Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU pastquote:Op donderdag 28 november 2019 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik even gemist. Vertel eens? En als het even kan met bewijs erbij. En oja, als de media het zelf tegenspreken is het natuurlijk niet waar.
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU past
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.
Wat maakt hem extreem rechts?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat maakt gem niet minder extreem rechts hoor.
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.
Sterker nog, een journalist heeft dat dus gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:57 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wat maakt hem extreem rechts?
Het falen van rechts moet ergens op afgeschoven worden dus wordt de media gewoon als zondebok gebruikt. Die zijn links dus krijgt rechts geen ‘eerlijke kans’. Ze richten er zelfs een omroep voor op, zo heilig ervan overtuigd zijn ze eevan dat dan “alles sal reg kom”.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.
Het was ook best een leuk kneuterig jaren 50 ideetje om burgers van de EGKS landen een kijkje in elkaars lichte muziek te gunnen en te zien hoe vriendjespolitiek tussen landen werkt. Maar inmiddels kun je je afvragen waarom een land daar middelen en zendtijd aan zou willen besteden.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Als eiland bedoel je? Dat weet je niet. Er is helemaal geen Europa zonder Hongarije.quote:Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja want waarom zou een woordvoerder van de Hongaarse regering daar over liegen?
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.
Hier ben ik het wel mee eens. De stelligheid van het AD klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Kom op, denk een beetje logisch na.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.
Ik ben het wel eens met je hoor. Ik vind de tegenverklaring van de woordvoerder ook niet bijzonder sterk.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, denk een beetje logisch na.
In Oost-Europa zijn ze doorgaans niet zo dol op homo's en als de regering wordt gevraagd waarom het land zich terugtrekt uit het Songfestival, volgt geen antwoord, maar slechts een ontkenning.
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Als de Habsburgse Keizer Franz Jozef in juli 1914 naar de Hongaarse premier had geluisterd, dan was Hongarije nu een van de grotere landen in Europa.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officiële verklaring van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het stiekeme geroddel van journalisten onderling.quote:Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
De woordvoerder heeft ook niet genoemd dat er te weinig dwergen bij het songfestival meedoen. Dus misschien is dat wel de reden. We weten het niet, voor zo'n gerenomeerde krant doen ze nogal erg veel aan speculatie.quote:Een woordvoerder van de regering Orbán ontkent op Twitter overigens dat het land het Eurovisie Songfestival ‘te gay’ zou vinden. Maar een andere reden waarom Hongarije heeft afgezien van deelname, wordt niet gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |