abonnement Unibet Coolblue
pi_188640469


Man overleden na mishandeling in speeltuin

ASSEN - Een man is zaterdagmiddag in Assen om het leven gekomen nadat hij was mishandeld. Dat gebeurde in een speeltuin aan de Iemstukken, een straat in een woonwijk.

De politie heeft vijf verdachten aangehouden. De politie doet onderzoek naar de mishandeling en is opzoek naar getuigen.Verdere details over wat er is gebeurd, ontbreken.

Later meer.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndeling-in-speeltuin
quote:
Overledene is 32-jarige man uit Assen

De man die zaterdag om het leven kwam is een 32-jarige man uit Assen. De vijf mannen die wegens het incident zijn aangehouden, zitten nog altijd vast. Het gaat om mannen van 27, 36, 38, 46 en 54, allen ook afkomstig uit de Drentse hoofdstad.

De man werd zaterdag in een speeltuin aan de Iemstukken door de vijf mannen aangevallen. Hij overleed ter plekke. Volgens de politie waren de vijf op de man afgegaan omdat ze hem verdachten van een zedendelict.

De politie kreeg tegen 13.00 uur een melding over een man op het veldje die onzedelijke handelingen zou uitvoeren met een vierjarig meisje.
https://www.nu.nl/binnenl(...)an-in-speeltuin.html


poldrenthe twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 13:55:53 Aan de Iemstukke heeft zojuist een ernstige mishandeling plaatsgevonden. Daarbij is een man overleden en zijn vijf verdachten aangehouden. De politie is bezig met onderzoek. Updates volgen op dit account. reageer retweet
Niet mijn OP.
pi_188640486
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef gombro het volgende: Dat heeft niemand door. Alleen jij.
Dan moet je iets aan je leesvermogen doen. Of ik moet echt ingewikkelde materie aangesneden hebben zonder dat ik het door heb. Aan de andere kant, doof(stom) schijnt hier ook hogere wiskunde te zijn dan wordt alles al gauw te moeilijk.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:02:15 #3
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188640531
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Om mijn verhaal even te verduidelijken. Waar kan ik lezen dat het slachtoffer met zijn leuter in dat kind zat en hij alle kleren van haar lijf gerukt had?
Dat lees je nergens. Ik maakte een vergelijking, zoals ik aangaf.

Waarbij ik ook nog eens duidelijk maakte dat elke situatie uniek is. Maar mijn punt was: kun je dan nooit ingrijpen, omdat je het wel eens verkeerd zou kunnen hebben, of dat de uitkomst van je ingrijpen onbedoeld iemands dood is?

Dat vind ik ook een wrange conclusie. :{
pi_188640537
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef Repentless het volgende:

Dat lees je nergens. Ik maakte een vergelijking, zoals ik aangaf.

Waarbij ik ook nog eens duidelijk maakte dat elke situatie uniek is. Maar mijn punt was: kun je dan nooit ingrijpen, omdat je het wel eens verkeerd zou kunnen hebben, of dat de uitkomst van je ingrijpen onbedoeld iemands dood is?

Dat vind ik ook een wrange conclusie. :{
Een vergelijking die als een tang op een varken slaat. Iemand op heterdaad betrappen is van een totaal andere categorie en ik hoop dat jij dat zelf ook wel begrijpt.
pi_188640583
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:02 schreef AchJa het volgende:
Iemand op heterdaad betrappen is van een totaal andere categorie en ik hoop dat jij dat zelf ook wel begrijpt.
Of de tuinman op heterdaad betrapt is weet niemand. Behalve jij natuurlijk.
pi_188640588
Check it out
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:12:45 #8
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188640744
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een vergelijking die als een tang op een varken slaat. Iemand op heterdaad betrappen is van een totaal andere categorie en ik hoop dat jij dat zelf ook wel begrijpt.
Heterdaad is een rekbaar begrip. Meisje roept om hulp>vader rent erheen>ziet dochter naakt liggen en man met fototoestel/telefoon naast haar. Even afgezien van of dit het relaas is. Inmiddels zijn er zoveel verhalen.

Dat is geen heterdaad? Is dat pas als je hem haar ziet ontkleden, of daadwerkelijk een foto ziet maken van haar lichaam?

In een ander geval, laten we Sydney nemen: kerel steekt iemand neer, neemt daarna de benen. Jij hebt het daadwerkelijke steken niet gezien, maar ziet wel mensen (met stoelen e.d.) achter iemand aanlopen die schreeuwen "hou hem tegen, hij heeft iemand neergestoken!"

Je hebt het niet gezien, mag je iets doen? Heterdaad is ook 'terstond nadat het begaan is'.
pi_188640877
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef AchJa het volgende:

:')
Lach er maar om. Het is alleen maar erg zielig,.Vooral voor je naasten.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:19:55 #11
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188640911
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Heterdaad is een rekbaar begrip. Meisje roept om hulp>vader rent erheen>ziet dochter naakt liggen en man met fototoestel/telefoon naast haar. Even afgezien van of dit het relaas is. Inmiddels zijn er zoveel verhalen.

Dat is geen heterdaad? Is dat pas als je hem haar ziet ontkleden, of daadwerkelijk een foto ziet maken van haar lichaam?

In een ander geval, laten we Sydney nemen: kerel steekt iemand neer, neemt daarna de benen. Jij hebt het daadwerkelijke steken niet gezien, maar ziet wel mensen (met stoelen e.d.) achter iemand aanlopen die schreeuwen "hou hem tegen, hij heeft iemand neergestoken!"

Je hebt het niet gezien, mag je iets doen? Heterdaad is ook 'terstond nadat het begaan is'.
Je kan nog wel dertig voorbeelden verzinnen maar het blijft gewoon een stel tokkies die die jongen omgebracht hebben.
pi_188640976
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef Repentless het volgende:

Heterdaad is een rekbaar begrip. Meisje roept om hulp>vader rent erheen>ziet dochter naakt liggen en man met fototoestel/telefoon naast haar. Even afgezien van of dit het relaas is. Inmiddels zijn er zoveel verhalen.
Nogmaals, waar kan ik dat allemaal lezen?

quote:
In een ander geval, laten we Sydney nemen: kerel steekt iemand neer, neemt daarna de benen. Jij hebt het daadwerkelijke steken niet gezien, maar ziet wel mensen (met stoelen e.d.) achter iemand aanlopen die schreeuwen "hou hem tegen, hij heeft iemand neergestoken!"

Je hebt het niet gezien, mag je iets doen? Heterdaad is ook 'terstond nadat het begaan is'.
En meteen maar kapot schieten toch? We horen daarna wel of hij iemand heeft neergestoken of een appel heeft gejat...
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:27:11 #14
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641062
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Je kan nog wel dertig voorbeelden verzinnen maar het blijft gewoon een stel tokkies die die jongen omgebracht hebben.
Tja, als je na een hele topicreeks met allerlei standpunten het zo simpel blijft stellen en geen inhoudelijke reactie geeft, is er ook weinig dicussie meer mogelijk.

Als je het ook nog steeds over "ombrengen" hebt, terwijl nota bene de politie verklaart dat er op dit moment geen aanwijzingen voor een verband bestaan, dan heb je uitsluitend je eigen absolute waarheid waar geen discussie over mogelijk is.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:31:02 #16
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641129
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nogmaals, waar kan ik dat allemaal lezen?
Ik zeg toch, afgezien van of dit het relaas is. Het ging hier om het begrip heterdaad.

quote:
En meteen maar kapot schieten toch? We horen daarna wel of hij iemand heeft neergestoken of een appel heeft gejat...
Natuurlijk, ik zeg meteen dat je die vent kapot moet schieten.

Nee dus. Als je het gelijk zo in het extreme trekt zonder dat ik daar enige aanleiding toe geef, ridiculiseer je het. Mijn vraag is of dat dan heterdaad is en je in zou mogen grijpen.
pi_188641183
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:31 schreef Repentless het volgende:
Mijn vraag is of dat dan heterdaad is en je in zou mogen grijpen.
Dat is een eerlijke vraag, maar je moet hier alleen geen eerlijke antwoorden meer verwachten. Alleen gehuichel.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:36:53 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188641262
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Je kan nog wel dertig voorbeelden verzinnen maar het blijft gewoon een stel tokkies die die jongen omgebracht hebben.
Inb4: als je eenmaal zelf kinderen hebt piep je wel anders!!!

Man man man.
Huilen dan.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:39:32 #19
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188641299
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]

Tja, als je na een hele topicreeks met allerlei standpunten het zo simpel blijft stellen en geen inhoudelijke reactie geeft, is er ook weinig dicussie meer mogelijk.

Als je het ook nog steeds over "ombrengen" hebt, terwijl nota bene de politie verklaart dat er op dit moment geen aanwijzingen voor een verband bestaan, dan heb je uitsluitend je eigen absolute waarheid waar geen discussie over mogelijk is.
Best.. Er begint toch wel een duidelijk beeld naar boven te komen wat voor jongen het slachtoffer was na diverse berichten over hem gelezen te hebben.
Als je dan met kunst- en vliegwerk mensen toch zover probeert te krijgen dat ze gaan beweren dat ze ook wel iemand "per ongeluk" dood zouden kunnen maken, in een overigens totaal andere situatie zit je nogal vast in je overtuiging dat die jongen wel pedo geweest moet zijn en die vijf niets te verwijten valt.

Die gasten zijn gewoon door het lint gegaan toen ze dachten dat ze eindelijk de lang gezochte pedo te pakken hadden.

Waar blijft de verklaring van bekenden van de daders dat het zulke lieve rustige huisvaders zijn die nog geen vlieg kwaad zouden doen en dat dit totaal uit de hand is gelopen.
pi_188641300
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:31 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik zeg toch, afgezien van of dit het relaas is. Het ging hier om het begrip heterdaad.
[..]

Natuurlijk, ik zeg meteen dat je die vent kapot moet schieten.

Nee dus. Als je het gelijk zo in het extreme trekt zonder dat ik daar enige aanleiding toe geef, ridiculiseer je het. Mijn vraag is of dat dan heterdaad is en je in zou mogen grijpen.
Het enige wat jij hier aan het doen bent is het gedrag van die vijf rechtvaardigen met allerlei uit de lucht gegrepen voorbeelden.

Je bent gewoon een rastokkie als je op basis van je onderbuik iemand dusdanig hard aanpakt dat hij/ zij daaraan komt te overlijden.
pi_188641330
Is er al iets gezegd of hij overleden is door de mishandeling? Of kan het ook een hartaanval ofzo kunnen zijn geweest.
.
pi_188641348
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Je kan nog wel dertig voorbeelden verzinnen maar het blijft gewoon een stel tokkies die die jongen omgebracht hebben.
Jij kent die 5 mannen? Jij weet waaraan die kerel is overleden?
pi_188641351
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:33 schreef gombro het volgende:

Dat is een eerlijke vraag, maar je moet hier alleen geen eerlijke antwoorden meer verwachten. Alleen gehuichel.
Is totaal niet van toepassing op deze zaak, jullie willen dat graag omdat het wel een pedo moet zijn.
pi_188641354
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Inb4: als je eenmaal zelf kinderen hebt piep je wel anders!!!

Man man man.
Te laat, veel te laat, die is al lang en breed voorbijgekomen :Y :P
pi_188641412
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:40 schreef Fer het volgende:
Is er al iets gezegd of hij overleden is door de mishandeling? Of kan het ook een hartaanval ofzo kunnen zijn geweest.
Gewoon heel toevallig net op dat moment een hartaanval... Dat er vijf man op hem zaten had er helemaal niks mee te maken.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:45:01 #26
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641416
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:39 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Best.. Er begint toch wel een duidelijk beeld naar boven te komen wat voor jongen het slachtoffer was na diverse berichten over hem gelezen te hebben.
Als je dan met kunst- en vliegwerk mensen toch zover probeert te krijgen dat ze gaan beweren dat ze ook wel iemand "per ongeluk" dood zouden kunnen maken, in een overigens totaal andere situatie zit je nogal vast in je overtuiging dat die jongen wel pedo geweest moet zijn en die vijf niets te verwijten valt.

Die gasten zijn gewoon door het lint gegaan toen ze dachten dat ze eindelijk de lang gezochte pedo te pakken hadden.

Waar blijft de verklaring van bekenden van de daders dat het zulke lieve rustige huisvaders zijn die nog geen vlieg kwaad zouden doen en dat dit totaal uit de hand is gelopen.
Je blijft beweren dat deze man is "doodgemaakt", terwijl er door de politie is verklaard dat er geen verband is.

Daarnaast doe je alleen maar aannames, die op dit moment slechts jouw interpretatie zijn en geenszins feiten.

Er beweert verder ook niemand dat de vijf niets te verwijten valt, dat is alleen op dit moment nog niet onomstotelijk vastgesteld.
pi_188641442
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:40 schreef Fer het volgende:
Is er al iets gezegd of hij overleden is door de mishandeling? Of kan het ook een hartaanval ofzo kunnen zijn geweest.
Dat zal moeten blijken uit de autopsie. Die is vandaag uitgevoerd en het is niet te zeggen wanneer de uitslag daarvan binnen is, kan binnen een paar dagen maar kan ook pas over enkele weken zijn.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:47:34 #28
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641475
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het enige wat jij hier aan het doen bent is het gedrag van die vijf rechtvaardigen met allerlei uit de lucht gegrepen voorbeelden.

Je bent gewoon een rastokkie als je op basis van je onderbuik iemand dusdanig hard aanpakt dat hij/ zij daaraan komt te overlijden.
Ik ben niets aan het rechtvaardigen, ik vraag jou wanneer het volgens jou wel geoorloofd is om in te grijpen, aan de hand van een aantal voorbeelden.

Er is tot op heden geen verband vastgesteld tussen het overlijden van deze man en het handelen van de vijf.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:48:06 #29
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188641485
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij kent die 5 mannen? Jij weet waaraan die kerel is overleden?
Hij heeft 32 jaar geleefd zonder te overlijden en nadat de politie arriveerde bij die vijf man die bovenop hem lagen hebben ze hem nog geprobeerd te reanimeren.
Ja, hij is toevallig dit weekend, nét om die tijd een natuurlijke dood gestorven :')
Als die vader hem niet had aangesproken had hij wel dood naast dat bankje gelegen, want tsja, dit weekend ging hij nou eenmaal dood.. Vanzelf..
pi_188641500
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef madam-april het volgende:

Jij kent die 5 mannen?
Afgaande op de berichtgeving vamuit die buurt en de posts van de lui hier die die buurt kennen kunnen we ons er wel een beetje een voorstelling van maken.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:50:59 #31
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188641543
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Repentless het volgende:
Je blijft beweren dat deze man is "doodgemaakt", terwijl er door de politie is verklaard dat er geen verband is.
Het laatste wat ik weet is dat daar nog onderzoek naar werd gedaan, ze zijn niet voor niets nog steeds verdachten.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:52:01 #32
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641564
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het laatste wat ik weet is dat daar nog onderzoek naar werd gedaan, ze zijn niet voor niets nog steeds verdachten.
Je weet dat je ook verdachte kunt zijn van mishandeling?
pi_188641602
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hij heeft 32 jaar geleefd zonder te overlijden en nadat de politie arriveerde bij die vijf man die bovenop hem lagen hebben ze hem nog geprobeerd te reanimeren.
Ja, hij is toevallig dit weekend, nét om die tijd een natuurlijke dood gestorven :')
Als die vader hem niet had aangesproken had hij wel dood naast dat bankje gelegen, want tsja, dit weekend ging hij nou eenmaal dood.. Vanzelf..
Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die door de val van de fiets gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden, hij zal in dat geval niet opslag dood zijn geweest en zich dus mogelijk nog verzet hebben/geprobeerd hebben weg te komen, waardoor er nog reden was voor de mannen om hem in bedwang te houden tot de politie er was.

Als er sprake was van een aneurysma, is de val misschien wel de directe aanleiding voor zijn dood maar niet de oorzaak en dan is zijn dood ook absoluut niet de schuld van die mannen.
pi_188641638
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Afgaande op de berichtgeving vamuit die buurt en de posts van de lui hier die die buurt kennen kunnen we ons er wel een beetje een voorstelling van maken. nee
Ftfy ^O^
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:56:28 #35
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188641650
Ik wilde even laten weten dat ik het ongekend komisch vond om voor links en zelfs GL stemmer te worden uitgemaakt.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:56:47 #36
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188641653
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 22:57:19 #37
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_188641661
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
Nu heb je dus dezelfde gedachtegang als die tokkies.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_188641675
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
Wat wordt er goed gepraat? Waarom zouden ze die 5 mannen kapot moeten schieten?
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:58:18 #39
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641681
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
Dit is zo paradoxaal, dat het bijna niet serieus kan zijn.
pi_188641715
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef AchJa het volgende:

Is totaal niet van toepassing op deze zaak, jullie willen dat graag omdat het wel een pedo moet zijn.
Het misdadige is dat jij en de jouwen dat anderen in de mond leggen. Terwijl niemand hier expliciet beweert dat de tuinman wel een pedo geweest zal zijn.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:00:47 #41
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188641717
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nu heb je dus dezelfde gedachtegang als die tokkies.
Waarom heb je überhaupt 5 man nodig om 1 iemand tegen te houden. Waarom ga je ook nog eens zo ver dat deze komt te overlijden terwijl er nog niks is bewezen.

Man man man oké doodschieten is overdreven maar een jaartje of 20 de cel in voor al deze imbecielen is niet meer dan terecht.
pi_188641723
quote:
[quote]0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:47 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik ben niets aan het rechtvaardigen, ik vraag jou wanneer het volgens jou wel geoorloofd is om in te grijpen, aan de hand van een aantal voorbeelden.
Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:02 schreef Repentless het volgende:
Zo zou het inderdaad moeten blijkbaar. Want anders ben je direct een 'tokkie', als je je vaderinstinct volgt en erop afgaat.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:02:00 #43
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188641741
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
Ja er zijn serieus mensen die begrip proberen te vragen voor mensen die de dood van een ander op hun geweten hebben.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:02:42 #44
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188641754
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:57 schreef madam-april het volgende:
Wat wordt er goed gepraat?
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die door de val van de fiets gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden, hij zal in dat geval niet opslag dood zijn geweest en zich dus mogelijk nog verzet hebben/geprobeerd hebben weg te komen, waardoor er nog reden was voor de mannen om hem in bedwang te houden tot de politie er was.

Als er sprake was van een aneurysma, is de val misschien wel de directe aanleiding voor zijn dood maar niet de oorzaak en dan is zijn dood ook absoluut niet de schuld van die mannen.
:')

Hele rare bocht om er maar vanuit te kunnen gaan dat die vijf geen schuld zouden hebben aan zijn dood.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:03:00 #45
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188641760
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:00 schreef gombro het volgende:

[..]

Het misdadige is dat jij en de jouwen dat anderen in de mond leggen. Terwijl niemand hier expliciet beweert dat de tuinman wel een pedo geweest zal zijn.
Hahaha. Nu durven ze dat niet meer nee.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:04:31 #46
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641785
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.
[..]

"Er vol in gaan" is iets anders dan erop afgaan. Maar je stelt alleen maar tegenvragen, zonder mijn vraag te beantwoorden.
pi_188641789
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.
[..]

Hoe kom je er toch bij dat ze er vol in zijn gegaan? De politie, die heel veel beter op de hoogte is van wat er zich daar precies heeft afgespeeld, ziet daar geen enkele aanwijzing voor, op basis waarvan denk jij het beter te weten dan de politie?
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:04:42 #48
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188641791
Een publieke executie proberen goed te praten.

Zelfde als wanneer IS zegt dat er per ongeluk een vlammetje bij de benzine kwam en dat daardoor per abuis een straaljager piloot gegrild is.
pi_188641793
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:55 schreef madam-april het volgende:
Ftfy ^O^
Dit is toch wel the limit. Zelf met allerlei aanames komen over aneurysma's, van de fiets vallen en allerlei ongein en dan anderen de maat gaan nemen... :')
pi_188641810
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:03 schreef HiZ het volgende:

Hahaha. Nu durven ze dat niet meer nee.
Je denkt toch hopelijk niet dat iemand zich door zo'n zelfingenomen pedant schoolmeestertje als jou laat weerhouden?
pi_188641863
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:04 schreef Repentless het volgende:

"Er vol in gaan" is iets anders dan erop afgaan. Maar je stelt alleen maar tegenvragen, zonder mijn vraag te beantwoorden.
Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.

Edit: Dit zei je ook in dezelfde post he?

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:02 schreef Repentless het volgende:

Dat is (nogmaals) niet goedpraten, maar wel begrip hebben voor een rollercoaster aan emoties en adrenaline die op dat moment de boventoon voeren.
Of bedoel je met "rollercoaster aan emoties en adrenaline" dat je de rust zelve bent? Dat kan natuurlijk ook nog...
pi_188641868
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:02 schreef Woelwater het volgende:

[..]


[..]

:')

Hele rare bocht om er maar vanuit te kunnen gaan dat die vijf geen schuld zouden hebben aan zijn dood.
Het is gewoon een mogelijkheid, hij zou niet de eerste zijn.

Ik ga er helemaal niet vanuit dat ze geen schuld hebben, ik ga er echter ook niet vanuit dat ze wel schuld hebben..
pi_188641937
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:
Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.
Weet je niks van, wijsneus. Kan best een heterdaadje geweest zijn. Dat jij dat niet wilt, is van een heel andere orde. En irrelevant.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:14:45 #54
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188641965
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.
Ik probeer geenszins de aandacht af te leiden. Ik stelde in een post de vraag of je een 'tokkie' bent als je ingrijpt. Jij beantwoordde dat met "Ja."

Daarna vroeg ik of dat voor andere situaties ook geldt, waarna jij het verschil met 'heterdaad' te berde bracht, niet ik.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:15:14 #55
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188641978
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:05 schreef gombro het volgende:

[..]

Je denkt toch hopelijk niet dat iemand zich door zo'n zelfingenomen pedant schoolmeestertje als jou laat weerhouden?
Heb je dat wetsartikel nog gevonden? Je weet wel, van toen je suggereerde dat jurisprudentie een groot woord was.
pi_188641992
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef gombro het volgende:

Weet je niks van, wijsneus. Kan best een heterdaadje geweest zijn. Dat jij dat niet wilt, is van een heel andere orde. En irrelevant.
Dit is wel een heel doorzichtige poging...
pi_188642005
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit is toch wel the limit. Zelf met allerlei aanames komen over aneurysma's, van de fiets vallen en allerlei ongein en dan anderen de maat gaan nemen... :')
Ik kom helemaal niet met aannames, ik kom met een (niet ondenkbaar) scenario, waarvan ik bovendien nooit beweerd heb dat het de waarheid is, slechts dat het wel een mogelijk scenario is.

Jij en een aantal anderen hebben die 5 mannen al veroordeeld en denken precies te weten wat er gebeurd is en dat die 5 mannen gewetenloze moordenaars zijn.
pi_188642029
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.

Edit: Dit zei je ook in dezelfde post he?
[..]

Of bedoel je met "rollercoaster aan emoties en adrenaline" dat je de rust zelve bent? Dat kan natuurlijk ook nog...
Hoe weet jij dat?
pi_188642057
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:14 schreef Repentless het volgende:

Ik probeer geenszins de aandacht af te leiden. Ik stelde in een post de vraag of je een 'tokkie' bent als je ingrijpt. Jij beantwoordde dat met "Ja."
Yup, en ik heb je uitgelegd waarom. Iets met Minority Report.

quote:
Daarna vroeg ik of dat voor andere situaties ook geldt, waarna jij het verschil met 'heterdaad' te berde bracht, niet ik.
De term zelf liet je achterwege maar je beschreef het gewoon...
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:23:42 #61
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642168
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Yup, en ik heb je uitgelegd waarom. Iets met Minority Report.
Dat weet ik. Vind je dan dat ingrijpen nooit geoorloofd is?

quote:
De term zelf liet je achterwege maar je beschreef het gewoon...
Ik schetste een aantal situaties. Terwijl 'heterdaad', wat jij aanvoerde, ook terstond na een daad kan zijn. Zonder dat je de daadwerkelijke handeling zelf voor de volle 100 procent hebt gezien.
pi_188642177
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef madam-april het volgende:

Ik kom helemaal niet met aannames, ik kom met een (niet ondenkbaar) scenario, waarvan ik bovendien nooit beweerd heb dat het de waarheid is, slechts dat het wel een mogelijk scenario is.
Wat onderscheidt een (zelf verzonnen) "mogelijk scenario" precies van een "aaname"?

quote:
Jij en een aantal anderen hebben die 5 mannen al veroordeeld en denken precies te weten wat er gebeurd is en dat die 5 mannen gewetenloze moordenaars zijn.
Zonder die 5 zou het slachtoffer nog leven.
pi_188642185
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Misschien zou je de berichtgeving eens moeten lezen ipv FB...
Het laatste wat de politie hierover heeft bericht is dat het onderzoek naar het (mogelijke) zedendelict nog aan de gang is en dat er, vanwege de privacy van de betrokkene, verder niks naar buiten gebracht zal worden.
pi_188642251
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat onderscheidt een "mogelijk scenario" precies van een "aaname"?
[..]

Zonder die 5 zou het slachtoffer nog leven.
Een aanname is wanneer je stelt dat iets op een bepaalde manier gebeurd is zonder dat je daar sluitend bewijs voor hebt. Een mogelijk scenario is wanneer je niet zegt dat iets op een bepaalde manier gebeurd is, maar dat het mogelijk is dat iets op die manier gebeurd is zonder andere scenario's uit te sluiten.
pi_188642278
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat onderscheidt een (zelf verzonnen) "mogelijk scenario" precies van een "aaname"?
[..]

Zonder die 5 zou het slachtoffer nog leven.
Dat weet je niet 100% zeker.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:29:49 #66
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642314
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat weet je niet 100% zeker.
Kom op niet zo gek doen. Je weet zelf ook dat dit grote bullshit is.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:30:23 #67
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188642332
-

[ Bericht 100% gewijzigd door BlackNero op 26-08-2019 23:31:23 (verkeerde topic.) ]
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_188642359
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kom op niet zo gek doen. Je weet zelf ook dat dit grote bullshit is.
Jij hebt de resultaten van de autopsie al en je weet precies wat er gebeurd is?
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:32:46 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642393
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij hebt de resultaten van de autopsie al en je weet precies wat er gebeurd is?
Nee maar je moet wel realistisch blijven. Zou allemaal wel te toevallig zijn vind je niet? Maar geef er je eigen draai aan je bent nu 5 terroristen aan het verdedigen.
pi_188642418
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:15 schreef HiZ het volgende:

Heb je dat wetsartikel nog gevonden? Je weet wel, van toen je suggereerde dat jurisprudentie een groot woord was.
Als je enigszins juridisch onderlegd was, zou je weten dat jij eerst met het arrest van je beweerde jurisprudentie over de brug zou moeten komen. Dan zien we verder. Maar dat arrest bestaat niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 27-08-2019 09:31:23 ]
pi_188642502
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:23 schreef Repentless het volgende:
Dat weet ik. Vind je dan dat ingrijpen nooit geoorloofd is?
Nee.

quote:
Ik schetste een aantal situaties. Terwijl 'heterdaad', wat jij aanvoerde, ook terstond na een daad kan zijn. Zonder dat je de daadwerkelijke handeling zelf voor de volle 100 procent hebt gezien.
Maar er moet wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn...
pi_188642513
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee maar je moet wel realistisch blijven. Zou allemaal wel te toevallig zijn vind je niet? Maar geef er je eigen draai aan je bent nu 5 terroristen aan het verdedigen.
Zoek de definitie van 'terrorisme'/'terrorist' eens op, post de definitie van die woorden hier en vertel dan eens hoe die 5 mannen terroristen zijn.. :)
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:37:55 #73
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642514
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee maar je moet wel realistisch blijven. Zou allemaal wel te toevallig zijn vind je niet? Maar geef er je eigen draai aan je bent nu 5 terroristen aan het verdedigen.
Terroristen... bedoel je dit gekscherend of serieus? :{
pi_188642559
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:27 schreef madam-april het volgende:

Een aanname is wanneer je stelt dat iets op een bepaalde manier gebeurd is zonder dat je daar sluitend bewijs voor hebt. Een mogelijk scenario is wanneer je niet zegt dat iets op een bepaalde manier gebeurd is, maar dat het mogelijk is dat iets op die manier gebeurd is zonder andere scenario's uit te sluiten.
En zonder dat je daarvoor sluitend bewijs hebt... Kortom, hetzelfde.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:40:28 #75
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188642573
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef gombro het volgende:

[..]

Als je enigszins juridisch onderlegd was, zou je weten dat jij eerst met het arrest van je beweerde jurisprudentie over de brug zou moeten komen. Dan zien we verder. Maar dat arrest bestaat niet dus hou jij verder je kop.
LOL. Dat is een mooie. Jij was degene die stelde dat wat ik zei niet gebaseerd was op jurisprudentie maar gewoon in de wet stond. Dan moet het toch doodsimpel zijn om het juiste artikel te noemen?

Alleen kun jij dat artikel niet vinden want proportionaliteit is gedefinieerd in jurisprudentie opgebouwd over decennia. En niet in dat ene arrest waar jij om vraagt nu. Om te verhullen dat je je in de hoek had geluld.

Ik ga trouwens je antwoord niet meer lezen want ik heb een echt arrest door te nemen voor morgen. En nee ik ben geen student.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:42:08 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642604
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zoek de definitie van 'terrorisme'/'terrorist' eens op, post de definitie van die woorden hier en vertel dan eens hoe die 5 mannen terroristen zijn.. :)
Moordenaren is meer je ding? Maar ga vooral op 1 woord af uit een post. Laat alleen maar zien dat je zelf ook weet dat het totale onzin is.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:43:23 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642629
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Maar er moet wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn...
Je gaat in dergelijke situaties uit van je inschatting. Je hebt de tijd niet om een volledige feitencheck te doen, alle voors en tegens af te wegen en op basis van je grondige analyses en conclusies te handelen. Elke situatie is anders en nieuw.

Die inschatting kan, achteraf, verkeerd blijken te zijn, met tragische gevolgen.
pi_188642637
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

En zonder dat je daarvoor sluitend bewijs hebt... Kortom, hetzelfde.
Nee totaal niet hetzelfde.. Bij een aanname verwerp je andere mogelijke scenario's terwijl je bij het aandragen van een mogelijk scenario, andere scenario's absoluut niet uitsluit.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:44:19 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642652
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je gaat in dergelijke situaties uit van je inschatting. Je hebt de tijd niet om een volledige feitencheck te doen, alle voors en tegens af te wegen en op basis van je grondige analyses en conclusies te handelen. Elke situatie is anders en nieuw.

Die inschatting kan, achteraf, verkeerd blijken te zijn, met tragische gevolgen.
Reden genoeg om Met 5 man 1 iemand af te slachten inderdaad.
pi_188642666
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Moordenaren is meer je ding? Maar ga vooral op 1 woord af uit een post. Laat alleen maar zien dat je zelf ook weet dat het totale onzin is.
Zoek de wettelijke definitie van 'moord'/'moordenaar' eens op en leg dan eens uit hoe deze mannen aan die definitie voldoen. ^O^
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:46:44 #82
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642691
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zoek de wettelijke definitie van 'moord'/'moordenaar' eens op en leg dan eens uit hoe deze mannen aan die definitie voldoen. ^O^
Je valt in herhaling. Maakt niet uit maar het is tijd dat jij je ogen eens open doet.

Deze mannen hebben bloed aan hun handen of het slachtoffer nou wat gedaan heeft of niet doet er nog niet zoveel toe in mijn ogen.
pi_188642701
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef Repentless het volgende:

Je gaat in dergelijke situaties uit van je inschatting. Je hebt de tijd niet om een volledige feitencheck te doen, alle voors en tegens af te wegen en op basis van je grondige analyses en conclusies te handelen. Elke situatie is anders en nieuw.

Die inschatting kan, achteraf, verkeerd blijken te zijn, met tragische gevolgen.
Met vijf man... Jaja...
pi_188642703
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zo zeker dat ik weet dat jij nu geen hartaanval krijgt en een antwoord typt.
Blijkbaar weet jij meer dan de politie want die doen nog steeds onderzoek.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:47:36 #85
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642704
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Reden genoeg om Met 5 man 1 iemand af te slachten inderdaad.
Sorry, maar jij bent niet in staat om logische conclusies te trekken.

Ik geef een beschrijving van iets dat kan gebeuren, en waarom dat op een bepaalde manier kan gebeuren.

Ik hang er geen waardeoordeel aan, en ik zeg ook niet dat het een reden is.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:48:29 #86
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642714
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Met vijf man... Jaja...
Wat bedoel je hiermee?
pi_188642727
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. Maakt niet uit maar het is tijd dat jij je ogen eens open doet.

Deze mannen hebben bloed aan hun handen of het slachtoffer nou wat gedaan heeft of niet doet er nog niet zoveel toe in mijn ogen.
Jij hebt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, is niet erg verder, maar als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden ^O^
pi_188642736
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:

Nee totaal niet hetzelfde.. Bij een aanname verwerp je andere mogelijke scenario's terwijl je bij het aandragen van een mogelijk scenario, andere scenario's absoluut niet uitsluit.
Bij een aanname ook niet. Een aaname is het in iemands ogen meest logische scenario...
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:49:59 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642749
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:47 schreef Repentless het volgende:

[..]

Sorry, maar jij bent niet in staat om logische conclusies te trekken.

Ik geef een beschrijving van iets dat kan gebeuren, en waarom dat op een bepaalde manier kan gebeuren.

Ik hang er geen waardeoordeel aan, en ik zeg ook niet dat het een reden is.
Er zijn zoveel manieren te bedenken over hoe dit had kunnen eindigen zonder dat er iemand vermoord werd. Maar met 5!!!! Man 1 iemand pakken is gewoon walgelijk.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:51:34 #90
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642769
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, is niet erg verder, maar als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden ^O^
Ga dit proberen goed te praten joh mafketeltje. Ergens hoop ik dat er een keer zoiets gebeurt in jou omgeving maar dan gun ik je nog net niet.
pi_188642783
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:

Nee totaal niet hetzelfde.. Bij een aanname verwerp je andere mogelijke scenario's terwijl je bij het aandragen van een mogelijk scenario, andere scenario's absoluut niet uitsluit.
Bij een aanname ook niet. Een aaname is het in iemands ogen meest logische scenario...
pi_188642793
Ik hoop dat er in ieder geval snel meer duidelijkheid komt of er sprake was van een zedenmisdrijf, want die kans lijkt mij wel behoorlijk klein.

Al vraag ik mij af of dat nog vast te stellen is :{
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:54:18 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188642821
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat er in ieder geval snel meer duidelijkheid komt of er sprake was van een zedenmisdrijf, want die kans lijkt mij wel behoorlijk klein.

Al vraag ik mij af of dat nog vast te stellen is :{
Ook al was het een zedenmisdrijf wat er daarna is voorgevallen is een grove misdaad.
pi_188642895
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bij een aanname ook niet. Een aaname is het in iemands ogen meest logische scenario...
Feitelijk klopt dat, maar in de praktijk worden aannames nogal vaak als feit geponeerd (o.a. door jou in dit topic)..
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:59:13 #96
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642919
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alle vijf hebben ze niks zien gebeurem maar hebben wel een "inschatting" gemaakt...
Zoals ik het relaas heb gelezen, was de vader op hulpgeroep terstond poolshoogte gaan nemen, was zijn inschatting dat er iets met zijn dochter was gebeurd, wilde hij de verdachte confronteren waarop een schermutseling is ontstaan en deze wilde ontkomen, en zijn de vier anderen op zijn hulpgroep afgekomen.

De vader heeft dus een inschatting gemaakt, waarop hij hulp kreeg van vier anderen om de verdachte in bedwang te houden. Deze is daarna helaas overleden.

Is bovenstaande wat er daadwerkelijk is gebeurd? Dat moet blijken. Was de inschatting van de vader juist? Dat moet blijken. Hebben de mannen verkeerd gehandeld? Dat moet blijken.

Het is echter wat het is, waarvan tot nu toe alleen het tragische resultaat zeker is.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:01:04 #97
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188642948
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Er zijn zoveel manieren te bedenken over hoe dit had kunnen eindigen zonder dat er iemand vermoord werd. Maar met 5!!!! Man 1 iemand pakken is gewoon walgelijk.
Dat klopt, dat er meerdere manieren zijn waarop dit had kunnen eindigen. Dat is echter niet gebeurd.

De details hierover moeten verder nog duidelijk worden.
pi_188643085
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Niet elk kind natuurlijk, wel in dit geval waarbij de vader net met een paar maten een onschuldig persoon afgemaakt hebben.
Ben jij wel helemaal 100? Zelfs al zou het zo zijn dat die vader een compleet onschuldig persoon had afgemaakt, dan nog ben je gewoon ziek in je hoofd als je hoopt dat een meisje van 4 misbruikt is door haar vader.. :X :r
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:10:32 #99
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188643112
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Niet elk kind natuurlijk, wel in dit geval waarbij de vader net met een paar maten een onschuldig persoon afgemaakt hebben.
Omdat jij vindt dat haar vader iemand heeft "afgemaakt" (daar is op dit moment geen enkel bewijs voor), hoop je dat zijn dochter door hem verkracht is?

Nogmaals: waarom?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:23:00 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188643297
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Te laat, veel te laat, die is al lang en breed voorbijgekomen :Y :P
Niet in dit topic O-) .
Huilen dan.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:34:40 #101
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188643438
Maar effe iets anders hé, zat even het laatste nieuws hiervan te kijken en dit viel me op:

quote:
Volgens de politie werd zaterdag een melding gedaan van een zedendelict met een 4-jarig meisje, waarbij de 32-jarige Assenaar mogelijk betrokken zou zijn. Daarop is hij aangesproken door de vader van het meisje, die probeerde de man tegen te houden omdat die op zijn fiets wilde wegrijden. Tijdens de worsteling die volgde, kwamen ze ten val. Vier omstanders hebben toen de man vastgehouden in afwachting van de politie. De in bedwang gehouden man bleek later te zijn overleden. De vader van het meisje heeft zich later bij de politie gemeld.
Hoezo heeft die vader zich pas later bij de politie gemeld en was hij niet aanwezig toen ze arriveerden :?
Als je zojuist iemand hebt betrapt op het misbruiken van je dochter dan blijf je toch bij die viespeuk en ga je gelijk mee met de politie om daar een verklaring over af te leggen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:43:24 #102
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188643556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:34 schreef Woelwater het volgende:
Maar effe iets anders hé, zat even het laatste nieuws hiervan te kijken en dit viel me op:
[..]

Hoezo heeft die vader zich pas later bij de politie gemeld en was hij niet aanwezig toen ze arriveerden :?
Als je zojuist iemand hebt betrapt op het misbruiken van je dochter dan blijf je toch bij die viespeuk en ga je gelijk mee met de politie om daar een verklaring over af te leggen.
Er waren 5 aanhoudingen, dus de vader was daar ook gewoon bij.
pi_188643643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:34 schreef Woelwater het volgende:
Maar effe iets anders hé, zat even het laatste nieuws hiervan te kijken en dit viel me op:
[..]

Hoezo heeft die vader zich pas later bij de politie gemeld en was hij niet aanwezig toen ze arriveerden :?
Als je zojuist iemand hebt betrapt op het misbruiken van je dochter dan blijf je toch bij die viespeuk en ga je gelijk mee met de politie om daar een verklaring over af te leggen.
Het is niet ondenkbaar dat hij, toen hij zag dat die andere mannen die man in bedwang hielden, zijn aandacht vervolgens volledig op zijn dochtertje gericht heeft en met haar is weggegaan om haar weg te halen van alle tumult.
pi_188643822
Rosa Timmer is een leuke dame.
Check it out
pi_188644286
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die door de val van de fiets gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden,
Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die doordat er 5 mannen bovenop hem gingen zitten gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden.

Wat dan, hoe gaat je hypothese dan aflopen? Guilty or not?
pi_188644494
Na 6 topics over dit onderwerp te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat Fok vol doktoren, chirurgen, en psychiaters moet zitten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188645139
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 02:21 schreef Scarface88 het volgende:
Na 6 topics over dit onderwerp te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat Fok vol doktoren, chirurgen, en psychiaters moet zitten.
En dan vergeet je nog alle tokkies, rechters en mensen die het woord 'stom' niet snappen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:13:33 #108
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_188646267
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 02:21 schreef Scarface88 het volgende:
Na 6 topics over dit onderwerp te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat Fok vol doktoren, chirurgen, en psychiaters moet zitten.
De gemiddelde vluchtelingenboot uit Syrië dus.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_188646409
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:13 schreef nils7 het volgende:

[..]

De gemiddelde vluchtelingenboot uit Syrië dus.
Zo zie je maar, we zijn allemaal hetzelfde.
pi_188646534
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:57 schreef tesssssssss het volgende:

Mute is een ander woord voor een " dom persoon"
Dumb: temporarily unable or unwilling to speak.

De primaire betekenis van mute is echt iemand die niet kan praten. Heel veel hifi installaties en televisies hebben een mute-knop. Daarmee wordt het apparaat niet dom, maar stil. :)
pi_188646557
Laten we hopen dat de Asser5 zwaar gestraft worden, zodat niemand het ooit nog in zijn hoofd haalt een boef tegen te houden die wil vluchten. Je moet er toch niet aan denken een verkrachter vast te houden en zijn pacemaker begeeft het?
pi_188646567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:36 schreef gombro het volgende:
Laten we hopen dat de Asser5 zwaar gestraft worden, zodat niemand het ooit nog in zijn hoofd haalt een boef tegen te houden die wil vluchten. Je moet er toch niet aan denken een verkrachter vast te houden en zijn pacemaker begeeft het?
Werkstrafje waarschijnlijk.
pi_188646733
Een paar mensen hebben de buurt-app ingeruild voor FOK! zo te lezen..
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:11:11 #114
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188647030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:36 schreef gombro het volgende:
Je moet er toch niet aan denken een verkrachter vast te houden en zijn pacemaker begeeft het?
Het zou een stukje menselijkheid zijn om daar juist wel rekening mee te houden, zeker als je slechts het vermoeden hebt dat het een verkrachter is..
Maar blijkbaar vinden sommigen het normaal om in die situatie met vier of vijf man bovenop iemand te gaan liggen zodat de politie alleen nog maar even een lijk onder je vandaan hoeft te halen.

maarja, er is een kind bij betrokken dus dan mag menselijkheid gewoon overboord en telt alleen nog maar de blinde woede.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:36:42 #115
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188647445
En wat in Assen gebeurd is had iedereen kunnen overkomen die op de verkeerde plaats in nabijheid van kinderen even met zijn telefoon had zitten spelen.
De meesten kunnen zich verbaal wel weren als er een kortzichtige tokkie met tunnelvisie op hen afkomt en laten zien dat er écht geen foto's op zijn telefoon staan.
Het is echt niet zo moeilijk voor te stellen hoe dat gesprek er daar uit heeft gezien met iemand die de vader niet eens kon horen en zich verbaal moeilijk uit kon drukken. (het lijkt me sterk dat die vader in gebarentaal met het slachtoffer heeft gecommuniceerd)

Als iemand een beetje agressief tegen je staat te doen zonder dat je überhaupt weet waar het over gaat zou mijn gedachte ook zijn "misschien is het maar beter om hier weg te gaan"
Vervolgens wordt je van je fiets getrokken en kom je onder vier gasten te liggen die er vanuit gaan dat je een vluchtende pedo bent ;(
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:20:55 #116
1234 HiZ
Istanbullu
pi_188648228
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Woelwater het volgende:
En wat in Assen gebeurd is had iedereen kunnen overkomen die op de verkeerde plaats in nabijheid van kinderen even met zijn telefoon had zitten spelen.
De meesten kunnen zich verbaal wel weren als er een kortzichtige tokkie met tunnelvisie op hen afkomt en laten zien dat er écht geen foto's op zijn telefoon staan.
Het is echt niet zo moeilijk voor te stellen hoe dat gesprek er daar uit heeft gezien met iemand die de vader niet eens kon horen en zich verbaal moeilijk uit kon drukken. (het lijkt me sterk dat die vader in gebarentaal met het slachtoffer heeft gecommuniceerd)

Als iemand een beetje agressief tegen je staat te doen zonder dat je überhaupt weet waar het over gaat zou mijn gedachte ook zijn "misschien is het maar beter om hier weg te gaan"
Vervolgens wordt je van je fiets getrokken en kom je onder vier gasten te liggen die er vanuit gaan dat je een vluchtende pedo bent ;(
Precies, en dat maakt dat we moeten ophouden dit soort gedrag goed te praten door te doen alsof het wel mag als hij wél een pedo is.

Ik heb het meest extreme voorbeeld van hysterie al eerder in dit topic genoemd; een kinderarts in het VK die het leven onmogelijk werd gemaakt omdat tokkies niet begrepen dat een paediatrician iets anders is dan een paedophile.
pi_188648641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 12:20 schreef HiZ het volgende:

Ik heb het meest extreme voorbeeld van hysterie al eerder in dit topic genoemd; een kinderarts in het VK die het leven onmogelijk werd gemaakt omdat tokkies niet begrepen dat een paediatrician iets anders is dan een paedophile.
Dat gebeurde 19 jaar geleden in St Brides, Zuid-Wales en ging alleen over het woord 'Paedo' door een buurtjongen op haar tuinpoort gekalkt. Volgens anderen op een raam. De tokkies, de hysterie en het onmogelijk gemaakte leven heb je uit je betwetersduim gezogen. Over hysterie gesproken...
pi_188648693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 12:50 schreef gombro het volgende:

[..]

Dat gebeurde 19 jaar geleden in St Brides, Zuid-Wales en ging alleen over het woord 'Paedo' door een buurtjongen op haar tuinpoort gekalkt. Volgens anderen op een raam. De tokkies, de hysterie en het onmogelijk gemaakte leven heb je uit je betwetersduim gezogen. Over hysterie gesproken...
Ja, die kan er wat van inderdaad.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:59:25 #119
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188648740
Kan iemand ons even een samenvatting vd laatste stand van zaken geven?

Van wat ik heb gelezen hebben die 5 gasten lekker voor eigenrichting gespeeld. Lekker barbaars.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_188648848
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:36 schreef gombro het volgende:
Laten we hopen dat de Asser5 zwaar gestraft worden, zodat niemand het ooit nog in zijn hoofd haalt een boef tegen te houden die wil vluchten. Je moet er toch niet aan denken een verkrachter vast te houden en zijn pacemaker begeeft het?
Jij vind dat ze ermee weg mogen komen zonder zich te hoeven verantwoorden omdat ze zo goed hun best hebben gedaan? Alleen om het feit dat ze misschien een pedo te pakken hadden. Waar ligt voor jouw de grens dat zulke mensen zich wel moeten verantwoorden?Een dronken iemand die iemand doodrijdt en en door een burgerarrest overlijdt of een inbreker die een bejaarde vrouw zwaar mishandeld en door een burgerarrest overlijdt, wat gaat jouw te ver?

Enge maatschappij heb jij voor ogen dan.

Als je maar hard genoeg gilt betekent dat nog niet dat je gelijk hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188648891
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 12:59 schreef VeX- het volgende:
Kan iemand ons even een samenvatting vd laatste stand van zaken geven?

Van wat ik heb gelezen hebben die 5 gasten lekker voor eigenrichting gespeeld. Lekker barbaars.
Weinig nieuws. Laatste berichten;

Volwassen mannen met een vliegertje :')
https://www.volkskrant.nl(...)s-in-assen~b3351b0e/

Burgemeester Assen: 'Cowboyverhalen hebben enorme impact'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enmisdrijf-speeltuin

Onderzoek nog niet klaar: doodsoorzaak gedode man in speeltuin Assen blijft onbekend
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/1173123/

John v/d Heuvel; https://www.rtlboulevard.(...)in-assen-een-raadsel

Politie raadt herdenking voor dode man speeltuinzaak af
https://www.rtvdrenthe.nl(...)man-speeltuinzaak-af

[ Bericht 4% gewijzigd door IriYe op 27-08-2019 13:30:10 ]
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:30:43 #122
375570 crew  Cyan9
pi_188649215
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:59 schreef Repentless het volgende:

[..]

Zoals ik het relaas heb gelezen, was de vader op hulpgeroep terstond poolshoogte gaan nemen, was zijn inschatting dat er iets met zijn dochter was gebeurd, wilde hij de verdachte confronteren waarop een schermutseling is ontstaan en deze wilde ontkomen, en zijn de vier anderen op zijn hulpgroep afgekomen.

De vader heeft dus een inschatting gemaakt, waarop hij hulp kreeg van vier anderen om de verdachte in bedwang te houden. Deze is daarna helaas overleden.

Is bovenstaande wat er daadwerkelijk is gebeurd? Dat moet blijken. Was de inschatting van de vader juist? Dat moet blijken. Hebben de mannen verkeerd gehandeld? Dat moet blijken.

Het is echter wat het is, waarvan tot nu toe alleen het tragische resultaat zeker is.
Als het resultaat is dat er iemand komt te overlijden, dan heb je verkeerd gehandeld. Of er nou sprake is van een zedenzaak of niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:32:58 #123
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188649264
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:36 schreef gombro het volgende:
Laten we hopen dat de Asser5 zwaar gestraft worden, zodat niemand het ooit nog in zijn hoofd haalt een boef tegen te houden die wil vluchten. Je moet er toch niet aan denken een verkrachter vast te houden en zijn pacemaker begeeft het?
Maar wie zegt dat hij schuldig was?
En eigenrichting goedpraten :')
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:40:24 #124
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188649416
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:10 schreef IriYe het volgende:

[..]

Weinig nieuws. Laatste berichten;

Volwassen mannen met een vliegertje :')
https://www.volkskrant.nl(...)s-in-assen~b3351b0e/

Burgemeester Assen: 'Cowboyverhalen hebben enorme impact'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)enmisdrijf-speeltuin

Onderzoek nog niet klaar: doodsoorzaak gedode man in speeltuin Assen blijft onbekend
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2019/1173123/

John v/d Heuvel; https://www.rtlboulevard.(...)in-assen-een-raadsel

Politie raadt herdenking voor dode man speeltuinzaak af
https://www.rtvdrenthe.nl(...)man-speeltuinzaak-af
Die gasten mogen er niet licht vanaf komen. Ik heb het idee dat ze gewoon even lekker stoer wilden rellen met hun bezopen, doorgesnoven kop van bij de BBQ. Door hun is de boel vast geescaleerd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:44:14 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188649494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 12:50 schreef gombro het volgende:

[..]

Dat gebeurde 19 jaar geleden in St Brides, Zuid-Wales en ging alleen over het woord 'Paedo' door een buurtjongen op haar tuinpoort gekalkt. Volgens anderen op een raam. De tokkies, de hysterie en het onmogelijk gemaakte leven heb je uit je betwetersduim gezogen. Over hysterie gesproken...
Leuk was anders...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:24 #126
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188649526
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als het resultaat is dat er iemand komt te overlijden, dan heb je verkeerd gehandeld. Of er nou sprake is van een zedenzaak of niet.
Dat iemand is overleden, impliceert niet per definitie dat er sprake is van verkeerd handelen. Nog los van deze zaak.
pi_188649530
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef VeX- het volgende:

[..]

Die gasten mogen er niet licht vanaf komen. Ik heb het idee dat ze gewoon even lekker stoer wilden rellen met hun bezopen, doorgesnoven kop van bij de BBQ. Door hun is de boel vast geescaleerd.
Hadden ze drugs gebruikt ja?
pi_188649565
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef VeX- het volgende:

[..]

Die gasten mogen er niet licht vanaf komen. Ik heb het idee dat ze gewoon even lekker stoer wilden rellen met hun bezopen, doorgesnoven kop van bij de BBQ. Door hun is de boel vast geescaleerd.
BBQ om 13.00?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:49:21 #129
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_188649580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als het resultaat is dat er iemand komt te overlijden, dan heb je verkeerd gehandeld. Of er nou sprake is van een zedenzaak of niet.
Zou wat zijn als de rechtspraak jouw redenering over zou nemen.

'Er is iemand dood of gewond dus dan zal iedereen eromheen wel schuldig zijn, niet meer onderzoeken gewoon lynchen.'
pi_188649593
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef VeX- het volgende:

[..]

Die gasten mogen er niet licht vanaf komen. Ik heb het idee dat ze gewoon even lekker stoer wilden rellen met hun bezopen, doorgesnoven kop van bij de BBQ. Door hun is de boel vast geescaleerd.
Aangewakkerd en bijgestaan door hysterische roddelwijven, met hun buurt-app :')
  Spellchecker dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:51:22 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188649619
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef VeX- het volgende:

[..]

Die gasten mogen er niet licht vanaf komen. Ik heb het idee dat ze gewoon even lekker stoer wilden rellen met hun bezopen, doorgesnoven kop van bij de BBQ. Door hun is de boel vast geescaleerd.
Bezopen tussen de middag?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:52:26 #132
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188649633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hadden ze drugs gebruikt ja?
Dat weet ik niet hoor, maar ze kwamen van een feestje. Ik denk dat ze wel het nodige achter de kiezen hadden voordat ze er heen gingen. En dan ga je sneller wat roekeloze dingen doen. Tel daarbij ook nog eens de adrenaline, woede en het groepsgevoel en je ziet wel waarom er nu dode is gevallen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:52:36 #133
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_188649638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:51 schreef maily het volgende:

[..]

Bezopen tussen de middag?
Tuurlijk! Nu we geconcludeerd hebben dat het tokkies zijn die een verjaardag hadden zijn de stomdronken en doorgesnoven
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_188649648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:51 schreef maily het volgende:

[..]

Bezopen tussen de middag?
Het is toch een ‘volkswijk’? Zoals Volkskrant en NRC zeggen. Hoewel het gisteren bij Jinek werd tegengesproken door journalisten uit Assen en de burgemeester zelf.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:53:20 #135
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_188649650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:52 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, maar ze kwamen van een feestje. Ik denk dat ze wel het nodige achter de kiezen hadden voordat ze er heen gingen. En dan ga je sneller wat roekeloze dingen doen. Tel daarbij ook nog eens de adrenaline, woede en het groepsgevoel en je ziet wel waarom er nu dode is gevallen.
Bedankt Hans voor dit fantastisch recherchewerk
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Spellchecker dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:56:02 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188649682
Herdenking voor dove Martin afgeblazen
quote:
Vrienden van de overleden Martin uit Assen zijn woedend op de gemeente en politie, nu ze geen herdenkingsbijeenkomst mogen houden in het speeltuintje waar deze dove man van 32 jaar afgelopen zaterdag onder verdachte omstandigheden overleed. „Hij is dood en we mogen hem niet eens herdenken!”
De herdenking was voor vandaag aangekondigd, maar is inmiddels afgeblazen. Een jeugdvriendin van Martin, waarmee hij samen op school zat en ook daarna regelmatig afsprak, zegt gisteren door twee agenten erop te zijn aangesproken dat dit nu niet het meest geschikte moment is. Ook zou de bewuste plek in de stad juist voor extra onrust kunnen zorgen.
Volgens familieleden ging de ‘speeltuindode’ gebukt onder ernstig pestgedrag vanwege zijn hoor- en spraakbeperking. Die had hij sinds z’n vijfde, na een ongelukkige val van een krukje. Zij en vrienden van Martin geloven niets van verhalen dat de dove dertiger afgelopen zaterdag in de straat Iemstukken een jong meisje lastiggevallen zou hebben en suggereren dat zijn doofheid hem het leven heeft gekost. „Zijn moeder, die aan de overkant woont, is altijd al bang geweest dat het ooit eens mis zou gaan met hem…”, zei een neef maandag tegen De Telegraaf.

Rust
Woordvoerders van zowel politie als de gemeente Assen laten weten dat er geen nadrukkelijk verbod op een bijeenkomst werd opgelegd, maar betogen dat er wel veel behoefte aan rust is rond deze kwestie. Datzelfde signaal lieten buurtbewoners al eerder uitgaan, bijvoorbeeld middels rond het speelveldje opgehangen briefjes.

„Wij willen ons focussen op het onderzoek”, beklemtoont politiewoordvoerder Paul Heidanus over de ontstane ophef rondom een mogelijke herdenking. „We zitten in een social media-tijd waar iedereen maar iets vindt van dingen. Dus als wij de verdachten hadden vastgehouden, dan hadden we daar ook opmerkingen over gehad. Mensen vinden van alles en nog wat.”

Een gemeentewoordvoerder beweert dat de nabestaanden nu evenmin op een dergelijke samenkomst zitten te wachten, al kan hij de goede bedoeling erachter wel begrijpen. “Daarom hebben wij de organisatoren het advies gegeven het initiatief uit te stellen. Wij willen graag met hen in overleg over een geschikte plek, en ook een goed tijdstip.”

Bloemen
De organisatie van de spontane herdenkingsbijeenkomst geeft juist aan dat zij en anderen alleen maar bloemen willen neerleggen en een stiltemoment in acht hopen te nemen om daar, in de wijk Peelo, hun vriend te herdenken. „Dat zie je wel vaker, nietwaar?”, stelt de Assense. „Laat ons, als vrienden en familie, even daarheen gaan. Het is te belachelijk voor woorden.”
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:56:55 #137
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_188649689
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Het is toch een ‘volkswijk’? Zoals Volkskrant en NRC zeggen. Hoewel het gisteren bij Jinek werd tegengesproken door journalisten uit Assen en de burgemeester zelf.
Wat is de definitie van een volkswijk dan?
Het is geen asowijk iig. Er wonen mensen van allerlei stand en slag. Een hele doorsnee wijk.
Ik ben Assenaar en heb dit dus niet van horen zeggen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_188649742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat is de definitie van een volkswijk dan?
Het is geen asowijk iig. Er wonen mensen van allerlei stand en slag. Een hele doorsnee wijk.
Ik ben Assenaar en heb dit dus niet van horen zeggen
Volkskrant en NRC schilderen de wijk als volkswijk af waar je alle mensen in tuinen zitten met bierkratten en iedereen elkaar kent enzo.

Lijkt mij ook een doorsnee wijk waar je van allerlei soorten mensen hebt.
pi_188649766
Quote:

Zo’n volksbuurt waar iedereen elkaar kent, veel jonge gezinnen wonen, ze samen barbecueën op zomeravonden. Privacy is een houten schutting, een venster in een haag.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:10:58 #140
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188649873
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:50 schreef IriYe het volgende:

[..]

Aangewakkerd en bijgestaan door hysterische roddelwijven, met hun buurt-app :')
Idd ja. Die gasten wilden na afloop natuurlijk de grote held uithangen in de wijk. Heb je zo'n smeerlap geklapt dan heb je toch een mooi verhaal om de blits mee te maken. Alleen jammer vd afloop nu.

Dat er iemand doodging zou ook weer niet de bedoeling zijn geweest, maar daarom is eigenrichting gewoon fout en moet het afgekeurd en aangepakt worden. Laat het boeven vangen toch nog maar aan de politie over.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:12:44 #141
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188649899
edit

hij heet geen martijn
pedoclub niet gepast
geen premium artikelen aub

[ Bericht 39% gewijzigd door Frutsel op 27-08-2019 14:19:41 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:21:01 #142
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_188650031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:01 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Quote:

Zo’n volksbuurt waar iedereen elkaar kent, veel jonge gezinnen wonen, ze samen barbecueën op zomeravonden. Privacy is een houten schutting, een venster in een haag.
Nou ik woon er niet maar dat klinkt toch als een gewone wijk? Niet iedereen zal elkaar kennen en niet iedereen zal samen bbq-en. Schuttingen staan in elke wijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_188650050
Een makkelijker leesbaar artikel:

https://www.rtvdrenthe.nl(...)man-speeltuinzaak-af

Als de familie het niet wil lijkt me dat wel een factor om rekening mee te houden, "extra commotie in de buurt" echter niet. Die hebben maar gewoon hun gemak te houden als iemand een bloemetje neerlegt.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:29:57 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188650160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een makkelijker leesbaar artikel:

https://www.rtvdrenthe.nl(...)man-speeltuinzaak-af

Als de familie het niet wil lijkt me dat wel een factor om rekening mee te houden, "extra commotie in de buurt" echter niet. Die hebben maar gewoon hun gemak te houden als iemand een bloemetje neerlegt.
Dit dus.
Wat de familie wil is vrij essentieel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:32:03 #145
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188650193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 02:21 schreef Scarface88 het volgende:
Na 6 topics over dit onderwerp te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat Fok vol doktoren, chirurgen, en psychiaters moet zitten.
klopt en enkele forensisch experts
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:51:45 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188650461
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_188650531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef -XOR- het volgende:
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')

Merkwaardig inderdaad. Ongeacht of deze man nu wel of niet "iets" gedaan heeft kun je gezien de afloop toch niet spreken van een goed voorbeeld imo.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:05:11 #148
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188650704
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef -XOR- het volgende:
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')

Er zal zo wel een Fok-psychiater komen constateren dat die arme man dementerend is.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:06:06 #149
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188650720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef -XOR- het volgende:
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')

Wat een domme opmerking. Sinds hij elke keer in het nieuws komt omdat hij van die ovv is, is meneertje teveel in zichzelf gaan geloven. Ik heb het inmiddels vaker gemerkt dat hij het nodig vind om zich uit te laten over zaken voordat de zaak goed onderzocht is.

Tijd dat hij met pensioen gaat, hij slaat wartaal uit. Sowieso is hij alleen maar door vriendjespolitiek aan zn positie gekomen. Het is tijd dat een gekwalificeerd iemand hem opvolgt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:06:13 #150
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188650722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef -XOR- het volgende:
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')

Doe maar ff wisselen Pietertje.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:10:17 #151
3542 Gia
User under construction
pi_188650789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:46 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat iemand is overleden, impliceert niet per definitie dat er sprake is van verkeerd handelen. Nog los van deze zaak.
Als ze met een hoop alcohol op eigen rechtertje hebben gespeeld, hebben ze wel degelijk verkeerd gehandeld.
Mag hopen dat de promillages gecontroleerd zijn.

Ook per ongeluk iemand doden is strafbaar. Onvrijwillige doodslag of zo.
Mocht blijken dat de man aan een hartaanval is overleden, dan kan ik me nog vinden in vrijspraak.
pi_188650824
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:52 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat weet ik niet hoor, maar ze kwamen van een feestje. Ik denk dat ze wel het nodige achter de kiezen hadden voordat ze er heen gingen. En dan ga je sneller wat roekeloze dingen doen. Tel daarbij ook nog eens de adrenaline, woede en het groepsgevoel en je ziet wel waarom er nu dode is gevallen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:06 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking. Sinds hij elke keer in het nieuws komt omdat hij van die ovv is, is meneertje teveel in zichzelf gaan geloven. Ik heb het inmiddels vaker gemerkt dat hij het nodig vind om zich uit te laten over zaken voordat de zaak goed onderzocht is.

Tijd dat hij met pensioen gaat, hij slaat wartaal uit. Sowieso is hij alleen maar door vriendjespolitiek aan zn positie gekomen. Het is tijd dat een gekwalificeerd iemand hem opvolgt.
:)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188650844
Ah eerst was de tendens dat de tering tokkies hem doodgetrapt hebben omdat ze hem niet kenden maar inmiddels waren ze strontlazerus en strak onder de drugs. :D


Werkelijk schaamteloos.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188650893
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:06 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking. Sinds hij elke keer in het nieuws komt omdat hij van die ovv is, is meneertje teveel in zichzelf gaan geloven. Ik heb het inmiddels vaker gemerkt dat hij het nodig vind om zich uit te laten over zaken voordat de zaak goed onderzocht is.

Tijd dat hij met pensioen gaat, hij slaat wartaal uit. Sowieso is hij alleen maar door vriendjespolitiek aan zn positie gekomen. Het is tijd dat een gekwalificeerd iemand hem opvolgt.
Dit.
Sowieso in die positie de "burgermoed" loven terwijl er een dode bij gevallen is lijkt me ongepast richting de nabestaanden, ongeacht wat voor crimineel het om gaat. Hij ligt nog niet eens onder de grond.
What's the name of the game?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:20:19 #155
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188650971
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ze met een hoop alcohol op eigen rechtertje hebben gespeeld, hebben ze wel degelijk verkeerd gehandeld.
Mag hopen dat de promillages gecontroleerd zijn.

Ook per ongeluk iemand doden is strafbaar. Onvrijwillige doodslag of zo.
Mocht blijken dat de man aan een hartaanval is overleden, dan kan ik me nog vinden in vrijspraak.
Je noemt nu allerlei redenen en omstandigheden. De stelling was: er is iemand overleden, dus ze zijn fout. Daar reageerde ik op, met de stelling dat dat niet per definitie zo is bij elk incident.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:21:56 #156
3542 Gia
User under construction
pi_188650996
Is het nou Lemstukken of iemstukken? (Hoofdletter/kleine letter voor de duidelijkheid)

Niet dat het heel belangrijk is, maar op google earth zijn straatnamen met een hoofdletter. Dus dan zou het iemstukken/Iemstukken zijn.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:22:22 #157
375570 crew  Cyan9
pi_188651003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:49 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Zou wat zijn als de rechtspraak jouw redenering over zou nemen.

'Er is iemand dood of gewond dus dan zal iedereen eromheen wel schuldig zijn, niet meer onderzoeken gewoon lynchen.'
Ik vind het vreemd dat je uit mijn post haalt dat ik tegen politieonderzoek ben, en wil dat iedereen maar meteen gelyncht wordt. Ik heb ook niet gezegd dat deze 5 schuldig zijn aan het doden van deze man, maar wel dat ze naar mijn mening verkeerd gehandeld hebben.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:27:23 #158
3542 Gia
User under construction
pi_188651096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:20 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je noemt nu allerlei redenen en omstandigheden. De stelling was: er is iemand overleden, dus ze zijn fout. Daar reageerde ik op, met de stelling dat dat niet per definitie zo is bij elk incident.
Als de dood het gevolg is van het handelen van deze 5, dan zijn ze per definitie fout, ja.

Als de dood een duidelijk vast te stellen, natuurlijke oorzaak heeft, die niets met het handelen van deze 5 te maken heeft, oftewel, hij zou toch wel zijn overleden, dan zijn ze misschien niet fout.

Ik acht die laatste kans heel klein en moeilijk te bewijzen.

Of het kind daadwerkelijk misbruikt is, doet er niet toe.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:28:25 #159
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188651112
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]


[..]

:)
Ik zit te brallen op een forum. Ik hoef niet zorgvuldig te zijn. Hij draagt gezag en zegt dingen vanuit z'n publieke functie.

Ik zie net trouwens dat hij niet meer bij de Ovv zit. Hij is nu blijkbaar voorzitter Slachtofferhulp en in dat licht bezien snap ik opeens wel waarom hij zich op deze wijze wil profileren. Iets wat ik trouwens ook wel grappig vind over die van Van Vollenhoven. Volgens wikipedia:

quote:
Dodelijk ongeval
Bewerken
Van Vollenhoven was op 30 december 1983 betrokken bij een verkeersongeval in het Oostenrijkse skioord Maria Alm, waarbij de 20-jarige Duitse student Jürgen Bienerth om het leven kwam. Van Vollenhoven liet een bos bloemen bezorgen bij de begrafenis, maar nam geen contact op met de nabestaanden. Pas 28 jaar later bood hij de moeder van het slachtoffer zijn excuses aan.
Dus de waarde die ik hecht aan het morele oordeel van iemand die betrokken is geweest bij een dodelijk ongeluk van een jonge vrouw en de nabestaanden van het slachtoffer vervolgens zo behandelt is nou ook niet bijzonder hoog. En dat is dan voorzitter slachtofferhulp. Het is denk ik wel een beetje een nare man.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:37:37 #160
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_188651234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:22 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat je uit mijn post haalt dat ik tegen politieonderzoek ben, en wil dat iedereen maar meteen gelyncht wordt. Ik heb ook niet gezegd dat deze 5 schuldig zijn aan het doden van deze man, maar wel dat ze naar mijn mening verkeerd gehandeld hebben.
Als je op basis van wat nu bekend is zegt dat ze verkeerd gehandeld hebben dan ben je sowieso aan het speculeren en stemming aan het maken. Je laat je lasterlijk uit geheel op basis van je onderbuik.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:42:20 #161
375570 crew  Cyan9
pi_188651311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:37 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Als je op basis van wat nu bekend is zegt dat ze verkeerd gehandeld hebben dan ben je sowieso aan het speculeren en stemming aan het maken. Je laat je lasterlijk uit geheel op basis van je onderbuik.
Als jij wat ik zeg perse op je eigen manier wil inkleuren, dan moet je dat lekker doen. Ik presenteer het niet als een feit, het is mijn mening. Blijkbaar is dat pas helder als je het er minimaal vijf keer bij vermeld.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:55:06 #162
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_188651523
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Als jij wat ik zeg perse op je eigen manier wil inkleuren, dan moet je dat lekker doen. Ik presenteer het niet als een feit, het is mijn mening. Blijkbaar is dat pas helder als je het er minimaal vijf keer bij vermeld.
Uw mening meneer is een hele domme. Blijkbaar moet ik dat 5 keer zeggen voordat je het begrijpt.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:57:37 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188651554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef -XOR- het volgende:
PietervVol twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:25:07 Vijf mannen Assen vrijgelaten, geen aanwijzing voor mishandeling.Dit artikel vind ik een goed voorbeeld van #Burgerarrest.Natuurlijk moet de doodsoorzaak worden onderzocht,dat zou bij de politie ook gebeuren.Maar #Burgermoed spreekt de #SMV in principe aan https://t.co/IEM3rEr1MN reageer retweet
WTF, Van Vollenhoven vergaloppeert zich hier behoorlijk.

Burgermoed :') :')

die heeft maar 1 ding in z'n leven goed gedaan en dat is een royal clit in z'n mond nemen
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:11:28 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188651845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

die heeft maar 1 ding in z'n leven goed gedaan en dat is een royal clit in z'n mond nemen
Ja, daar is uiteindelijk Bernhard jr uit voortgekomen dus goed voor het algemeen belang is dat ook niet echt geweest.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:37:18 #165
375570 crew  Cyan9
pi_188652383
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:55 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Uw mening meneer is een hele domme. Blijkbaar moet ik dat 5 keer zeggen voordat je het begrijpt.
Ach, gelukkig maakt het me echt helemaal niks uit wat jij van mijn mening vindt. En dat ik je verder niet serieus hoef te nemen in deze discussie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:41:29 #166
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188652489
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_188652524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef BlackNero het volgende:
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
Wat voor vragen hadden ze willen stellen dan? Of het lekker voelde?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2019 16:42:53 ]
pi_188652525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef BlackNero het volgende:
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
en dan geen duidelijke doodsoorzaak dus hij was waarschijnlijk die dag sowieso wel overleden volgens een deskundige.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:45:45 #169
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188652579
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat voor vragen hadden ze willen stellen dan? Of het lekker voelde?
Of het überhaupt waar was? Of wat er volgens het slachtoffer gebeurd was?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_188652591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef BlackNero het volgende:
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_188652609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
En ze vinden ook geen zekere doodsoorzaak....
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:47:37 #172
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_188652626
Eén van de verdachten zal wel de zoon van een officier van justitie zijn ofzo :{
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:48:30 #173
408813 crew  trein2000
pi_188652648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
Voldoende, dat suggereert een maatstaf. Voldoende voor wat? Vaag gedoe
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:48:32 #174
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188652649
Tellen getuigenverklaringen ook als feiten?
pi_188652657
Misschien is er wat gefilmd?
pi_188652662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef BlackNero het volgende:
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
Men heeft het allemaal opmerkelijk snel bekeken in deze zaak lijkt het. Ben benieuwd waar ze het allemaal op baseren...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:49:09 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188652667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
als ze in z'n mobiel hebben kunnen kijken zou dat zomaar kunnen
pi_188652677
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef BlackNero het volgende:
''OM: voldoende feiten die wijzen op zedenmisdrijf overleden Assenaar''.
https://www.telegraaf.nl/(...)f-overleden-assenaar

Geval van shoot first ask questions later blijkbaar.
Gek dat ze het niet bekend maken welke feiten erop wijzen. Dat doen ze toch altijd openbaren bij zedenmisdrijven of is het per zaak verschillend?
pi_188652691
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ze in z'n mobiel hebben kunnen kijken zou dat zomaar kunnen
Dan moeten ze dát naar buiten brengen (niet de foto's zelf natuurlijk). Dit soort berichtgevingen vragen om speculatie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:52:10 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188652743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dan moeten ze dát naar buiten brengen (niet de foto's zelf natuurlijk). Dit soort berichtgevingen vragen om speculatie.
misschien bewaren ze dat voor Jinek vanavond
pi_188652766
Sectie dode man speeltuin Assen: geen directe doodsoorzaak gevonden.

Opgelost. Snel gegaan.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:54:06 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188652783
Stand van zaken onderzoek speeltuin Assen
27 augustus 2019 - Arrondissementsparket Noord-Nederland

Het NFI heeft sectie verricht in het onderzoek naar de dood van de 32-jarige man uit Assen, die op 24 augustus in een speeltuin in de wijk Peelo in Assen overleed. Uit de eerste bevindingen is geen direct zekere doodsoorzaak vast te stellen. De overige onderzoeksresultaten zijn nog niet bekend. Dit kan nog enige tijd duren.

In het belang van alle betrokkenen wil het OM duidelijkheid geven over de aanleiding voor het handelen van de vijf aangehouden mannen richting de 32-jarige man. Uit het politieonderzoek zijn voldoende feiten bekend geworden die wijzen op een zedenmisdrijf in de speeltuin waar de overledene bij betrokken was. Vanwege de privacy van betrokkenen doen wij verder slechts beperkt mededelingen over dit lopende onderzoek.

De vijf mannen, die eerder waren aangehouden, zijn inmiddels in vrijheid gesteld. Zij blijven vooralsnog verdacht van betrokkenheid bij de dood van de man.

Op het moment dat verdere onderzoeksresultaten bekend zijn zal de officier van justitie beslissen of de verdachten al dan niet vervolgd zullen worden.

https://www.om.nl/actueel/nieuwsberichten/@106571/stand-zaken/
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:54:27 #183
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188652791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien bewaren ze dat voor Jinek vanavond
Als het goed is zitten Peter R en Roethoff daar vanavond die zullen wel weten hoe dat juridisch in elkaar zit.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  PR/Manusje van alles dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:55:43 #184
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_188652839
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Men heeft het allemaal opmerkelijk snel bekeken in deze zaak lijkt het. Ben benieuwd waar ze het allemaal op baseren...
wat denk je nou zelf. Theeblaadjes?!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:55:51 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188652841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Als het goed is zitten Peter R en Roethoff daar vanavond die zullen wel weten hoe dat juridisch in elkaar zit.
:) wordt weer een topshow
pi_188652872
Op basis van ooggetuigen is de man betrokken bij een zedenmisdrijf.

De rest willen ze niets zeggen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:57:29 #187
3542 Gia
User under construction
pi_188652877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
Heb hetzelfde gevoel.
pi_188652887
Peter R zal er niet bij zitten zeg
pi_188652902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
Het is de telegraaf he, en hoezo zou het stinken. Denk je dat het OM 5 mannen uit de wind gaat houden waarom zouden ze dat doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:58:57 #190
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188652908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Op basis van ooggetuigen is de man betrokken bij een zedenmisdrijf.

De rest willen ze niets zeggen.
De belangrijkste bekende getuigen zijn dood en een meisje van 4.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_188652922
Ben benieuwd waar ze dat zedenmisdrijf op baseren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:00:03 #192
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_188652928
Zijn de namen/initialen van de verdachten ondertussen al bekendgemaakt?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:03:02 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188652973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:00 schreef butz0rs het volgende:
Zijn de namen/initialen van de verdachten ondertussen al bekendgemaakt?
Jan (2x), Piet, Klaris en Korneel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188652986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:59 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd waar ze dat zedenmisdrijf op baseren.
Ooggetuigen, rest willen ze niet zeggen.
pi_188652987
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

wat denk je nou zelf. Theeblaadjes?!
Uiteraard niet, maar deze uitspraken louter baseren op ooggetuigen lijkt me in dit geval vrij hachelijk. Ik wil je er even op wijzen dat de (iig in de media verschenen) verhalen van de getuigen omtrent wat er precies is voorgevallen meteen al tegenstrijdig was; "ze was naakt", "ze was gedeeltelijk ontkleed" "hij vroeg haar iets" "hij was aan het filmen", etc.

Vandaar dat ik me afvraag wat men dan verder heeft ter ondersteuning. Beelden, een zedenverleden van de overledene, sporen van misbruik aan het meisje...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:04:07 #196
3542 Gia
User under construction
pi_188652994
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Sectie dode man speeltuin Assen: geen directe doodsoorzaak gevonden.

Opgelost. Snel gegaan.
Geen directe doodsoorzaak....maar is een indirecte doodsoorzaak, bijvoorbeeld zuurstofgebrek in de hersenen door verdrukking of een hartaanval door de angst en spanning niet ernstig genoeg?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:06:48 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188653048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen directe doodsoorzaak....maar is een indirecte doodsoorzaak, bijvoorbeeld zuurstofgebrek in de hersenen door verdrukking of een hartaanval door de angst en spanning niet ernstig genoeg?
ze zijn nog niet klaar, uit de eerste bevindingen is nog geen doodsoorzaak vast te stellen
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:08:48 #198
3542 Gia
User under construction
pi_188653092
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ooggetuigen, rest willen ze niet zeggen.
Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.

Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:10:10 #199
3542 Gia
User under construction
pi_188653125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze zijn nog niet klaar, uit de eerste bevindingen is nog geen doodsoorzaak vast te stellen
Hij is niet lekgestoken, gewurgd of doodgemept, dus.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:11:35 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188653160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij is niet lekgestoken, gewurgd of doodgemept, dus.
:) ik heb geen idee hoe ze dat bekijken maar er zal inderdaad aan de buitenkant weinig te zien zijn
pi_188653168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.

Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
Misschien waren de 5 mannen sneller dan de ooggetuigen , ik heb de indruk dat het allemaal heel snel gegaan is
pi_188653188
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.

Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
Ja dit, lijkt me ook echt niet dat ze het alleen op ooggetuigen baseren. Misschien toch wat op zijn telefoon op computer gevonden ofzo.

Ik blijf het een vaag verhaal vinden.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:14:49 #203
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188653218
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Als de dood het gevolg is van het handelen van deze 5, dan zijn ze per definitie fout, ja.

Als de dood een duidelijk vast te stellen, natuurlijke oorzaak heeft, die niets met het handelen van deze 5 te maken heeft, oftewel, hij zou toch wel zijn overleden, dan zijn ze misschien niet fout.

Ik acht die laatste kans heel klein en moeilijk te bewijzen.

Of het kind daadwerkelijk misbruikt is, doet er niet toe.
Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.

Let wel: ik zeg ook niet dat dit niet zo is, daarvoor is het beter dat alle details naar buiten komen.
pi_188653474
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.

Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
pi_188653557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
Dat mag ik hopen van niet. Getuigenverklaringen van kleine kinderen zijn notoir onbetrouwbaar. Veel fantasie en kunnen ook heel makkelijk "gestuurd" worden.
pi_188653586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
Lijkt me niet, is niet echt betrouwbaar.
pi_188653632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
Mag hopen dat dat niet voldoende is.
pi_188653673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Repentless het volgende:

[..]

Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.
Huh? Ik kan je even niet volgen ...
quote:
Let wel: ik zeg ook niet dat dit niet zo is, daarvoor is het beter dat alle details naar buiten komen.
Dus eigenlijk zeg je helemaal niets ...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:46:37 #209
3542 Gia
User under construction
pi_188653826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef Bottendaal het volgende:

Misschien waren de 5 mannen sneller dan de ooggetuigen , ik heb de indruk dat het allemaal heel snel gegaan is
Als die mannen sneller waren dan de zogenaamde ooggetuigen, dan was er geen zedenmisdrijf meer gaande vanaf het moment dat de ogen getuige waren. Toen lagen er 5 kerels op een 32-jarige man.

Als er een zedenmisdrijf was, was dat voordat de vader de man aansprak. Het kind was, volgens eerdere berichten, daar toen al weg.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:50:10 #210
3542 Gia
User under construction
pi_188653897
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Repentless het volgende:

Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.

Let wel: ik zeg ook niet dat dit niet zo is, daarvoor is het beter dat alle details naar buiten komen.
Bij caféruzies is er ook nooit de intentie om iemand te doden, maar gebeurt het per ongeluk wel, dan is het wel dood door schuld.
Iets wat jij deed, leidde tot diens dood.

Ongeacht wie de ruzie begon of hoe rechtvaardig het pak slaag wellicht was.
pi_188653903
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Getuigenverklaringen van kleine kinderen zijn notoir onbetrouwbaar.
Die kunnen kinderpsychologen tegenwoordig goed in waar-onwaar-onwaarschijnlijk schiften. Bovendien kan zo'n kinderverklaring ook info bevatten die het kind onmogelijk kan weten of verzinnen. En die ook niet door derden gestuurd kunnen zijn.
pi_188653911
"Volgens Bianca was Martin niet in staat om te communiceren. „Hij is doof en kan amper praten.” Zij is ervan overtuigd dat Martin helemaal niet kan hebben gedaan, waarvan hij wordt beticht." https://www.telegraaf.nl/(...)e-hovenier-martin-32

Hilarische beredenering. Dus die man is doofstom en kan daardoor niet aan kinderen hebben gezeten :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:52:21 #213
3542 Gia
User under construction
pi_188653948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
Wat als die niet verder komt als "die meneer gromde en maakte foto's"
Terwijl de doofstomme man gefrustreerd was dat zijn vriend niet reageerde op zijn appjes.
pi_188653962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
"Volgens Bianca was Martin niet in staat om te communiceren. „Hij is doof en kan amper praten.” Zij is ervan overtuigd dat Martin helemaal niet kan hebben gedaan, waarvan hij wordt beticht." https://www.telegraaf.nl/(...)e-hovenier-martin-32

Hilarische beredenering. Dus die man is doofstom en kan daardoor niet aan kinderen hebben gezeten :')
Hij wordt er o.a. van beticht dat meisje te hebben gevraagd om zich uit te kleden. Beetje lastig voor iemand die amper kan praten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:54:00 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188653981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij wordt er o.a. van beticht dat meisje te hebben gevraagd om zich uit te kleden. Beetje lastig voor iemand die amper kan praten.
Hij kan haar ook best zelf de kleren van het lijf hebben getrokken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188653988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij wordt er o.a. van beticht dat meisje te hebben gevraagd om zich uit te kleden. Beetje lastig voor iemand die amper kan praten.
Tja wie zegt dat. Ik las dat hij de broek zelf uit trok, dan heb je het denk ik niet gevraagd.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:59:06 #217
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188654060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
"Volgens Bianca was Martin niet in staat om te communiceren. „Hij is doof en kan amper praten.” Zij is ervan overtuigd dat Martin helemaal niet kan hebben gedaan, waarvan hij wordt beticht." https://www.telegraaf.nl/(...)e-hovenier-martin-32

Hilarische beredenering. Dus die man is doofstom en kan daardoor niet aan kinderen hebben gezeten :')
Staat ook ergens dat hij weleens alleen met haar kind was en ze hem daarom vertrouwde ;(
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:00:16 #218
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188654083
quote:
Dexter kan zich niks voorstellen bij de hovenier als pedo. ,,Hij is doof dus onhandig met kinderen want ze begrijpen hem niet. Verder niks. Hij komt al jaren bij mijn ex, die heeft een klein kind. Gaat altijd goed. Ik kan me er echt nul procent iets bij voorstellen.”
https://www.gelderlander.(...)enmisdrijf~ae7ea266/

Misschien het kind van die ex ook maar eens onderzoeken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188654105
De NOS bericht dat er voldoende bewijs voor een zedenmisdrijf is.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:07:53 #220
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188654222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef gombro het volgende:
De NOS bericht dat er voldoende bewijs voor een zedenmisdrijf is.
Bizare actie van het OM. Een paar dagen na dato hebben ze het "onderzoek" al afgerond blijkbaar. :')
pi_188654293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef beantherio het volgende:

[..]

Bizare actie van het OM. Een paar dagen na dato hebben ze het "onderzoek" al afgerond blijkbaar. :')
Ik ben verbaasd dat er plots ooggetuigen zijn.
pi_188654303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef beantherio het volgende:

[..]

Bizare actie van het OM. Een paar dagen na dato hebben ze het "onderzoek" al afgerond blijkbaar. :')
Misschien moet het OM beter naar jou luisteren. En naar de meerderheid in deze thread. Want jullie kunnen toch niet allemaal ongelijk hebben???
pi_188654305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:01 schreef gombro het volgende:
De NOS bericht dat er voldoende bewijs voor een zedenmisdrijf is.
Nee voldoende feiten die wijzen op een zedenmisdrijf dat is nog geen bewijs, feiten kunnen ook verklaringen zijn. Het staat letterlijk in het artikel.
Bewijs heeft ook geen zin want je kunt een dode niet vervolgen. Hooguit kun je het aanvoeren als verzachtende omstandigheid in een onderzoek naar de dood van die man.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188654314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee voldoende feiten die wijzen op een zedenmisdrijf dat is nog geen bewijs, feiten kunnen ook verklaringen zijn. Het staat letterlijk in het artikel.
Bewijs heeft ook geen zin want je kunt een dode niet vervolgen. Hooguit kun je het aanvoeren als verzachtende omstandigheid in een onderzoek naar de dood van die man.
Je hebt gelijk: feiten die wijzen op, geen bewijs.
pi_188654337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat is de definitie van een volkswijk dan?
Het is geen asowijk iig. Er wonen mensen van allerlei stand en slag. Een hele doorsnee wijk.
Ik ben Assenaar en heb dit dus niet van horen zeggen
Precies. Ik woon er vlak achter, op 5 minuten loopafstand ongeveer. In Peelo dus en ik kan me niet vinden in asowijk.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:14:54 #226
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188654356
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef gombro het volgende:

[..]

Misschien moet het OM beter naar jou luisteren. En naar de meerderheid in deze thread. Want jullie kunnen toch niet allemaal ongelijk hebben???
Ik vind het vooral bizar dat het OM dit tegen de media gaat roepen. Die kerel kan zich nooit meer verdedigen dus dit klinkt als een poging om een lynching goed te praten. Er zal namelijk nooit een proces komen en mensen zullen dus enkel op deze uitspraak van het OM kunnen reageren. Een uitspraak waarvan geen rechter ooit zal kunnen oordelen of het waar of onwaar is. En we weten dat het OM nogal vaak de fout in gaat dus tja.
pi_188654357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:21 schreef Gia het volgende:
Is het nou Lemstukken of iemstukken? (Hoofdletter/kleine letter voor de duidelijkheid)

Niet dat het heel belangrijk is, maar op google earth zijn straatnamen met een hoofdletter. Dus dan zou het iemstukken/Iemstukken zijn.
iemstukken
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:15:04 #228
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_188654361
Wat een ellende weer met mensen die voor eigen rechter spelen. Schuldig of niet, ik hoop dat die vijf aso's levenslang krijgen.
With love :*
pi_188654373
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:11 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik ben verbaasd dat er plots ooggetuigen zijn.
Die waren er zaterdag ook al.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188654374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:

Precies. Ik woon er vlak achter, op 5 minuten loopafstand ongeveer. In Peelo dus en ik kan me niet vinden in asowijk.
Het is ook lollig dat de linkse Fok-asos de bewoners van de Iemstukken tokkies noemen, terwijl het een koopwoning-wijk met werkende stellen is en de Fok-asos allemaal in sociale huur hokken op uitkeringen...
pi_188654436
De hele buurt heeft onderhand tijd zat gehad om alle verhalen op elkaar af te stellen, misschien dat de vader nog even een foto maakt met de telefoon van de verdachte, dan is het OM ook weer blij.

Ik geloof er helemaal niets van, dit zaakje stinkt een uur in de wind.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188654448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:16 schreef gombro het volgende:

[..]

Het is ook lollig dat de linkse Fok-asos de bewoners van de Iemstukken tokkies noemen, terwijl het een koopwoning-wijk met werkende stellen is en de Fok-asos allemaal in sociale huur hokken op uitkeringen...
En dat waren al die mensen die hier riepen dat hij het verdient had, en dat het normaal is om iemand op straat af te maken.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188654487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:20 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

En dat waren al die mensen die hier riepen dat hij het verdient had, en dat het normaal is om iemand op straat af te maken.
Je lult uit je nek, zulke mensen waren er juist helemaal niet. De tegenpartij was veel bloeddorstiger. Die wilde (en wil nog steeds: zie boven) de Asser5 aan de hoogste boom hebben.
pi_188654502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:13 schreef gombro het volgende:

[..]

Je hebt gelijk: feiten die wijzen op, geen bewijs.
Nee dat betekent dus dat ze aanleiding zien om verder te gaan zoeken. Zou wat zijn als ze na al die ophef getuigenverklaringen niet serieus nemen omdat de man doof was. Ik snap nu werkelijk niet wat er nu mis is met een onderzoek afwachten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:24:26 #235
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188654506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:23 schreef gombro het volgende:

[..]

Je lult uit je nek, zulke mensen waren er juist helemaal niet. De tegenpartij was veel bloeddorstiger. Die wilde (en wil nog steeds: zie boven) de Asser5 aan de hoogste boom hebben.
Dat heb ik nog nergens gelezen. Wel incidenteel levenslang, maar zelfs dat nauwelijks. En de reacties op de verdachte van het zedenmisdrijf waren niet zo mild.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:25:51 #236
3542 Gia
User under construction
pi_188654528
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:12 schreef vipergts het volgende:

Nee voldoende feiten die wijzen op een zedenmisdrijf dat is nog geen bewijs, feiten kunnen ook verklaringen zijn. Het staat letterlijk in het artikel.
Bewijs heeft ook geen zin want je kunt een dode niet vervolgen. Hooguit kun je het aanvoeren als verzachtende omstandigheid in een onderzoek naar de dood van die man.
Of je nu vermoed dat een kind is misbruikt of dat men stelt dat er voldoende feiten liggen, wat is het verschil wb verzachtende omstandigheden.

De mannen dachten dat hij aan het kind zat, maar was niet zo, mep, man dood.

Of

Achteraf blijken er voldoende feiten te zijn dat....

Oh, dan is het terecht dat ie dood is.

Maakt toch geen zak uit. Niets rechtvaardigt het doden van een persoon, behalve noodweer.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:27:12 #237
3542 Gia
User under construction
pi_188654560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:15 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

iemstukken
Ah, okay. Bedankt.
pi_188654585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:19 schreef DoubleUU het volgende:
De hele buurt heeft onderhand tijd zat gehad om alle verhalen op elkaar af te stellen, misschien dat de vader nog even een foto maakt met de telefoon van de verdachte, dan is het OM ook weer blij.

Ik geloof er helemaal niets van, dit zaakje stinkt een uur in de wind.
Tuurlijk en in alle commotie heeft hij zijn dochter instructies gegeven om ontkleed voor de camera te gaan staan met al die mensen eromheen. En hij heeft ook nog zijn vinger afdrukken van de telefoon geveegd. Wat een flauwekul.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188654629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:14 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik vind het vooral bizar dat het OM dit tegen de media gaat roepen. Die kerel kan zich nooit meer verdedigen dus dit klinkt als een poging om een lynching goed te praten. Er zal namelijk nooit een proces komen en mensen zullen dus enkel op deze uitspraak van het OM kunnen reageren. Een uitspraak waarvan geen rechter ooit zal kunnen oordelen of het waar of onwaar is. En we weten dat het OM nogal vaak de fout in gaat dus tja.
Nouja, ALS er foute fotos van het meisje op de mobiel staan is dat vrij overtuigend natuurlijk.

Maar feit blijft dat de Asser5 dat niet wisten en hem op basis van aannames hebben gedood.
pi_188654652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:30 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nouja, ALS er foute fotos van het meisje op de mobiel staan is dat vrij overtuigend natuurlijk.

Maar feit blijft dat de Asser5 dat niet wisten en hem op basis van aannames hebben gedood.
Oh ja, wat was de doodsoorzaak dan?
pi_188654671
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:30 schreef Kassamiep het volgende:

Maar feit blijft dat de Asser5 dat niet wisten en hem op basis van aannames hebben gedood.
Dat feit zuig jij ter plekke uit je dikke duim, Miep. Wat de Asser5 wel of niet gezien hebben, daar weet voorlopig niemand ene fuck van. Behalve kennelijk de politie.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:33:28 #242
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188654676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:32 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Oh ja, wat was de doodsoorzaak dan?
Zal wel verstikking zijn of afknellen van de halsslagader.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:35:40 #243
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188654719
Huizenprijzen in Iemstuikken Assen ter illustratie
https://www.funda.nl/koop/assen/straat-iemstukken/

Dat zijn nog redelijke huizenprijzen

Naar maatstaven in Assen nog tamelijk goedkoop zelfs

Maar wel een zeer nette wijk natuurlijk
Non possumus non loqui
pi_188654743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:33 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zal wel verstikking zijn of afknellen van de halsslagader.
Is dat vastgesteld tijdens het onderzoek of denk je het alleen maar
pi_188654782
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:16 schreef gombro het volgende:

[..]

Het is ook lollig dat de linkse Fok-asos de bewoners van de Iemstukken tokkies noemen, terwijl het een koopwoning-wijk met werkende stellen is en de Fok-asos allemaal in sociale huur hokken op uitkeringen...
Koop en huur, door elkaar, dacht ik gelezen te hebben.

Ik heb zelf in zo'n gemengde wijk [koop/huur] gewoond en de kopers waren de grootste aso's uit de straat. Iets met zich beter voelen omdat ze gekocht hadden. En denken dat ze meer rechten hebben. Hun kinderen vertoonden hetzelfde gedrag.... Blij dat ik daar weg ben.
Jouw reactie zegt dan ook alles hoe kopers zich tegenover huurders denken te moeten gedragen. ..

Dat gezegd hebbende; als ze zo druk waren met werken, waarom wordt dan de godsganse dag van elke vreemdeling een app-melding gemaakt? Waar halen die mensen de tijd vandaan om te kijken wie er zich wel of niet in de buurt durfde te vertonen?

Ontopic; Bizarre zaak.
Het zal nog lang onrustig blijven..
pi_188654787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Is dat vastgesteld tijdens het onderzoek of denk je het alleen maar
pi_188654797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:23 schreef gombro het volgende:

[..]

Je lult uit je nek, zulke mensen waren er juist helemaal niet. De tegenpartij was veel bloeddorstiger. Die wilde (en wil nog steeds: zie boven) de Asser5 aan de hoogste boom hebben.
En dat vind je niet leuk? Die mannen hebben een mens omgebracht. Zonder de daden van die vijf was die man niet dood en kon hij eventueel berecht worden voor onzedelijk gedrag tegen dat meisje...

Ik denk dat de aso's hier vooral zij zijn die de daden van die moordenaars goedpraten. Krijg er een beetje een India gevoel bij. "iemand heeft iets gedaan, we gaan eigen rechter spelen"...
En nu een beetje zeuren als "linkse" mensen hetzelfde willen doen bij die vijf daders. Moeten we ineens bekijken of de soep zo heet is als ze is opgediend.
Hadden die vijf dat gedaan bij die vermeende pedo, hadden we dit topic niet nodig gehad.
pi_188654841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Of je nu vermoed dat een kind is misbruikt of dat men stelt dat er voldoende feiten liggen, wat is het verschil wb verzachtende omstandigheden.

De mannen dachten dat hij aan het kind zat, maar was niet zo, mep, man dood.

Of

Achteraf blijken er voldoende feiten te zijn dat....

Oh, dan is het terecht dat ie dood is.

Maakt toch geen zak uit. Niets rechtvaardigt het doden van een persoon, behalve noodweer.
Dat is ook mijn mening maar ik ben niet degene die daar uitspraak over gaat doen als er al een rechtzaak komt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188654868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:40 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

Zonder de daden van die vijf was die man niet dood en kon hij eventueel berecht worden voor onzedelijk gedrag tegen dat meisje...
Mis poes, Friese fluim. Zonder de daden van die vijf was hij ontvlucht en had hij nog meer slachtoffers kunnen maken en ongetwijfeld gemaakt.. Dat interesseert jou de balle, maar veel vaders en moeders interesseert dat hééél veel. .
pi_188654950
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:44 schreef gombro het volgende:

[..]

Mis poes, Friese fluim. Zonder de daden van die vijf had hij nog meer slachtoffers kunnen maken en ongetwijfeld gemaakt.. Dat interesseert jou de balle, maar veel vaders en moeders interesseert dat hééél veel. .
:{ gaaaan we weer.

wat een ellende dit topic.
pi_188654963
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:49 schreef Cosima het volgende:

[..]

:{ gaaaan we weer.

wat een ellende dit topic.
Hoepel dan op.
pi_188654983
Bijzondere plot twist wederom, ben wel benieuwd naar die geconstateerde feiten, ook een lekker kort onderzoek tot nu toe.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188654999
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Bijzondere plot twist wederom, ben wel benieuwd naar die geconstateerde feiten, ook een lekker kort onderzoek tot nu toe.
Ik ook. Die 5 zullen wel wat strafuurtjes krijgen
pi_188655004
Ik vind deze uitspraken van het OM echt niet kunnen. Hoe moet dit wel niet zijn voor de nabestaanden, die van niks weten?
pi_188655012
En wie heeft er wat aan het nu al te weten?
pi_188655014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:44 schreef gombro het volgende:

[..]

Mis poes, Friese fluim. Zonder de daden van die vijf was hij ontvlucht en had hij nog meer slachtoffers kunnen maken en ongetwijfeld gemaakt.. Dat interesseert jou de balle, maar veel vaders en moeders interesseert dat hééél veel. .
Dus die vijf moordenaars zijn helden?

Ze zijn op hem gaan zitten, hij is gestorven. Doe jij de wiskunde?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:53:32 #257
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188655023
Volgens mij is dit het betreffende speeltuintje. De bankjes zien er uitnodigend uit als je even wilt gaan zitten, de afwezigheid van bomen ondersteunt de stelling dat de felle zon het moeilijk maakte voor Martin om zijn tekstberichten te lezen en de open ligging maakt het twijfelachtig dat Martin onder het zicht van de buurt rare dingen met een kindje zou uithalen.
https://www.google.nl/map(...)53.020474!4d6.558794
Non possumus non loqui
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:55:33 #258
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Huh? Ik kan je even niet volgen ...
Nogmaals: dat iemand overlijdt terwijl daar handelen (in welke vorm dan ook) van iemand anders aan vooraf is gegaan, betekent niet dat die ander dan per definitie fout is. Dat moet later blijken.

quote:
Dus eigenlijk zeg je helemaal niets ...
Nee, ik zeg dat de opties nog open zijn
pi_188655067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:52 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Ik vind deze uitspraken van het OM echt niet kunnen. Hoe moet dit wel niet zijn voor de nabestaanden, die van niks weten?
Vriendin Bianca moest aan de strop en opgelost worden in zoutzuur, was 1 van de reacties op haar FB.
Tsja..
pi_188655093
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:53 schreef Knip het volgende:
Volgens mij is dit het betreffende speeltuintje.
Dat heb je dus goed mis, Knip. En dus je redeneringen ook. Het betreffende speeltuintje ligt in het centrum van de ellipsvormige Iemstukken, niet aan de straat.
pi_188655107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:53 schreef Knip het volgende:
Volgens mij is dit het betreffende speeltuintje. De bankjes zien er uitnodigend uit als je even wilt gaan zitten, de afwezigheid van bomen ondersteunt de stelling dat de felle zon het moeilijk maakte voor Martin om zijn tekstberichten te lezen en de open ligging maakt het twijfelachtig dat Martin onder het zicht van de buurt rare dingen met een kindje zou uithalen.
https://www.google.nl/map(...)53.020474!4d6.558794
De foto's uit de berichten lijken hier niet echt op
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:59:05 #262
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Bij caféruzies is er ook nooit de intentie om iemand te doden, maar gebeurt het per ongeluk wel, dan is het wel dood door schuld.
Iets wat jij deed, leidde tot diens dood.

Ongeacht wie de ruzie begon of hoe rechtvaardig het pak slaag wellicht was.
Dat is gewoon niet altijd het geval. Verband moet aantoonbaar zijn, en wordt per casus bekeken.
pi_188655138
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:16 schreef gombro het volgende:

[..]

Het is ook lollig dat de linkse Fok-asos de bewoners van de Iemstukken tokkies noemen, terwijl het een koopwoning-wijk met werkende stellen is en de Fok-asos allemaal in sociale huur hokken op uitkeringen...
Volgens mij is het huur en koop woningen net zoals bij ons in de straat. En niks mis met sociale huurwoningen, daar wonen wij ook.
Maar sommige mensen voelen zich verheven als ze in een koop woning wonen. Net zoals er vaak wordt afgegeven op mensen met een uitkering.

Wat betreft het onderwerp ik heb zoiets laten we eerst maar eens wachten op de definitieve feiten van het onderzoek. Je leest zoveel tegenstrijdige dingen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:00:36 #264
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188655157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:53 schreef Knip het volgende:
de afwezigheid van bomen ondersteunt de stelling dat de felle zon het moeilijk maakte voor Martin om zijn tekstberichten te lezen en de open ligging maakt het twijfelachtig dat Martin onder het zicht van de buurt rare dingen met een kindje zou uithalen.
Hij had kort daarna een afspraak bij een maat, hij zal vast gedacht hebben "mooi, ik heb nog 10 minuten, kan ik snel nog even een kind misbruiken"
pi_188655164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:59 schreef _Ingrid_ het volgende:

En niks mis met sociale huurwoningen, daar wonen wij ook.
En wil jij daarom tokkie genoemd worden? Nou dan.
pi_188655180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:55 schreef Repentless het volgende:

[..]

Nogmaals: dat iemand overlijdt terwijl daar handelen (in welke vorm dan ook) van iemand anders aan vooraf is gegaan, betekent niet dat die ander dan per definitie fout is. Dat moet later blijken.
[..]

Nee, ik zeg dat de opties nog open zijn
Volgens mij had je het over ‘intentie’. Dát deel wierp vragen op bij mij. Voor de goede orde dan maar: zelfs als er geen intentie was tot doden of verwonden (met de dood tot gevolg), is iemand wel degelijk strafbaar (‘fout’) als het overlijden het gevolg is van diens handelen. Per definitie!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:02:14 #267
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188655182
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:55 schreef IriYe het volgende:

[..]

Vriendin Bianca moest aan de strop en opgelost worden in zoutzuur, was 1 van de reacties op haar FB.
Tsja..
OMG en die tokkies daar zijn er nog toe in staat ook :'(
pi_188655188
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:00 schreef gombro het volgende:

[..]

En wil jij daarom tokkie genoemd worden? Nou dan.
Nee precies. Vind ik sowieso een rot term.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:05:26 #269
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188655248
Ik heb wel te doen met die Bianca. Arme vrouw.
pi_188655318
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel te doen met die Bianca. Arme vrouw.
Ja de hoeveelheid doodsbedreigingen zal nu nog wel wat opgevoerd worden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188655365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:02 schreef Woelwater het volgende:

[..]

OMG en die tokkies daar zijn er nog toe in staat ook :'(
We kunnen het vragen.

gombro - zou jij dat goedkeuren ?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:11:12 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188655368
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel te doen met die Bianca. Arme vrouw.
Blijkt een vriend van je een kindermisbruiker. Vreselijk idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188655386
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel te doen met die Bianca. Arme vrouw.
Ja, ik ook. De eerste enige persoon die een andere kant wou laten horen, en dat voor een ex van een vriend van de overleden man.
Die vriend heeft zelf geen woord geschreven of gezegd, volgens mij? Hmm.. }:|

Nuja, het is niet fair om tegen deze vrouw tekeer te gaan, wat de uitkomst ook mag zijn..
pi_188655421
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:11 schreef Perrin het volgende:

Blijkt een vriend van je een kindermisbruiker. Vreselijk idd.
Het kan nog sterker: een heel leger Fokkers kende hem niet, maar wist absoluut zeker dat die zielige tuinman onschuldig was en de vijf tokkie SS-ers hem weloverwogen geliquideerd hadden...
pi_188655454
-------------------------
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:16:56 #276
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655475
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Volgens mij had je het over ‘intentie’. Dát deel wierp vragen op bij mij. Voor de goede orde dan maar: zelfs als er geen intentie was tot doden of verwonden (met de dood tot gevolg), is iemand wel degelijk strafbaar (‘fout’) als het overlijden het gevolg is van diens handelen. Per definitie!
Is niet waar. Je kunt graag willen dat dat zo is, maar dat is niet zo.

quote:
Geen sprake van dood door schuld was er in het Klimwand-arrest,[7] waarin het slachtoffer van ongeveer twaalf meter hoogte doodviel, omdat de verdachte het zekeringstouw al had losgekoppeld. Het gerechtshof overwoog dat de verdachte geen verwijt trof, omdat het aannemelijk was dat een reeks van geautomatiseerde handelingen die betrekking hadden op het zekeren, onopgemerkt waren overgegaan in een geautomatiseerde reeks van handelingen rondom losmaken van de zekering. De verdachte trof geen strafrechtelijk verwijt, omdat hij verontschuldigbaar uit automatisme had gehandeld.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:22:01 #277
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:14 schreef gombro het volgende:

[..]

Het kan nog sterker: een heel leger Fokkers kende hem niet, maar wist absoluut zeker dat die zielige tuinman onschuldig was en de vijf tokkie SS-ers hem weloverwogen geliquideerd hadden...
De reacties zijn soms hallucinant inderdaad. Feiten doen er niet toe, en verklaringen en constateringen van de politie, die ter plekke was, worden in twijfel getrokken op basis van slechts berichten in de media.

De vijf mannen zullen en moeten volgens een aantal mensen gewetenloze moordenaars van een volledig onschuldige man zijn, wat er ook wordt verklaard. :{
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:23:18 #278
3542 Gia
User under construction
pi_188655602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:16 schreef Repentless het volgende:

[..]

Is niet waar. Je kunt graag willen dat dat zo is, maar dat is niet zo.
[..]

Dat is toch niet te vergelijken! Dat is een ongeluk. Geen aanval op een persoon.

Als Martin nu agressief was en die vader aanviel of zo, dan kun je nog verdediging aanvoeren. Maar lijkt mij onnodig veel geweld te zijn geweest, of te hard aanpakken.
Als ze ieder een arm of been hadden vastgehouden, hadden ze hem ook in bedwang kunnen houden.

Dit valt m.i. echt niet goed te praten.
pi_188655637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:23 schreef Gia het volgende:

Als Martin nu agressief was en die vader aanviel of zo, dan kun je nog verdediging aanvoeren.
Waar haal je die malle aannames toch vandaan dat hij niet agressief was? Jouw lieve Martin was een practiserende pedofiel, deal with it.
pi_188655658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken! Dat is een ongeluk. Geen aanval op een persoon.

Als Martin nu agressief was en die vader aanviel of zo, dan kun je nog verdediging aanvoeren. Maar lijkt mij onnodig veel geweld te zijn geweest, of te hard aanpakken.
Als ze ieder een arm of been hadden vastgehouden, hadden ze hem ook in bedwang kunnen houden.

Dit valt m.i. echt niet goed te praten.
Daar weten jij en wij helemaal niets van.
pi_188655666
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:16 schreef Repentless het volgende:

[..]

Is niet waar. Je kunt graag willen dat dat zo is, maar dat is niet zo.
[..]

Maar mij lijkt deze situatie hier niet echt van toepassing.

Als straks blijkt dat hij is overleden vanwege het feit dat meerdere mannen op hem lagen, dan lijkt mij toch voorzienbaar dat als je iemand zo in bedwang houdt dit verkeerd af kan lopen.

Is hij overleden aan iets wat totaal niet gerelateerd is aan dat meerdere mannen bovenop hem lagen, dan kan het natuurlijk anders worden, maar dan gaat het meer om dat dan wellicht de handelingen normaal zijn voor het aanhouden en het gevolg niet te voorkomen was zonder hem dan maar niet aan te houden.

Al verwacht ik dat laatste niet. Zou het echt zo zijn dat de doodsoorzaak niet gerelateerd is, dan lijkt mij dat de politie dat wel naar buiten zou brengen.
pi_188655680
Niemand hier weet iets zeker.
pi_188655682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:25 schreef gombro het volgende:

[..]

Waar haal je die malle aannames toch vandaan dat hij niet agressief was? Jouw lieve Martin was een practiserende pedofiel, deal with it.
Staat dat laatste vast, of roep je maar wat?
pi_188655696
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Niemand hier weet iets zeker.
En toch, je zou ze de kost moeten geven.
pi_188655706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Staat dat laatste vast, of roep je maar wat?
De politie zegt dat er reden is aan te nemen dat er daadwerkelijk een zedenmisdrijf plaatsvond. Dat vind ik voldoende. Niet voldoende om iemand dood te maken, Maar wel om te pogen hem vast te houden.
pi_188655716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:16 schreef Repentless het volgende:

[..]

Is niet waar. Je kunt graag willen dat dat zo is, maar dat is niet zo.
[..]

Excuus, je hebt gelijk; ik zie nu dat artikel 307 onlangs uit het Wetboek van Strafrecht is geschrapt.

Mea Culpa.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188655751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:28 schreef Jippo het volgende:

[..]

En toch, je zou ze de kost moeten geven.
Ik weet alles zeker en ben een dure kostganger :)
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:32:00 #288
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is toch niet te vergelijken! Dat is een ongeluk. Geen aanval op een persoon.

Als Martin nu agressief was en die vader aanviel of zo, dan kun je nog verdediging aanvoeren. Maar lijkt mij onnodig veel geweld te zijn geweest, of te hard aanpakken.
Als ze ieder een arm of been hadden vastgehouden, hadden ze hem ook in bedwang kunnen houden.

Dit valt m.i. echt niet goed te praten.
Ik had wel weer verwacht dat de reactie "niet te vergelijken" zou komen. Daar ging het niet om.

Het ging erom of je per definitie schuldig bent als door jouw handelen iemand overlijdt. Dat is dus niet zo, dat moet blijken uit het strafrechtelijk onderzoek, en dat moet getoetst worden aan de wet. Dat is dus niet bij voorbaat te zeggen.
pi_188655774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:28 schreef gombro het volgende:

[..]

De politie zegt dat er reden is aan te nemen dat er daadwerkelijk een zedenmisdrijf plaatsvond.
Dan hoef je nog geen praktiserend pedofiel te zijn.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:32:26 #290
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188655782
Het gaat er bij mij niet in dat die 5 gasten die gast niks hebben aangedaan. Als ze echt stoer waren zeggen ze gewoon dat hem even goed op zn plek wilden zetten en dat hij daardoor is overleden en dan gewoon hun (waarschijnlijk relatief lichte) straf uitzitten. Maar de vermoorde onschuld uithangen is laf en gemakkelijk, zeker nu er iemand dood is. Neem dan gewoon je verantwoordelijkheid.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_188655788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan hoef je nog geen praktiserend pedofiel te zijn.
Oh nee? Kan het ook een tijdelijke hobby zijn? Vertel, deel je expertise met ons onwetenden....
pi_188655810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef gombro het volgende:

[..]

Oh nee? Kan het ook een tijdelijke hobby zijn?
Als je je een béétje in die materie zou hebben verdiept, zou je weten dat de meeste van dit soort zedenmisdrijven gepleegd worden door gelegenheidsdaders.

En het feit dat het OM zich verder in totaal zwijgen hult, geeft mij op zijn minst te denken. Dan vind ik jouw beschuldiging wel erg cru.
pi_188655812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:32 schreef gombro het volgende:

[..]

Oh nee? Kan het ook een tijdelijke hobby zijn? Vertel, je weet er kennelijk alles van..
Er wordt niet gezegd dat de gedode man dat zedenmisdrijf heeft gepleegd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:35:03 #294
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188655825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar mij lijkt deze situatie hier niet echt van toepassing.

Als straks blijkt dat hij is overleden vanwege het feit dat meerdere mannen op hem lagen, dan lijkt mij toch voorzienbaar dat als je iemand zo in bedwang houdt dit verkeerd af kan lopen.

Is hij overleden aan iets wat totaal niet gerelateerd is aan dat meerdere mannen bovenop hem lagen, dan kan het natuurlijk anders worden, maar dan gaat het meer om dat dan wellicht de handelingen normaal zijn voor het aanhouden en het gevolg niet te voorkomen was zonder hem dan maar niet aan te houden.

Al verwacht ik dat laatste niet. Zou het echt zo zijn dat de doodsoorzaak niet gerelateerd is, dan lijkt mij dat de politie dat wel naar buiten zou brengen.
Lijkt jou inderdaad. Dat is wat ik al een paar keer probeer aan te geven: dat moet blijken uit het onderzoek, en daarna moet dat getoetst worden.

Overigens heeft de politie al naar buiten gebracht dat er geen verband is tussen de acties van de mannen en de dood van de man.
pi_188655854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:35 schreef Repentless het volgende:

[..]

Overigens heeft de politie al naar buiten gebracht dat er geen verband is tussen de acties van de mannen en de dood van de man.
Ow? Dat moet dan zeer kortelings naar buiten zijn gebracht. Telegraaf?
pi_188655973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er wordt niet gezegd dat de gedode man dat zedenmisdrijf heeft gepleegd.
Ach verdraaid, natuurlijk, Sinterklaas kan het ook gedaan hebben. Die is sowieso de meest waarschijnlijke verdachte...

Had ik even niet aan gedacht, sorry...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:43:02 #297
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188656001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:41 schreef gombro het volgende:
Ach verdraaid, natuurlijk, Sinterklaas kan het ook gedaan hebben. Die is sowieso de meest waarschijnlijke verdachte...
Net zo geloofwaardig als dat die vijf niets met zijn dood te maken hebben.
pi_188656022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:41 schreef gombro het volgende:
Ach verdraaid, natuurlijk, Sinterklaas kan het ook gedaan hebben. Die is sowieso de meest waarschijnlijke verdachte...

Had ik even niet aan gedacht, sorry...
Ik ga liever uit van feiten dan meteen iemand op de brandstapel gooien omdat je dénkt dat hij iets fouts heeft gedaan. Maar jouw posts in deze thread geven allang aan dat jij aannames genoeg bewijs vindt. Triest.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188656065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:43 schreef Woelwater het volgende:

Net zo geloofwaardig als dat die vijf niets met zijn dood te maken hebben.
Zullen we het zedenmisdrijf en de mogelijke betrokkenheid bij dood maar even als twee losse items behandelen? En ze niet in de blender gooien? Lijkt me voor de discussie wel zo hygienisch...
pi_188656111
Dat er een zedendelict is gepleegd concludeert het OM onder meer op basis van gesprekken met ooggetuigen. Vanwege de ophef en onrust die de zaak heeft opgeroepen in de samenleving heeft justitie besloten die informatie nu al vrij te geven, ook al is het onderzoek nog niet afgerond.

Dus die mensen hebben gezien hoe die man een kind loopt te betasten?
pi_188656117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:46 schreef gombro het volgende:

[..]

Zullen we het mogelijke zedenmisdrijf en de mogelijke betrokkenheid bij dood maar even als twee losse items behandelen?
Lijkt me een heel strak plan ^O^
Maar doe het dan ook clean, vandaar ... fixed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')