Een inferieure mening...quote:
de zoon van jackquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Bestaat dit eigenlijk ook met mensen die in een lichaam van de verkeerde kleur geboren zijn? Of andere verkeerde lichamen?
een trannie bedoel je?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je even tegen een vrouw zeggen die geen kinderen kan krijgen.
Het boeit mij ook weinig of iemand die ik niet ken een pielemuis tussen de benen heeft of niet. Ik vond haar een wat forse dame altijd en die plamuur hielp niet echt om er wat van te maken, dus dat zij vroeger een hij was verbaast me niet. Maar het zal me verder een zorg zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit.
Nouja, dat mensen haar wilden chanteren is een tikje nieuwswaardig.
De mening dat je een (man naar vrouw) transgender gewoon als man mag aanspreken acht ik even inferieur als de mening dat de vrouw van nature een man-ondersteunende rol heeft of de mening dat homoseksualiteit een ziekelijke afwijking betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Een inferieure mening...
Jasses, laten we elke discussie doodslaan.
Dat is niet onomkeerbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:52 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Kun je met puberteitsremmers spreken van een volgroeid jong lichaam?
Ik bepaal dat gedrag niet, dat is genetisch bepaald. Uit betrouwbare bron heb ik echter vernomen dat ze niet bang zijn om de worsten van hun man te tonen aan het grote publiek.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oei, dit is wel spannend hoor. Hoe gedraagt een echte vrouw zich? En wie bepaalt dat, ben jij dat, of is dat ergens vastgelegd? Bron? Memo?
Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
Mannen die geen trans neuken (post-op) uit principe, terwijl als het een vrouw was met hetzelfde (of lelijker) uiterlijk, ze haar wel zouden neuken, zijn gewoon bang om homo gevonden te worden.
"Een als vrouw geboren vrouw die geen kinderen kan krijgen".quote:
niemand kan jouw dwingen iemand op welke manier aan te spreken maar als iemand aangeeft iets beledigend te vinden dan ben je gewoon een lul als je er mee doorgaatquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke mensen dwingen mij niet ze met volslank aan te spreken.
Even afgezien van het feit dat vetklep altijd beledigend bedoeld is en je vergelijking met het woord man daar spaak loopt.
Snap jij wel wat een open wond is?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef YT123 het volgende:
[..]
Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.
Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand kan jouw dwingen iemand op welke manier aan te spreken maar als iemand aangeeft iets beledigend te vinden dan ben je gewoon een lul als je er mee doorgaat
Dat zet de weg open voor bijvoorbeeld pesten op scholen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
Niet waar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zet de weg open voor bijvoorbeeld pesten op scholen.
Nee, het is absoluut geen "open wond". Hoe kom je bij die onzin?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:10 schreef YT123 het volgende:
[..]
Een post-op vagina is een open wond van 10 cm diep, gemaakt met materiaal van de penis en/of een stuk darm. Kan me voorstellen dat niet elke man daarop zit te wachten, ook al ziet ze er nog zo goed uit.
Als jij het normaal vindt dat iedereen overal voor zijn mening mag uitkomen zonder zichzelf daarbij in acht te hoeven nemen en aan welke fatsoensnorm dan ook te houden wel.quote:
Ja wat, is dat echt zoveel vreemder dan dit? Topic was overigens al enkele weken hiervoor aangemaakt.quote:
Onjuist. Een mening blijft een mening.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als jij het normaal vindt dat iedereen overal voor zijn mening mag uitkomen zonder zichzelf daarbij in acht te hoeven nemen en aan welke fatsoensnorm dan ook te houden wel.
het is niet je mening die beledigend is maar de manier waarop je hem uitquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: mensen vinden tegenwoordig van alles beledigend. Als ik niet meer voor m'n mening uit mag komen omdat deze als beledigend wordt opgevat, so be it.
Als iedereen maar ongefilterd zijn eigen mening zou lopen rond te strooien omdat hem dat geeigend acht kan het op iemand zeker wel eenzelfde uitwerking hebben als pesten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist. Een mening blijft een mening.
Pesten is het bewust kapot maken van mensen.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als iedereen maar ongefilterd zijn eigen mening zou lopen rond te strooien omdat hem dat geeigend acht kan het op iemand zeker wel eenzelfde uitwerking hebben als pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |