Waarom homofiliteit door de strot duwen van de Hongaren en de normale ESF-kijkers?quote:Op zondag 1 december 2019 17:59 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze dit lied in het Hongaars vertalen en dan Van Agt vervangen door Orban
Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 1 december 2019 22:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Landbezit, lastig doen mbt verbouwingen, afstand. Dat is echt vrij algemeen.
Net als de schamele vergoeding bij overvallen (die ook voor de hongaren zelf gelden trouwens).
Mijn info komt niet van 5 mensen spreken...
Als je niet pc bent, dan heb je in de eu niets te zoeken. Volgens een aantal mensen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?
Het gaat niet om de vergoeding, maar om geen vervolging.quote:Op maandag 2 december 2019 08:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
Geen idee hoe landbezit is geregeld, maar op zich valt er voor beperkingen iets te zeggen. Na een restrictieve periode ineens alles vrijgeven, is ook niet altijd de oplossing.
Een overval is toch vooral 'n verzekeringskwestie? Denk ook in andere landen dat het lastig is om een schadevergoeding te krijgen. Een rechter kan 'm toewijzen, maar zie 'm maar eens te verhalen op een kale kip, ongeacht of dat nu 'n gevangene in Nederland is of 'n zigeuner in Slowakije.
Ik ben niet zo negatief over Hongarije als jij dat bent, maar ben het er wel mee eens dat het nu niet direct het meest geschikte land is om te gaan wonen als je als Westerling wilt emigreren richting het oosten.
Dat is ook niet overal je-van-het.quote:Op maandag 2 december 2019 08:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vergoeding, maar om geen vervolging.
Gewoon om Orban eens even aan te pakken. Keihard vernederen die Erdogan-kloonquote:Op maandag 2 december 2019 05:25 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Waarom homofiliteit door de strot duwen van de Hongaren en de normale ESF-kijkers?
Lekker beeld van de maatschappij heb jij.quote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kleur doet ALTIJD ter zake. dat is in nederland zo en in hongarije helemaal.
Alles doet ter zake.quote:Op maandag 2 december 2019 08:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Lekker beeld van de maatschappij heb jij.Nee, je kleur doet niet ter zake. Wat je gelooft en hoe je tegen je medemensen aankijkt des te meer. Niemand wil iemand die mensen buiten de eigen groep als ongelovige honden ziet een baan geven.
Neuh.quote:Op zondag 1 december 2019 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ze niet mee willen doen aan 'n nichterig liedjesfestival waar belabberd wordt gezongen?
Klopt. Dan staan dezelfde figuren die in dit topic Hongarije 'groot gelijk' geven, vooraan om te schreeuwen dat moslims intolerant zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, beter roept een of andere extreme Imam wat over het songfestival en homo's. Dan zijn al die alt-right lui weer dikke vriendjes met de homo's.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Ga je niet naar de plaatselijke kerk? Reken op haat.
quote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, beter roept een of andere extreme Imam wat over het songfestival en homo's. Dan zijn al die alt-right lui weer dikke vriendjes met de homo's.
Als Albanië of Bosnië uit het Songfestival zouden stappen zou ik daar helemaal niets negatiefs over te melden hebben. Ik kan mij prima indenken dat zwaar religieuze, conservatieve mensen er een probleem mee hebben, van welk pluimage dan ook.quote:Op maandag 2 december 2019 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Dan staan dezelfde figuren die in dit topic Hongarije 'groot gelijk' geven, vooraan om te schreeuwen dat moslims intolerant zijn.
Nou er hebben nog nul aanslagen plaatsgevonden op het songfestival. En als er zou plaatsvinden dan zou er niemand ook maar aan denken om het op te heffen.quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Als Albanië of Bosnië uit het Songfestival zouden stappen zou ik daar helemaal niets negatiefs over te melden hebben. Ik kan mij prima indenken dat zwaar religieuze, conservatieve mensen er een probleem mee hebben, van welk pluimage dan ook.
Het jammere is alleen dat moslims meestal niet slechts hun eigen deelname herroepen en verder waardig afstand nemen, maar dreigen de hele shitzooi op te blazen of de jury kapot te knallen.
Daar heb ik Orban nog niet op betrapt.
erdogan heeft gedreigd om de hele shitzooi op te blazen of de jury kapo te knallen?quote:Op maandag 2 december 2019 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het jammere is alleen dat moslims meestal niet slechts hun eigen deelname herroepen en verder waardig afstand nemen, maar dreigen de hele shitzooi op te blazen of de jury kapot te knallen.
vijand van mijn vijand is mijn vriendquote:Op maandag 2 december 2019 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Wat zeg je nu? De laatste jaren is de muziek en de zang juist professioneler dan vroeger. Meer song minder show. EuroSONGcontest waardig.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:30 schreef Hathor het volgende:
Dat het te gay is, is nog tot daar aan toe, een echte reden om er mee te stoppen is het bedroevende niveau van de "artiesten", een enkele uitzondering daargelaten, maar 99% van de muziek is ronduit kut met peren.
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:quote:Op maandag 2 december 2019 15:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou er hebben nog nul aanslagen plaatsgevonden op het songfestival. En als er zou plaatsvinden dan zou er niemand ook maar aan denken om het op te heffen.
Er hebben daarentegen wel twee despoten, genaamd Erdogan en Orban, die homo's maar stom vinden en daarom een festival willen censureren voor hun bevolking. Het enige verschil tussen beide meneren is dat de ene in god gelooft en de ander in allah. Want wat ze niet bevalt moet namelijk de mond gesnoerd. Dan weten we ook weer hoe goed de vrijheid van meningsuiting geborgd is bij degenen die dat hier weer goed lopen te praten.
Wat wordt er door je strot geduwd dan? Jij hoeft er toch niet zo bij te lopen en je mag het toch lelijk vinden. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:
[ afbeelding ]
Waarom hele volken zoiets walgelijks door de strot willen duwen. Eisen dat ze dit accepteren?
Kijken naar zo'n 'geval' geeft mij (en miljoenen andere mensen) een ongemakkelijk gevoel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wat wordt er door je strot geduwd dan? Jij hoeft er toch niet zo bij te lopen en je mag het toch lelijk vinden. Smaken verschillen.
Enige wat jij hoeft te accepteren is dat anderen zelf bepalen hoe zij eruit willen zien.
Mwah, er zitten nog teveel hysterische acts in naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 3 december 2019 00:47 schreef wodca het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? De laatste jaren is de muziek en de zang juist professioneler dan vroeger. Meer song minder show. EuroSONGcontest waardig.
Ik krijg ook een ongemakkelijk gevoel bij sommige van jouw uitspraken over mensen en begrijp ook de reden daarvan niet geheel, maar zo werkt het nu eenmaal in een vrije samenleving.quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kijken naar zo'n 'geval' geeft mij (en miljoenen andere mensen) een ongemakkelijk gevoel.
Dat er rare mensen op aarde zijn, is prima maar waarom moeten ze zo verheerlijkt worden? Wat is daar in hemelsnaam de reden van?
Jij vindt het dus niet raar dat mannen met baarden in een sexy jurkje rondlopen en zich vooor een miljoenenpubliek zo presenteren? Dat moet ik dus van jou accepteren en zeggen dat het "zo geweldig is dat iemand helemaal zichzelf kan zijn". Ik moet dus van jou daar blij van worden?quote:Op dinsdag 3 december 2019 05:51 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik krijg ook een ongemakkelijk gevoel bij sommige van jouw uitspraken over mensen en begrijp ook de reden daarvan niet geheel, maar zo werkt het nu eenmaal in een vrije samenleving.
We moeten sommige dingen van anderen accepteren als we onze eigen vrijheden ook willen behouden.
'Raar' is immers een zeer subjectief begrip. Gelukkig dan ook dat hier in NL niet een overheid kwalificeert wat wij wel of niet raar mogen vinden.
Nee hoor, die volkeren hadden Conchita kunnen laten weten het niet leuk te vinden door 0 punten te geven. Maar blijkbaar vonden genoeg mensen het leukquote:Op dinsdag 3 december 2019 05:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Toch kan ik Erdogan wel begrijpen ...... om dit:
[ afbeelding ]
Waarom hele volken zoiets walgelijks door de strot willen duwen. Eisen dat ze dit accepteren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |