Daar ben ik het niet mee eens. Ik weet hoe media werken. Die plaatsen zoiets niet op basis van 'geroddel', maar verifiëren zo'n bewering bij meerdere bronnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.
[..]
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officieel standpunt van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het geroddel van journalisten onderling.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja.
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Niveautje hoor.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Eerste zin gast
[..]
Klinkt niet echt concreet allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.
Lol...quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Okay, ''Showredactie'' van het AD.
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat zijn ze praktisch al hoor, weleens daar geweest buiten Budapest?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.
De krant vindt de regering extreem rechts. Nergens staat dat ze dat vinden vanwege het bannen van het songfestival.
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:52 schreef SpecialK het volgende:
ESF is best gay inderdaad. Maar dat is nog geen reden om iets te bannen. Tenzij je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is.
Via de TV.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Ik weet niet of ik het ESF te gay zou noemen. Eerder te kansloos.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wist niet dat het ESF zo leefde onder onze extreem rechtse mede FOK!'ers.
En nee, ik noem geen namen, ze weten zelf wel wie ze zijn.
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaanquote:Op donderdag 28 november 2019 18:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.
Disclaimer, ik heb niet alles gezien, dus mogelijk zit ik er naast.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Terechte klacht, de songfestival is ook hartstikke gay
Nooit geweten, en als er iets is waar ik echt geen Europees eenheidsgevoel bij krijg dan is het wel het songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Dat zou natuurlijk wel een behoorlijk trieste reden zijn.
En dat is een goed idee.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
[..]
En dat is een goed idee.
Best wat subsidie waard.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
ABBA is wel groot geworden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaan
Jij liep zeker ook in een rokje op de dam na de grote islamitische aanrandingsaanval in Keulen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ach voor Hongarije kunnen ze de regels wel een keer aanpassen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.
QFTquote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''
Okay, ''Showredactie'' van het AD.
En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.
Jij probeert nu je domme gedrag te verbloemen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?quote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement 'te gay' is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:52 schreef Sander_K het volgende:
Of het nu waar is of niet, alleen al voor t feit dat er gewoon eens een land dwars ligt en niet klakkeloos klapvee speelt omdat het leuk gevonden MOET worden, krijgt Hongarije van mij duimpjes in de lucht!! YESSS about bloody time
nee, verstandige mensen die Hongaren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Kunnen we Hongarije uit de EU trappen?
Stelletje zakkenvullers die NIETS bijdragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |