abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190174002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:
nee, verstandige mensen die Hongaren.
_O- Ja, geweldig land om in te wonen. Echt veel beter dan die linkse bolwerken in het noordwesten van de EU. _O-
  donderdag 28 november 2019 @ 21:01:24 #102
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_190174433
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf. :(
Ze hebben groot gelijk al die supernichten op TV hoeft van mij ook niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 november 2019 @ 21:14:46 #103
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_190174704
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europa :')

Goede keuze van Hongarije om te stoppen. Het niveau is echt belabberd.
Hier ben ik het dan wel weer met je eens.
Het songfestival is verschrikkelijk, de liedjes zijn niet om aan te horen en bovenal allemaal in het Engels en niet in de voertaal van het desbetreffende land.
Of het 'gay' is weet ik niet, het is in elk geval een festival geworden voor mensen zonder smaak en gespeend van elke vorm van cultuur.

Israel zou helemaal niet mee moeten doen en ook Australie niet. Beide landen liggen inderdaad niet in Europa en hebben ook niets met onze Europese normen en waarden.

Ondanks de nogal lachwekkende regering in Hongarije, ervaar ik Hongarije en haar volk als zeer aangenaam, schitterend land, prachtige kunst, cultuur, muziek en vriendelijke mensen met helaas wel een erg ongezond eetpatroon (en echt iedere Hongaar van acht jaar en ouder lijkt te roken :') ).

Songfestival uit de tijd van mijn ouders:

_O_

Toen was het songfestival echt tof en mooi om naar te luisteren. Bij Grutte Pyr, waar is het niveau van toen gebleven? ;(
  donderdag 28 november 2019 @ 21:32:54 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_190175085
Kan me voorstellen dat Orban hier niet tegen kan.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190176242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef The_End het volgende:

[..]

En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.
[..]

[..]

Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?
Er staat helemaal niks anders in mongool.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 29 november 2019 @ 00:24:37 #106
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_190178272
Verstandig, het esf is ook gewoon ontzettend verschrikkelijk. Om welke rede dan ook, stoppen is sowieso verstandig.
  vrijdag 29 november 2019 @ 04:07:22 #107
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190179160
Het ESF is inderdaad verworden tot een homofiele aangelegenheid. Kan het niet terug naar de basis, gewoon een mooi liedje gezongen door een goede zanger of zangeres zonder al die gekkigheid in een act?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190179491

[ Bericht 91% gewijzigd door yvonne op 29-11-2019 11:21:59 ]
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2019 @ 08:37:15 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190180224
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf. :(
Apres Toi is echt een vervelend lied.

Tozzi & Raf is het hoogtepunt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190180449
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.

Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Nee het heeft niets met Europa te maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_190180701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er staat helemaal niks anders in mongool.
Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.

De regering van Orban wordt extreem rechts genoemd, omdat ze extreem conservatief en extreem nationalistisch zijn. Niet omdat ze het songfestival bannen. De enige die aan het framen is, ben jij.
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:29:57 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190180769
Het ESF heeft een zeer grote LGBT-whatever aanhang, en niet zonder reden.
Als een regering dan het wil boycotten is jammer, vooral voor de fans in dat land. Hopelijk kunnen zij het nog wel volgen ergens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190181041
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:24 schreef The_End het volgende:

[..]

Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.

De regering van Orban wordt extreem rechts genoemd, omdat ze extreem conservatief en extreem nationalistisch zijn. Niet omdat ze het songfestival bannen. De enige die aan het framen is, ben jij.
Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.
Ik heb ze nog niet marcherend door de straten zien gaan of Joden zien afknallen omdat ze Joods zijn.

Maar he, als je je een beetje afzet van de eu en korte metten maakt met het migratieprobleem, ben je direct extreem rechts... toch?
1947-2016
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:55:32 #114
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_190181132
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Zijn allemaal homo en lgtb volk, ik vind er geen Zak aan, ga dan naar een freakshow
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_190181452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?
De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich? :')

Wie niet conformeert en het ESF met open armen ontvangt over een rode loper.. die is meteen extreemrechts. Kunnen we het eens worden, dat dát tamelijk dwingend overkomt? En iets dat dwingend is, neigt naar een "moetje"

En dus sta ik achter mn uitspraak: Iedereen MOET het kennelijk leuk vinden. Dat de show Gay is en door Gays meer wordt bekeken is geen Rocket Science, dit is al lang en breeduit bekend.

Neem aan dat dáár geen discussie over is ??
bijv:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-op-het-songfestival

Afijn, geen bronnen voor nodig eigenlijk.. als je op je eigen ogen vertrouwd en niet stekeblind bent is het vrij duidelijk. Btw, ik ben géén homofoob of homohater.. ik hou gewoon niet van het te hoge in-your-face perverterende gehalte.

Interessante is, dat het inclusieve dat men wilt uitstralen, door genoemd gehalte accuut teniet wordt gedaan. Het is alsof men met inclusief een White List creëert.. en daarmee automatisch, bewust of onbewust meteen óók een BlackList schept.

Weest eerlijk, kom dan ook als ESF eens uit de kast door hardop te zeggen: "Dit is een Gay feest en homofoben zijn NIET welkom". Agree to Disagree, als Gentlemans, zonder alle zurigheid.. niemand beledigd. Ieder doet lekker zn ding in de eigen bubbel.

Het opdringen ervan begint religieuze vormen aan te nemen zo onderhand!

Daarom: inclusie is een illusie

[ Bericht 8% gewijzigd door Sander_K op 29-11-2019 10:58:52 ]
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:52:33 #116
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190181955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:

[..]

nee, verstandige mensen die Hongaren.
Verhuis er dan
  vrijdag 29 november 2019 @ 10:58:32 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190182046
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:20 schreef Sander_K het volgende:

[..]

De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich? :')

Wie niet conformeert en het ESF met open armen ontvangt over een rode loper.. die is meteen extreemrechts.

Kunnen we het eens worden, dat dát tamelijk dwingend overkomt? En iets dat dwingend is, neigt naar een "moetje"
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.

Je moet niks leuk vinden. Maar iets dwarsbomen omdat je anti homo bent

quote:
En dus sta ik achter mn uitspraak: Iedereen MOET het kennelijk leuk vinden. Dat de show Gay is en door Gays meer wordt bekeken is geen Rocket Science, dit is al lang en breeduit bekend.

Neem aan dat dáár geen discussie over is ??
bijv:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-op-het-songfestival

Afijn, geen bronnen voor nodig eigenlijk.. als je op je eigen ogen vertrouwd en niet stekeblind bent is het vrij duidelijk. Btw, ik ben géén homofoob of homohater.. ik hou gewoon niet van het in-your-face gehalte.
Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.

Ik vind het songfestival een hoop smakeloze kutmuziek. Maar het gaan afblazen om bovengenoemde redenen is te treurig voor woorden.
pi_190182077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.

Je moet niks leuk vinden. Maar iets dwarsbomen omdat je anti homo bent
[..]

Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.

Ik vind het songfestival een hoop smakeloze kutmuziek. Maar het gaan afblazen om bovengenoemde redenen is te treurig voor woorden.
Wellicht, maar dat is een mening.

Ik vind het niet treurig, ik vat het op als een balans.. er is 1 land (op de tientallen) die het weigert en te Gay vind. Het is hun goed recht.. regenboog kleur kent geen kleur toe aan dit gedrag! Lekker inclusief dan :) (zie je het dwingende daar niet van? het dwingend inclusieve..)

Score: 52 landen OK, 1 land vind het NOK

Niks aan het handje dus, alleen extremisten gaan voor 100%.. alleen reli-fundi's accepteren geen 1 persoon die niet "bekeerd".

Er is voldoende inclusiviteit -in 52 landen!- voor ESF om te bestaan, voldoende om géén last te hebben van dit Hongarije.

En TOCH gaat men vol gas in de aanval, met extreemrechtse verwijzingen e.d.. weest blij met wat ESF al kan en heeft bereikt. Zo ook de gay scene, pas op dat je geen extremist wordt.. dezelfde nietsontziendheid, als diegenen die je beticht bekrompen te zijn. Zo wordt je even bekrompen, maar in een ander kamp.

Daarom is het een illusie.

Als men deze beslissing niet accepteert en respecteert, classificeer ik dat als EXTREMER dan Hongarije zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sander_K op 29-11-2019 11:10:02 ]
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:53:52 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190182828
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef Sander_K het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat is een mening.

Ik vind het niet treurig, ik vat het op als een balans.. er is 1 land (op de tientallen) die het weigert en te Gay vind. Het is hun goed recht.. regenboog kleur kent geen kleur toe aan dit gedrag! Lekker inclusief dan :) (zie je het dwingende daar niet van? het dwingend inclusieve..)

Score: 52 landen OK, 1 land vind het NOK

Niks aan het handje dus, alleen extremisten gaan voor 100%.. alleen reli-fundi's accepteren geen 1 persoon die niet "bekeerd".

Er is voldoende inclusiviteit -in 52 landen!- voor ESF om te bestaan, voldoende om géén last te hebben van dit Hongarije.

En TOCH gaat men vol gas in de aanval, met extreemrechtse verwijzingen e.d.. weest blij met wat ESF al kan en heeft bereikt. Zo ook de gay scene, pas op dat je geen extremist wordt.. dezelfde nietsontziendheid, als diegenen die je beticht bekrompen te zijn. Zo wordt je even bekrompen, maar in een ander kamp.

Daarom is het een illusie.

Als men deze beslissing niet accepteert en respecteert, classificeer ik dat als EXTREMER dan Hongarije zelf.

Aha je draait je in allerlei bekende bochten om het gedrag van de Hongaarse regering goed te praten. Kennelijk doet de wens van de Hongaarse gays en andere songfestvalliefhebbers er ook niet toe.

En de autoritaire regering van Orban is zeker wel als extreem te omschrijven. Het is gewoon een soort Erdogan. En niet meedoen aan een evenement dat vrij veel draagvlak kent omdat je het te gay vind is echt niet recht te praten.

Bovendien ontwijk je nog steeds de vraag wie jou dwingt het songfestival leuk te vinden. Ik vind er niks aan, mag gerust. Ik vind alleen niet dat het moet worden gecensureerd wegens homohaat, iets dat gewoon het motief is.
pi_190184528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 20:43 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Ja, geweldig land om in te wonen. Echt veel beter dan die linkse bolwerken in het noordwesten van de EU. _O-
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.
pi_190188332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef QAnonn het volgende:
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.
Het is heel verstandig van ze dat ze in de EU zitten anders was het nog een derde wereld lang geweest.
pi_190189784
Het ESF is zo fout dat het daarom juist goed is, ik gok dat meer dan de helft van de klagers ook gewoon stiekem zit mee te kijken als Nederland moet optreden.
Beetje net zoals de mensen die vroeger het hoogste woord hadden over dat ze nog nooit naar dat ranzige Sex voor de Buch hebben gekeken, maar wel precies wisten waar het over ging :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_190189912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Red_85 het volgende:

Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.
Ik heb ze nog niet marcherend door de straten zien gaan of Joden zien afknallen omdat ze Joods zijn.
Ja, dat is uiteraard het enige wat een partij extreem rechts maakt.
quote:
Maar he, als je je een beetje afzet van de eu en korte metten maakt met het migratieprobleem, ben je direct extreem rechts... toch?
Ja, dat is het! Het is een geweldige regering. Zou echt wat zijn voor jou. Waarom ga je daar niet wonen? Misschien kom je er wel achter dan wat voor corrupt anti democratie clubje daar aan de macht is.
  vrijdag 29 november 2019 @ 20:26:24 #124
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_190189924
Het songfestival IS ook te gay....maar so what?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  vrijdag 29 november 2019 @ 22:04:10 #125
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_190192219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Henno het volgende:
Het ESF is zo fout dat het daarom juist goed is, ik gok dat meer dan de helft van de klagers ook gewoon stiekem zit mee te kijken als Nederland moet optreden.
Beetje net zoals de mensen die vroeger het hoogste woord hadden over dat ze nog nooit naar dat ranzige Sex voor de Buch hebben gekeken, maar wel precies wisten waar het over ging :')
Vroeger wel
In de jaren 70 was het esf sensatie voor de buis, maar ik hoef u Al die idioten niet te zien
pi_190192838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja, dat is uiteraard het enige wat een partij extreem rechts maakt.
[..]

Ja, dat is het! Het is een geweldige regering. Zou echt wat zijn voor jou. Waarom ga je daar niet wonen? Misschien kom je er wel achter dan wat voor corrupt anti democratie clubje daar aan de macht is.
Gaaaaaaaap
1947-2016
  vrijdag 29 november 2019 @ 22:38:20 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190192931
Stuk broddelwerk van het AD. Hun bron is een stuk genuanceerder en gedetailleerder.
pi_190195317
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:56 schreef The_End het volgende:

[..]

Het is heel verstandig van ze dat ze in de EU zitten anders was het nog een derde wereld lang geweest.
Als de EU nog lang bestaat zijn alle EU landen een 3e wereldland.
  zaterdag 30 november 2019 @ 07:11:27 #129
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190196002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ze hebben groot gelijk al die supernichten op TV hoeft van mij ook niet
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden. :r
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190196021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 07:11 schreef NoPicNic het volgende:
Eens. Er zijn teveel uitzinnige, homofiele, genderneutrale acts op het ESF. Winnaars zijn mannen met baarden in een vrouwenjurk en wij Europeanen moeten dat 'geweldig' vinden. :r
Liefst voer je de sharia in of niet?
pi_190196151
quote:
3s.gif Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
‘Hongarije stopt met Songfestival omdat het te gay is’

https://www.ad.nl/show/ho(...)-te-gay-is~aa9c8ff6/
[..]

LOL, GAYED
Precies, volgens mij zijn het slechts hetero's met een enorme honger naar vrouwelijk schoon die dergelijke festivals organiseren en daarbij aanwezig zijn. De hetero's lusten namelijk dat vrouwelijk schoon wel.
pi_190196446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:

[..]

Zie niet in waarom hij dat zou willen.

Allemaal leuk en aardig die acts maar als je mij mijn mening zou vragen zeg ik dat het op zijn minst gestoord is (en dat mag).
pi_190197265
quote:

[..]

Hoe ze eruit zien moeten ze zelf weten.
Zeg gewoon dat je niet meer mee wilt doen omdat het te vaak niet gaat om wie het beste zingt maar wie er het meest extreme uitziet.
En dat laatste is wel iets waar de lgbtq scene erg leuk vindt.
pi_190197282
quote:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Slechts één winnaar met baard in een vrouwenjurk die zonder een goed lied echt niet had gewonnen. Landen bepalen hun inzendingen zelf. Dat daar veel tussen zit dat sommigen niet bevalt is niet de schuld van het ESF. Dus is het kinderachtig van Hongarije om weg te blijven terwijl dat land met een heterofiele inzending kan meedoen. Blijkbaar is Hongarije ervan overtuigd niet te kunnen winnen. Hadden ze dat de afgelopen jaren wel gedaan dan hoorde je geen Hongaar zeuren over het ESF. Winst is bijna allesbepalend.
pi_190197308
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:18 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig die acts maar als je mij mijn mening zou vragen zeg ik dat het op zijn minst gestoord is (en dat mag).
Hooguit prettig gestoord!
  zaterdag 30 november 2019 @ 11:33:03 #136
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190197609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 07:32 schreef The_End het volgende:

[..]

Nee, liever minder homofielen op het ESF en als ze optreden dan graag met acceptabel gedrag.
pi_190197630
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:33 schreef NoPicNic het volgende:
Nee, liever minder homofielen op het ESF en als ze optreden dan graag met acceptabel gedrag.
Juist ja, dat is jouw zaak niet. Dan kijk je het (net zoals ik) toch niet. Moet de overheid het verbieden?
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 09:18 schreef rareman1 het volgende:

Omdat hij blijkbaar het ok vindt dat de overheid zoiets verbied, omdat er teveel homo's in zitten.
  zaterdag 30 november 2019 @ 11:44:16 #138
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190197742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:35 schreef The_End het volgende:

[..]

Juist ja, dat is jouw zaak niet. Dan kijk je het (net zoals ik) toch niet. Moet de overheid het verbieden?
[..]

Omdat hij blijkbaar het ok vindt dat de overheid zoiets verbied, omdat er teveel homo's in zitten.
Niks verbieden. Ik zeg alleen: minder homofiliteit, minder uitzinnigheid, meer mooie liedjes van normaal uitziende zangers en zangeressen.
pi_190197755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef NoPicNic het volgende:
Niks verbieden. Ik zeg alleen: minder homofiliteit, minder uitzinnigheid, meer mooie liedjes van normaal uitziende zangers en zangeressen.
Waarom wil jij je mening opdringen aan anderen? Kijk gewoon niet.
  zaterdag 30 november 2019 @ 14:20:34 #140
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190199398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik dring niks op, ik stel alleen voor. Je mag ermee doen wat je wilt. Ik hoop echt dat het ESF gewoon weer een liedjeswedstrijd wordt tussen echte mannen en vrouwen.
pi_190199764
Wat is tegenwoordig niet te gay?
Songfestival hoort daar zeker bij.

Naast het zeer lage niveau en dat het een politiek spel is.
Dat zoiets nog kan bestaan zeg.
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:06:09 #142
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190199855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er zo opdringerig is aan je mening geven. "Kijk gewoon niet" is ook zo'n flauwe dooddoener. Ga je dat ook zeggen tegen KOZP als Sinterklaas weer voorbij komt?
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:11:26 #143
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190199923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je eigen deelname afblaast, bedoel je.

Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval, want de Hongaarse regering ontkent deze lezing nog altijd.
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:13:56 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190199950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Je eigen deelname afblaast, bedoel je.

Gelukkig is dat blijkbaar niet het geval, want de Hongaarse regering ontkent deze lezing nog altijd.
Als dat zo is heb ik niks gezegd. Maar mocht dat toch zo blijken, dan wel.
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 15:15:01 #145
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190199970
quote:

[..]

T is wat. En feitelijk onjuist.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 15:17:55 #146
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190200014
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

T is wat. En feitelijk onjuist.
Wel bijzonder hoe de enige travestietwinnaar in 20 jaar zo'n gigantische indruk weet te maken dat het lijkt alsof het enkel en alleen maar daar om gaat. Het heeft er ook een plek ja, maar niet enkel en alleen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:27:57 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190200139
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wel bijzonder hoe de enige travestietwinnaar in 20 jaar zo'n gigantische indruk weet te maken dat het lijkt alsof het enkel en alleen maar daar om gaat. Het heeft er ook een plek ja, maar niet enkel en alleen.
En blijkbaar lopen er allerlei politieagenten overal rond die overal schijnen te controleren of je het ESF kijkt en juicht voor alles dat gay is.
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:28:45 #148
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190200150
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.

Ik begrijp die Hongaren wel .....
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:31:43 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190200190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:28 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat een vreemd uitziende, trenderneutrale worst won van een normaal duo dat bestond uit een prachtige vrouw en dito man.

Ik begrijp die Hongaren wel .....
Tja mensen stemmen graag op iets dat opvalt in de grijze massa.

Lekkere vrouwen daar komt bijna ieder land mee aanzetten. Harstikke slim om je te onderscheiden.
  zaterdag 30 november 2019 @ 15:33:41 #150
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190200212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 15:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja mensen stemmen graag op iets dat opvalt in de grijze massa.

Lekkere vrouwen daar komt bijna ieder land mee aanzetten. Harstikke slim om je te onderscheiden.
Jij ziet dus liever baard'mannen' in een bloemetjesjurk optreden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')