abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 december 2019 @ 12:38:16 #126
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190493596
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Lastig dit, als iemand mijn kind pakt dan pak ik hem of haar.

En dan heb je een achterban van vier andere mannen. Je slaat niet zomaar iemand op zijn bek. Ik geloof ergens niet vanuit mijn moederhart dat ze zich hebben ingehouden op dat moment.

Maar dat is niet meer dan mijn onderbuik gevoel.

Dat weggezet wordt als burger arrest is fijn voor de betrokken partijen, maar qua gevoel kan ik daar niet helemaal bij. Vijf tegen een is al lastig.
En wat kan hij zich verweren nu?

Dus als het mijn kind zou zijn dan sla ik die vent kapot.
En twee hij pleegt misbruik overdag in een speeltuin en filmt dat tegelijkertijd.En iemand roept ook nog die ouders terwijl het gebeurt ofzo.

Knap
Zit je nou mensen te bedreigen op basis van je onderbuik ? Lekker voorbeeld voor je kind dan.
pi_190493722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 06:22 schreef Montagui het volgende:
Met VIJF man op iemand gaan zitten die zich niet kan uitspreken. Ik blijf het nogal wat vinden.

Misschien hebben ze geen geweld gebruikt (in de zin van slaan, schoppen etc), maar ik vind met 5 man op iemand gaan zitten aardig overdreven en misschien ook wel onder een vorm van geweld vallen. Het OM vond het geen geweld, althans niet om te vervolgen, en ik ben geen jurist, maar als leek zou ik hier toch een rechter zich over willen zien uitspreken.
Dit inderdaad
pi_190493803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Zit je nou mensen te bedreigen op basis van je onderbuik ? Lekker voorbeeld voor je kind dan.
Ik bedreig helemaal niemand omdat er nog nooit een man met een telefoon voor mijn ontklede dochtertje stond. Zou die er wel staan, ik zou niet rustig op iemand op te politie gaan zitten wachten
  dinsdag 17 december 2019 @ 13:34:37 #129
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_190494442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik bedreig helemaal niemand omdat er nog nooit een man met een telefoon voor mijn ontklede dochtertje stond. Zou die er wel staan, ik zou niet rustig op iemand op te politie gaan zitten wachten
Dus jij zou hem mishandelen maar je vind het raar dat de 5 mannen de vent hebben vastgepakt en overgedragen hebben aan de poltie?
pi_190494860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:34 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Dus jij zou hem mishandelen maar je vind het raar dat de 5 mannen de vent hebben vastgepakt en overgedragen hebben aan de poltie?
Ja, ik zou zijn onderbroek over zijn hoofd getrokken hebben...
pi_190500376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:59 schreef ootjekatootje het volgende:

Ja, ik zou zijn onderbroek over zijn hoofd getrokken hebben...
Kan ie aan ze eigen remspoor sniffen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')