Het laatste wat ik weet is dat daar nog onderzoek naar werd gedaan, ze zijn niet voor niets nog steeds verdachten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Repentless het volgende:
Je blijft beweren dat deze man is "doodgemaakt", terwijl er door de politie is verklaard dat er geen verband is.
Je weet dat je ook verdachte kunt zijn van mishandeling?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet is dat daar nog onderzoek naar werd gedaan, ze zijn niet voor niets nog steeds verdachten.
Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die door de val van de fiets gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden, hij zal in dat geval niet opslag dood zijn geweest en zich dus mogelijk nog verzet hebben/geprobeerd hebben weg te komen, waardoor er nog reden was voor de mannen om hem in bedwang te houden tot de politie er was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hij heeft 32 jaar geleefd zonder te overlijden en nadat de politie arriveerde bij die vijf man die bovenop hem lagen hebben ze hem nog geprobeerd te reanimeren.
Ja, hij is toevallig dit weekend, nét om die tijd een natuurlijke dood gestorven![]()
Als die vader hem niet had aangesproken had hij wel dood naast dat bankje gelegen, want tsja, dit weekend ging hij nou eenmaal dood.. Vanzelf..
Ftfyquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afgaande op de berichtgeving vamuit die buurt en de posts van de lui hier die die buurt kennen kunnen we ons er wel een beetje een voorstelling van maken. nee
Nu heb je dus dezelfde gedachtegang als die tokkies.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Praten mensen dit serieus goed? Ze zouden die 5 tokkies kapot moeten schieten.
Wat wordt er goed gepraat? Waarom zouden ze die 5 mannen kapot moeten schieten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is zo paradoxaal, dat het bijna niet serieus kan zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het misdadige is dat jij en de jouwen dat anderen in de mond leggen. Terwijl niemand hier expliciet beweert dat de tuinman wel een pedo geweest zal zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef AchJa het volgende:
Is totaal niet van toepassing op deze zaak, jullie willen dat graag omdat het wel een pedo moet zijn.
Waarom heb je überhaupt 5 man nodig om 1 iemand tegen te houden. Waarom ga je ook nog eens zo ver dat deze komt te overlijden terwijl er nog niks is bewezen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu heb je dus dezelfde gedachtegang als die tokkies.
Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.quote:[quote]Op maandag 26 augustus 2019 22:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben niets aan het rechtvaardigen, ik vraag jou wanneer het volgens jou wel geoorloofd is om in te grijpen, aan de hand van een aantal voorbeelden.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:02 schreef Repentless het volgende:
Zo zou het inderdaad moeten blijkbaar. Want anders ben je direct een 'tokkie', als je je vaderinstinct volgt en erop afgaat.
Ja er zijn serieus mensen die begrip proberen te vragen voor mensen die de dood van een ander op hun geweten hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een aneurysma in zijn hersenen en is die door de val van de fiets gescheurd en is hij aan de gevolgen daarvan overleden, hij zal in dat geval niet opslag dood zijn geweest en zich dus mogelijk nog verzet hebben/geprobeerd hebben weg te komen, waardoor er nog reden was voor de mannen om hem in bedwang te houden tot de politie er was.
Als er sprake was van een aneurysma, is de val misschien wel de directe aanleiding voor zijn dood maar niet de oorzaak en dan is zijn dood ook absoluut niet de schuld van die mannen.
Hahaha. Nu durven ze dat niet meer nee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:00 schreef gombro het volgende:
[..]
Het misdadige is dat jij en de jouwen dat anderen in de mond leggen. Terwijl niemand hier expliciet beweert dat de tuinman wel een pedo geweest zal zijn.
"Er vol in gaan" is iets anders dan erop afgaan. Maar je stelt alleen maar tegenvragen, zonder mijn vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.
[..]
Hoe kom je er toch bij dat ze er vol in zijn gegaan? De politie, die heel veel beter op de hoogte is van wat er zich daar precies heeft afgespeeld, ziet daar geen enkele aanwijzing voor, op basis waarvan denk jij het beter te weten dan de politie?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je vaderinstinct volgen was het toch? Er vol in zonder dat je weet wat er aan de hand is.
[..]
Dit is toch wel the limit. Zelf met allerlei aanames komen over aneurysma's, van de fiets vallen en allerlei ongein en dan anderen de maat gaan nemen...quote:
Je denkt toch hopelijk niet dat iemand zich door zo'n zelfingenomen pedant schoolmeestertje als jou laat weerhouden?quote:
Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:04 schreef Repentless het volgende:
"Er vol in gaan" is iets anders dan erop afgaan. Maar je stelt alleen maar tegenvragen, zonder mijn vraag te beantwoorden.
Of bedoel je met "rollercoaster aan emoties en adrenaline" dat je de rust zelve bent? Dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:02 schreef Repentless het volgende:
Dat is (nogmaals) niet goedpraten, maar wel begrip hebben voor een rollercoaster aan emoties en adrenaline die op dat moment de boventoon voeren.
Het is gewoon een mogelijkheid, hij zou niet de eerste zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]![]()
Hele rare bocht om er maar vanuit te kunnen gaan dat die vijf geen schuld zouden hebben aan zijn dood.
Weet je niks van, wijsneus. Kan best een heterdaadje geweest zijn. Dat jij dat niet wilt, is van een heel andere orde. En irrelevant.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:
Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.
Ik probeer geenszins de aandacht af te leiden. Ik stelde in een post de vraag of je een 'tokkie' bent als je ingrijpt. Jij beantwoordde dat met "Ja."quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.
Heb je dat wetsartikel nog gevonden? Je weet wel, van toen je suggereerde dat jurisprudentie een groot woord was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:05 schreef gombro het volgende:
[..]
Je denkt toch hopelijk niet dat iemand zich door zo'n zelfingenomen pedant schoolmeestertje als jou laat weerhouden?
Dit is wel een heel doorzichtige poging...quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef gombro het volgende:
Weet je niks van, wijsneus. Kan best een heterdaadje geweest zijn. Dat jij dat niet wilt, is van een heel andere orde. En irrelevant.
Ik kom helemaal niet met aannames, ik kom met een (niet ondenkbaar) scenario, waarvan ik bovendien nooit beweerd heb dat het de waarheid is, slechts dat het wel een mogelijk scenario is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is toch wel the limit. Zelf met allerlei aanames komen over aneurysma's, van de fiets vallen en allerlei ongein en dan anderen de maat gaan nemen...
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga jouw vraag dan ook helemaal niet beantwoorden aangezien de vraag niet relevant is. Jij probeert de aandacht af te leiden richting ingrijpen icm een heterdaadje. Dat is zoals al gezegd totaal niet van toepassing op deze zaak.
Edit: Dit zei je ook in dezelfde post he?
[..]
Of bedoel je met "rollercoaster aan emoties en adrenaline" dat je de rust zelve bent? Dat kan natuurlijk ook nog...
Yup, en ik heb je uitgelegd waarom. Iets met Minority Report.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:14 schreef Repentless het volgende:
Ik probeer geenszins de aandacht af te leiden. Ik stelde in een post de vraag of je een 'tokkie' bent als je ingrijpt. Jij beantwoordde dat met "Ja."
De term zelf liet je achterwege maar je beschreef het gewoon...quote:Daarna vroeg ik of dat voor andere situaties ook geldt, waarna jij het verschil met 'heterdaad' te berde bracht, niet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |