niet meer hoor :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:50:32 #56
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191026966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:40 schreef -XOR- het volgende:
en naar alle algemeen aanvaarde maatschappelijke maatstaven ook vrouw is
Nou, dat klinkt wel erg stellig. Transseksualiteit mag de laatste jaren dan enigszins zijn genormaliseerd, maar er zijn ongetwijfeld nog steeds heel veel mensen die het genetische aspect bepalend vinden voor de (maatschappelijke) genderidentiteit.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:51:40 #57
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191026985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen.
[..]

Ik begon met te zeggen dat ik de wet niet maak en dat ik vooral doel op de gevolgen die zoiets kan hebben op een mens. Ik denk dat dat nogal onderschat wordt.

Nobel hoor, opkomen voor de transfobe mannen die daar voor de seks niet voor uit durven te komen uit angst dat ze daardoor minder regelen :'). En passent ook nog even oproepen om mensen die vrijwillig seks hebben met andere mensen daarvoor in de gevangenis te gooien :'). Wat een held ben je dan he.
pi_191026986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:42 schreef DrMabuse het volgende:
Een of ander verbouwd leeg YouTube wezen zoekt (weer eens) de media op.

Vier delen inmiddels.

Serieus?

Tering,
Ik las vierendelen.



@GGMM
@onlogisch
@Caland
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:52:28 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191026997
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan die persoon en hoe diegene er besluit om op te reageren.

Nogmaals, ik ga hier niet mensen over 1 kam scheren qua seksuele voorkeur. Ik vind het echter ook paradoxaal dat vrouwen sinds mensenheugenis topics vullen over 'is het m'n type', 'ik knap af omdat hij te lief is' en 'hij stuurt al 17 minuten niks terug' om zo, nogmaals, met compleet persoonlijke voorkeuren te bepalen of ze met iemand naar bed gaan. Ik ben vaak genoeg afgewezen op complete idioterie, ben gekwetst, that's life. Je kunt echter niet verwachten dat een persoon je afwijst als je na de seks vertelt dat je een transgender bent (of wordt afgewezen omdat je transgender bent). Is dat moreel? Eerlijk? Nee tuurlijk niet.

Disclaimer: ik vind dus niet dat we dit via de wet moeten fixen, daar distantieer ik me van. Maar dat gedeelte had ik ff gemist en besef me nu dat dat wel essentieel onderdeel vna deze discussie is dus... ik ga er maar weer vandoor :P
Nee ik denk ook niet dat er veel voor te vinden zijn die dat per wet willen vastleggen, maar ook in morele zin vind ik niet dat je het bij gewoon casual sekscontact hoeft te vertellen. Als het wat serieuzer wordt uiteraard wel, maar ik snap jouw standpunt en dat van VEM op zich wel, persoonlijk zou ik het 'moreel vertelpunt' wat later plaatsen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191027016
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt wel erg stellig. Transseksualiteit mag de laatste jaren dan enigszins zijn genormaliseerd, maar er zijn ongetwijfeld nog steeds heel veel mensen die het genetische aspect bepalend vinden voor de (maatschappelijke) genderidentiteit.
Dat transsexualiteit deels genetisch is bepaald weten we al een tijdje though... Als je de tijd hebt:


Heylens G, De Cuypere G, Zucker KJ, Schelfaut C, Elaut E, Vanden Bossche H, De Baere E, T'Sjoen G (March 2012). "Gender identity disorder in twins: a review of the case report literature". The Journal of Sexual Medicine. 9 (3): 751–7. doi:10.1111/j.1743-6109.2011.02567.x. PMID 22146048


Bentz EK, Hefler LA, Kaufmann U, Huber JC, Kolbus A, Tempfer CB (July 2008). "A polymorphism of the CYP17 gene related to sex steroid metabolism is associated with female-to-male but not male-to-female transsexualism". Fertility and Sterility. 90 (1): 56–9. doi:10.1016/j.fertnstert.2007.05.056. PMID 17765230

Daarom is deze discussie ook zo

raar. Transsexualiteit is niet slechts een 'gevoel'.
pi_191027029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan die persoon en hoe diegene er besluit om op te reageren.

Nogmaals, ik ga hier niet mensen over 1 kam scheren qua seksuele voorkeur. Ik vind het echter ook paradoxaal dat vrouwen sinds mensenheugenis topics vullen over 'is het m'n type', 'ik knap af omdat hij te lief is' en 'hij stuurt al 17 minuten niks terug' om zo, nogmaals, met compleet persoonlijke voorkeuren te bepalen of ze met iemand naar bed gaan. Ik ben vaak genoeg afgewezen op complete idioterie, ben gekwetst, that's life. Je kunt echter niet verwachten dat een persoon je afwijst als je na de seks vertelt dat je een transgender bent (of wordt afgewezen omdat je transgender bent). Is dat moreel? Eerlijk? Nee tuurlijk niet.
Dit ja. Seksuele voorkeuren zijn nooit eerlijk. Goed uitziende mensen kunnen de hele wereld krijgen, slecht uitziende mensen niet. Hard, oneerlijk, kut maar wel de realiteit.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 16:54:33 #62
35723 crew  GGMM
pi_191027032
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nobel hoor, opkomen voor de transfobe mannen die daar voor de seks niet voor uit durven te komen uit angst dat ze daardoor minder regelen :').
Dat heb ik niet gezegd. Als je zoiets vraagt zijn echte vrouwen nogal beledigd, in de echte wereld. Dat benoemde ik humorvol, maar dat is niet de reden dat ik vind dat de (morele) verplichting om zoiets te zeggen bij de transgender ligt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:51 schreef VoMy het volgende:
En passent ook nog even oproepen om mensen die vrijwillig seks hebben met andere mensen daarvoor in de gevangenis te gooien :'). Wat een held ben je dan he.
Het woord 'gevangenis' heb ik niet genoemd.

Graag m'n posts goed lezen voordat je reageert. Ik wil het best weer rechtzetten allemaal, maar dat kost me nogal wat moeite steeds. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191027050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Een badkamer kan 100% een slaapkamer worden.

Maar als ik hem helemaal verbouw behalve het bad, dan wel. Of slaap/badkamer
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:07 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Het is geen vagina...gewoon niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Mensen zijn biologische wezens, ze zijn onderhevig aan de wetten van de natuur. Primaten kunnen niet van sekse wisselen. We zijn geen kikkers. Je kunt wel snijden, vullen, verminken wat je wil, maar een man wordt nooit écht een vrouw en een vrouw nooit een man. Het blijft altijd een oppervlakkige imitatie, een farce.

Okay, zo denken jullie erover.

Julie zien haar als man. Het hangt allemaal af wat je definitie van een man is. Helemaal prima.

Je mag vinden wat je wil. Echt. En je mag dat uitspreken ook. Niemand die je verbiedt zo iemand consequent als meneer aan te spreken. Dat is je vrije meningsuiting. Daar heb je recht op. Echt.

Maar: Je kwetst zo’n persoon daar wel mee. Zeker als je dat irl doet. Een discussieforum is IMHO een ander verhaal. Is je eigen mening zo belangrijk dat je er andere mensen bewust pijn mee wil doen?

Ik weet dat veel mensen denken dat het een gekte is, een afwijking. Maar zelfs als dat zo zou zijn, dan nog heeft het geen zin om zo iemand demonstratief te blijven kwetsen. Niemand is ooit ‘genezen’ van disrespect en kleinerende opmerkingen. Ook mensen met een ‘echte’ psychiatrische aandoening niet.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 16:56:03 #64
5428 crew  miss_sly
pi_191027053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is een mening, gebaseerd op argumenten. (Fysieke geboorte, eventuele psychologische problemen op latere leeftijd.)

De reden dat ik voorzichtig ben met het normaliseren van transgenders alsof alles vloeibaar is en je lekker van geslacht moet kunnen veranderen als je dat wilt is vooral omdat ik mijn twijfels heb over het uiteindelijke geluk van deze mensen. Als ik zo'n extreem nep plastic figuur in een filmpje happy zie doen dan heb ik daar wel moeite mee ja.

Dat is mijn mening. :)
Het gaat niet om de mening. Het gaat om het praten over en met iemand als Nikkei als hem, hij en kan. Dat jij je twijfels hebt ergens over, is je goed recht, maar dat wil niet zeggen dat je ongevoelig en onfatsoenlijk hoeft te doen.

Er zijn meer mensen waar ik weinig tot niets van begrijp dan wel, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ze zonder enige empathie en fatsoen tegemoet hoef te treden?


Maar goed, ik ga ermee stoppen. Ik ben niet kokend zoals ik las dat iemand vermoedde, maar ik vind deze discussie we erg naar. Zo weinig inlevingsvermogen, zo weinig zin om een ander op een prettige manier te zien, ik kan dat niet begrijpen. Ik wil dat ook niet begrijpen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:57:27 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_191027068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik las vierendelen.

[ afbeelding ]

@:ggmm
@:onlogisch
@:caland
MENGELED
RED ONS HENNIEGOD
pi_191027088
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:56 schreef miss_sly het volgende:

Ik kan dat niet begrijpen. Ik wil dat ook niet begrijpen.
Dat jij bijzonder weinig begrijpt van mensen die transgenders niet de normaalste zaak van de wereld was mij al duidelijk ja. :)
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:59:11 #67
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191027090
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:53 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Dat transsexualiteit deels genetisch is bepaald weten we al een tijdje though... Als je de tijd hebt:

Heylens G, De Cuypere G, Zucker KJ, Schelfaut C, Elaut E, Vanden Bossche H, De Baere E, T'Sjoen G (March 2012). "Gender identity disorder in twins: a review of the case report literature". The Journal of Sexual Medicine. 9 (3): 751–7. doi:10.1111/j.1743-6109.2011.02567.x. PMID 22146048

Bentz EK, Hefler LA, Kaufmann U, Huber JC, Kolbus A, Tempfer CB (July 2008). "A polymorphism of the CYP17 gene related to sex steroid metabolism is associated with female-to-male but not male-to-female transsexualism". Fertility and Sterility. 90 (1): 56–9. doi:10.1016/j.fertnstert.2007.05.056. PMID 17765230
Ja, er zijn natuurlijk meerdere "genetische aspecten". Grosso modo gaat het dan over het geboren worden met mannelijke of vrouwelijke geslachtsorganen, voor zover het de binaire M/V-geslachtsidentiteit betreft.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:59:35 #68
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191027100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Als je zoiets vraagt zijn echte vrouwen nogal beledigd, in de echte wereld.
Dus? Wat hebben transgendervrouwen daarmee te maken? Zij zijn niet degenen die enkel seks willen met echte vrouwen, dus die hoeven zich daar ook niets van aan te trekken.
quote:
Dat benoemde ik humorvol, maar dat is niet de reden dat ik vind dat de (morele) verplichting om zoiets te zeggen bij de transgender ligt.
Verlicht ons.
quote:
Het woord 'gevangenis' heb ik niet genoemd.

Nou, woepwoep, je zei slechts strafbaar. Chapeau voor je nuance en een lintje voor je inzet voor de mensenrechten hoor.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:00:11 #69
5428 crew  miss_sly
pi_191027112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat jij bijzonder weinig begrijpt van mensen die transgenders niet de normaalste zaak van de wereld was mij al duidelijk ja. :)
Verdraai het maar weer. Grote jongen. Als jij je daar fijn bij voelt, moet je dat vooral doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 17:00:44 #70
35723 crew  GGMM
pi_191027120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:55 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

[..]

[..]

Okay, zo denken jullie erover.

Julie zien haar als man. Het hangt allemaal af wat je definitie van een man is. Helemaal prima.

Je mag vinden wat je wil. Echt. En je mag dat uitspreken ook. Niemand die je verbiedt zo iemand consequent als meneer aan te spreken. Dat is je vrije meningsuiting. Daar heb je recht op. Echt.

Maar: Je kwetst zo’n persoon daar wel mee. Zeker als je dat irl doet. Een discussieforum is IMHO een ander verhaal. Is je eigen mening zo belangrijk dat je er andere mensen bewust pijn mee wil doen?

Ik weet dat veel mensen denken dat het een gekte is, een afwijking. Maar zelfs als dat zo zou zijn, dan nog heeft het geen zin om zo iemand demonstratief te blijven kwetsen. Niemand is ooit ‘genezen’ van disrespect en kleinerende opmerkingen. Ook mensen met een ‘echte’ psychiatrische aandoening niet.
Goede post. :) Fijn dat mensen die lijnrecht tegenover je staan dat toch wel kunnen.

En om er op in te gaan: mensen kunnen zich om elke mening gekwetst voelen. Dat is voor mij geen argument om mijn mening te veranderen. Ik vind overigens ook wel dat mensen ergens tegen mogen kunnen in een vrije maatschappij. Ik hoor steeds vaker dat mensen zich gekwetst voelen om een mening en ik verbaas me daar best wel over.

Als we daar op afgaan wordt alles door emotie bepaald en niet meer door feiten. Dat lijkt me heel naar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 17:01:58 #71
35723 crew  GGMM
pi_191027136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus? Wat hebben transgendervrouwen daarmee te maken? Zij zijn niet degenen die enkel seks willen met echte vrouwen, dus die hoeven zich daar ook niets van aan te trekken.
[..]

Verlicht ons.
[..]

Nou, woepwoep, je zei slechts strafbaar. Chapeau voor je nuance en een lintje voor je inzet voor de mensenrechten hoor.
Erg passief-agressief dit. :{

Het lijkt me beter dit gesprek te beëindigen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191027149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:55 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

[..]

[..]
Is je eigen mening zo belangrijk dat je er andere mensen bewust pijn mee wil doen?
Nouja, de vrijheid van meningsuiting is niet bedoelt voor uitspraken waar iedereen het mee eens is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:05:03 #73
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191027188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goede post. :) Fijn dat mensen die lijnrecht tegenover je staan dat toch wel kunnen.

En om er op in te gaan: mensen kunnen zich om elke mening gekwetst voelen. Dat is voor mij geen argument om mijn mening te veranderen. Ik vind overigens ook wel dat mensen ergens tegen mogen kunnen in een vrije maatschappij. Ik hoor steeds vaker dat mensen zich gekwetst voelen om een mening en ik verbaas me daar best wel over.

Als we daar op afgaan wordt alles door emotie bepaald en niet meer door feiten. Dat lijkt me heel naar.
Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:05:42 #74
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191027197
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:50 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou, dat klinkt wel erg stellig. Transseksualiteit mag de laatste jaren dan enigszins zijn genormaliseerd, maar er zijn ongetwijfeld nog steeds heel veel mensen die het genetische aspect bepalend vinden voor de (maatschappelijke) genderidentiteit.
Het is meer dat we ''genderidentiteit'' helemaal niet los zien van het biologische geslacht. Ik zal de laatste zijn die mensen voorschrijft hoe ze zich moeten gedragen - ik geloof als libertarier niet in typische mannen- of vrouwenrollen.

Maar ik ben wel zo essentialistisch dat ik niet geloof dat alles zomaar maakbaar is. En geslacht is daar één van. Het is geen kwestie van gemeen zijn, transfobie, mensen dingen misgunnen. Het is puur dat ik niet wil meegaan met de gedachte dat alles in het leven fluide is en dat je als een soort God je eigen realiteit en je eigen regels kunt scheppen. Dat staat in schril contrast met mens-zijn.

We krijgen een aantal kaarten toebedeeld, en met die kaarten speel je het spel van het leven. Als iemand zichzelf vrouw wil noemen en allerlei dingen laat aanpassen aan het lichaam, prima. Prima. Het is alleen niet redelijk om te verwachten dat iedereen daar zomaar in meegaat, en dat het een soort haatmisdrijf wordt als je mensen weigert aan te spreken op de manier die ze graag willen.

Ik bedoel, ik wil ook graag als ''blank'' aangesproken worden en niet als ''wit''. Kan de NOS geen reet schelen, ze vragen mijn mening niet eens, ze doen gewoon wat ze willen. Het leven is vol teleurstellingen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:05:45 #75
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191027199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goede post. :) Fijn dat mensen die lijnrecht tegenover je staan dat toch wel kunnen.

En om er op in te gaan: mensen kunnen zich om elke mening gekwetst voelen. Dat is voor mij geen argument om mijn mening te veranderen. Ik vind overigens ook wel dat mensen ergens tegen mogen kunnen in een vrije maatschappij. Ik hoor steeds vaker dat mensen zich gekwetst voelen om een mening en ik verbaas me daar best wel over.

Als we daar op afgaan wordt alles door emotie bepaald en niet meer door feiten. Dat lijkt me heel naar.
Man naar vrouw-transseksuelen stelselmatig als 'hij' en 'hem' duiden is een beetje als in een vluchtelingendiscussie de bootvluchtelingen steeds dobbernegers noemen. Je plaatst jezelf met je onbeschaafdheid buiten een serieuze discussie.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:07:05 #76
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191027216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Man naar vrouw-transseksuelen stelselmatig als 'hij' en 'hem' duiden is een beetje als in een vluchtelingendiscussie de bootvluchtelingen steeds dobbernegers noemen. Je plaatst jezelf met je onbeschaafdheid buiten een serieuze discussie.
Kijk, daar gaan we al. ''Misgenderen'' is volgens sommigen gelijk aan het N-woord gebruiken, de koppeling met racisme is alweer gemaakt.

Zo ver gaat het.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 17:07:27 #77
35723 crew  GGMM
pi_191027218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Man naar vrouw-transseksuelen stelselmatig als 'hij' en 'hem' duiden is een beetje als in een vluchtelingendiscussie de bootvluchtelingen steeds dobbernegers noemen. Je plaatst jezelf met je onbeschaafdheid buiten een serieuze discussie.
Zo is het niet bedoeld en ik vind het jammer dat je het zo opvat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Kijk, daar gaan we al. ''Misgenderen'' is volgens sommigen gelijk aan het N-woord gebruiken, de koppeling met racisme is alweer gemaakt.

Zo ver gaat het.
En dat. Helemaal mee eens dat dit veel te ver gaat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
Voor heel veel meningen die ik heb is dat heel makkelijk, maar ik heb ook principes natuurlijk. Emoties mogen niet de overhand nemen tov de feiten of mijn vrijheid van meningsuiting.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:11:04 #78
5428 crew  miss_sly
pi_191027259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
Dit! Er zijn helemaal niet veel woorden voor nodig om te beschrijven wat ik bedoel, alleen de juiste. Dank.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:13:51 #79
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191027298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is meer dat we ''genderidentiteit'' helemaal niet los zien van het biologische geslacht. Ik zal de laatste zijn die mensen voorschrijft hoe ze zich moeten gedragen - ik geloof als libertarier niet in typische mannen- of vrouwenrollen.

Maar ik ben wel zo essentialistisch dat ik niet geloof dat alles zomaar maakbaar is. En geslacht is daar één van. Het is geen kwestie van gemeen zijn, transfobie, mensen dingen misgunnen. Het is puur dat ik niet wil meegaan met de gedachte dat alles in het leven fluide is en dat je als een soort God je eigen realiteit en je eigen regels kunt scheppen. Dat staat in schril contrast met mens-zijn.

We krijgen een aantal kaarten toebedeeld, en met die kaarten speel je het spel van het leven. Als iemand zichzelf vrouw wil noemen en allerlei dingen laat aanpassen aan het lichaam, prima. Prima. Het is alleen niet redelijk om te verwachten dat iedereen daar zomaar in meegaat, en dat het een soort haatmisdrijf wordt als je mensen weigert aan te spreken op de manier die ze graag willen.

Ik bedoel, ik wil ook graag als ''blank'' aangesproken worden en niet als ''wit''. Kan de NOS geen reet schelen, ze vragen mijn mening niet eens, ze doen gewoon wat ze willen. Het leven is vol teleurstellingen.
Je spreekt jezelf wel enorm tegen. Je schrijft duidelijk wel voor hoe mensen zich dienen te gedragen en dat uit je door ze onbeschoft als "hij" aan te duiden terwijl het een vrouw is.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:16:06 #80
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191027330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Man naar vrouw-transseksuelen stelselmatig als 'hij' en 'hem' duiden is een beetje als in een vluchtelingendiscussie de bootvluchtelingen steeds dobbernegers noemen. Je plaatst jezelf met je onbeschaafdheid buiten een serieuze discussie.
Het door jou aangehaalde "dobberneger" is een gekend pejoratieve term. Dan ga je er kennelijk van uit dat mensen die geslachtsaanduiding alleen maar gebruiken om te denigreren of te ridiculiseren. Dat lijkt me niet juist. Ze stellen enkel het gender gelijk aan het biologische geslacht, iets wat tot voor (heel) kort zo ongeveer de universeel aanvaarde maatschappelijke visie was. Het wordt pas onbeschaafd wanneer je die mensen doelbewust met de "verkeerde" aanspreekvorm adresseert om hen te kwetsen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:20:27 #81
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191027405
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:55 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Jullie zien haar als man. Het hangt allemaal af wat je definitie van een man is. Helemaal prima.

Je mag vinden wat je wil. Echt. En je mag dat uitspreken ook. Niemand die je verbiedt zo iemand consequent als meneer aan te spreken. Dat is je vrije meningsuiting. Daar heb je recht op. Echt.

Maar: Je kwetst zo’n persoon daar wel mee. Zeker als je dat irl doet. Een discussieforum is IMHO een ander verhaal. Is je eigen mening zo belangrijk dat je er andere mensen bewust pijn mee wil doen?
Waar haal je dit nou weer vandaan? Heb een TG als collega gehad, wilde als she/her aangeduid worden, geen probleem hoor.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_191027421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
Als die transgenders zich dan ook zouden gedragen als echte vrouwen, dan zou iedereen hun wel als mevrouw aanspreken.
pi_191027460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik bedoel, ik wil ook graag als ''blank'' aangesproken worden en niet als ''wit''. Kan de NOS geen reet schelen, ze vragen mijn mening niet eens, ze doen gewoon wat ze willen. Het leven is vol teleurstellingen.
Waarom altijd toch weer die slachtofferrol om je eigen dadergedrag te verdedigen...

Dus omdat de NOS jou niet op de juiste manier aanspreekt rechtvaardigt dat jou om een ander te kwetsen?
pi_191027507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goede post. :) Fijn dat mensen die lijnrecht tegenover je staan dat toch wel kunnen.

Thanks :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:

En om er op in te gaan: mensen kunnen zich om elke mening gekwetst voelen. Dat is voor mij geen argument om mijn mening te veranderen. Ik vind overigens ook wel dat mensen ergens tegen mogen kunnen in een vrije maatschappij. Ik hoor steeds vaker dat mensen zich gekwetst voelen om een mening en ik verbaas me daar best wel over.

Mee eens hoor.

Ik vind het dan ook geen probleem dat op een forum over een ‘hij’ wordt gesproken. Want sommige mensen zien het gewoon zo. Op een forum als dit zul je meningen blijven tegenkomen die je niet bevallen. Daar moet je tegen kunnen.

Irl is IMHO een iets ander verhaal. Door alle verhalen over transgenders weten we nu dat deze mensen het heel belangrijk vinden om met het juiste geslacht te worden aangesproken. Het is de kern van hun identiteit. En er zit vaak een loodzwaar persoonlijk verhaal aan vast.

Als je iemand dan toch ‘hij’ noemt schuif je dat hele persoonlijke verhaal allemaal terzijde als onzin. Recht in zijn/haar gezicht. En dat doet altijd zeer.

Dat betekent nog steeds niet dat je overal maar in mee moet gaan. Je mag altijd je mening laten gelden. Maar je moet je altijd afvragen: wat doet het met die andere persoon? En is mijn mening dat waard?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:26:28 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191027514
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:16 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het door jou aangehaalde "dobberneger" is een gekend pejoratieve term. Dan ga je er kennelijk van uit dat mensen die geslachtsaanduiding alleen maar gebruiken om te denigreren of te ridiculiseren. Dat lijkt me niet juist. Ze stellen enkel het gender gelijk aan het biologische geslacht, iets wat tot voor (heel) kort zo ongeveer de universeel aanvaarde maatschappelijke visie was. Het wordt pas onbeschaafd wanneer je die mensen doelbewust met de "verkeerde" aanspreekvorm adresseert om hen te kwetsen.
Je hebt in die zin gelijk dat een niet-genderovereenkomstig persoonlijk voornaamwoord niet a priori beledigend is, echter overschrijdt een dergelijk gebruik wel de algemeen maatschappelijk aanvaarde fatsoensnorm iemand naar zijn zelfgekozen genderidentiteit aan te spreken, zeker als deze overeenkomt met het juridisch gedocumenteerde geslacht.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191027527
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is meer dat we ''genderidentiteit'' helemaal niet los zien van het biologische geslacht. Ik zal de laatste zijn die mensen voorschrijft hoe ze zich moeten gedragen - ik geloof als libertarier niet in typische mannen- of vrouwenrollen.

Maar ik ben wel zo essentialistisch dat ik niet geloof dat alles zomaar maakbaar is. En geslacht is daar één van. Het is geen kwestie van gemeen zijn, transfobie, mensen dingen misgunnen. Het is puur dat ik niet wil meegaan met de gedachte dat alles in het leven fluide is en dat je als een soort God je eigen realiteit en je eigen regels kunt scheppen. Dat staat in schril contrast met mens-zijn.

We krijgen een aantal kaarten toebedeeld, en met die kaarten speel je het spel van het leven. Als iemand zichzelf vrouw wil noemen en allerlei dingen laat aanpassen aan het lichaam, prima. Prima. Het is alleen niet redelijk om te verwachten dat iedereen daar zomaar in meegaat, en dat het een soort haatmisdrijf wordt als je mensen weigert aan te spreken op de manier die ze graag willen.

Ik bedoel, ik wil ook graag als ''blank'' aangesproken worden en niet als ''wit''. Kan de NOS geen reet schelen, ze vragen mijn mening niet eens, ze doen gewoon wat ze willen. Het leven is vol teleurstellingen.
Uitstekende post. Jezelf leerneggen bij die laatste zin is iets wat links altijd iets moeilijker af lijkt te gaan dan rechts.
pi_191027568
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:26 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Thanks :)
[..]

Mee eens hoor.

Ik vind het dan ook geen probleem dat op een forum over een ‘hij’ wordt gesproken. Want sommige mensen zien het gewoon zo. Op een forum als dit zul je meningen blijven tegenkomen die je niet bevallen. Daar moet je tegen kunnen.

Irl is IMHO een iets ander verhaal. Door alle verhalen over transgenders weten we nu dat deze mensen het heel belangrijk vinden om met het juiste geslacht te worden aangesproken. Het is de kern van hun identiteit. En er zit vaak een loodzwaar persoonlijk verhaal aan vast.

Als je iemand dan toch ‘hij’ noemt schuif je dat hele persoonlijke verhaal allemaal terzijde als onzin. Recht in zijn/haar gezicht. En dat doet altijd zeer.

Dat betekent nog steeds niet dat je overal maar in mee moet gaan. Je mag altijd je mening laten gelden. Maar je moet je altijd afvragen: wat doet het met die andere persoon? En is mijn mening dat waard?
Hier kan ik me wel enigszins in vinden, ik zou een transgender persoon dan ook zelf nooit aanspreken met zijn/haar oude identiteit.

Maar goed, zelfs dan denk ik toch dat een beetje incasseringsvermogen echt geen kwaad kan.
pi_191027620
De onvoorwaardelijke acceptatie van mensen met een identiteitsstoornis.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:33:53 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191027652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Generationalpha het volgende:
Maar goed, zelfs dan denk ik toch dat een beetje incasseringsvermogen echt geen kwaad kan.
dat zullen de meesten echt wel hebben
pi_191027670
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom altijd toch weer die slachtofferrol om je eigen dadergedrag te verdedigen...

Dus omdat de NOS jou niet op de juiste manier aanspreekt rechtvaardigt dat jou om een ander te kwetsen?
Ah, de bekende "slachtofferrol", een uitspraak gebruikt in bepaalde kringen om vooral hun mate van hypocrisie te downplayen.

Dat was een hele nette post van Vader_Aardbei waar ik mij ook in kan vinden, en die NOS opmerking over wit/blank is een feit en een, blijkbaar voor mensen zoals jou, ongemakkelijke waarheid.
pi_191027679
Maargoed, Nick is een trans, als hij daar blij mee is prima toch. Maar waarom het overal op de voorpagina moet begrijp ik niet echt
pi_191027707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:59 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, er zijn natuurlijk meerdere "genetische aspecten". Grosso modo gaat het dan over het geboren worden met mannelijke of vrouwelijke geslachtsorganen, voor zover het de binaire M/V-geslachtsidentiteit betreft.
Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen of begrepen. Het gaat om genetische oorzaak voor transsexualiteit.
pi_191027722
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:36 schreef Doublepain het volgende:
Maargoed, Nick is een trans, als hij daar blij mee is prima toch. Maar waarom het overal op de voorpagina moet begrijp ik niet echt
Snap ik ook niet.
En dan reacties van mensen op dat bericht met dat ze een held is :’)
Gewoon doorlopen niks aan de hand mensen
pi_191027738
Ik denk dat deze persoon ook nogal wat weerstand oproept door de ongelofelijk neppe aanstellerige uitstraling die ze heeft. Een beetje een probleem dat ook veel mensen hebben met (bijvoorbeeld) leernichten op de gaypride.
pi_191027739
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:55 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]


[..]


[..]

Okay, zo denken jullie erover.

Julie zien haar als man. Het hangt allemaal af wat je definitie van een man is. Helemaal prima.

Je mag vinden wat je wil. Echt. En je mag dat uitspreken ook. Niemand die je verbiedt zo iemand consequent als meneer aan te spreken. Dat is je vrije meningsuiting. Daar heb je recht op. Echt.

Maar: Je kwetst zo’n persoon daar wel mee. Zeker als je dat irl doet. Een discussieforum is IMHO een ander verhaal. Is je eigen mening zo belangrijk dat je er andere mensen bewust pijn mee wil doen?

Ik weet dat veel mensen denken dat het een gekte is, een afwijking. Maar zelfs als dat zo zou zijn, dan nog heeft het geen zin om zo iemand demonstratief te blijven kwetsen. Niemand is ooit ‘genezen’ van disrespect en kleinerende opmerkingen. Ook mensen met een ‘echte’ psychiatrische aandoening niet.
Maar waarom mogen zij zich wel uiten en anderen met een andere mening niet. Juist als je iemand respecteert kan je daar open en respectvol over praten. Het niet zeggen is meer kwetsend.
pi_191027752
Ik ken die hele Nikkie niet behalve van haar deelname aan Wie is de Mol?
Vond haar toen supergrappig en meest oprecht van de groep.
Boeie hoe ze ooit geboren is.
Ben blij voor d'r dat ze nu kan zijn zoals ze is.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:42:06 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191027757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou bedankt Leandra, daar gaat mijn kans op een wip.
Ja, sorry, het is niet anders....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191027758
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel enigszins in vinden, ik zou een transgender persoon dan ook zelf nooit aanspreken met zijn/haar oude identiteit.

Maar goed, zelfs dan denk ik toch dat een beetje incasseringsvermogen echt geen kwaad kan.
Dat ligt ook aan de manier waarop natuurlijk. Doet iemand dat onbewust en per ongeluk dan is dat al anders dan wanneer iemand daar bewust geen rekening mee houdt.

Dat transgenders niet zoveel incasseringsvermogen zouden hebben is een vreemde veronderstelling.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:42:57 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191027772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar waarom mogen zij zich wel uiten en anderen met een andere mening niet. Juist als je iemand respecteert kan je daar open en respectvol over praten. Het niet zeggen is meer kwetsend.
Dan ook maar vol overtuiging tegen homo's zeggen dat er genezingskampen voor ze zijn?
We have always been at war with Eastasia.
pi_191027776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar waarom mogen zij zich wel uiten en anderen met een andere mening niet. Juist als je iemand respecteert kan je daar open en respectvol over praten. Het niet zeggen is meer kwetsend.
Dus jij denkt dat transgenders consequent bij hun geboortegeslacht noemen mindee kwetsend is dan je mond houden? Begrijp ik die goed?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:44:46 #101
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191027793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Je hebt in die zin gelijk dat een niet-genderovereenkomstig persoonlijk voornaamwoord niet a priori beledigend is, echter overschrijdt een dergelijk gebruik wel de algemeen maatschappelijk aanvaarde fatsoensnorm iemand naar zijn zelfgekozen genderidentiteit aan te spreken, zeker als deze overeenkomt met het juridisch gedocumenteerde geslacht.
Maar iemand persoonlijk aanspreken is natuurlijk ook weer iets anders dan over een categorie mensen spreken in een discussie.
pi_191027811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
Ook dat is voor een ieder anders. Het kan voor de een een te grote opoffering zijn. Ook dat heb je dan maar te respecteren.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:47:29 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191027840
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook dat is voor een ieder anders. Het kan voor de een een te grote opoffering zijn. Ook dat heb je dan maar te respecteren.
Je kunt er dan weinig aan doen en iemand is vrij om zich zo uit te drukken, echter vind ik dat persoonlijk minderwaardig gedrag.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191027845
Ik vergelijk de mens graag met dieren, vooral als het gaat om de instinctieve overeenkomsten.
Wanneer het bijvoorbeeld gaat om de seksuele aantrekking tot elkaar.
Maar mensen schijnen iets te willen wat ze vanuit essentie niet zijn.
pi_191027846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dan ook maar vol overtuiging tegen homo's zeggen dat er genezingskampen voor ze zijn?
We leven in een vrij land waar iemand met die mening dat mag zeggen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:48:11 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191027853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook dat is voor een ieder anders. Het kan voor de een een te grote opoffering zijn. Ook dat heb je dan maar te respecteren.
hoe vaak spreek je iemand aan met meneer of mevrouw, dat komt mij toch zelden voor
pi_191027869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah, de bekende "slachtofferrol", een uitspraak gebruikt in bepaalde kringen om vooral hun mate van hypocrisie te downplayen.

Dat was een hele nette post van Vader_Aardbei waar ik mij ook in kan vinden, en die NOS opmerking over wit/blank is een feit en een, blijkbaar voor mensen zoals jou, ongemakkelijke waarheid.
Dat je V_A verdedigt is natuurlijk lief van je maar het verandert niets aan de kwestie.

V_A meent dat hij anderen mag schofferen omdat hij geschoffeerd wordt.
Dat is dadergedrag verdedigen met slachtoffergedrag.
Niet meer, niet minder.

Zo werkt het niet in de wereld.
pi_191027890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe vaak spreek je iemand aan met meneer of mevrouw, dat komt mij toch zelden voor
Mij maakt het niks uit. Ik erger mij er aan dat mensen met een niet accepterende/andere mening zich niet mogen uiten. Dat vind ik raar. Over onfatsoenlijk gesproken.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:53:56 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191027933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]

We leven in een vrij land waar iemand met die mening dat mag zeggen.
's Avonds laat op een bijna leeg perron waar alleen een vrouw staat als man naar haar toelopen en dan met je tong half uit je mond zeggen: "hey meisje, psssst hey, hey jij ziet er lekker geil uit, zullen we neuken?"
We have always been at war with Eastasia.
pi_191027966
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mij maakt het niks uit. Ik erger mij er aan dat mensen met een niet accepterende/andere mening zich niet mogen uiten. Dat vind ik raar. Over onfatsoenlijk gesproken.
Ik mag toch aannemen dat je in je leven wat sociale vaardigheden hebt opgedaan en iemand gewoon netjes kan aanspreken zonder die persoon (al dan niet met opzet) te kwetsen?

Je bent toch niet meer dat meisje van 5 dat hardop zegt "kijk mama, die mevrouw heeft een snor" waarna je moeder van schaamte het liefst door de grond zakt.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:56:15 #111
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191027976
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:38 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen of begrepen. Het gaat om genetische oorzaak voor transsexualiteit.
Waaruit blijkt dat? Ik ontken niet dat die oorzaken er (kunnen) zijn, maar daar ging mijn reactie niet over.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 17:56:51 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191027989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Mij maakt het niks uit. Ik erger mij er aan dat mensen met een niet accepterende/andere mening zich niet mogen uiten. Dat vind ik raar. Over onfatsoenlijk gesproken.
die twee staan elkaar toch helemaal niet in de weg?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:57:44 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191028000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat je in je leven wat sociale vaardigheden hebt opgedaan en iemand gewoon netjes kan aanspreken zonder die persoon (al dan niet met opzet) te kwetsen?

Je bent toch niet meer dat meisje van 5 dat hardop zegt "kijk mama, die mevrouw heeft een snor" waarna je moeder van schaamte het liefst door de grond zakt.
aanspreken is toch wat anders dan het hier over hebben, iemand die zich aan mij voorstelt als Nikki zal ik geen Nico noemen
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:02:07 #114
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191028063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ook dat is voor een ieder anders. Het kan voor de een een te grote opoffering zijn. Ook dat heb je dan maar te respecteren.
Goed dan, ik vind dat niet een zo groot offer als je ermee voorkomt dat een ander zich gekwetst voelt, ook omdat het geen redelijk doel lijkt te dienen om het in de gegeven situatie demonstratief anders te doen. Anderzijds is het weer het andere uiterste om tijdens discussies voor anderen te willen bepalen welke persoonlijke voornaamwoorden ze mogen gebruiken. Dat gaat me te veel richting gedachtenpolitie.
pi_191028064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Naar iemand refereren als 'hij' die zelf graag als 'zij' aangesproken wil worden en naar alle algemeen aanvaarde maatschappelijke maatstaven ook vrouw is, is nogal onbeschaafd. Als ik je een tip mag geven, blijf vooral in VBL je infantiele gedrag tentoonspreiden en tegen de tijd dat je wat meer scholing en levenservaring bezit kun je eens proberen met volwassenen in discussie te treden.
Wat een onzin.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:02:40 #116
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191028072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat je in je leven wat sociale vaardigheden hebt opgedaan en iemand gewoon netjes kan aanspreken zonder die persoon (al dan niet met opzet) te kwetsen?
Het blijft een onaccceptabele inbreuk op andermans vrijheid en zelfbeschikking om te dicteren hoe je iemand anders moet aanspreken. Zo simpel is het.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:04:46 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191028100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het blijft een onaccceptabele inbreuk op andermans vrijheid en zelfbeschikking om te dicteren hoe je iemand anders moet aanspreken. Zo simpel is het.
Niemand wil het verbieden, maar dat betekent nog niet dat ik er niet wat van zal zeggen als ik een transgender aangesproken hoor worden als meneer, net als dat ik er iets van zal zeggen als een bejaarde wordt aangesproken als 'ouwe lul' of een meisje als 'hey hoer'.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:05:52 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191028105
dikke mensen spreek je toch ook niet aan met 'he vetklep'?
dat heeft geen kut met je vrijheid en je zelfbeschikking te maken want het mag gewoon maar je bent wel gewoon echt heel raar aan het doen op dat moment
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:05:53 #119
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191028107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat je V_A verdedigt is natuurlijk lief van je maar het verandert niets aan de kwestie.

V_A meent dat hij anderen mag schofferen omdat hij geschoffeerd wordt.
Dat is dadergedrag verdedigen met slachtoffergedrag.
Niet meer, niet minder.

Zo werkt het niet in de wereld.
Het is geen schofferen omdat het de waarheid betreft. Een koe is geen olifant en een man is geen vrouw.

Dat we uberhaupt dit gesprek hebben toont hoe gevaarlijk progressivisme is. De echte wereld is geen computerspel. Je kunt jezelf geen tieten aannaaien en verwachten dat iedereen deuren voor je openhoudt.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:06:20 #120
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191028112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Niemand wil het verbieden, maar dat betekent nog niet dat ik er niet wat van zal zeggen als ik een transgender aangesproken hoor worden als meneer, net als dat ik er iets van zal zeggen als een bejaarde wordt aangesproken als 'ouwe lul' of een meisje als 'hey hoer'.
In Canada IS het al strafbaar.
pi_191028118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is geen schofferen omdat het de waarheid betreft. Een koe is geen olifant en een man is geen vrouw.

Dat we uberhaupt dit gesprek hebben toont hoe gevaarlijk progressivisme is. De echte wereld is geen computerspel. Je kunt jezelf geen tieten aannaaien en verwachten dat iedereen deuren voor je openhoudt.
Volgens mij vraagt niemand om een deur open te houden.
Men vraagt hooguit om de deur niet in iemands gezicht dicht te gooien.
pi_191028123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

In Canada IS het al strafbaar.
Dat is dan ook een achterlijk land.
pi_191028128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij vraagt niemand om een deur open te houden.
Men vraagt hooguit om de deur niet in iemands gezicht dicht te gooien.
Deuren openhouden voor vrouwen mag sowieso al niet meer, dat schijnt seksistisch te zijn.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:08:09 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191028130
Canada is awesome
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:08:53 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191028137
persoonlijk houd ik voor iedereen de deur open, man/vrouw/allesertussenin boeit me geen reet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 18:09:14 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191028140
behalve Duitsers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:09:19 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191028141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

In Canada IS het al strafbaar.
Dat lijkt mij sterk. bron?
We have always been at war with Eastasia.
pi_191028144
Ik las laatst een tweet van een transgender, die boos was dat ze bij een 1 of andere gynaecoloog niet geaccepteerd werd en ze niet naar haar omgebouwde vagina wilden kijken. Tja.
pi_191028147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Deuren openhouden voor vrouwen mag sowieso al niet meer, dat schijnt seksistisch te zijn.
Hangt er vanaf of je dat dan voor mannen ineens niet doet. De meeste mensen doen dat universeel, dus dan is het geen seksisme.
pi_191028148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

In Canada IS het al strafbaar.
Niet waar. Bill C-16 schaart mensen die transgender zijn onder 'protected minorities'. Het zegt niets over pronouns of wat dan ook.
pi_191028152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij sterk. bron?
"The law amends the Canadian Human Rights Act by adding "gender identity or expression" as a prohibited ground of discrimination. ... A person who denies benefits because of the gender identity or gender expression of another person could be liable to provide monetary reimbursement."

https://en.wikipedia.org/(...)nd_the_Criminal_Code
pi_191028158
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het blijft een onaccceptabele inbreuk op andermans vrijheid en zelfbeschikking om te dicteren hoe je iemand anders moet aanspreken. Zo simpel is het.
Dicteren? Wie heeft het over dicteren? Je draait het om. Wederom die slachtofferrol.

"Wat ben ik zielig, men dicteert mij hoe ik anderen moet aanspreken, waarom zou ik, de NOS spreekt mij ook niet goed aan, huil huil".

Het is toch normaal sociaal gedrag om er geen doel van te maken om anderen te kwetsen of te beledigen?

Doe je dat alleen op dit forum? Of ook IRL? Want dan heb je inderdaad geen makkelijk leven met jezelf.
pi_191028162
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of je dat dan voor mannen ineens niet doet. De meeste mensen doen dat universeel, dus dan is het geen seksisme.
Het is überhaupt geen seksisme.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:10:48 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191028166
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik las laatst een tweet van een transgender, die boos was dat ze bij een 1 of andere gynaecoloog niet geaccepteerd werd en ze niet naar haar omgebouwde vagina wilden kijken. Tja.
Terecht, een gynaecoloog behoort dat gewoon te doen indien daar noodzaak toe is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191028173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is überhaupt geen seksisme.
Als je onderscheid maakt op basis van geslacht wel. Kun je wel triggered door zijn, maar dat is theoretisch gezien gewoon zo en is verder geen verwijt of iets. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2020 18:12:02 ]
pi_191028177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Terecht, een gynaecoloog behoort dat gewoon te doen indien daar noodzaak toe is.
Oh oke.
pi_191028182
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Als je onderscheid maakt op basis van geslacht wel
Nee, niet.
pi_191028187
Mogen dilatatie-filmpjes wel op YouTube? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:12:30 #139
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191028196
Ik wil vanaf nu als GOD aangesproken worden ik indentificeer mij als een GOD

[ Bericht 2% gewijzigd door Nicksanders op 14-01-2020 18:20:05 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:14:21 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191028216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

"The law amends the Canadian Human Rights Act by adding "gender identity or expression" as a prohibited ground of discrimination. ... A person who denies benefits because of the gender identity or gender expression of another person could be liable to provide monetary reimbursement."

https://en.wikipedia.org/(...)nd_the_Criminal_Code
Ah oke, dank je. Van dat soort wetten ben ik inderdaad zeker ook geen voorstander.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:14:30 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191028220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:12 schreef Nicksanders het volgende:
Ik wil vanaf nu als GOD aangesproken worden ik indificeer mij als een GOD
indificeer? Eerst terug naar school dan maar GOD
pi_191028222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Terecht, een gynaecoloog behoort dat gewoon te doen indien daar noodzaak toe is.
Sorry, het lag iets anders. Deze vrouw was nog niet omgebouwd.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:19:17 #143
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191028276
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

indificeer? Eerst terug naar school dan maar GOD
Identificeer

Mobiel doet soms raar maar dan nog
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 18:26:02 #144
35723 crew  GGMM
pi_191028341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:05 schreef sp3c het volgende:
dikke mensen spreek je toch ook niet aan met 'he vetklep'?
dat heeft geen kut met je vrijheid en je zelfbeschikking te maken want het mag gewoon maar je bent wel gewoon echt heel raar aan het doen op dat moment
Dikke mensen dwingen mij niet ze met volslank aan te spreken.

Even afgezien van het feit dat vetklep altijd beledigend bedoeld is en je vergelijking met het woord man daar spaak loopt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191028346


:') :') :') :') :') :') :')
pi_191028358
Zo spontaan allemaal, maar wel een cover de dag erna klaar hebben met (neem ik even aan) een groot interview.

Leuk opzetje weer dus.
pi_191028380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:56 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat? Ik ontken niet dat die oorzaken er (kunnen) zijn, maar daar ging mijn reactie niet over.
Onder meer uit de onderzoeken in de post waar jij in eerste instantie op reageerde (als je meer wil, dm vooral).

Waarmee transsexualiteit gewoon een biologische oorzaak heeft. En het geschreeuw hier over 'het is maar een gevoel/psychische afwijking' onjuist.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:34:46 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191028444
quote:
Het kwam op mij al over als een flink vooropgezette mediastunt (incl verzonnen stalker)

Mooi dat dat nu bevestigd wordt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191028451
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk had ze die chanteurs gewoon lekker moeten negeren en het maar laten lekken. So what verder :O
Marketing technisch, was dit de betere keuze.
pi_191028485
Mannen die geen trans neuken (post-op) uit principe, terwijl als het een vrouw was met hetzelfde (of lelijker) uiterlijk, ze haar wel zouden neuken, zijn gewoon bang om homo gevonden te worden.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:39:53 #151
52513 whosvegas
The Trickster
pi_191028513
WTF boeit mij dit
Echt non nieuws
Are you nuts??
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:40:07 #152
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191028518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen die geen trans neuken (post-op) uit principe, terwijl als het een vrouw was met hetzelfde (of lelijker) uiterlijk, ze haar wel zouden neuken, zijn gewoon bang om homo gevonden te worden.
Het zijn dan ook homo's :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:41:10 #153
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191028538
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zo spontaan allemaal, maar wel een cover de dag erna klaar hebben met (neem ik even aan) een groot interview.

Leuk opzetje weer dus.
Met 12 miljoen subs op een YouTube kanaal doe je dingen waar je eerst over nadenkt, niet zo van oh shit iemand wil me afpersen ik ga nu meteen een kwartier in de camera lullen en direct die video online gooien.

Dus ja zo vreemd is het niet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_191028542
Ze kan geen kinderen krijgen, dus geen vrouw
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:41:44 #155
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191028546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:41 schreef BeriBeri het volgende:
Ze kan geen kinderen krijgen, dus geen vrouw
:')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:45:17 #156
52513 whosvegas
The Trickster
pi_191028588
Gaat het ook in de Wereld draait door hier over
Wat een overdreven gedoe :r
Are you nuts??
pi_191028594
Huh, zijn er hier serieus users die vinden dat je zoiets mag verzwijgen voor je partner? Dacht dat het de norm is om zoiets direct te melden zodra het serieus lijkt te kunnen gaan worden. Hoe ver gaan jullie hierin overigens, is het zelfs te verantwoorden als je nog een ander geslachtsdeel hebt?
pi_191028604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:39 schreef whosvegas het volgende:
WTF boeit mij dit
Echt non nieuws
Dit.
Nouja, dat mensen haar wilden chanteren is een tikje nieuwswaardig.
pi_191028609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:39 schreef whosvegas het volgende:
WTF boeit mij dit
Echt non nieuws
Waarom reageer je dan? Rest van de wereld is wel gewoon beretrots op haar ^O^
pi_191028647
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:41 schreef BeriBeri het volgende:
Ze kan geen kinderen krijgen, dus geen vrouw
keihard in ieder face idd :')

je bent geboren als man.. je kan vervolgens alles wegsnijden.. maar je ben en je blijft voor altijd en eeuwig een man :D
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:50:17 #161
52513 whosvegas
The Trickster
pi_191028657
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Shanna_ het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan? Rest van de wereld is wel gewoon beretrots op haar ^O^
Irritant dat het de hele dag hierover moet gaan.
Nog nooit van dat mens gehoord
Are you nuts??
pi_191028667
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:40 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het zijn dan ook homo's :')
Ik val niet op concepten en principes, ik val op (vrouwelijke) vormen. Als dat mij bi maakt, so be it.

Jouw mening is wmb vergelijkbaar met die van een religihond. Dogma's en onzinnigheden. Mag hoor, maar je blijft wat mij betreft een onwetende debiel.
pi_191028680
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:21 schreef torentje het volgende:

[..]

Als die transgenders zich dan ook zouden gedragen als echte vrouwen, dan zou iedereen hun wel als mevrouw aanspreken.
Oei, dit is wel spannend hoor. Hoe gedraagt een echte vrouw zich? En wie bepaalt dat, ben jij dat, of is dat ergens vastgelegd? Bron? Memo?
Go hard or go home
pi_191028694
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
POL / Transracialisme
pi_191028695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In Nederland gebeurt het sowieso niet, en volgens mij gebeurt het wereldwijd echt zelden. Ik denk ook dat de consensus is dat je dat niet moet doen, al was het maar omdat het jonge lichaam eerst volgroeid moet zijn. Dat een persoon vanaf een jaar of 18 deze beslissing beter kan nemen, denk ik wel. En in het traject voor de transitie is er veel psychologische begeleiding.
Kun je met puberteitsremmers spreken van een volgroeid jong lichaam?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191028698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:50 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Irritant dat het de hele dag hierover moet gaan.
Nog nooit van dat mens gehoord
Goed dat je het opzoekt.
Go hard or go home
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:53:19 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191028713
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:53:32 #168
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_191028718
Mijn hemel...

Nikki in het nieuws...

Niet wat veel?
pi_191028721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:41 schreef BeriBeri het volgende:
Ze kan geen kinderen krijgen, dus geen vrouw
Moet je even tegen een vrouw zeggen die geen kinderen kan krijgen.
Go hard or go home
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:55:07 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191028749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Bocaj het volgende:
Mijn hemel...

Nikki in het nieuws...

Niet wat veel?
Allemaal part of the plan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191028751
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Bocaj het volgende:
Mijn hemel...

Nikki in het nieuws...

Niet wat veel?
En dat is dan alleen nog de Nederlandse media :') oa CNN en al die gladjakkers zoals Buzzzzzfeed zijn ook op de SJW trein aan het rijden. Prima dat een youtubertje uit de trans-kast komt, maar waarom de neuk is dit wereldnieuws.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191028760
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Bocaj het volgende:
Mijn hemel...

Nikki in het nieuws...

Niet wat veel?
Wat is de max en wil je dit hier oplossen of is FB een optie?

De domheid hier is wel tergend, zeg.
Go hard or go home
pi_191028774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ben wat conservatiever in dat soort dingen. Net als dat figuur van dat songfestival. Die met jurk en baard. Die nog won ook. Sommigen vinden het fantastisch, ik kan er niet naar kijken.

Ieder z'n ding. Zij wil haar als mevrouw aanspreken, prima, lekker doen.
Kun je anders wel naar het songfestival kijken?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191028781
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel enigszins in vinden, ik zou een transgender persoon dan ook zelf nooit aanspreken met zijn/haar oude identiteit.

Maar goed, zelfs dan denk ik toch dat een beetje incasseringsvermogen echt geen kwaad kan.
Nou, dan zijn we het precies met elkaar eens, want dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat de meeste transgenders echt wel incasseringsvermogen hebben, hoor.

Het is geen kattepis om ineens als vrouw door het leven te gaan terwijl de hele wereld je voorheen als man zag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:40 schreef potjecreme het volgende:

Maar waarom mogen zij zich wel uiten en anderen met een andere mening niet. Juist als je iemand respecteert kan je daar open en respectvol over praten. Het niet zeggen is meer kwetsend.
Niemand zegt dat je je niet mag ‘uiten’. Wil je haar man noemen? Nou prima, is jouw recht van vrije meningsuiting. Zeker op een forum, dat is bedoeld om meningen hierover uit te wisselen.

En ook irl mag je jezelf ‘uiten’ door haar recht in het gezicht met ‘hij’ aan te spreken. Is je recht.

Maar je doet zo iemand wel pijn als je tegen haar wens in gaat.

Vraag jezelf af: Is je mening dat waard? En wat schieten jij en zij daarmee op? Vrijwel iedereen die je tegenkomt is een niet-transgender. Als transgender lijkt het me heel vermoeiend als die allemaal de gelegenheid aangrijpen om even hun mening over de kwestie te ‘uiten’.

Maar ja, als jij je identificeert als transgender-de-les-lezer, ga vooral je gang. ;)
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:58:07 #175
52513 whosvegas
The Trickster
pi_191028801
Bij mij in de buurt woont een man, die vaak in vrouwen kleding loopt, super respect hiervoor, dat iemand zo zichzelf kan zijn.

Maar hier krijg ik het idee, dat het ook om de youtube views gaat en dat alles voor aandacht uit de kast wordt getrokken. Zal me niks verbazen als dit in de toekomst een hoax blijkt te zijn :)
Are you nuts??
pi_191028842
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ja, een inferieure mening.
Een inferieure mening...
Jasses, laten we elke discussie doodslaan.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191028853
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
de zoon van jack
voornaam michael
pi_191028861
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Moet je even tegen een vrouw zeggen die geen kinderen kan krijgen.
een trannie bedoel je?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:02:17 #179
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_191028872
Triest dat je zoiets persoonlijks naar buiten moet brengen omdat mensen je dreigen te chanteren.

Hoop wel dat haar vriend dit wist voordat hij haar ten huwelijk vroeg _O-
pi_191028886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dit.
Nouja, dat mensen haar wilden chanteren is een tikje nieuwswaardig.
Het boeit mij ook weinig of iemand die ik niet ken een pielemuis tussen de benen heeft of niet. Ik vond haar een wat forse dame altijd en die plamuur hielp niet echt om er wat van te maken, dus dat zij vroeger een hij was verbaast me niet. Maar het zal me verder een zorg zijn.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:03:54 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191028900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Een inferieure mening...
Jasses, laten we elke discussie doodslaan.
De mening dat je een (man naar vrouw) transgender gewoon als man mag aanspreken acht ik even inferieur als de mening dat de vrouw van nature een man-ondersteunende rol heeft of de mening dat homoseksualiteit een ziekelijke afwijking betreft.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:04:09 #182
5428 crew  miss_sly
pi_191028906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:52 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Kun je met puberteitsremmers spreken van een volgroeid jong lichaam?
Dat is niet onomkeerbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191028928
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Oei, dit is wel spannend hoor. Hoe gedraagt een echte vrouw zich? En wie bepaalt dat, ben jij dat, of is dat ergens vastgelegd? Bron? Memo?
Ik bepaal dat gedrag niet, dat is genetisch bepaald. Uit betrouwbare bron heb ik echter vernomen dat ze niet bang zijn om de worsten van hun man te tonen aan het grote publiek.
pi_191029000
a-

[ Bericht 100% gewijzigd door -Chakotay- op 14-01-2020 19:09:31 ]
pi_191029018
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen die geen trans neuken (post-op) uit principe, terwijl als het een vrouw was met hetzelfde (of lelijker) uiterlijk, ze haar wel zouden neuken, zijn gewoon bang om homo gevonden te worden.
Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:11:35 #186
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191029046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:01 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

een trannie bedoel je?
"Een als vrouw geboren vrouw die geen kinderen kan krijgen".

En vrouwen na de menopauze zijn natuurlijk ook geen vrouw meer. Kunnen ze eindelijk generisch achter dat aanrecht vandaan.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:17 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dikke mensen dwingen mij niet ze met volslank aan te spreken.

Even afgezien van het feit dat vetklep altijd beledigend bedoeld is en je vergelijking met het woord man daar spaak loopt.
niemand kan jouw dwingen iemand op welke manier aan te spreken maar als iemand aangeeft iets beledigend te vinden dan ben je gewoon een lul als je er mee doorgaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:29 #188
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191029068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef YT123 het volgende:

[..]

Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.
Snap jij wel wat een open wond is?
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:15:57 #189
35723 crew  GGMM
pi_191029140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

niemand kan jouw dwingen iemand op welke manier aan te spreken maar als iemand aangeeft iets beledigend te vinden dan ben je gewoon een lul als je er mee doorgaat
Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:17:34 #190
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
Dat zet de weg open voor bijvoorbeeld pesten op scholen.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:18:19 #191
35723 crew  GGMM
pi_191029188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat zet de weg open voor bijvoorbeeld pesten op scholen.
Niet waar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:18:59 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:09 schreef sp3c het volgende:
behalve Duitsers
:D O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:19:43 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191029209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef YT123 het volgende:

[..]

Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.
Nee, het is absoluut geen "open wond". Hoe kom je bij die onzin?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:21:27 #194
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029247
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet waar.
Als jij het normaal vindt dat iedereen overal voor zijn mening mag uitkomen zonder zichzelf daarbij in acht te hoeven nemen en aan welke fatsoensnorm dan ook te houden wel.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191029250
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
Ja wat, is dat echt zoveel vreemder dan dit? Topic was overigens al enkele weken hiervoor aangemaakt.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:23:00 #196
35723 crew  GGMM
pi_191029269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als jij het normaal vindt dat iedereen overal voor zijn mening mag uitkomen zonder zichzelf daarbij in acht te hoeven nemen en aan welke fatsoensnorm dan ook te houden wel.
Onjuist. Een mening blijft een mening.

Pesten is het bewust kapot maken van mensen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:27:24 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029334
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
het is niet je mening die beledigend is maar de manier waarop je hem uit

als jij zegt mjah voor mij zijn transgenders gewoon man als ze als man geboren zijn dan uit je je mening

stug die gasten als man aanspreken omdat jij vind dat dat zo is en daarmee basta dan ben je je mening aan het opdringen

of anders gezegd, je kunt die discussie waarschijnlijk prima met haar voeren zonder haar met meneer Tutorials aan te spreken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191029339
Het is niet dat ik koketteer om het feit dat ik een normale blanke hetero man ben.
Maar op basis van deze baggershit, merk ik wel dat ik gelukkig ben met de reinheid van mijn verstand :D
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:27:38 #199
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029340
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onjuist. Een mening blijft een mening.

Pesten is het bewust kapot maken van mensen.
Als iedereen maar ongefilterd zijn eigen mening zou lopen rond te strooien omdat hem dat geeigend acht kan het op iemand zeker wel eenzelfde uitwerking hebben als pesten.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191029348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als iedereen maar ongefilterd zijn eigen mening zou lopen rond te strooien omdat hem dat geeigend acht kan het op iemand zeker wel eenzelfde uitwerking hebben als pesten.
Natuurlijk niet.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:29:47 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
Hoe wil je verklaren dat iemand iets noemen wat hij/zij bewust niet meer wil zijn en genoemd wil worden niet beledigend is?

"Rooie" hoeft ook geen belediging te zijn, maar als je je rode haar blond laat verven omdat je geen roodharige wilt zijn, met welk argument moet jij die persoon dan "rooie" blijven noemen en het niet als belediging bedoelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:29:56 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D O+
laatste keer dat we daar de deur voor openhielden kregen we alleen een dagboek terug -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:30:09 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
bv een transgender steeds met de hele klas als 'yo kerel' blijven aanspreken en hem bij zijn geboortenaam blijven noemen geeft voor diegene geen leuke schooltijd.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:30:42 #204
35723 crew  GGMM
pi_191029392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is niet je mening die beledigend is maar de manier waarop je hem uit

als jij zegt mjah voor mij zijn transgenders gewoon man als ze als man geboren zijn dan uit je je mening

stug die gasten als man aanspreken omdat jij vind dat dat zo is en daarmee basta dan ben je je mening aan het opdringen

of anders gezegd, je kunt die discussie waarschijnlijk prima met haar voeren zonder haar met meneer Tutorials aan te spreken
De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.

Jij doet nu net alsof ik van plan ben hem op te zoeken om dit te doen en constant te gaan herhalen om hem te pesten. Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Ik ben best aardig.

Die laatste zin klopt wel. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]

bv een transgender steeds met de hele klas als 'yo kerel' blijven aanspreken en hem bij zijn geboortenaam blijven uitspreken geeft voor diegene geen leuke schooltijd.
Dat is wel pesten.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:31:25 #206
35723 crew  GGMM
pi_191029402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als iedereen maar ongefilterd zijn eigen mening zou lopen rond te strooien omdat hem dat geeigend acht kan het op iemand zeker wel eenzelfde uitwerking hebben als pesten.
Dat lijkt me sterk, maar je stelde dat ik hiermee pesten op middelbare scholen goedpraat, dat is zeker niet het geval.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029410
NIkkie heeft een weggesneden pikkie
:') _O- B:)B
pi_191029412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Sowieso valt het me op dat juist mensen die prat gaan op biologische determinatie vaak weinig kennis van biologie en exacte wetenschappen hebben en door kennisgebrek redeneren vanuit vereenvoudigde modellen.
Mensen zijn emotionele apen, met het vermogen tot (beperkte) rationaliteit, niet andersom.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191029417
Maar ik laat het verder over aan @GGMM . Ontzettend leuk dat wij het een keer volkomen met elkaar eens zijn in deze.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:32:49 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, maar je stelde dat ik hiermee pesten op middelbare scholen goedpraat, dat is zeker niet het geval.
Zeker niet dat je het goed praat, maar dat een dergelijke instelling kan leiden tot pesterij.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:33:41 #211
35723 crew  GGMM
pi_191029441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Leandra het volgende:
Hoe wil je verklaren dat iemand iets noemen wat hij/zij bewust niet meer wil zijn en genoemd wil worden niet beledigend is?
Omdat dat "iets" in dit geval feitelijk correct is.
En de intentie is er niet iemand te pesten, de intentie is om niet af te wijken van mijn mening.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Leandra het volgende:
"Rooie" hoeft ook geen belediging te zijn, maar als je je rode haar blond laat verven omdat je geen roodharige wilt zijn, met welk argument moet jij die persoon dan "rooie" blijven noemen en het niet als belediging bedoelen?
"rooie" is een koosnaam oid, daar hangt geen discussie/mening achter, dus die vergelijking vind ik niet helemaal correct.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:34:08 #212
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_191029447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe wil je verklaren dat iemand iets noemen wat hij/zij bewust niet meer wil zijn en genoemd wil worden niet beledigend is?

"Rooie" hoeft ook geen belediging te zijn, maar als je je rode haar blond laat verven omdat je geen roodharige wilt zijn, met welk argument moet jij die persoon dan "rooie" blijven noemen en het niet als belediging bedoelen?
Goed voorbeeld wel. Die rooie zal ook nooit een blonde worden, net als dat een transgender man nooit vrouw zal zijn.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:34:10 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.

Jij doet nu net alsof ik van plan ben hem op te zoeken om dit te doen en constant te gaan herhalen om hem te pesten. Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Ik ben best aardig.

Die laatste zin klopt wel. :)
dan doe jij net zo goed alsof ze met zijn allen voor je deur staan te schreeuwen hoe jij ze moet noemen ... das ook niet helemaal waar lijkt me

punt is dat als iemand tegen je zegt dat ze liever niet heeft dat je haar als man aanspreekt dat je dan gewoon een eikel bent als je het stug blijft doen

daar moet een betere oplossing te vinden zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:34:30 #214
35723 crew  GGMM
pi_191029455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Zeker niet dat je het goed praat, maar dat een dergelijke instelling kan leiden tot pesterij.
Dat weet ik niet. Het kan er voor zorgen dat diegene zich beledigd (dus, gepest?) voelt.

Maar dat maakt het geen pesten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:36:13 #215
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191029479
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.

Jij doet nu net alsof ik van plan ben hem op te zoeken om dit te doen en constant te gaan herhalen om hem te pesten. Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Ik ben best aardig.

Die laatste zin klopt wel. :)
Het punt is dat je dat alléén durft te doen bij mensen die zijn geout als transgender. Omdat je in de praktijk gewoon niet weet wat iemand is.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:36:20 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029480
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Het kan er voor zorgen dat diegene zich beledigd (dus, gepest?) voelt.

Maar dat maakt het geen pesten.
Mwa, als iemand zich beledigd voelt, dat aangeeft en jij gaat daar stelselmatig mee door is dat natuurlijk wel pesterij. Zeker als dat met een groep gebeurt.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:37:31 #217
35723 crew  GGMM
pi_191029501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:34 schreef sp3c het volgende:
dan doe jij net zo goed alsof ze met zijn allen voor je deur staan te schreeuwen hoe jij ze moet noemen ... das ook niet helemaal waar lijkt me
Mwa, dat lijkt me wat overdreven. Maar dat er geëist wordt van mij om ze met "haar" aan te spreken zo voel ik dat wel, want als ik niet precies doe wat er gezegd wordt is iemand gekwetst en ben ik de boeman.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:34 schreef sp3c het volgende:
punt is dat als iemand tegen je zegt dat ze liever niet heeft dat je haar als man aanspreekt dat je dan gewoon een eikel bent als je het stug blijft doen

Dat mag jij vinden. Ik kan hem ook een eikel vinden dat ik mijn doodnormale gedrag moet aanpassen omdat hij anders boos wordt.

Hoe dan ook is dit gelukkig een zeer hypothetische situatie voor mij.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:37:36 #218
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191029502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
"rooie" is een koosnaam oid, daar hangt geen discussie/mening achter, dus die vergelijking vind ik niet helemaal correct.
Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.

Jij bent echt een onopgevoede tokkie.
pi_191029517
We kunnen ook allemaal een compromis sluiten. Net als in Thailand. Ladyboy.
pi_191029528
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.

Jij doet nu net alsof ik van plan ben hem op te zoeken om dit te doen en constant te gaan herhalen om hem te pesten. Dat valt nou ook wel weer mee hoor. Ik ben best aardig.

Die laatste zin klopt wel. :)
Volgens mij alleen maar 'stoere' praat van je.

Als er echt een transgender voor je staat of als het bijvoorbeeld een goede klant van je is dan spreek je deze echt wel aan met zij hoor.

Zo op een anoniem forum is het makkelijk om dit te zeggen, maar doorgaans zijn mensen in de praktijk minder bot en stellig.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:40:05 #221
35723 crew  GGMM
pi_191029547
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is geen koosnaam, datbis puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.
Onzin. Ik zie mensen die vriendschappelijk met elkaar omgaan elkaar zo ook aanspreken. @DonRaja @Drizzt
Maar als het volgens jou pesten is dan was dat dus al zo voordat diegene zijn haar verfde zoals in dat voorbeeld gesteld werd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Mwa, als iemand zich beledigd voelt, dat aangeeft en jij gaat daar stelselmatig mee door is dat natuurlijk wel pesterij. Zeker als dat met een groep gebeurt.
Ja, als je er een hypothetische situatie van maakt waarbij ik een groep word en ik diegene er niet van weet te overtuigen dat ik het niet als pesterij bedoel wel, ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:40:59 #222
35723 crew  GGMM
pi_191029562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:39 schreef FYazz het volgende:

[..]

Volgens mij alleen maar 'stoere' praat van je.

Als er echt een transgender voor je staat of als het bijvoorbeeld een goede klant van je is dan spreek je deze echt wel aan met zij hoor.

Zo op een anoniem forum is het makkelijk om dit te zeggen, maar doorgaans zijn mensen in de praktijk minder bot en stellig.
Dat mag je denken. Weet eigenlijk niet wat ik hierop moet antwoorden :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:39 schreef FYazz het volgende:

[..]

Volgens mij alleen maar 'stoere' praat van je.

Als er echt een transgender voor je staat of als het bijvoorbeeld een goede klant van je is dan spreek je deze echt wel aan met zij hoor.

Zo op een anoniem forum is het makkelijk om dit te zeggen, maar doorgaans zijn mensen in de praktijk minder bot en stellig.
Ik spreek meestal iemand aan met jij.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:41:14 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mwa, dat lijkt me wat overdreven. Maar dat er geëist wordt van mij om ze met "haar" aan te spreken zo voel ik dat wel, want als ik niet precies doe wat er gezegd wordt is iemand gekwetst en ben ik de boeman.
en dan is je leven verpest ofzo?

je voelt je beledigd op dat moment?

quote:
[..]

Dat mag jij vinden. Ik kan hem ook een eikel vinden dat ik mijn doodnormale gedrag moet aanpassen omdat hij anders boos wordt.

Hoe dan ook is dit gelukkig een zeer hypothetische situatie voor mij.
zijn transgenders daar zo uniek in?

je zult je gedrag wel vaker aan moeten passen als je iemand vaker wil spreken, als je een leuk meisje tegenkomt waar je wel je piemeltje in wil steken dan is het handig om geen keiharde scheten te laten de hele tijd

doe je dat niet dan niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191029579
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
Jup. Martina Big. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic; bijna 4 topics vol over Nikkie.. Wat valt er nog te bespreken?
´
pi_191029581
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.

Jij bent echt een onopgevoede tokkie.
Complete nonsens.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:42:36 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029591
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:42:48 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191029595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
We kunnen ook allemaal een compromis sluiten. Net als in Thailand. Ladyboy.
Die hebben geen operatie gehad. Noch zijn ze officieel vrouw.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191029598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Strafblad, banksaldo, studieschuld, zwangerschappen uit het verleden (ongeacht of deze geresulteerd hebben in een kind, miskraam of abortus), de meisjesnaam van je moeder en je moeders moeder, of er buitenechtelijke kinderen, kinderen met down of een schisis voorkomen in je familie tot de 4de graad.

Een VOG voor dates aanvragen, compleet met hypotheekverklaring of je ooit een betaling gemist hebt.
We zijn al (weer?) bijna klaar voor gearrangeerde huwelijken.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:44:05 #230
35723 crew  GGMM
pi_191029617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef sp3c het volgende:
en dan is je leven verpest ofzo?

je voelt je beledigd op dat moment?
Nogal ja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef sp3c het volgende:
zijn transgenders daar zo uniek in?

je zult je gedrag wel vaker aan moeten passen als je iemand vaker wil spreken, als je een leuk meisje tegenkomt waar je wel je piemeltje in wil steken dan is het handig om geen keiharde scheten te laten de hele tijd

doe je dat niet dan niet
Wat een rare vergelijking. Vrienden accepteren mijn mening gewoon (en ik die van hun) en scheten laten vind ik niet zo belangrijk als mijn mening kunnen en mogen geven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029621
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jup. Martina Big. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic; bijna 4 topics vol over Nikkie.. Wat valt er nog te bespreken?
Hahaha wow. :D

Oh wacht hier mag ik ook niet om lachen dan eigenlijk. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191029632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2020 19:45:04 ]
pi_191029648
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hahaha wow. :D

Oh wacht hier mag ik ook niet om lachen dan eigenlijk. :o
Nee. Lachen is vanzelfsprekend verboden. :{
´
pi_191029667
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee. Lachen is vanzelfsprekend verboden. :{
Pardon mejuffrouw.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:47:57 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nogal ja!
mensen moeten niet zo snel beledigd zijn

dan is er een keer iemand boos op je ... nou en?

quote:
[..]

Wat een rare vergelijking. Vrienden accepteren mijn mening gewoon (en ik die van hun) en scheten laten vind ik niet zo belangrijk als mijn mening kunnen en mogen geven.
als 1 van je vrienden besluit 1 van je vriendinnen te zijn dan ga je er ook geen ruzie over krijgen waarschijnlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191029681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Whut? Ze is een vrouw, al jaren, volgens haar paspoort ook.
Wie ben jij dan om te beslissen dat ze geen vrouw is?
Heeft ze eierstokken en een baarmoeder?
Begrijp me daarin niet verkeerd, als zij graag als vrouw bejegend wil worden is dat voor mij geen enkel probleem.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191029691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar ik laat het verder over aan @:GGMM . Ontzettend leuk dat wij het een keer volkomen met elkaar eens zijn in deze.
Het viel mij ook al op dat mijn mede VBL-ers het een keer met me eens waren. :) Erg fijn.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:50:21 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Heeft ze eierstokken en een baarmoeder?
Begrijp me daarin niet verkeerd, als zij graag als vrouw bejegend wil worden is dat voor mij geen enkel probleem.
Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191029721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.

Jij bent echt een onopgevoede tokkie.
Jij-bakken _O_
pi_191029723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Weet eigenlijk niet wat ik hierop moet antwoorden :D
Snap ik :D

Even een voorbeeld dan om over na te denken.

Weet niet wat voor een werk je doet, maar stel je voor dat een klant van jou (of je werkgever) langskomt.

Het is een transgender en gaat nu als vrouw door het leven. Als je deze klant bijvoorbeeld aan je baas of collega voorstelt zeg je echt niet "dit is Nick, hij is ...". Dan stel je haar gewoon voor zoals zij zichzelf ook voorstelt en ga jij echt niet het hele gesprek de klant benoemen als hij.

Vast dat je achteraf met je collega's botte opmerkingen en grapjes om deze klant maakt, maar op het moment niet hoor.
pi_191029724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Nouja dat is een beetje de discussie denk ik, wat maakt iemand een vrouw. Naar mijn idee niet iets triviaals als een identiteitsbewijs iig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:52:33 #242
35723 crew  GGMM
pi_191029741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:47 schreef sp3c het volgende:
mensen moeten niet zo snel beledigd zijn

dan is er een keer iemand boos op je ... nou en?
Meestal als ik een uitroepteken gebruik overdrijf ik een beetje!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:47 schreef sp3c het volgende:
als 1 van je vrienden besluit 1 van je vriendinnen te zijn dan ga je er ook geen ruzie over krijgen waarschijnlijk
Dat zou moeten blijken. Wederom een zeer hypothetische situatie gelukkig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Naja, dat onderscheidt de vrouwen toch wel van de mannen, zo'n baarmoeder en eierstokken?
pi_191029759
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Snap ik :D

Even een voorbeeld dan om over na te denken.

Weet niet wat voor een werk je doet, maar stel je voor dat een klant van jou (of je werkgever) langskomt.

Het is een transgender en gaat nu als vrouw door het leven. Als je deze klant bijvoorbeeld aan je baas of collega voorstelt zeg je echt niet "dit is Nick, hij is ...". Dan stel je haar gewoon voor zoals zij zichzelf ook voorstelt en ga jij echt niet het hele gesprek de klant benoemen als hij.

Vast dat je achteraf met je collega's botte opmerkingen en grapjes om deze klant maakt, maar op het moment niet hoor.
Grappig dat je hiermee komt @Danny is net klaar met haar traject en gaat voortaan verder als @Denise .
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191029776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onjuist. Een mening blijft een mening.

Pesten is het bewust kapot maken van mensen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Weet eigenlijk niet wat ik hierop moet antwoorden :D
Als ik het goed begrijp zou je Nikki IRL dus ook steeds als hem blijven adresseren.


1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten, want het is je mening verkondigen. Jan vindt het wel pesten, omdat jij weet dat hij het vervelend vindt dat je steeds over zijn neus begint maar het toch doet.

De meeste mensen zullen je een pestkop vinden.

Hoe groot de neus van Jan ook is.


2. Jan heeft een grote neus. Veel mensen zijn van mening dat hij een grote neus heeft. Deze mening laten ze horen als ze Jan zien. Jan voelt zich gepest met zijn grote neus. Zelfs als iedereen het maar 1x zegt, hoort hij het immers nog steeds iedere dag.

Daarom is het wellicht een fatsoenlijk idee om niet iedereen met een grote neus te wijzen op het feit dat ze een grote neus hebben.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:54:41 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029778
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja dat is een beetje de discussie denk ik, wat maakt iemand een vrouw. Naar mijn idee niet iets triviaals als een identiteitsbewijs iig.
Een id maakt iemand juridisch vrouw. Een combinatie van heersende maatschappelijke opvattingen en verschijningsvorm maakt iemand sociaal vrouw, een combinatie van chromosomen, gonades en geslachtsorganen maakt iemand biologisch vrouw, het is allemaal niet zo eenduidig.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:54:45 #247
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191029780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:29 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Onder meer uit de onderzoeken in de post waar jij in eerste instantie op reageerde (als je meer wil, dm vooral).
Nee, laat maar. Ik drukte me gewoon slordig uit met "genetisch" en daarna nog een keer met het stukje "het gaat dan over...", dat niet op de onderzoeken sloeg maar een toelichting gaf op mijn eerdere reactie. Het ging mij specifiek om de aangeboren geslachtskenmerken.

Het is ook niet zo belangrijk verder.
pi_191029786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik het goed begrijp zou je Nikki IRL dus ook steeds als hem blijven adresseren.

1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten, want het is je mening verkondigen. Jan vindt het wel pesten, omdat jij weet dat hij het vervelend vindt dat je steeds over zijn neus begint maar het toch doet.

De meeste mensen zullen je een pestkop vinden.

Hoe groot de neus van Jan ook is.

2. Jan heeft een grote neus. Veel mensen zijn van mening dat hij een grote neus heeft. Deze mening laten ze horen als ze Jan zien. Jan voelt zich gepest met zijn grote neus. Zelfs als iedereen het maar 1x zegt, hoort hij het immers nog steeds iedere dag.

Daarom is het wellicht een fatsoenlijk idee om niet iedereen met een grote neus te wijzen op het feit dat ze een grote neus hebben.
Wat een rare vergelijkingen weer.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:56:14 #249
35723 crew  GGMM
pi_191029803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Snap ik :D

Even een voorbeeld dan om over na te denken.

Weet niet wat voor een werk je doet, maar stel je voor dat een klant van jou (of je werkgever) langskomt.

Het is een transgender en gaat nu als vrouw door het leven. Als je deze klant bijvoorbeeld aan je baas of collega voorstelt zeg je echt niet "dit is Nick, hij is ...". Dan stel je haar gewoon voor zoals zij zichzelf ook voorstelt en ga jij echt niet het hele gesprek de klant benoemen als hij.

Vast dat je achteraf met je collega's botte opmerkingen en grapjes om deze klant maakt, maar op het moment niet hoor.
Ik zou sowieso geen botte opmerkingen of grapjes maken achter diegene zijn rug om, maar ik snap je punt verder. Als je een bedrijf vertegenwoordigt of uberhaupt werkt kom je weleens in situaties terecht waarbij je persoonlijke mening of principes getest worden. En misschien zou ik diegene dan met zij aanspreken, dat zou ik op dat moment moeten bepalen. :D

Gelukkig gaat dat nooit voorkomen. |:)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nee, laat maar. Ik drukte me gewoon slordig uit met "genetisch" en daarna nog een keer met het stukje "het gaat dan over...", dat niet op de onderzoeken sloeg maar een toelichting gaf op mijn eerdere reactie. Het ging mij specifiek om de aangeboren geslachtskenmerken.

Het is ook niet zo belangrijk verder.
In die zin is het belangrijk, dat biologische factoren bijdragen aan transseksualiteit. Het is dus niet enkel psychologie of gevoel.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:56:57 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meestal als ik een uitroepteken gebruik overdrijf ik een beetje!
[..]

Dat zou moeten blijken. Wederom een zeer hypothetische situatie gelukkig.
is jouw argument he, je vrienden accepteren je mening en jij die van hen ... dan zul je niet met dit soort problemen te maken krijgen

daarom gebruikte ik dus ook het voorbeeld van een meisje dat je net ontmoette en waar je graag dingetjes mee wil doen ... dan pas je je gewoon aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191029823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:56 schreef Degodvader het volgende:

[..]

In die zin is het belangrijk, dat biologische factoren bijdragen aan transseksualiteit. Het is dus niet enkel psychologie of gevoel.
Maar ook niet enkel biologisch.
pi_191029826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat een rare vergelijkingen weer.
Valt wel mee. Het is overigens een analogie, geen vergelijking.
pi_191029829
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Valt wel mee. Het is overigens een analogie, geen vergelijking.
Oh oke.

:')
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:57:47 #255
35723 crew  GGMM
pi_191029837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Degodvader het volgende:
1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten,
Dat vind ik wel. Je uiterlijk daar kan je (zeker in jouw voorbeeld) weinig aan doen.

De keuze een x-aantal operaties te ondergaan om iets te worden wat je niet bent is iets heel anders.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Een id maakt iemand juridisch vrouw. Een combinatie van heersende maatschappelijke opvattingen en verschijningsvorm maakt iemand sociaal vrouw, een combinatie van chromosomen, genodes en geslachtsorganen maakt iemand biologisch vrouw, het is allemaal niet zo eenduidig.
Ja het juridische kader vind ik hier niet zo interessant eigenlijk. En dat laatste denk ik ook, dus om nou maar te eisen dat iedereen er hetzelfde van vindt vind ik ook zo wat. Staat verder los van een respectvolle omgang met transgenders.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191029841
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik het goed begrijp zou je Nikki IRL dus ook steeds als hem blijven adresseren.

1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten, want het is je mening verkondigen. Jan vindt het wel pesten, omdat jij weet dat hij het vervelend vindt dat je steeds over zijn neus begint maar het toch doet.

De meeste mensen zullen je een pestkop vinden.

Hoe groot de neus van Jan ook is.

2. Jan heeft een grote neus. Veel mensen zijn van mening dat hij een grote neus heeft. Deze mening laten ze horen als ze Jan zien. Jan voelt zich gepest met zijn grote neus. Zelfs als iedereen het maar 1x zegt, hoort hij het immers nog steeds iedere dag.

Daarom is het wellicht een fatsoenlijk idee om niet iedereen met een grote neus te wijzen op het feit dat ze een grote neus hebben.
Haha ja maar toch kijk je dan steeds naar die almachtige neus. En dat ziet hij dan weer. Hij voelt de blikken op de delen van zijn neus branden.

Spreek je het niet uit, maar voelt hij zich toch gekrenkt.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:58:16 #258
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191029852


[ Bericht 100% gewijzigd door Iblardi op 14-01-2020 19:59:12 (Laat maar.) ]
pi_191029875
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pardon mejuffrouw.
Tis je vergeven, voor deze ene keer.

Gek toch eigenlijk, over een doorsnee Jan Lul de hetero of Bep Flep kunnen de lolletjes niet op. Maar bij een trans mag dat totaal niet. Kan me ook niet voorstellen dat ze er zelf geen grappen over maken. Wie wil er nu zo stikserieus in het leven staan? }:|

Een [transgender]stel als Louisa en Rosanna is dan toch wel een verademing. Over de top maar ze durven grappen te maken en zijn ook niet te bang om te ze incasseren. ^O^
´
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 20:00:02 #260
5428 crew  miss_sly
pi_191029879
Als een mtf-transgender consequent aanspreken met de geboortenaam en hem en hij valt onder vrijheid van meningsuiting en principes uiten, dan is het terecht dat het sis-verbod niet geldig is en onder vrijheid van meningsuiting wordt geschaard.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:00:04 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Naja, dat onderscheidt de vrouwen toch wel van de mannen, zo'n baarmoeder en eierstokken?
Maar dat is nou weer net iets wat je niet kunt controleren.
Zodra een vrouw een volledige hysterectomy heeft gehad is ze dus ook geen vrouw meer? Wat is ze dan wel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191029887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Valt wel mee. Het is overigens een analogie, geen vergelijking.
Een analogie is een vergelijking? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191029923
W
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zou sowieso geen botte opmerkingen of grapjes maken achter diegene zijn rug om, maar ik snap je punt verder. Als je een bedrijf vertegenwoordigt of uberhaupt werkt kom je weleens in situaties terecht waarbij je persoonlijke mening of principes getest worden. En misschien zou ik diegene dan met zij aanspreken, dat zou ik op dat moment moeten bepalen. :D

Gelukkig gaat dat nooit voorkomen. |:)
Wie weet is het al een keer gebeurd, maar had jij het niet door :P
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:02:19 #264
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029925
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een analogie is een vergelijking? :?
Meh, het is meer een blauwdruk.
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 20:03:33 #265
35723 crew  GGMM
pi_191029948
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

is jouw argument he, je vrienden accepteren je mening en jij die van hen ... dan zul je niet met dit soort problemen te maken krijgen

daarom gebruikte ik dus ook het voorbeeld van een meisje dat je net ontmoette en waar je graag dingetjes mee wil doen ... dan pas je je gewoon aan
Nee joh.
Ja, je scheetjes-voorbeeld.

Maar m'n principes/meningen niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029959
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Meh, het is meer een blauwdruk.
Hm ja op basis van een vergelijking. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191029960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Tja dat is voor mij dan toch een beetje tussenin, hoe hij/zij bejegend wil worden is dan aan hem/haar.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:04:20 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029967
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hm ja op basis van een vergelijking. :P
akkoord :D
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:04:41 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Tja dat is voor mij dan toch een beetje tussenin, hoe hij/zij bejegend wil worden is dan aan hem/haar.
Okay, wat is Angelina Jolie volgens jou?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191029977
Maar goed als iemand als haar aangesproken wil worden is het ook een kleine moeite dit te honoreren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:05:13 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Tja dat is voor mij dan toch een beetje tussenin, hoe hij/zij bejegend wil worden is dan aan hem/haar.
Je weet dat die wel eens worden verwijderd bij baarmoederhalskanker?
We have always been at war with Eastasia.
pi_191029996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Maar ook niet enkel biologisch.
Of psychische of omgevingsfactoren bijdragen als oorzaak aan transseksualiteit is zeer de vraag (dat is wat anders dan dat transseksualiteit psychische problemen meebrengt). Over het algemeen wordt aangenomen dat biologische factoren in doorslaggevwnde mate transseksualiteit ten gevolg hebben.

Lees dit https://nl.qwe.wiki/wiki/Causes_of_transsexuality

Voor een kort en onvolledig overzicht.
pi_191030000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 16:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit ja. Seksuele voorkeuren zijn nooit eerlijk. Goed uitziende mensen kunnen de hele wereld krijgen, slecht uitziende mensen niet. Hard, oneerlijk, kut maar wel de realiteit.
Ja, gelijkheidsidealen kennen grenzen.
Iedereen discrimineert in aantrekkelijkheid wederzijds.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191030001
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed als iemand als haar aangesproken wil worden is het ook een kleine moeite dit te honoreren.
Oh ja hoor. Maar nogmaals, ik spreek nooit iemand aan als hem of haar, maar met "jij" . Dus de hele discussie over hoe spreek je iemand aan klopt al niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 januari 2020 @ 20:07:01 #275
862 Arcee
Look closer
pi_191030024
Het kan voor de mensen die het hele "transgender" verhaal al niet eens kunnen verdragen nog een zware tijd worden als het succesvol mogelijk wordt om hoofden over te zetten naar een donorlichaam (m/v).
pi_191030035
Nederland profileert zich altijd als vrij en openminded. Volgende x laat ik de mensen die dat beweren de haat comments hier lezen. Wat een ellende.
pi_191030046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan voor de mensen die het hele "transgender" verhaal al niet eens kunnen verdragen nog een zware tijd worden als het succesvol mogelijk wordt om hoofden over te zetten naar een donorlichaam (m/v).
Dat zal nooit kunnen, lichamen overzetten naar donorhoofden misschien wel.
Op zaterdag 27 april 2019 00:44 schreef fsociety59 het volgende:<br />Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
pi_191030057
En dan een oud leraar die het heeft over de kleine Niels en hoe zij toen was. Om te kotsen. :r
pi_191030058
quote:
Niels? Dat verklaart alles..

Wel raar om je kind, waarvan je dacht dat het een meisje zal zijn/worden, Niels noemt. |:(
´
pi_191030060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Maar nogmaals, ik spreek nooit iemand aan als hem of haar, maar met "jij" . Dus de hele discussie over hoe spreek je iemand aan klopt al niet.
Ja is ook zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191030065
Oud-docent Udense Nikkie de Jager: ‘Iedereen wist dat Niels thuis een jurk aantrok en met poppen speelde’

quote:
WAGENINGEN - Een tijd geleden keek Jan Boer uit Wageningen naar De Wereld Draait Door en zag daar tot zijn verbazing Nikkie de Jager aanschuiven als tafeldame. Je kunt van een gepensioneerde leerkracht niet verwachten dat -ie nog op de hoogte is van de best bekeken make up-vlogs op YouTube. Maar ineens besefte Boer dat deze wereldberoemde visagiste 15 jaar geleden nog gewoon bij hem in de klas zat, op de Alfrinkschool in Wageningen

Dat de coming-out van De Jager als transgender heeft geleid tot wereldwijd applaus voor haar moed, maakt herinneringen bij Boer los. Zeker ook de mededeling van de YouTube-ster dat ze gechanteerd is door mensen die haar verhaal naar de media wilden lekken.

,,Alle leerlingen wisten dat Niels, zoals ze heette, thuis een jurk aantrok en met poppen speelde. Daar werd niet geheimzinnig over gedaan.”

Flapuit met gevoel voor humor
Maar hoe groen stonden wij destijds in deze materie, vraagt Boer zich nu af. ,,Hoe groen stonden we allemáál in deze materie vijftien jaar geleden? Wij zagen al vrij snel wel dat er iets met Niels aan de hand was, maar we wisten niet wat. Ik had dit nog niet eerder meegemaakt. Niels dook niet weg in een hoekje. In de sociale pikorde van de groep stond ze mede vooraan. Ze geneerde zich niet. Ik herinner me een heel lief, open en betrouwbaar kind. Een flapuit met een goed gevoel voor humor.”

Pas ergens rond groep 6 werd het volgens Boer duidelijker welke kant het op zou gaan met Niels. ,,Toen zijn we er als school, alle leerkrachten, mee aan de slag gegaan. Op een rustige manier. Ik herinner me dat we daar door extern begeleiders daar toen heel goed in begeleid zijn.”

Niet eerder uitgelekt: gek?
Boer weet niet of het gek is dat het feit dat Nikkie de Jager transgender is nooit eerder linksom of rechtsom naar buiten is gebracht door een derde. ,,We blazen dingen zo op tegenwoordig. Ik dacht zelf eerlijk gezegd dat het al lang bekend was. Als ik zie hoe verschrikkelijk ver ze het ondanks die tegenwind geschopt heeft, neem ik daar diep mijn pet voor af.”

Dat doet ook Quirijn Lokker. Het Nijmeegse GroenLinks-raadslid noemt zich op Twitter ‘dol op gender’ en lhbti+-activist. Op social media spreekt hij zich uit tegen standaardreacties van de goegemeente als: ‘Dat dacht ik al’ en ‘Mij maakt het niet uit’. ,,Het gaat niet over jou”, legt Lokker zijn ergernis uit. ,,Gek hoe we als reactie op zo’n supermooie hartenkreet onszelf meteen weer zo centraal stellen.”

Stereotype
De 16-jarige Nikki Penninkhof uit Berg en Dal moet het coming out-filmpje van ‘Nikkie Tutorials’ nog bekijken, zegt ze. Nikki stond eerder met een interview in deze krant, omdat ze naar eigen zeggen schijt heeft aan gendernormen.

Al vroeg op de dag werd Penninkhof duidelijk dat dit nieuws de hele dag dag door zou leiden tot opmerkingen op school. En die zijn behoorlijk stereotype, beaamt ze, waarbij vooral jongens nog een slagje te maken hebben. ,,Zij zeggen dingen als: ‘Wat een manwijf.’ Meisjes roepen vooral: ‘Wow, dat had ik echt niet verwacht’.”

Het applaus voor de moed die de YouTube-ster heeft getoond, kan onbedoeld ook een keerzijde hebben, beaamt Hélène Hoefnagels van de Praktijk voor Seksuologische Therapie in Nijmegen, waar ze met twee collega’s genderzorg biedt. Transgenders die al jaren met een geheim rondlopen zouden nu kunnen denken dat ze het tegenovergestelde zijn van moedig: laf.

,,Transgenders zijn helaas nog een eenzame groep. Op het moment dat je besluit te praten, krijg je ook te maken met reacties. Is het knap? Moedig? Het zijn van die buitensporige reacties op wat eigenlijk een heel intiem, kwetsbaar proces.”

https://www.bd.nl/uden-ve(...)en-speelde~ae055907/
pi_191030067
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191030074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:08 schreef Marginal het volgende:

[..]

Dat zal nooit kunnen, lichamen overzetten naar donorhoofden misschien wel.
Maak het nu niet ingewikkeld voor de lezer :P
pi_191030091
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:09 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Niels? Dat verklaart alles..

Wel raar om je kind, waarvan je dacht dat het een meisje zal zijn/worden, Niels noemt. |:(
Huh? Alsof ze dat bij de geboorte al wisten 8)7
pi_191030103
quote:
Op social media spreekt hij zich uit tegen standaardreacties van de goegemeente als: ‘Dat dacht ik al’ en ‘Mij maakt het niet uit’. ,,Het gaat niet over jou”, legt Lokker zijn ergernis uit. ,,Gek hoe we als reactie op zo’n supermooie hartenkreet onszelf meteen weer zo centraal stellen.”
Ah als je zegt dat het je niet uitmaakt is het ook al niet meer goed, je moet je woorden wel erg zwaar wegen tegenwoordig zeg jeetje. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191030120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Huh? Alsof ze dat bij de geboorte al wisten 8)7
Niet? Ik dacht hier gelezen te hebben dat moeders wist dat ze een dochter zou krijgen.
´
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 20:14:20 #288
35723 crew  GGMM
pi_191030127
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah als je zegt dat het je niet uitmaakt is het ook al niet meer goed, je moet je woorden wel erg zwaar wegen tegenwoordig zeg jeetje. :')
Daarom is het zo belangrijk je mening gewoon te behouden en je niet aan te passen aan feitelijke onjuistheden omdat mensen zich anders gekwetst voelen.

Het begint met "hij" mag niet meer en van daaruit wordt het volgende en het volgende en het volgende weer geëist. En voor je het weet mag je niks meer zeggen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191030144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daarom is het zo belangrijk je mening gewoon te behouden en je niet aan te passen aan feitelijke onjuistheden omdat mensen zich anders gekwetst voelen.

Het begint met "hij" mag niet meer en van daaruit wordt het volgende en het volgende en het volgende weer geëist. En voor je het weet mag je niks meer zeggen.
Ja zeer sterk punt. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 20:16:08 #290
382129 crew  Donna
pi_191030162
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Niet? Ik dacht hier gelezen te hebben dat moeders wist dat ze een dochter zou krijgen.
Dat zegt Nikkie in de vlog idd. Dat haar moeder zeker wist dat ze een meisje zou krijgen en toen werd zij (hij toen dus) geboren.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:17:03 #291
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191030176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daarom is het zo belangrijk je mening gewoon te behouden en je niet aan te passen aan feitelijke onjuistheden omdat mensen zich anders gekwetst voelen.

Het begint met "hij" mag niet meer en van daaruit wordt het volgende en het volgende en het volgende weer geëist. En voor je het weet mag je niks meer zeggen.
Dat Nikkie een 'hij' is, is geen feit maar jouw mening.
We have always been at war with Eastasia.
pi_191030186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:05 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Aan de andere kant: ook als je er principieel anders in staat is het aanspreken van iemand met "mevrouw" terwijl je die persoon eigenlijk een "meneer" vindt in een normale sociale interactie nu ook weer niet zo'n heel grote opoffering.
Dat hangt voor mij van het uiterlijk af, bij heel slecht vervrouwelijkte travestieten heb ik daar wel een beetje moeite mee.
Beetje alsof Heman plotseling Sheman genoemd wil worden zonder zelfs maar zijn/haar benen te scheren.

Of andersom??!?!??!

Wie is wie schreeuwt om een nieuwe versie.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 20:20:36 #293
35723 crew  GGMM
pi_191030239
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat Nikkie een 'hij' is, is geen feit maar jouw mening.
Ook goed. :) Als je 'feitelijke onjuistheden' met 'afwijkende meningen' verandert blijft m'n verhaal hetzelfde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191030259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:16 schreef Donna het volgende:

[..]

Dat zegt Nikkie in de vlog idd. Dat haar moeder zeker wist dat ze een meisje zou krijgen en toen werd zij (hij toen dus) geboren.
Thx. Ik begon al bijna te twjifelen aan mijn lees-skills. ;)
´
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 20:24:18 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191030288
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee joh.
Ja, je scheetjes-voorbeeld.

Maar m'n principes/meningen niet.
ja maar je strooit ze niet gelijk op tafel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191030456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daarom is het zo belangrijk je mening gewoon te behouden en je niet aan te passen aan feitelijke onjuistheden omdat mensen zich anders gekwetst voelen.

Het begint met "hij" mag niet meer en van daaruit wordt het volgende en het volgende en het volgende weer geëist. En voor je het weet mag je niks meer zeggen.
Een feitelijke onjuistheid is doen alsof dit een binair verhaal is. Maar goed, nog een aantal jaren en het is net zo geaccepteerd als mensen die op hetzelfde geslacht vallen.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:34:57 #297
52513 whosvegas
The Trickster
pi_191030501
Lekker geld vangen:
https://www.youtube.com/feed/trending

Laten we uitgaan van 1000 views = 1 euro
18.000.000/1000 = 18.000 euro
Lekker verdient :)

En nee, ik heb niet gekeken
Are you nuts??
pi_191030574
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Terecht, een gynaecoloog behoort dat gewoon te doen indien daar noodzaak toe is.
Kan hij/zij dat ook goed beoordelen?
Lijkt me soort van vak apart.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191030581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Lekker geld vangen:
https://www.youtube.com/feed/trending

Laten we uitgaan van 1000 views = 1 euro
18.000.000/1000 = 18.000 euro
Lekker verdient :)

En nee, ik heb niet gekeken
Het is alleen wel veel minder dan een euro.

Eerder 30 cent ofzo.
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 20:39:28 #300
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191030582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Lekker geld vangen:
https://www.youtube.com/feed/trending

Laten we uitgaan van 1000 views = 1 euro
18.000.000/1000 = 18.000 euro
Lekker verdient :)

En nee, ik heb niet gekeken
Je verdient tussen de 1 tot 10 euro per video per 1000 views aan de hand van reclames en publiek wat kijkt naar de videos.
pi_191030607
Vol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')