LOL, GAYEDquote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán. Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen.
De regering Orbán profileert zich als een sterk verdediger van het traditionele gezin. Een parlementariër van zijn partij noemde het adopteren van kinderen door twee mensen van hetzelfde geslacht ‘pedofilie’ en in een programma van de regering op televisie werd het Songfestival een ‘homoseksuele vloot’ genoemd.
Een woordvoerder van de regering Orbán ontkent op Twitter overigens dat het land het Eurovisie Songfestival ‘te gay’ zou vinden. Maar een andere reden waarom Hongarije heeft afgezien van deelname, wordt niet gegeven. Het Eurovisie Songfestival werd na de Tweede Wereldoorlog in het leven geroepen om meer saamhorigheid en verbroedering in Europa te bewerkstelligen.
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Filosoofert het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met een verklaring komen, het stukje "omdat het te gay is" lijkt mij ingevuld door de journalist?
Het staat in de titel maar de Hongaarse regering ontkent dat. Ze geven niet meteen een andere reden, dus de Showredactie trekt dan maar haar eigen conclusies.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Filosoofert het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met een verklaring komen, het stukje "omdat het te gay is" lijkt mij ingevuld door de journalist?
Als een woordvoerder van de regering het ontkent lijkt mij dat zwaarder wegen dan die mysterieuze ''bronnen''.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.
Ja want waarom zou een woordvoerder van de Hongaarse regering daar over liegen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het staat in de titel maar de Hongaarse regering ontkent dat. Ze geven niet meteen een andere reden, dus de Showredactie trekt dan maar haar eigen conclusies.
Hoe noemen we dit? Ohja, FAKE NEWS.
[..]
Als een woordvoerder van de regering het ontkent lijkt mij dat zwaarder wegen dan die mysterieuze ''bronnen''.
Ja maar diezelfde regering ontkent ook dat dit de reden is.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.
Bronnen, geen uitspraak van Orban zelf dus of een standpunt van zijn regering, maar "bronnen", altijd maar "bronnen" bij politici die niet meegaan met een bepaalde mening, een mening welke de media probeert op te dringen. Totdat hij het zelf niet uitspreekt neem ik dit bericht niet serieus, we weten inmiddels allemaal wel hoe die linkse propaganda machines in de media werken.quote:Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen
Je weet wat de rol van een woordvoerder is he?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar diezelfde regering ontkent ook dat dit de reden is.
Dus? Ik kan ook bedenken waarom Rutte zou liegen over 100 verschillende zaken, betekend dat dat alle verklaringen die hij geeft gelogen zijn? Niet echt hé.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja want waarom zou een woordvoerder van de Hongaarse regering daar over liegen?
Kijk, en deze mentaliteit is dus de oorzaak dat de morele autoriteit van de media steeds verder afbrokkelt. Gewoon ervan uit gaan dat regeringsfunctionarissen ''liegen'' en je baseren op anonieme ''bronnen'' die net zo goed je eigen dikke duim kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lekker relevant hoor, de enige reden om dat te noemen is om Orban af te schilderen als een kleuter die niet tegen zijn verlies kan.quote:Hongarije is er voor het eerst sinds 2010 niet bij. Vorig jaar drong het land voor de eerste keer sinds hun terugkeer in 2011 niet door tot de finale.
Zij hadden toch ook een trein rijden naar een leeg dorp?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Kunnen we Hongarije uit de EU trappen?
Stelletje zakkenvullers die NIETS bijdragen
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Nee, dat heb ik even gemist. Vertel eens? En als het even kan met bewijs erbij. En oja, als de media het zelf tegenspreken is het natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
we weten inmiddels allemaal wel hoe die linkse propaganda machines in de media werken.
De bron van deze bron al gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Daaronder:quote:Hungary pulls out of Eurovision amid rise in anti-LGBTQ+ rhetoric
Rest van artikel:quote:No reason given for withdrawal from show, called ‘homosexual flotilla’ by pro-Orbán journalist
quote:Hungary will not participate in next year’s Eurovision song contest, amid speculation the decision was taken because the competition is “too gay” for the taste of the country’s far-right government and public media bosses.
En dan heb je de AD:quote:Earlier, the Hungarian website index.hu quoted unnamed sources inside public media speculating that the reason for the withdrawal was likely to be that Eurovision was deemed “too gay”.
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.quote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán. Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen.
Waar zegt Faux dat die landen in Europa liggen dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europa![]()
Goede keuze van Hongarije om te stoppen. Het niveau is echt belabberd.
Zeker. Maar dat maakt gem niet minder extreem rechts hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Okay, ''Showredactie'' van het AD.
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
Eenheid is het al jaren niet, toen ik het nog keek 10/15 jaar terug was het altijd je buurlandje de meeste punten geven. En daarbij een deel van de landen ligt uberhaupt niet eens in europaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU pastquote:Op donderdag 28 november 2019 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik even gemist. Vertel eens? En als het even kan met bewijs erbij. En oja, als de media het zelf tegenspreken is het natuurlijk niet waar.
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU past
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.
Wat maakt hem extreem rechts?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat maakt gem niet minder extreem rechts hoor.
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.
Sterker nog, een journalist heeft dat dus gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:57 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wat maakt hem extreem rechts?
Het falen van rechts moet ergens op afgeschoven worden dus wordt de media gewoon als zondebok gebruikt. Die zijn links dus krijgt rechts geen ‘eerlijke kans’. Ze richten er zelfs een omroep voor op, zo heilig ervan overtuigd zijn ze eevan dat dan “alles sal reg kom”.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.
Het was ook best een leuk kneuterig jaren 50 ideetje om burgers van de EGKS landen een kijkje in elkaars lichte muziek te gunnen en te zien hoe vriendjespolitiek tussen landen werkt. Maar inmiddels kun je je afvragen waarom een land daar middelen en zendtijd aan zou willen besteden.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Als eiland bedoel je? Dat weet je niet. Er is helemaal geen Europa zonder Hongarije.quote:Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.
Hier ben ik het wel mee eens. De stelligheid van het AD klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Kom op, denk een beetje logisch na.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.
Ik ben het wel eens met je hoor. Ik vind de tegenverklaring van de woordvoerder ook niet bijzonder sterk.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, denk een beetje logisch na.
In Oost-Europa zijn ze doorgaans niet zo dol op homo's en als de regering wordt gevraagd waarom het land zich terugtrekt uit het Songfestival, volgt geen antwoord, maar slechts een ontkenning.
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Als de Habsburgse Keizer Franz Jozef in juli 1914 naar de Hongaarse premier had geluisterd, dan was Hongarije nu een van de grotere landen in Europa.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officiële verklaring van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het stiekeme geroddel van journalisten onderling.quote:Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
De woordvoerder heeft ook niet genoemd dat er te weinig dwergen bij het songfestival meedoen. Dus misschien is dat wel de reden. We weten het niet, voor zo'n gerenomeerde krant doen ze nogal erg veel aan speculatie.quote:Een woordvoerder van de regering Orbán ontkent op Twitter overigens dat het land het Eurovisie Songfestival ‘te gay’ zou vinden. Maar een andere reden waarom Hongarije heeft afgezien van deelname, wordt niet gegeven.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik weet hoe media werken. Die plaatsen zoiets niet op basis van 'geroddel', maar verifiëren zo'n bewering bij meerdere bronnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.
[..]
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officieel standpunt van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het geroddel van journalisten onderling.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja.
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Niveautje hoor.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Eerste zin gast
[..]
Klinkt niet echt concreet allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.
Lol...quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat zijn ze praktisch al hoor, weleens daar geweest buiten Budapest?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.
De krant vindt de regering extreem rechts. Nergens staat dat ze dat vinden vanwege het bannen van het songfestival.
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:52 schreef SpecialK het volgende:
ESF is best gay inderdaad. Maar dat is nog geen reden om iets te bannen. Tenzij je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is.
Via de TV.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Ik weet niet of ik het ESF te gay zou noemen. Eerder te kansloos.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wist niet dat het ESF zo leefde onder onze extreem rechtse mede FOK!'ers.
En nee, ik noem geen namen, ze weten zelf wel wie ze zijn.
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaanquote:Op donderdag 28 november 2019 18:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.
Disclaimer, ik heb niet alles gezien, dus mogelijk zit ik er naast.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Terechte klacht, de songfestival is ook hartstikke gay
Nooit geweten, en als er iets is waar ik echt geen Europees eenheidsgevoel bij krijg dan is het wel het songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Dat zou natuurlijk wel een behoorlijk trieste reden zijn.
En dat is een goed idee.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
[..]
En dat is een goed idee.
Best wat subsidie waard.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
ABBA is wel groot geworden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaan
Jij liep zeker ook in een rokje op de dam na de grote islamitische aanrandingsaanval in Keulen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ach voor Hongarije kunnen ze de regels wel een keer aanpassen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.
QFTquote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''
En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.
Jij probeert nu je domme gedrag te verbloemen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?quote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement 'te gay' is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:52 schreef Sander_K het volgende:
Of het nu waar is of niet, alleen al voor t feit dat er gewoon eens een land dwars ligt en niet klakkeloos klapvee speelt omdat het leuk gevonden MOET worden, krijgt Hongarije van mij duimpjes in de lucht!! YESSS about bloody time
nee, verstandige mensen die Hongaren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:
nee, verstandige mensen die Hongaren.
Ze hebben groot gelijk al die supernichten op TV hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf.
Hier ben ik het dan wel weer met je eens.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europa![]()
Goede keuze van Hongarije om te stoppen. Het niveau is echt belabberd.
Er staat helemaal niks anders in mongool.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef The_End het volgende:
[..]
En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.
[..]
[..]
Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?
Apres Toi is echt een vervelend lied.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf.
Nee het heeft niets met Europa te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks anders in mongool.
Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.
De regering van Orban wordt extreem rechts genoemd, omdat ze extreem conservatief en extreem nationalistisch zijn. Niet omdat ze het songfestival bannen. De enige die aan het framen is, ben jij.
Zijn allemaal homo en lgtb volk, ik vind er geen Zak aan, ga dan naar een freakshowquote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?
Verhuis er danquote:Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:
[..]
nee, verstandige mensen die Hongaren.
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:20 schreef Sander_K het volgende:
[..]
De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich?![]()
Wie niet conformeert en het ESF met open armen ontvangt over een rode loper.. die is meteen extreemrechts.
Kunnen we het eens worden, dat dát tamelijk dwingend overkomt? En iets dat dwingend is, neigt naar een "moetje"
Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.quote:En dus sta ik achter mn uitspraak: Iedereen MOET het kennelijk leuk vinden. Dat de show Gay is en door Gays meer wordt bekeken is geen Rocket Science, dit is al lang en breeduit bekend.
Neem aan dat dáár geen discussie over is ??
bijv:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-op-het-songfestival
Afijn, geen bronnen voor nodig eigenlijk.. als je op je eigen ogen vertrouwd en niet stekeblind bent is het vrij duidelijk. Btw, ik ben géén homofoob of homohater.. ik hou gewoon niet van het in-your-face gehalte.
Wellicht, maar dat is een mening.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.
Je moet niks leuk vinden. Maar iets dwarsbomen omdat je anti homo bent
[..]
Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.
Ik vind het songfestival een hoop smakeloze kutmuziek. Maar het gaan afblazen om bovengenoemde redenen is te treurig voor woorden.
Aha je draait je in allerlei bekende bochten om het gedrag van de Hongaarse regering goed te praten. Kennelijk doet de wens van de Hongaarse gays en andere songfestvalliefhebbers er ook niet toe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef Sander_K het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is een mening.
Ik vind het niet treurig, ik vat het op als een balans.. er is 1 land (op de tientallen) die het weigert en te Gay vind. Het is hun goed recht.. regenboog kleur kent geen kleur toe aan dit gedrag! Lekker inclusief dan(zie je het dwingende daar niet van? het dwingend inclusieve..)
Score: 52 landen OK, 1 land vind het NOK
Niks aan het handje dus, alleen extremisten gaan voor 100%.. alleen reli-fundi's accepteren geen 1 persoon die niet "bekeerd".
Er is voldoende inclusiviteit -in 52 landen!- voor ESF om te bestaan, voldoende om géén last te hebben van dit Hongarije.
En TOCH gaat men vol gas in de aanval, met extreemrechtse verwijzingen e.d.. weest blij met wat ESF al kan en heeft bereikt. Zo ook de gay scene, pas op dat je geen extremist wordt.. dezelfde nietsontziendheid, als diegenen die je beticht bekrompen te zijn. Zo wordt je even bekrompen, maar in een ander kamp.
Daarom is het een illusie.
Als men deze beslissing niet accepteert en respecteert, classificeer ik dat als EXTREMER dan Hongarije zelf.
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:43 schreef The_End het volgende:
[..]Ja, geweldig land om in te wonen. Echt veel beter dan die linkse bolwerken in het noordwesten van de EU.
Het is heel verstandig van ze dat ze in de EU zitten anders was het nog een derde wereld lang geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef QAnonn het volgende:
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.
Ja, dat is uiteraard het enige wat een partij extreem rechts maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Red_85 het volgende:
Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.
Ik heb ze nog niet marcherend door de straten zien gaan of Joden zien afknallen omdat ze Joods zijn.
Ja, dat is het! Het is een geweldige regering. Zou echt wat zijn voor jou. Waarom ga je daar niet wonen? Misschien kom je er wel achter dan wat voor corrupt anti democratie clubje daar aan de macht is.quote:Maar he, als je je een beetje afzet van de eu en korte metten maakt met het migratieprobleem, ben je direct extreem rechts... toch?
Vroeger welquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Henno het volgende:
Het ESF is zo fout dat het daarom juist goed is, ik gok dat meer dan de helft van de klagers ook gewoon stiekem zit mee te kijken als Nederland moet optreden.
Beetje net zoals de mensen die vroeger het hoogste woord hadden over dat ze nog nooit naar dat ranzige Sex voor de Buch hebben gekeken, maar wel precies wisten waar het over ging
Gaaaaaaaapquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, dat is uiteraard het enige wat een partij extreem rechts maakt.
[..]
Ja, dat is het! Het is een geweldige regering. Zou echt wat zijn voor jou. Waarom ga je daar niet wonen? Misschien kom je er wel achter dan wat voor corrupt anti democratie clubje daar aan de macht is.
Als de EU nog lang bestaat zijn alle EU landen een 3e wereldland.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is heel verstandig van ze dat ze in de EU zitten anders was het nog een derde wereld lang geweest.
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk al die supernichten op TV hoeft van mij ook niet
Liefst voer je de sharia in of niet?quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:11 schreef NoPicNic het volgende:
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden.![]()
Precies, volgens mij zijn het slechts hetero's met een enorme honger naar vrouwelijk schoon die dergelijke festivals organiseren en daarbij aanwezig zijn. De hetero's lusten namelijk dat vrouwelijk schoon wel.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
‘Hongarije stopt met Songfestival omdat het te gay is’
https://www.ad.nl/show/ho(...)-te-gay-is~aa9c8ff6/
[..]
LOL, GAYED
Zie niet in waarom hij dat zou willen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:
[..]
Liefst voer je de sharia in of niet?
Hoe ze eruit zien moeten ze zelf weten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden.
Overdrijven is ook een vak. Slechts één winnaar met baard in een vrouwenjurk die zonder een goed lied echt niet had gewonnen. Landen bepalen hun inzendingen zelf. Dat daar veel tussen zit dat sommigen niet bevalt is niet de schuld van het ESF. Dus is het kinderachtig van Hongarije om weg te blijven terwijl dat land met een heterofiele inzending kan meedoen. Blijkbaar is Hongarije ervan overtuigd niet te kunnen winnen. Hadden ze dat de afgelopen jaren wel gedaan dan hoorde je geen Hongaar zeuren over het ESF. Winst is bijna allesbepalend.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden.
Hooguit prettig gestoord!quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:18 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Zie niet in waarom hij dat zou willen.
Allemaal leuk en aardig die acts maar als je mij mijn mening zou vragen zeg ik dat het op zijn minst gestoord is (en dat mag).
Nee, liever minder homofielen op het ESF en als ze optreden dan graag met acceptabel gedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:
[..]
Juist ja, dat is jouw zaak niet. Dan kijk je het (net zoals ik) toch niet. Moet de overheid het verbieden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:33 schreef NoPicNic het volgende:
Nee, liever minder homofielen op het ESF en als ze optreden dan graag met acceptabel gedrag.
Omdat hij blijkbaar het ok vindt dat de overheid zoiets verbied, omdat er teveel homo's in zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:18 schreef rareman1 het volgende:
Zie niet in waarom hij dat zou willen.
Allemaal leuk en aardig die acts maar als je mij mijn mening zou vragen zeg ik dat het op zijn minst gestoord is (en dat mag).
Niks verbieden. Ik zeg alleen: minder homofiliteit, minder uitzinnigheid, meer mooie liedjes van normaal uitziende zangers en zangeressen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Juist ja, dat is jouw zaak niet. Dan kijk je het (net zoals ik) toch niet. Moet de overheid het verbieden?
[..]
Omdat hij blijkbaar het ok vindt dat de overheid zoiets verbied, omdat er teveel homo's in zitten.
Waarom wil jij je mening opdringen aan anderen? Kijk gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef NoPicNic het volgende:
Niks verbieden. Ik zeg alleen: minder homofiliteit, minder uitzinnigheid, meer mooie liedjes van normaal uitziende zangers en zangeressen.
Ik dring niks op, ik stel alleen voor. Je mag ermee doen wat je wilt. Ik hoop echt dat het ESF gewoon weer een liedjeswedstrijd wordt tussen echte mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom wil jij je mening opdringen aan anderen? Kijk gewoon niet.
Ik zie niet wat er zo opdringerig is aan je mening geven. "Kijk gewoon niet" is ook zo'n flauwe dooddoener. Ga je dat ook zeggen tegen KOZP als Sinterklaas weer voorbij komt?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef The_End het volgende:
[..]
Waarom wil jij je mening opdringen aan anderen? Kijk gewoon niet.
Je eigen deelname afblaast, bedoel je.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.
Als dat zo is heb ik niks gezegd. Maar mocht dat toch zo blijken, dan wel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je eigen deelname afblaast, bedoel je.
Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval, want de Hongaarse regering ontkent deze lezing nog altijd.
T is wat. En feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:11 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe de enige travestietwinnaar in 20 jaar zo'n gigantische indruk weet te maken dat het lijkt alsof het enkel en alleen maar daar om gaat. Het heeft er ook een plek ja, maar niet enkel en alleen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T is wat. En feitelijk onjuist.
En blijkbaar lopen er allerlei politieagenten overal rond die overal schijnen te controleren of je het ESF kijkt en juicht voor alles dat gay is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe de enige travestietwinnaar in 20 jaar zo'n gigantische indruk weet te maken dat het lijkt alsof het enkel en alleen maar daar om gaat. Het heeft er ook een plek ja, maar niet enkel en alleen.
Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe de enige travestietwinnaar in 20 jaar zo'n gigantische indruk weet te maken dat het lijkt alsof het enkel en alleen maar daar om gaat. Het heeft er ook een plek ja, maar niet enkel en alleen.
Tja mensen stemmen graag op iets dat opvalt in de grijze massa.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.
Ik begrijp die Hongaren wel .....
Jij ziet dus liever baard'mannen' in een bloemetjesjurk optreden?quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja mensen stemmen graag op iets dat opvalt in de grijze massa.
Lekkere vrouwen daar komt bijna ieder land mee aanzetten. Harstikke slim om je te onderscheiden.
Nee, want ik vind het songfestival sowieso een aaneenschakeling van schrale burgertruttenmuziek dus het boeit mij geen hol.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:33 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Jij ziet dus liever baard'mannen' in een bloemetjesjurk optreden?
Als het nou een compleet kutnummer was geweest. Maar het verhaal klopte, uiterlijk, song en performance. Vergis je overigens niet, Conchita kreeg punten van over heel Europa, het Oosten incluis.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.
Ik begrijp die Hongaren wel .....
En kijk je naar de geschiedenis dan zie je wel vaker dat opvallende acts winnen. De hardrockers van Lordi, de travestiet Dana International of het kind Sandra Kim. Dat was niet omdat het liedje dat ze hadden nou zo goed was.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
En als iedereen hetzelfde zou doen, en we allemaal maar in hetzelfde keurslijf zouden zitten zouden we ook maar in een enorm saaie wereld leven.![]()
Ja... Die dringen ook hun mening op aan anderen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zie niet wat er zo opdringerig is aan je mening geven. "Kijk gewoon niet" is ook zo'n flauwe dooddoener. Ga je dat ook zeggen tegen KOZP als Sinterklaas weer voorbij komt?
Toch is het leven gemakkelijker als men een legertje gelijkgestemden heeft, daarom hebben criminelen het ook zo gemakkelijk in alle landen, er zijn namelijk maar heel weinig mensen die het de criminelen moeilijk willen maken. Dat blijkt ook wel, want er zijn maar heel weinig kassamedewerksters die willen lezen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
En als iedereen hetzelfde zou doen, en we allemaal maar in hetzelfde keurslijf zouden zitten zouden we ook maar in een enorm saaie wereld leven.![]()
met de vrouw in een zwart ondergoedquote:Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:
[..]
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungariaquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, volgens mij zijn het slechts hetero's met een enorme honger naar vrouwelijk schoon die dergelijke festivals organiseren en daarbij aanwezig zijn. De hetero's lusten namelijk dat vrouwelijk schoon wel.
Hij had de mazzel dat er geen land was die met iets spraakmakende kwam.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:30 schreef tesssssssss het volgende:
Maar Duncan heeft toch ook gewonnen en die is harstikke saai?
Het gaat vooral om politieke statements inderdaad. Of dat per se iets is dat je niet uit wilt stralen weet ik niet, maar om de muziek gaat het niet meer, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap Hongarije wel. Het songfestival gaat niet meer om zingen tegenwoordig maar om wie het meest extrovert en controversieel is. Kijk naar die Conchita Wurst bijvoorbeeld die "vrouw" met baard. Dit is niet wat je als land wil uitstralen.
ik zie niet in wat een overheid daar over te zeggen zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap Hongarije wel. Het songfestival gaat niet meer om zingen tegenwoordig maar om wie het meest extrovert en controversieel is. Kijk naar die Conchita Wurst bijvoorbeeld die "vrouw" met baard. Dit is niet wat je als land wil uitstralen.
Ach gut, is de domme hete(ro) ontevreden over het vrouwelijk schoon?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de vrouw in een zwart ondergoed
[..]
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungaria
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Wanneer kom je bij "Ik Vertrek" ?quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het euro song festival.
Wel heb ik serieus overwogen om naar Hongarije te verhuizen.
Maar wat een kutland is dat zeg.
De landsregels dat je maar zoveel (weinig!!!) land in eigen bezit mag hebben daargelaten. Andere overheidsmaatregelen die het je lastiger maken (en dat zonder enige overheidssteun, zelfs met geld voor de omgeving inbrengen, direct en voor de toekomst) waren ook overkomelijk.
Maar onderzoek naar het land zelf en hoe je daarin zou passen was het grootste struikelblok.
Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Ga je niet naar de plaatselijke kerk? Reken op haat.
Wil je verbouwen? Je gaat keihard genaaid worden. Door overheid en aannemers.
Echt op elk front ben je gewoonweg niet welkom. Zelfs na 10 jaar nog niet terwijl je je stinkende best doet om te intergreren.
Ze stikken daar maar lekker in hun ellende.
Wat mij betreft worden alle subsidies gestopt.
Het is enkel nemen en nog meer nemen. Er komt werkelijk niets terug. Enkel aversie.
Orban is traag. Erdogan heeft wat jaartjes terug besloten om niet meer mee te doen met het songfestival omdat het te gay is. Uiteraard werd dat niet zo geframed door de Turken net pas dat de Hongaren dat u niet doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
‘Hongarije stopt met Songfestival omdat het te gay is’
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerdquote:Op zondag 1 december 2019 13:10 schreef leolinedance het volgende:
Beter wordt dat hele songfestival opgedoekt.
Het het songfestival een homofeest dan?quote:Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd
https://www.trouw.nl/cult(...)it-de-kast~b5f349b9/quote:Op zondag 1 december 2019 13:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het het songfestival een homofeest dan?
Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...quote:Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd
In dat tv programma? Nooit.quote:
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het euro song festival.
Wel heb ik serieus overwogen om naar Hongarije te verhuizen.
Maar wat een kutland is dat zeg.
De landsregels dat je maar zoveel (weinig!!!) land in eigen bezit mag hebben daargelaten. Andere overheidsmaatregelen die het je lastiger maken (en dat zonder enige overheidssteun, zelfs met geld voor de omgeving inbrengen, direct en voor de toekomst) waren ook overkomelijk.
Maar onderzoek naar het land zelf en hoe je daarin zou passen was het grootste struikelblok.
Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Wil je verbouwen? Je gaat keihard genaaid worden. Door overheid en aannemers.
Echt op elk front ben je gewoonweg niet welkom. Zelfs na 10 jaar nog niet terwijl je je stinkende best doet om te intergreren.
Ze stikken daar maar lekker in hun ellende.
Wat mij betreft worden alle subsidies gestopt.
Het is enkel nemen en nog meer nemen. Er komt werkelijk niets terug. Enkel aversie.
Ik maak echt geen grapje.quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?![]()
Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In dat tv programma? Nooit.
Omdat ik me wel goed informeer en niet met mijn hoofd op tv hoef.
Maar zover het eruit ziet emigreer ik met een jaar of twee.
Maar niet naar Hongarije.
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik maak echt geen grapje.
En ik ben zo room blank dat Hitler trots op me zou zijn.
Dit soort achterlijkheid begrijp ik nou echt niet. Vanuit het extreem welvarende Nederland kijken 'hoeveel beter' ze het wel niet aanpakken in derde wereld land Hongarije.quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?![]()
Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
tjaquote:Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...
je kleur doet ALTIJD ter zake. dat is in nederland zo en in hongarije helemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.
Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
Dus niet het soort mens dat in Hongarije welkom is.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:07 schreef Ciclon het volgende:
Ik ken veel mensen die gestopt zijn met kijken de laatste jaren met diezelfde reden.
Gay zijn, prima, maar ga een songfestivalletje niet misbruiken voor je pro- gay propaganda.
Het hele publiek zit vol gillende keuken mannen die hun ballen zijn kwijt geraakt.
Verre van inclusief dit festival.
Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef NoPicNic het volgende:
Dat je homo bent, is prima. Maar waarom het ESF misbruiken zodat het lijkt op een uitzinnige gay-parade waar hitsige mannen met snor en borsthaar hun lul rond laten slingeren in een peniskoker. Ik als 62-jarige zit daar echt niet op te wachten.
Ik heb er dus niet gewoond he?quote:Op zondag 1 december 2019 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.
Geen idee verder hoe het precies is gegaan. Zonder jou er nu direct van te beschuldigen, hebben Nederlanders er vaak ook wel een handje van om ergens rond te lopen alsof ze het uit hebben gevonden. Dan gaan ze weg uit Nederland om dat er allerlei dingen niet bevallen en vervolgens gaan ze dan ergens op het platteland in Hongarije of weet ik waar de lokale bevolking uitleggen "hoe we dat in Nederland doen".
Verder wel eens dat Hongarije een vrij nationalistisch land is. Men wil het graag Hongaars houden. Kan me ook prima inbeelden dat als men naar West-Europa kijkt, dat men dan denkt, van zo moet het dus ook niet.
Owwwkee.....quote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.
Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
Dus niet het soort mens dat in Hongarije welkom is.
Hij zelf ook niet. Ik denk dat ie in de war is met de gayparadequote:Op zondag 1 december 2019 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Samenvatting?quote:Op zondag 1 december 2019 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/cult(...)it-de-kast~b5f349b9/
Dat van die onzin denk ik ook regelmatig - net zoals nu weer - als ik lees wat jij te vertellen hebt.quote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Owwwkee.....
Ja, want toen ik daar en vanuit mijn eigen huis geinformeerd heb riep ik tegen iedereen dat ik een moslim knuffelaar was die niet van eigen culturen hou.
Wat een bak onzin komt er toch uit je toetsenbord zeg. Wat je zegt slaat al nergens op.
Op vakantie was het trouwens prima vertoeven. Maar dat is wat anders dan er wonen.
Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.quote:Op zondag 1 december 2019 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb er dus niet gewoond he?
Ik heb me goed geinformeerd.
Landbezit, lastig doen mbt verbouwingen, afstand. Dat is echt vrij algemeen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.
In Hongarije vind je inderdaad de mooiste vrouwen van Europa ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de vrouw in een zwart ondergoed
[..]
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungaria
Waarom homofiliteit door de strot duwen van de Hongaren en de normale ESF-kijkers?quote:Op zondag 1 december 2019 17:59 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze dit lied in het Hongaars vertalen en dan Van Agt vervangen door Orban
Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 1 december 2019 22:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Landbezit, lastig doen mbt verbouwingen, afstand. Dat is echt vrij algemeen.
Net als de schamele vergoeding bij overvallen (die ook voor de hongaren zelf gelden trouwens).
Mijn info komt niet van 5 mensen spreken...
Als je niet pc bent, dan heb je in de eu niets te zoeken. Volgens een aantal mensen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?
Het gaat niet om de vergoeding, maar om geen vervolging.quote:Op maandag 2 december 2019 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
Geen idee hoe landbezit is geregeld, maar op zich valt er voor beperkingen iets te zeggen. Na een restrictieve periode ineens alles vrijgeven, is ook niet altijd de oplossing.
Een overval is toch vooral 'n verzekeringskwestie? Denk ook in andere landen dat het lastig is om een schadevergoeding te krijgen. Een rechter kan 'm toewijzen, maar zie 'm maar eens te verhalen op een kale kip, ongeacht of dat nu 'n gevangene in Nederland is of 'n zigeuner in Slowakije.
Ik ben niet zo negatief over Hongarije als jij dat bent, maar ben het er wel mee eens dat het nu niet direct het meest geschikte land is om te gaan wonen als je als Westerling wilt emigreren richting het oosten.
Dat is ook niet overal je-van-het.quote:Op maandag 2 december 2019 08:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vergoeding, maar om geen vervolging.
Gewoon om Orban eens even aan te pakken. Keihard vernederen die Erdogan-kloonquote:Op maandag 2 december 2019 05:25 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom homofiliteit door de strot duwen van de Hongaren en de normale ESF-kijkers?
Lekker beeld van de maatschappij heb jij.quote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kleur doet ALTIJD ter zake. dat is in nederland zo en in hongarije helemaal.
Alles doet ter zake.quote:Op maandag 2 december 2019 08:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lekker beeld van de maatschappij heb jij.Nee, je kleur doet niet ter zake. Wat je gelooft en hoe je tegen je medemensen aankijkt des te meer. Niemand wil iemand die mensen buiten de eigen groep als ongelovige honden ziet een baan geven.
Neuh.quote:Op zondag 1 december 2019 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?
Klopt. Dan staan dezelfde figuren die in dit topic Hongarije 'groot gelijk' geven, vooraan om te schreeuwen dat moslims intolerant zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, beter roept een of andere extreme Imam wat over het songfestival en homo's. Dan zijn al die alt-right lui weer dikke vriendjes met de homo's.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, beter roept een of andere extreme Imam wat over het songfestival en homo's. Dan zijn al die alt-right lui weer dikke vriendjes met de homo's.
Als Albanië of Bosnië uit het Songfestival zouden stappen zou ik daar helemaal niets negatiefs over te melden hebben. Ik kan mij prima indenken dat zwaar religieuze, conservatieve mensen er een probleem mee hebben, van welk pluimage dan ook.quote:Op maandag 2 december 2019 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Dan staan dezelfde figuren die in dit topic Hongarije 'groot gelijk' geven, vooraan om te schreeuwen dat moslims intolerant zijn.
Nou er hebben nog nul aanslagen plaatsgevonden op het songfestival. En als er zou plaatsvinden dan zou er niemand ook maar aan denken om het op te heffen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Als Albanië of Bosnië uit het Songfestival zouden stappen zou ik daar helemaal niets negatiefs over te melden hebben. Ik kan mij prima indenken dat zwaar religieuze, conservatieve mensen er een probleem mee hebben, van welk pluimage dan ook.
Het jammere is alleen dat moslims meestal niet slechts hun eigen deelname herroepen en verder waardig afstand nemen, maar dreigen de hele shitzooi op te blazen of de jury kapot te knallen.
Daar heb ik Orban nog niet op betrapt.
erdogan heeft gedreigd om de hele shitzooi op te blazen of de jury kapo te knallen?quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het jammere is alleen dat moslims meestal niet slechts hun eigen deelname herroepen en verder waardig afstand nemen, maar dreigen de hele shitzooi op te blazen of de jury kapot te knallen.
vijand van mijn vijand is mijn vriendquote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Wat zeg je nu? De laatste jaren is de muziek en de zang juist professioneler dan vroeger. Meer song minder show. EuroSONGcontest waardig.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:quote:Op maandag 2 december 2019 15:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou er hebben nog nul aanslagen plaatsgevonden op het songfestival. En als er zou plaatsvinden dan zou er niemand ook maar aan denken om het op te heffen.
Er hebben daarentegen wel twee despoten, genaamd Erdogan en Orban, die homo's maar stom vinden en daarom een festival willen censureren voor hun bevolking. Het enige verschil tussen beide meneren is dat de ene in god gelooft en de ander in allah. Want wat ze niet bevalt moet namelijk de mond gesnoerd. Dan weten we ook weer hoe goed de vrijheid van meningsuiting geborgd is bij degenen die dat hier weer goed lopen te praten.
Wat wordt er door je strot geduwd dan? Jij hoeft er toch niet zo bij te lopen en je mag het toch lelijk vinden. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:
[ afbeelding ]
Waarom hele volken zoiets walgelijks door de strot willen duwen. Eisen dat ze dit accepteren?
Kijken naar zo'n 'geval' geeft mij (en miljoenen andere mensen) een ongemakkelijk gevoel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wat wordt er door je strot geduwd dan? Jij hoeft er toch niet zo bij te lopen en je mag het toch lelijk vinden. Smaken verschillen.
Enige wat jij hoeft te accepteren is dat anderen zelf bepalen hoe zij eruit willen zien.
Mwah, er zitten nog teveel hysterische acts in naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:47 schreef wodca het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? De laatste jaren is de muziek en de zang juist professioneler dan vroeger. Meer song minder show. EuroSONGcontest waardig.
Ik krijg ook een ongemakkelijk gevoel bij sommige van jouw uitspraken over mensen en begrijp ook de reden daarvan niet geheel, maar zo werkt het nu eenmaal in een vrije samenleving.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kijken naar zo'n 'geval' geeft mij (en miljoenen andere mensen) een ongemakkelijk gevoel.
Dat er rare mensen op aarde zijn, is prima maar waarom moeten ze zo verheerlijkt worden? Wat is daar in hemelsnaam de reden van?
Jij vindt het dus niet raar dat mannen met baarden in een sexy jurkje rondlopen en zich vooor een miljoenenpubliek zo presenteren? Dat moet ik dus van jou accepteren en zeggen dat het "zo geweldig is dat iemand helemaal zichzelf kan zijn". Ik moet dus van jou daar blij van worden?quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik krijg ook een ongemakkelijk gevoel bij sommige van jouw uitspraken over mensen en begrijp ook de reden daarvan niet geheel, maar zo werkt het nu eenmaal in een vrije samenleving.
We moeten sommige dingen van anderen accepteren als we onze eigen vrijheden ook willen behouden.
'Raar' is immers een zeer subjectief begrip. Gelukkig dan ook dat hier in NL niet een overheid kwalificeert wat wij wel of niet raar mogen vinden.
Nee hoor, die volkeren hadden Conchita kunnen laten weten het niet leuk te vinden door 0 punten te geven. Maar blijkbaar vonden genoeg mensen het leukquote:Op dinsdag 3 december 2019 05:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:
[ afbeelding ]
Waarom hele volken zoiets walgelijks door de strot willen duwen. Eisen dat ze dit accepteren?
Nee, daar hoef je niet blij van te worden. Het songfestival is immers een wedstrijd waar mensen democratisch bepalen wat ze de leukste act vinden. Als jij Conchita verschrikkelijk vind dan mag jij dat gerust vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 06:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet raar dat mannen met baarden in een sexy jurkje rondlopen en zich vooor een miljoenenpubliek zo presenteren? Dat moet ik dus van jou accepteren en zeggen dat het "zo geweldig is dat iemand helemaal zichzelf kan zijn". Ik moet dus van jou daar blij van worden?
Het moet niet gekker worden.
'De lasten'? Welke lasten? Ze hebben zich aangesloten bij een vrijhandelszone, waarom zouden daar uberhaupt lasten bij zitten? Zo van wij hebben ons de vrijhandel toeggeeigend, en daarom mogen we jullie massa-immigratie opdringen?quote:Op maandag 2 december 2019 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh.
Wel omdat Oost-Europese landen een 'wel de lusten, niet de lasten'-mentaliteit erop nahouden.
Welke afspraken? Heeft Hongarije iets afgesproken, of hebben andere landen afgesproken dat Hongarije iets moet? En wat is daarvoor de verdragsrechtelijke basis?quote:Ze hebben houden maar al te graag hun hand op in Brussel, maar weigeren zich te conformeren aan afspraken die in hun ogen niet wenselijk zijn.
Wat waren de afspraken bij het lid worden dan?quote:Dat staat ze uiteraard vrij, maar dan hadden ze ook geen lid moeten worden van de EU.
Die moesten er natuurlijk bij vanwege de goedkope arbeidskrachten, zoals er ook allemaal Afrikanen en moslims bij moeten als goedkope arbeidskrachten en extra consumenten.quote:Sowieso had het van mij niet gehoeven, al die Oost-Europese lidstaten.
Wat een schattige naïviteit. Een vrijhandelszone zonder gelijkgetrokken regelgeving is zelfmoord.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
'De lasten'? Welke lasten? Ze hebben zich aangesloten bij een vrijhandelszone, waarom zouden daar uberhaupt lasten bij zitten? Zo van wij hebben ons de vrijhandel toeggeeigend, en daarom mogen we jullie massa-immigratie opdringen?
Niks natuurlijk! Als ze niet willen meedoen, dan gaan ze toch lekker uit de EU?quote:Wat waren de afspraken bij het lid worden dan?
Eat your heart outquote:Op dinsdag 3 december 2019 07:35 schreef Momo het volgende:
Noem eens alle bizarre gayacts van dit jaar songfestival eens op dan
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat waren de afspraken bij het lid worden dan?
Nee. het gaat om goede smaak. Gay-acts zijn dat niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 08:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje dictatoriaal om een festival maar af te blazen omdat er acts optreden die jij niet leuk vind.
Ja dan stem je er niet op. Het festival is immers een wedstrijd over smaakquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Nee. het gaat om goede smaak. Gay-acts zijn dat niet.
Je weet dat er bijna 50 acts per jaar zijn? En het meeste van dit is niet eens "gay" maar gewoon troll acts of feestnummers. En veel schaars geklede dames, juist helemaal niet gay. Die landen hebben daar zelf voor gestemd in nationale finales meestal. 90% van de nummers de laatste 5 jaar zijn gewoon normaal zonder "gekkigheid".quote:
En hoe vloeit daar de last uit voort van het moeten importeren van achterlijke culturen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]_!
Niets, het is totaal vrijblijvend!![]()
Oa. maar niet alleen, voldoen aan de Criteria van Kopenhagen, kan geen verrassing zijn toch?
Daaronder ligt een gemeenschappelijkheid in wet- en regelgeving waar je mee akkoord gaat.
En het Verdrag van Lissabon.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:36 schreef Weltschmerz het volgende:
En hoe vloeit daar de last uit voort van het moeten importeren van achterlijke culturen?
Ok. Afblazen gaat ver maar er moet wel geluisterd worden naar de smaak van het grote publiek. En dat wil geen uitzinnige, idiote en onbegrijpelijke acts. Homofielen zijn dus ok maar ze moeten zich dus normaal gedragen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dan stem je er niet op. Het festival is immers een wedstrijd over smaak
Maar het willen afblazen is zoiets als het bord omgooien als je het spelletje een keer verliest
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:58 schreef NoPicNic het volgende:
Ok. Afblazen gaat ver maar er moet wel geluisterd worden naar de smaak van het grote publiek. En dat wil geen uitzinnige, idiote en onbegrijpelijke acts. Homofielen zijn dus ok maar ze moeten zich dus normaal gedragen.
Sorry, maar dat is het niet.quote:Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef habitue het volgende:
[..]_!!
Zelden zo'n hoop generaliserende onzin gelezen.
Gezien Conchita won vind een significant deel van het publiek het blijkbaar prachtig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:58 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ok. Afblazen gaat ver maar er moet wel geluisterd worden naar de smaak van het grote publiek. En dat wil geen uitzinnige, idiote en onbegrijpelijke acts.
Homofielen zijn oke als ze zich maar als hetero's gedragen?quote:Homofielen zijn dus ok maar ze moeten zich dus normaal gedragen.
Da's geen antwoord!quote:
Ook wel bijzonder dat mensen zich nog zo enorm druk kunnen maken om een act van 5 jaar geleden die ze niet leuk vonden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Da's geen antwoord!![]()
Probeer het nog eens...
Ja maar, het was dan ook wel het meest vreselijke wat de maatschappij is overkomen sinds de door het Songfestival ontketende 'Anjerrevolutie' (I kid you notquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:22 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat mensen zich nog zo enorm druk kunnen maken om een act van 5 jaar geleden die ze niet leuk vonden.
Ja als je je ergens aan zou moeten storen zouden dat meer de wanprestaties van Sieneke, de 3J's en Joan Franka zijn die ons land belachelijk maakten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja maar, het was dan ook wel het meest vreselijke wat de maatschappij is overkomen sinds de door het Songfestival ontketende 'Anjerrevolutie' (I kid you not) in Portugal.
Stel je voor zeg, dat straks iedereen zichzelf zou mogen zijn.
Jij moet van mij helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 december 2019 06:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet raar dat mannen met baarden in een sexy jurkje rondlopen en zich vooor een miljoenenpubliek zo presenteren? Dat moet ik dus van jou accepteren en zeggen dat het "zo geweldig is dat iemand helemaal zichzelf kan zijn". Ik moet dus van jou daar blij van worden?
Het moet niet gekker worden.
Ik accepteer dat iedereen een rare mening mag hebben of met een raar uiterlijk mag rondlopen maar probeer niet mij te dwingen dat ik het ermee eens ben. En op het ESF lopen zoveel rare figuren rond dat de lol er voor mij af is. Homofielen vinden het allemaal fantastisch maar inclusiviteit is daar ver te zoeken want een beetje kerel walgt ervan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:24 schreef FYazz het volgende:
[..]
Jij moet van mij helemaal niks.
Je hoeft er niet blij over te doen en je hoeft ook niet te roepen dat het zo fijn is dat mensen zichzelf kunnen zijn.
Als jij het raar vindt dan is dat jouw vrije mening.
Dan kijk je niet naar het songfestival als het te walgelijk is voor je.
Maar accepteren dat er mensen rondlopen op deze wereld met andere gedachten en een ander uiterlijk zul je wel moeten accepteren. Niet van mij, maar omdat we nu eenmaal in een vrije samenleving wonen.
Bevalt dat je niet zijn er nog genoeg landen in de wereld waar je naartoe kunt verhuizen waar vrije mening geen recht is.
Dat was ook vreselijk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja als je je ergens aan zou moeten storen zouden dat meer de wanprestaties van Sieneke, de 3J's en Joan Franka zijn die ons land belachelijk maakten.
Nogmaals, wie dwingt jou?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:38 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik accepteer dat iedereen een rare mening mag hebben of met een raar uiterlijk mag rondlopen maar probeer niet mij te dwingen dat ik het ermee eens ben.
Ik wil een ESF met normale mensen die een mooi liedje zingen met een normale act. Niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:42 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nogmaals, wie dwingt jou?
Je hoeft niet naar het Songfestival te kijken.
Je hoeft niet zelf als man een sexy jurkje aan trekken.
Je hoeft geen fan te zijn van Conchita.
Jouw normaal is niet mijn normaal (om nog maar niet over Normaal te spreken).quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:44 schreef NoPicNic het volgende:
Ik wil een ESF met normale mensen die een mooi liedje zingen met een normale act. Niks meer, niks minder.
Tja en dat is dus perceptie. Wat is mooi en wat is normaal. Dat is voor ieder mens verschillend.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:44 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik wil een ESF met normale mensen die een mooi liedje zingen met een normale act. Niks meer, niks minder.
France Gall met Poupée de cire, poupée de son ..... beste inzending ooit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:55 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hopen allemaal dat dit soort artiesten weer de norm gaan bepalen en niet de meuk die je nu ziet.
voor de doelgroep niet. Maar dit vond ik ook niet normaal:quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:56 schreef NoPicNic het volgende:
We kunnen het er toch over eens zijn dat mannen met baarden in sexy jurkjes niet normaal is?
Nee er bestaat wel muziek die absoluut normaal isquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Tja en dat is dus perceptie. Wat is mooi en wat is normaal. Dat is voor ieder mens verschillend.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee er bestaat wel muziek die absoluut normaal is![]()
Dit noem ik normaal én smakeloosquote:Vrouw Haverkamp, vrouw Haverkamp,
Wa he-j toch grote tieten
ik kijk ook niet naar kerels met een baard en rokje die vals zingen op TVquote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Lekkere wijven en wat soft porno vind ik best ok maar dit hoort niet thuis op het ESF.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:12 schreef klappernootopreis het volgende:
Dit ook niet meer:
[ afbeelding ]
Hoewel..
Ik vind al die poeha een beetje té. Daar is niet alleen het ESF debet aan, maar de heel teneur van de muziek. Ze maken zich meer druk om bijzaken dan om de muziek. Het is dan ook geen wonder dat er zoveel geld in wordt gegooid. Een gordijn waar artiesten voor staan te zingen is niet meer genoeg, er moet een lichtshow aan te pas komen die eigenlijk meer geschikt is voor een 70 jaren progressieve rockband. Dat leidt alleen maar af. Het is ook een SONG festival. Maar vaak hoor je dingen die niet meer als een song gecategoriseerd kan worden. Na het effect en de aandacht vallen veel artiesten weg in de anonimiteit. Ik heb nog geen vervanger voor ABBA langs zien komen, want het is allemaal een beetje te geproduceerd.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:22 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Lekkere wijven en wat soft porno vind ik best ok maar dit hoort niet thuis op het ESF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |