quote:Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:
nee, verstandige mensen die Hongaren.
Ze hebben groot gelijk al die supernichten op TV hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf.
Hier ben ik het dan wel weer met je eens.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen Israel en Australie in Europa![]()
Goede keuze van Hongarije om te stoppen. Het niveau is echt belabberd.
Er staat helemaal niks anders in mongool.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef The_End het volgende:
[..]
En in dat artikel staat wat anders dan jij zegt.
[..]
[..]
Begrijp je niet wat er niet klopt aan wat je zegt?
Apres Toi is echt een vervelend lied.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Hyperdude het volgende:
Groot gelijk die Hongaren.
Sinds Vicky Leandros gaat het al bergaf.
Nee het heeft niets met Europa te maken.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:32 schreef Faux. het volgende:
Maar, jammer. Het Songfestival is vooral bedoeld voor eenheid binnen Europa, en Hongarije - die al wat twijfelachtige stappen heeft gezet binnen de EU - laat nog maar weer een keertje zien hoe eigenwijs ze wel niet kunnen zijn.
Moeten ze lekker doen hoor, maar Hongarije zonder Europa zou een tweedewereldland zijn.
Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er staat helemaal niks anders in mongool.
Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat ken jij veel scheldwoordjes zeg! Jammer dat je daar je tijd in geinvesteerd hebt en niet in begrijpend Nederlands.
De regering van Orban wordt extreem rechts genoemd, omdat ze extreem conservatief en extreem nationalistisch zijn. Niet omdat ze het songfestival bannen. De enige die aan het framen is, ben jij.
Zijn allemaal homo en lgtb volk, ik vind er geen Zak aan, ga dan naar een freakshowquote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want iemand dwingt jou met een revolver op je hoofd het leuk te vinden?
Verhuis er danquote:Op donderdag 28 november 2019 20:38 schreef QAnonn het volgende:
[..]
nee, verstandige mensen die Hongaren.
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:20 schreef Sander_K het volgende:
[..]
De reacties op de beslissing van Hongarije spreken niet voor zich?![]()
Wie niet conformeert en het ESF met open armen ontvangt over een rode loper.. die is meteen extreemrechts.
Kunnen we het eens worden, dat dát tamelijk dwingend overkomt? En iets dat dwingend is, neigt naar een "moetje"
Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.quote:En dus sta ik achter mn uitspraak: Iedereen MOET het kennelijk leuk vinden. Dat de show Gay is en door Gays meer wordt bekeken is geen Rocket Science, dit is al lang en breeduit bekend.
Neem aan dat dáár geen discussie over is ??
bijv:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-op-het-songfestival
Afijn, geen bronnen voor nodig eigenlijk.. als je op je eigen ogen vertrouwd en niet stekeblind bent is het vrij duidelijk. Btw, ik ben géén homofoob of homohater.. ik hou gewoon niet van het in-your-face gehalte.
Wellicht, maar dat is een mening.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je een vrij bekend en populair evenement afblaast omdat je iets tegen gays hebt dan ben je inderdaad wel als politiek extreem te betitelen.
Je moet niks leuk vinden. Maar iets dwarsbomen omdat je anti homo bent
[..]
Jij moet niks leuk vinden. Dat is echt een soort rookgordijn dat je aan het verzinnen bent om het gedrag va Hongarije goed te praten.
Ik vind het songfestival een hoop smakeloze kutmuziek. Maar het gaan afblazen om bovengenoemde redenen is te treurig voor woorden.
Aha je draait je in allerlei bekende bochten om het gedrag van de Hongaarse regering goed te praten. Kennelijk doet de wens van de Hongaarse gays en andere songfestvalliefhebbers er ook niet toe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:00 schreef Sander_K het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat is een mening.
Ik vind het niet treurig, ik vat het op als een balans.. er is 1 land (op de tientallen) die het weigert en te Gay vind. Het is hun goed recht.. regenboog kleur kent geen kleur toe aan dit gedrag! Lekker inclusief dan(zie je het dwingende daar niet van? het dwingend inclusieve..)
Score: 52 landen OK, 1 land vind het NOK
Niks aan het handje dus, alleen extremisten gaan voor 100%.. alleen reli-fundi's accepteren geen 1 persoon die niet "bekeerd".
Er is voldoende inclusiviteit -in 52 landen!- voor ESF om te bestaan, voldoende om géén last te hebben van dit Hongarije.
En TOCH gaat men vol gas in de aanval, met extreemrechtse verwijzingen e.d.. weest blij met wat ESF al kan en heeft bereikt. Zo ook de gay scene, pas op dat je geen extremist wordt.. dezelfde nietsontziendheid, als diegenen die je beticht bekrompen te zijn. Zo wordt je even bekrompen, maar in een ander kamp.
Daarom is het een illusie.
Als men deze beslissing niet accepteert en respecteert, classificeer ik dat als EXTREMER dan Hongarije zelf.
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:43 schreef The_End het volgende:
[..]Ja, geweldig land om in te wonen. Echt veel beter dan die linkse bolwerken in het noordwesten van de EU.
Het is heel verstandig van ze dat ze in de EU zitten anders was het nog een derde wereld lang geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:59 schreef QAnonn het volgende:
Weet niet of t een geweldig land is om in te wonen maar op dit punt vind ik ze verstandig.
Ja, dat is uiteraard het enige wat een partij extreem rechts maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:49 schreef Red_85 het volgende:
Nee. Ze zijn conservatief en nationalistisch.
Ik heb ze nog niet marcherend door de straten zien gaan of Joden zien afknallen omdat ze Joods zijn.
Ja, dat is het! Het is een geweldige regering. Zou echt wat zijn voor jou. Waarom ga je daar niet wonen? Misschien kom je er wel achter dan wat voor corrupt anti democratie clubje daar aan de macht is.quote:Maar he, als je je een beetje afzet van de eu en korte metten maakt met het migratieprobleem, ben je direct extreem rechts... toch?
Vroeger welquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Henno het volgende:
Het ESF is zo fout dat het daarom juist goed is, ik gok dat meer dan de helft van de klagers ook gewoon stiekem zit mee te kijken als Nederland moet optreden.
Beetje net zoals de mensen die vroeger het hoogste woord hadden over dat ze nog nooit naar dat ranzige Sex voor de Buch hebben gekeken, maar wel precies wisten waar het over ging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |