abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2019 @ 13:21:22 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190212871
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd :9
Het het songfestival een homofeest dan?
pi_190213002
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het het songfestival een homofeest dan?
https://www.trouw.nl/cult(...)it-de-kast~b5f349b9/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 december 2019 @ 13:32:14 #178
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190213032
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd :9
Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...
  zondag 1 december 2019 @ 13:55:43 #179
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190213510
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wanneer kom je bij "Ik Vertrek" ?
In dat tv programma? Nooit.
Omdat ik me wel goed informeer en niet met mijn hoofd op tv hoef.

Maar zover het eruit ziet emigreer ik met een jaar of twee.
Maar niet naar Hongarije.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 1 december 2019 @ 14:14:10 #180
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190213815
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het euro song festival.

Wel heb ik serieus overwogen om naar Hongarije te verhuizen.
Maar wat een kutland is dat zeg.

De landsregels dat je maar zoveel (weinig!!!) land in eigen bezit mag hebben daargelaten. Andere overheidsmaatregelen die het je lastiger maken (en dat zonder enige overheidssteun, zelfs met geld voor de omgeving inbrengen, direct en voor de toekomst) waren ook overkomelijk.

Maar onderzoek naar het land zelf en hoe je daarin zou passen was het grootste struikelblok.

Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Ga je niet naar de plaatselijke kerk? Reken op haat.

Wil je verbouwen? Je gaat keihard genaaid worden. Door overheid en aannemers.
Echt op elk front ben je gewoonweg niet welkom. Zelfs na 10 jaar nog niet terwijl je je stinkende best doet om te intergreren.

Ze stikken daar maar lekker in hun ellende.
Wat mij betreft worden alle subsidies gestopt.
Het is enkel nemen en nog meer nemen. Er komt werkelijk niets terug. Enkel aversie.
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ? :D
Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 1 december 2019 @ 14:18:54 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190213915
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
Ik maak echt geen grapje.
En ik ben zo room blank dat Hitler trots op me zou zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190214361
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In dat tv programma? Nooit.
Omdat ik me wel goed informeer en niet met mijn hoofd op tv hoef.

Maar zover het eruit ziet emigreer ik met een jaar of twee.
Maar niet naar Hongarije.
Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.

Geen idee verder hoe het precies is gegaan. Zonder jou er nu direct van te beschuldigen, hebben Nederlanders er vaak ook wel een handje van om ergens rond te lopen alsof ze het uit hebben gevonden. Dan gaan ze weg uit Nederland om dat er allerlei dingen niet bevallen en vervolgens gaan ze dan ergens op het platteland in Hongarije of weet ik waar de lokale bevolking uitleggen "hoe we dat in Nederland doen".

Verder wel eens dat Hongarije een vrij nationalistisch land is. Men wil het graag Hongaars houden. Kan me ook prima inbeelden dat als men naar West-Europa kijkt, dat men dan denkt, van zo moet het dus ook niet.
  zondag 1 december 2019 @ 14:46:42 #183
78780 deedeetee
pi_190214466
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik maak echt geen grapje.
En ik ben zo room blank dat Hitler trots op me zou zijn.
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.
Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
Dus niet het soort mens dat in Hongarije welkom is.
pi_190214522
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:
Dit soort achterlijkheid begrijp ik nou echt niet. Vanuit het extreem welvarende Nederland kijken 'hoeveel beter' ze het wel niet aanpakken in derde wereld land Hongarije. 8)7
pi_190214655
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...
tja

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190214797
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
je kleur doet ALTIJD ter zake. dat is in nederland zo en in hongarije helemaal.

"jouw soort mensen" posts :')
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 december 2019 @ 15:47:38 #187
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190215696
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 12:07 schreef Ciclon het volgende:
Ik ken veel mensen die gestopt zijn met kijken de laatste jaren met diezelfde reden.
Gay zijn, prima, maar ga een songfestivalletje niet misbruiken voor je pro- gay propaganda.

Het hele publiek zit vol gillende keuken mannen die hun ballen zijn kwijt geraakt.

Verre van inclusief dit festival.
_O-
Mijn idee.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 1 december 2019 @ 15:51:02 #188
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190215778
Dat je homo bent, is prima. Maar waarom het ESF misbruiken zodat het lijkt op een uitzinnige gay-parade waar hitsige mannen met snor en borsthaar hun lul rond laten slingeren in een peniskoker. Ik als 62-jarige zit daar echt niet op te wachten.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 1 december 2019 @ 17:09:31 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190216989
Ach als ze het te gay vinden kunnen ze ook een keer Neophyte naar het songfestival sturen. Nog best een kans dat we winnen.
pi_190217116
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef NoPicNic het volgende:
Dat je homo bent, is prima. Maar waarom het ESF misbruiken zodat het lijkt op een uitzinnige gay-parade waar hitsige mannen met snor en borsthaar hun lul rond laten slingeren in een peniskoker. Ik als 62-jarige zit daar echt niet op te wachten.
Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 december 2019 @ 17:32:08 #191
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190217270
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.

Geen idee verder hoe het precies is gegaan. Zonder jou er nu direct van te beschuldigen, hebben Nederlanders er vaak ook wel een handje van om ergens rond te lopen alsof ze het uit hebben gevonden. Dan gaan ze weg uit Nederland om dat er allerlei dingen niet bevallen en vervolgens gaan ze dan ergens op het platteland in Hongarije of weet ik waar de lokale bevolking uitleggen "hoe we dat in Nederland doen".

Verder wel eens dat Hongarije een vrij nationalistisch land is. Men wil het graag Hongaars houden. Kan me ook prima inbeelden dat als men naar West-Europa kijkt, dat men dan denkt, van zo moet het dus ook niet.
Ik heb er dus niet gewoond he?
Ik heb me goed geinformeerd.
  zondag 1 december 2019 @ 17:36:06 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190217309
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Owwwkee.....

Ja, want toen ik daar en vanuit mijn eigen huis geinformeerd heb riep ik tegen iedereen dat ik een moslim knuffelaar was die niet van eigen culturen hou.

Wat een bak onzin komt er toch uit je toetsenbord zeg. Wat je zegt slaat al nergens op.

Op vakantie was het trouwens prima vertoeven. Maar dat is wat anders dan er wonen.
  zondag 1 december 2019 @ 17:42:53 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190217400
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Hij zelf ook niet. Ik denk dat ie in de war is met de gayparade
  zondag 1 december 2019 @ 17:59:39 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190217637
Kunnen ze dit lied in het Hongaars vertalen en dan Van Agt vervangen door Orban

zondag 1 december 2019 @ 18:13:54 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  zondag 1 december 2019 @ 18:42:05 #196
78780 deedeetee
pi_190218266
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Owwwkee.....

Ja, want toen ik daar en vanuit mijn eigen huis geinformeerd heb riep ik tegen iedereen dat ik een moslim knuffelaar was die niet van eigen culturen hou.

Wat een bak onzin komt er toch uit je toetsenbord zeg. Wat je zegt slaat al nergens op.

Op vakantie was het trouwens prima vertoeven. Maar dat is wat anders dan er wonen.
Dat van die onzin denk ik ook regelmatig - net zoals nu weer - als ik lees wat jij te vertellen hebt. :+
  zondag 1 december 2019 @ 19:09:10 #197
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_190218649
Na alle overdreven aandacht voor het LGBT gebeuren voorspel ik dat er komende jaren ook wat met het thema racisme gaat gebeuren.

Inderdaad een freakshow geworden.

Zo extravagant en overdreven mogelijk uit de hoek komen lijkt te tellen.
pi_190222956
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb er dus niet gewoond he?
Ik heb me goed geinformeerd.
Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.
  zondag 1 december 2019 @ 22:45:37 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190223828
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.
Landbezit, lastig doen mbt verbouwingen, afstand. Dat is echt vrij algemeen.
Net als de schamele vergoeding bij overvallen (die ook voor de hongaren zelf gelden trouwens).

Mijn info komt niet van 5 mensen spreken...
pi_190225598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

met de vrouw in een zwart ondergoed
[..]

nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungaria
In Hongarije vind je inderdaad de mooiste vrouwen van Europa ja.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')