Het het songfestival een homofeest dan?quote:Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd
https://www.trouw.nl/cult(...)it-de-kast~b5f349b9/quote:Op zondag 1 december 2019 13:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het het songfestival een homofeest dan?
Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...quote:Op zondag 1 december 2019 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wanneer heel Europa homoseksualiteit volledig heeft geaccepteerd
In dat tv programma? Nooit.quote:
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?quote:Op zondag 1 december 2019 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het euro song festival.
Wel heb ik serieus overwogen om naar Hongarije te verhuizen.
Maar wat een kutland is dat zeg.
De landsregels dat je maar zoveel (weinig!!!) land in eigen bezit mag hebben daargelaten. Andere overheidsmaatregelen die het je lastiger maken (en dat zonder enige overheidssteun, zelfs met geld voor de omgeving inbrengen, direct en voor de toekomst) waren ook overkomelijk.
Maar onderzoek naar het land zelf en hoe je daarin zou passen was het grootste struikelblok.
Ergens wat eten? Reken er maar op dat erop getuft is. Wordt je over vallen door Roma? De tweede keer krijg je wel 25 hele Euro's, vervolgen doen ze niet aan.
Of je de taal spreekt, bijdraagt aan de gemeenschap? Maakt geen bal uit, reken op uitsluiting in het beste geval.
Ga je niet naar de plaatselijke kerk? Reken op haat.
Wil je verbouwen? Je gaat keihard genaaid worden. Door overheid en aannemers.
Echt op elk front ben je gewoonweg niet welkom. Zelfs na 10 jaar nog niet terwijl je je stinkende best doet om te intergreren.
Ze stikken daar maar lekker in hun ellende.
Wat mij betreft worden alle subsidies gestopt.
Het is enkel nemen en nog meer nemen. Er komt werkelijk niets terug. Enkel aversie.
Ik maak echt geen grapje.quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?![]()
Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.quote:Op zondag 1 december 2019 13:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In dat tv programma? Nooit.
Omdat ik me wel goed informeer en niet met mijn hoofd op tv hoef.
Maar zover het eruit ziet emigreer ik met een jaar of twee.
Maar niet naar Hongarije.
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik maak echt geen grapje.
En ik ben zo room blank dat Hitler trots op me zou zijn.
Dit soort achterlijkheid begrijp ik nou echt niet. Vanuit het extreem welvarende Nederland kijken 'hoeveel beter' ze het wel niet aanpakken in derde wereld land Hongarije.quote:Op zondag 1 december 2019 14:14 schreef deedeetee het volgende:
LOL ze houden daar dus volgens jou niet van buitenlanders ?![]()
Ze overdrijven het mss wel een beetje maar met wat er hier en in de landen om ons heen gaande is als voorbeeld, kan ik ze alleen maar gelijk geven.
tjaquote:Op zondag 1 december 2019 13:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nooit dus, onze zon zal eerder supernova gaan...
je kleur doet ALTIJD ter zake. dat is in nederland zo en in hongarije helemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.
Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
Dus niet het soort mens dat in Hongarije welkom is.
quote:Op zondag 1 december 2019 12:07 schreef Ciclon het volgende:
Ik ken veel mensen die gestopt zijn met kijken de laatste jaren met diezelfde reden.
Gay zijn, prima, maar ga een songfestivalletje niet misbruiken voor je pro- gay propaganda.
Het hele publiek zit vol gillende keuken mannen die hun ballen zijn kwijt geraakt.
Verre van inclusief dit festival.
Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zondag 1 december 2019 15:51 schreef NoPicNic het volgende:
Dat je homo bent, is prima. Maar waarom het ESF misbruiken zodat het lijkt op een uitzinnige gay-parade waar hitsige mannen met snor en borsthaar hun lul rond laten slingeren in een peniskoker. Ik als 62-jarige zit daar echt niet op te wachten.
Ik heb er dus niet gewoond he?quote:Op zondag 1 december 2019 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje als 'n "Ik Vertrek"-verhaal namelijk.
Geen idee verder hoe het precies is gegaan. Zonder jou er nu direct van te beschuldigen, hebben Nederlanders er vaak ook wel een handje van om ergens rond te lopen alsof ze het uit hebben gevonden. Dan gaan ze weg uit Nederland om dat er allerlei dingen niet bevallen en vervolgens gaan ze dan ergens op het platteland in Hongarije of weet ik waar de lokale bevolking uitleggen "hoe we dat in Nederland doen".
Verder wel eens dat Hongarije een vrij nationalistisch land is. Men wil het graag Hongaars houden. Kan me ook prima inbeelden dat als men naar West-Europa kijkt, dat men dan denkt, van zo moet het dus ook niet.
Owwwkee.....quote:Op zondag 1 december 2019 14:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat Hitler er maar buiten. Je kleur doet niet ter zake.
Maar je bent o.a. een moslim knuffelaar die het normaal vind dat de mensen alles prima moeten vinden en hun eigen cultuur moet maar inschikken om de vreemde cultuur te gedogen.
Dus niet het soort mens dat in Hongarije welkom is.
Hij zelf ook niet. Ik denk dat ie in de war is met de gayparadequote:Op zondag 1 december 2019 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? In mijn dertig levensjaren heb ik nog nooit het ESF op tv gevolgd en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Samenvatting?quote:Op zondag 1 december 2019 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/cult(...)it-de-kast~b5f349b9/
Dat van die onzin denk ik ook regelmatig - net zoals nu weer - als ik lees wat jij te vertellen hebt.quote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Owwwkee.....
Ja, want toen ik daar en vanuit mijn eigen huis geinformeerd heb riep ik tegen iedereen dat ik een moslim knuffelaar was die niet van eigen culturen hou.
Wat een bak onzin komt er toch uit je toetsenbord zeg. Wat je zegt slaat al nergens op.
Op vakantie was het trouwens prima vertoeven. Maar dat is wat anders dan er wonen.
Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.quote:Op zondag 1 december 2019 17:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb er dus niet gewoond he?
Ik heb me goed geinformeerd.
Landbezit, lastig doen mbt verbouwingen, afstand. Dat is echt vrij algemeen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan nog geen idee wie je precies hebt gesproken, wat er precies is gezegd/gebeurd en in welke context.
In Hongarije vind je inderdaad de mooiste vrouwen van Europa ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met de vrouw in een zwart ondergoed
[..]
nou vreselijk mooie vrouwen hoor in hungaria
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |