Nee, want ik vind het songfestival sowieso een aaneenschakeling van schrale burgertruttenmuziek dus het boeit mij geen hol.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:33 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Jij ziet dus liever baard'mannen' in een bloemetjesjurk optreden?
Als het nou een compleet kutnummer was geweest. Maar het verhaal klopte, uiterlijk, song en performance. Vergis je overigens niet, Conchita kreeg punten van over heel Europa, het Oosten incluis.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.
Ik begrijp die Hongaren wel .....
En kijk je naar de geschiedenis dan zie je wel vaker dat opvallende acts winnen. De hardrockers van Lordi, de travestiet Dana International of het kind Sandra Kim. Dat was niet omdat het liedje dat ze hadden nou zo goed was.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
En als iedereen hetzelfde zou doen, en we allemaal maar in hetzelfde keurslijf zouden zitten zouden we ook maar in een enorm saaie wereld leven.![]()
Ja... Die dringen ook hun mening op aan anderen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zie niet wat er zo opdringerig is aan je mening geven. "Kijk gewoon niet" is ook zo'n flauwe dooddoener. Ga je dat ook zeggen tegen KOZP als Sinterklaas weer voorbij komt?
Toch is het leven gemakkelijker als men een legertje gelijkgestemden heeft, daarom hebben criminelen het ook zo gemakkelijk in alle landen, er zijn namelijk maar heel weinig mensen die het de criminelen moeilijk willen maken. Dat blijkt ook wel, want er zijn maar heel weinig kassamedewerksters die willen lezen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
En als iedereen hetzelfde zou doen, en we allemaal maar in hetzelfde keurslijf zouden zitten zouden we ook maar in een enorm saaie wereld leven.![]()
met de vrouw in een zwart ondergoedquote:Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:
[..]
Liefst voer je de sharia in of niet?
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungariaquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, volgens mij zijn het slechts hetero's met een enorme honger naar vrouwelijk schoon die dergelijke festivals organiseren en daarbij aanwezig zijn. De hetero's lusten namelijk dat vrouwelijk schoon wel.
Hij had de mazzel dat er geen land was die met iets spraakmakende kwam.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:30 schreef tesssssssss het volgende:
Maar Duncan heeft toch ook gewonnen en die is harstikke saai?
Het gaat vooral om politieke statements inderdaad. Of dat per se iets is dat je niet uit wilt stralen weet ik niet, maar om de muziek gaat het niet meer, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap Hongarije wel. Het songfestival gaat niet meer om zingen tegenwoordig maar om wie het meest extrovert en controversieel is. Kijk naar die Conchita Wurst bijvoorbeeld die "vrouw" met baard. Dit is niet wat je als land wil uitstralen.
ik zie niet in wat een overheid daar over te zeggen zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap Hongarije wel. Het songfestival gaat niet meer om zingen tegenwoordig maar om wie het meest extrovert en controversieel is. Kijk naar die Conchita Wurst bijvoorbeeld die "vrouw" met baard. Dit is niet wat je als land wil uitstralen.
Ach gut, is de domme hete(ro) ontevreden over het vrouwelijk schoon?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de vrouw in een zwart ondergoed
[..]
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungaria
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Kunnen we Hongarije uit de EU trappen?
Stelletje zakkenvullers die NIETS bijdragen
Wanneer kom je bij "Ik Vertrek" ?quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het euro song festival.
Wel heb ik serieus overwogen om naar Hongarije te verhuizen.
Maar wat een kutland is dat zeg.
De landsregels dat je maar zoveel (weinig!!!) land in eigen bezit mag hebben daargelaten. Andere overheidsmaatregelen die het je lastiger maken (en dat zonder enige overheidssteun, zelfs met geld voor de omgeving inbrengen, direct en voor de toekomst) waren ook overkomelijk.
Maar onderzoek naar het land zelf en hoe je daarin zou passen was het grootste struikelblok.
Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Ga je niet naar de plaatselijke kerk? Reken op haat.
Wil je verbouwen? Je gaat keihard genaaid worden. Door overheid en aannemers.
Echt op elk front ben je gewoonweg niet welkom. Zelfs na 10 jaar nog niet terwijl je je stinkende best doet om te intergreren.
Ze stikken daar maar lekker in hun ellende.
Wat mij betreft worden alle subsidies gestopt.
Het is enkel nemen en nog meer nemen. Er komt werkelijk niets terug. Enkel aversie.
Orban is traag. Erdogan heeft wat jaartjes terug besloten om niet meer mee te doen met het songfestival omdat het te gay is. Uiteraard werd dat niet zo geframed door de Turken net pas dat de Hongaren dat u niet doen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
‘Hongarije stopt met Songfestival omdat het te gay is’
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerdquote:Op zondag 1 december 2019 13:10 schreef leolinedance het volgende:
Beter wordt dat hele songfestival opgedoekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |