LOL, GAYEDquote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán. Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen.
De regering Orbán profileert zich als een sterk verdediger van het traditionele gezin. Een parlementariër van zijn partij noemde het adopteren van kinderen door twee mensen van hetzelfde geslacht ‘pedofilie’ en in een programma van de regering op televisie werd het Songfestival een ‘homoseksuele vloot’ genoemd.
Een woordvoerder van de regering Orbán ontkent op Twitter overigens dat het land het Eurovisie Songfestival ‘te gay’ zou vinden. Maar een andere reden waarom Hongarije heeft afgezien van deelname, wordt niet gegeven. Het Eurovisie Songfestival werd na de Tweede Wereldoorlog in het leven geroepen om meer saamhorigheid en verbroedering in Europa te bewerkstelligen.
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Filosoofert het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met een verklaring komen, het stukje "omdat het te gay is" lijkt mij ingevuld door de journalist?
Het staat in de titel maar de Hongaarse regering ontkent dat. Ze geven niet meteen een andere reden, dus de Showredactie trekt dan maar haar eigen conclusies.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Filosoofert het volgende:
Ben benieuwd of ze nog met een verklaring komen, het stukje "omdat het te gay is" lijkt mij ingevuld door de journalist?
Als een woordvoerder van de regering het ontkent lijkt mij dat zwaarder wegen dan die mysterieuze ''bronnen''.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.
Ja want waarom zou een woordvoerder van de Hongaarse regering daar over liegen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het staat in de titel maar de Hongaarse regering ontkent dat. Ze geven niet meteen een andere reden, dus de Showredactie trekt dan maar haar eigen conclusies.
Hoe noemen we dit? Ohja, FAKE NEWS.
[..]
Als een woordvoerder van de regering het ontkent lijkt mij dat zwaarder wegen dan die mysterieuze ''bronnen''.
Ja maar diezelfde regering ontkent ook dat dit de reden is.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Op basis van bronnen binnen de Hongaarse regering. Zo werkt journalistiek.
Bronnen, geen uitspraak van Orban zelf dus of een standpunt van zijn regering, maar "bronnen", altijd maar "bronnen" bij politici die niet meegaan met een bepaalde mening, een mening welke de media probeert op te dringen. Totdat hij het zelf niet uitspreekt neem ik dit bericht niet serieus, we weten inmiddels allemaal wel hoe die linkse propaganda machines in de media werken.quote:Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen
Je weet wat de rol van een woordvoerder is he?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar diezelfde regering ontkent ook dat dit de reden is.
Dus? Ik kan ook bedenken waarom Rutte zou liegen over 100 verschillende zaken, betekend dat dat alle verklaringen die hij geeft gelogen zijn? Niet echt hé.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja want waarom zou een woordvoerder van de Hongaarse regering daar over liegen?
Kijk, en deze mentaliteit is dus de oorzaak dat de morele autoriteit van de media steeds verder afbrokkelt. Gewoon ervan uit gaan dat regeringsfunctionarissen ''liegen'' en je baseren op anonieme ''bronnen'' die net zo goed je eigen dikke duim kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lekker relevant hoor, de enige reden om dat te noemen is om Orban af te schilderen als een kleuter die niet tegen zijn verlies kan.quote:Hongarije is er voor het eerst sinds 2010 niet bij. Vorig jaar drong het land voor de eerste keer sinds hun terugkeer in 2011 niet door tot de finale.
Zij hadden toch ook een trein rijden naar een leeg dorp?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Kunnen we Hongarije uit de EU trappen?
Stelletje zakkenvullers die NIETS bijdragen
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Nee, dat heb ik even gemist. Vertel eens? En als het even kan met bewijs erbij. En oja, als de media het zelf tegenspreken is het natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
we weten inmiddels allemaal wel hoe die linkse propaganda machines in de media werken.
De bron van deze bron al gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Daaronder:quote:Hungary pulls out of Eurovision amid rise in anti-LGBTQ+ rhetoric
Rest van artikel:quote:No reason given for withdrawal from show, called ‘homosexual flotilla’ by pro-Orbán journalist
quote:Hungary will not participate in next year’s Eurovision song contest, amid speculation the decision was taken because the competition is “too gay” for the taste of the country’s far-right government and public media bosses.
En dan heb je de AD:quote:Earlier, the Hungarian website index.hu quoted unnamed sources inside public media speculating that the reason for the withdrawal was likely to be that Eurovision was deemed “too gay”.
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.quote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán. Dat meldt The Guardian op basis van Hongaarse bronnen.
Waar zegt Faux dat die landen in Europa liggen dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europa![]()
Goede keuze van Hongarije om te stoppen. Het niveau is echt belabberd.
Zeker. Maar dat maakt gem niet minder extreem rechts hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Okay, ''Showredactie'' van het AD.
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
Eenheid is het al jaren niet, toen ik het nog keek 10/15 jaar terug was het altijd je buurlandje de meeste punten geven. En daarbij een deel van de landen ligt uberhaupt niet eens in europaquote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU pastquote:Op donderdag 28 november 2019 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik even gemist. Vertel eens? En als het even kan met bewijs erbij. En oja, als de media het zelf tegenspreken is het natuurlijk niet waar.
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Geen bewijs, regering zegt niets maar de media bevestigd volgens "bronnen" dat het komt omdat het songfestival "gay" is. Toevallig wederom bij een regeringsleider die niet binnen de EU past
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zie je niet dat wat jij doet de overtreffende trap is van wat de 'journalist' van dit stukje in de OP doet? Namelijk iets beweren zonder bewijs? En jij hebt niet eens een bron. Enkel aannames. Vervolgens val je mij aan op dat ik zou wegkijken. Dat is ook een veel gebruikte tactiek van mensen die hun standpunten niet echt kunnen onderbouwen.
Wat maakt hem extreem rechts?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat maakt gem niet minder extreem rechts hoor.
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie jij dan niet dat deze journalist inclusief media iets beweren zonder bewijs? Jij trapt daar keer op keer weer in, net zoals veel schapen in de westerse samenleving. Er continue blind vanuit gaan dat de media geen agenda heeft, dat de media altijd de waarheid spreekt, en inmiddels de ontelbare voorbeelden van politieke en dubbele agenda's vanuit de media negeren.
Sterker nog, een journalist heeft dat dus gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:57 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wat maakt hem extreem rechts?
Het falen van rechts moet ergens op afgeschoven worden dus wordt de media gewoon als zondebok gebruikt. Die zijn links dus krijgt rechts geen ‘eerlijke kans’. Ze richten er zelfs een omroep voor op, zo heilig ervan overtuigd zijn ze eevan dat dan “alles sal reg kom”.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het artikel in de OP geloof? Sterker nog, in mijn vorige post staat nog 'journalist' heel bewust tussen aanhalingstekens. Het enige waar ik over val is jouw bewering zonder bewijs dat de media bestaat uit linkse propaganda machines. Misschien iets beter lezen voordat je overal stoom uit laat komen.
Het was ook best een leuk kneuterig jaren 50 ideetje om burgers van de EGKS landen een kijkje in elkaars lichte muziek te gunnen en te zien hoe vriendjespolitiek tussen landen werkt. Maar inmiddels kun je je afvragen waarom een land daar middelen en zendtijd aan zou willen besteden.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Als eiland bedoel je? Dat weet je niet. Er is helemaal geen Europa zonder Hongarije.quote:Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die arme Vader_Aardbei is een beetje goedgelovig. Die denkt dat overheden nooit liegen, de schat.
Hier ben ik het wel mee eens. De stelligheid van het AD klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
De bron van deze bron al gelezen?
The Guardian doet nog moeite om nuance aan te brengen, AD doet absoluut geen moeite.
https://www.theguardian.c(...)n-anti-lgbt-rhetoric.
Titel:
[..]
Daaronder:
[..]
Rest van artikel:
[..]
[..]
En dan heb je de AD:
[..]
De regering of Orbán hebben dat nergens gezegd.
Kom op, denk een beetje logisch na.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die arme KoosVogels is een beetje goedgelovig. Die denkt dat "Bronnen binnen de regering" nooit liegen, de schat.
Ik ben het wel eens met je hoor. Ik vind de tegenverklaring van de woordvoerder ook niet bijzonder sterk.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op, denk een beetje logisch na.
In Oost-Europa zijn ze doorgaans niet zo dol op homo's en als de regering wordt gevraagd waarom het land zich terugtrekt uit het Songfestival, volgt geen antwoord, maar slechts een ontkenning.
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Als de Habsburgse Keizer Franz Jozef in juli 1914 naar de Hongaarse premier had geluisterd, dan was Hongarije nu een van de grotere landen in Europa.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als 'anonieme bronnen' binnen de regering (en ik verzeker je dat media contacten hebben binnen de overheid) vervolgens verklaren dat Orban en co het evenement 'te gay' vinden, dan snijdt dat wel hout.
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officiële verklaring van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het stiekeme geroddel van journalisten onderling.quote:Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
De woordvoerder heeft ook niet genoemd dat er te weinig dwergen bij het songfestival meedoen. Dus misschien is dat wel de reden. We weten het niet, voor zo'n gerenomeerde krant doen ze nogal erg veel aan speculatie.quote:Een woordvoerder van de regering Orbán ontkent op Twitter overigens dat het land het Eurovisie Songfestival ‘te gay’ zou vinden. Maar een andere reden waarom Hongarije heeft afgezien van deelname, wordt niet gegeven.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik weet hoe media werken. Die plaatsen zoiets niet op basis van 'geroddel', maar verifiëren zo'n bewering bij meerdere bronnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.
[..]
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officieel standpunt van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het geroddel van journalisten onderling.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja.
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Niveautje hoor.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Eerste zin gast
[..]
Klinkt niet echt concreet allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.
Lol...quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat zijn ze praktisch al hoor, weleens daar geweest buiten Budapest?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.
De krant vindt de regering extreem rechts. Nergens staat dat ze dat vinden vanwege het bannen van het songfestival.
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:52 schreef SpecialK het volgende:
ESF is best gay inderdaad. Maar dat is nog geen reden om iets te bannen. Tenzij je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is.
Via de TV.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Ik weet niet of ik het ESF te gay zou noemen. Eerder te kansloos.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik wist niet dat het ESF zo leefde onder onze extreem rechtse mede FOK!'ers.
En nee, ik noem geen namen, ze weten zelf wel wie ze zijn.
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaanquote:Op donderdag 28 november 2019 18:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat mensen het überhaupt nog volgens. Uit interesse heb ik wel eens wat op Youtube gezocht, maar ik blijf het 3 keer niks vinden. Vaak heb ik het idee dat het helemaal niet om talent gaat, maar puur om op te vallen.
Disclaimer, ik heb niet alles gezien, dus mogelijk zit ik er naast.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon kritisch blijven en voor jezelf nadenken. Niemand dwingt je om deze berichtgeving voor waar aan te nemen, maar kritiekloos de verklaring van een woordvoerder omarmen, slaat gewoon nergens op.
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Terechte klacht, de songfestival is ook hartstikke gay
Nooit geweten, en als er iets is waar ik echt geen Europees eenheidsgevoel bij krijg dan is het wel het songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:52 schreef Hexagon het volgende:
Dat zou natuurlijk wel een behoorlijk trieste reden zijn.
En dat is een goed idee.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:54 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
[..]
En dat is een goed idee.
Best wat subsidie waard.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
ABBA is wel groot geworden.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:09 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Er zit welgeteld 1 radiohit bij, dus echt slagen heeft het nooit gedaan
Jij liep zeker ook in een rokje op de dam na de grote islamitische aanrandingsaanval in Keulen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel een Gay-SM-act voor waar iemand die op Orban lijkt eens flink vernederd wordt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit. Alleen vrouwen, homo's en getrouwde mannen zonder ballen kijken naar het ESF.
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar als het waar is gewoon een illegale deelname van Hongaarse gays regelen. Die dan een lied zingen waar ze 3 minuten lang Orban uitschelden.
Ach voor Hongarije kunnen ze de regels wel een keer aanpassen.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Politieke teksten mogen niet, op het Songfestival.
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.
QFTquote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''
En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Ik doelde precies op dat artikel mafkees.
Jij probeert nu je domme gedrag te verbloemen.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?quote:Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement 'te gay' is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:52 schreef Sander_K het volgende:
Of het nu waar is of niet, alleen al voor t feit dat er gewoon eens een land dwars ligt en niet klakkeloos klapvee speelt omdat het leuk gevonden MOET worden, krijgt Hongarije van mij duimpjes in de lucht!! YESSS about bloody time
nee, verstandige mensen die Hongaren.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:37 schreef dagobertE6 het volgende:
Kunnen we Hongarije uit de EU trappen?
Stelletje zakkenvullers die NIETS bijdragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |