Daar ben ik het niet mee eens. Ik weet hoe media werken. Die plaatsen zoiets niet op basis van 'geroddel', maar verifiëren zo'n bewering bij meerdere bronnen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je kan vinden dat iets ''hout snijdt'' maar dat maakt het ook niet de waarheid. Het was in de eerste instantie ook best aannemelijk dat een Jussie Smollett op straat wordt herkend en aangevallen door homofobe racisten, maar het bleek een enorme hoax te zijn.
[..]
Ik zeg dat het wat meer gewicht in de schaal legt dan wat anonieme bronnen. Dat is namelijk ook logisch nadenken, dat een officieel standpunt van de Hongaarse regering wat hoger in de ranglijst staat dan het geroddel van journalisten onderling.
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja.
Maar om nou direct die regering als extreem rechts te gaan framen om deze reden...
Niveautje hoor.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet gedaan. Dat verzin je zelf.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hongarije ziet dit jaar af van deelname aan het Eurovisie Songfestival omdat het evenement ‘te gay’ is voor de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán.
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
Eerste zin gast
[..]
Klinkt niet echt concreet allemaal.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou zijn opvattingen over buitenlanders bijvoorbeeld. De maatregelen die tegen minderheden getroffen worden zoals deportatie en zo.
Lol...quote:Op donderdag 28 november 2019 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
''de extreemrechtse regering van premier Viktor Orbán''![]()
Okay, ''Showredactie'' van het AD.
Dat moeten de Hongaren lekker helemaal zelf weten.
quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Dat zijn ze praktisch al hoor, weleens daar geweest buiten Budapest?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??? Christus zeg. Begrijpend lezen op basisschool niveau.
De krant vindt de regering extreem rechts. Nergens staat dat ze dat vinden vanwege het bannen van het songfestival.
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:52 schreef SpecialK het volgende:
ESF is best gay inderdaad. Maar dat is nog geen reden om iets te bannen. Tenzij je denkt dat homoseksualiteit besmettelijk is.
Via de TV.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is hun land dus mogen ze het zelf weten.
Dat is niet waar je op doelt. Je leest gewoon verkeerd en je doet daardoor gewoon een domme verkeerde uitspraak met je frame gelul.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:49 schreef Red_85 het volgende:
Beetje boos en kort lontje vandaag ofso? Dat is precies waar ik op doel, tokkie.
quote:Op donderdag 28 november 2019 11:04 schreef ems. het volgende:
Daar kan ik Hongarije lastig ongelijk in geven. Het songfestival is immers ook ontzettend gay.
Ik weet niet of ik het ESF te gay zou noemen. Eerder te kansloos.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |