Daar de uitdager 1 mtr 65 is en ik 2 mtr 18 ben is het voor mij 'n makkie hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:21 schreef BassieW het volgende:
Zo heeft iemand mij uit gedaagd voor een ordinair straatgevecht.
Dan zijn er twee afspraken:
1) geen gebruik van wapen(s) en/of voorwerpen
2) alleen hij en ik één tegen één
Verder geen regels, straatvechten dus verder alles toegestaan.
Ik ga die uitdaging wel aan,
maar wat zou jij doen.? Wel of niet vechten.?
Dus mijn gevechtshouding voor een ordinair straatgevecht is perfect...........>>quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:26 schreef BassieW het volgende:
[..]
Daar de uitdager 1 mtr 65 is en ik 2 mtr 18 ben is het voor mij 'n makkie haha
Daarnaast is m ijn gevechtshouding perfect dus maakt hij geen schijn van kans tegen mij.!!
Johquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Joey is back
ONZ / Straatvechten wint niemand van mij want....
Dat is van mij ook niet te winnen hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Joey is back
ONZ / Straatvechten wint niemand van mij want....
Ik zou die uitdaging meteen aangaan.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:56 schreef dafish het volgende:
probleem bij mij is dat ze nooit komen opdagen. tegenstander praat rond: "ik ga vechten met dafish" maar als ze mijn historie horen vluchten ze snel naar het westen des lands.
Nee dan ram ik dat lelijke shirt door je strotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook zo "grappig" doen wanneer ik zó..........>
[ afbeelding ]
recht voor je sta.???
En hoe denk je dat te kunnen doen.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee dan ram ik dat lelijke shirt door je strot
ik zou me kapot lachenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook zo "grappig" doen wanneer ik zó..........>
[ afbeelding ]
recht voor je sta.???
Als je durft. Zijn gevechtshouding is perfect.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kan een modje deze TS uit z'n lijden verlossen?
@:vanillekwark
dat heb je goed gezien.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als je durft. Zijn gevechtshouding is perfect.
Wat probeer jij daarmee te suggereren.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:31 schreef halfway het volgende:
Nee doe ik niet aan, beetje holbewoner uithangen.
Maar als het dan toch moet, trap onder zijn zak en klaar weer.
Dat vechten een gebrek aan IQ is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:33 schreef BassieW het volgende:
[..]
Wat probeer jij daarmee te suggereren.??
REMEBER:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon niet moeilijk doen...
[ afbeelding ]
Ja regels zijn er om gebogen te worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:36 schreef BassieW het volgende:
[..]
REMEBER:
Klopt, maar dit zijn AFSPRAKEN.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja regels zijn er om gebogen te worden.
Met andere woorden;quote:
Maar wat als je niet weg lopen kan.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:45 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik zou gewoon, hard lachend, weglopen. Zo'n loser die denkt zijn problemen op te lossen door klappen uit te delen moet ik niet in mijn leven hebben.
@koosalbertsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:48 schreef BassieW het volgende:
[..]
Maar wat als je niet weg lopen kan.??
Aangezien ik niet wil vechten zijn er geen afspraken. Als je dan toch door blijft etteren en ik echt niet weg kan krijg je het eerste de beste harde en zware object wat ik van vinden tegen je slaap of ander onderdeel wat maakt dat je neer gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:38 schreef BassieW het volgende:
[..]
Klopt, maar dit zijn AFSPRAKEN.!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Aangezien ik niet wil vechten zijn er geen afspraken. Als je dan toch door blijft etteren en ik echt niet weg kan krijg je het eerste de beste harde en zware object wat ik van vinden tegen je slaap of ander onderdeel wat maakt dat je neer gaat.
Als het echt niet anders kan solar plexus, knie op neus en om het af te maken een jetser in je ballen.
Of haak en leg neer (afhankelijk van de situatie), dan solar plexus afgemaakt door vuist in gezicht. Dat laatste doet mij ook erg auw, dus door de pijnreactie kopschop ik je nog ff na.
Heb ik een vuurwapen op zak, nog fijner. Gewoon opbokken met dat gezeik.
Beetje deo uit mijn tas in je oog en je beschermt jezelf niet meer zo best. En Anders heb ik ook nog wel een aansteker in mijn tasje.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:26 schreef BassieW het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie mij dan eerst maar eens te raken op een kwetsbare / zwakke / gevoelige plek
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zoals je ziet zijn alle 6 kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd.!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Beetje deo uit mijn tas in je oog en je beschermt jezelf niet meer zo best. En Anders heb ik ook nog wel een aansteker in mijn tasje.
Zijn beide kleine meisjes vergeten dat ik 2 mtr 18 ben en daar nooit bij kunnen hahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:50 schreef Fancy2 het volgende:
Wel! Ik trek al je haren uit je hoofd!
Ik klim gewoon op je hoor. Benen stevig vastgeklemd om je middel en mijn handen je hoofd kaal plukkenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Zijn beide kleine meisjes vergeten dat ik 2 mtr 18 ben en daar nooit bij kunnen hahaha
Voordat je daaraan begin gooi ik je gewoon een paar meter verderop hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik klim gewoon op je hoor. Benen stevig vastgeklemd om je middel en mijn handen je hoofd kaal plukken
Nou, schop tegen de ballen in je strakke glimmende broekje dan maar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:00 schreef BassieW het volgende:
[b]klim je niet zomaar in want daar sta ik te breed voor haha
PARDON.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, schop tegen de ballen in je strakke glimmende broekje dan maar.
Dan wel, want die kan mij wel op m'nquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:05 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat als je nou iemand van 2meter(+) tegen komt? Dan zul je toch nek/gezicht moeten dekken.
Die zijn er maar heel weinig en verreweg de meeste relschoppers,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:20 schreef SoS87 het volgende:
Of je pakt iemand van je eigen lengte, kutkloontje
Ik knal je zo op je treiterquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:22 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die zijn er maar heel weinig en verreweg de meeste relschoppers,
ruziemakers en vechtersbaasjes zijn juist van die kleine ukkie's met
een gemiddelde lengte van slechts 1 mtr 60 tot 1 mtr 65.!!
Zie eerdere berichten.........quote:
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij probeert je af te leiden met dat kleine garnaaltje, dan slaat ie toe
Ja hoe is het ik ga niet alles teruglezen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zie eerdere berichten.........
[..]
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!
KOM OP DAN KANKERJONGquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zie eerdere berichten.........
[..]
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!
dit is dus mijn (perfecte) gevechtshouding.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:38 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dus mijn gevechtshouding voor een ordinair straatgevecht is perfect...........>>
1) Hals / longen
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieen
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende knie-beschermers zodat een aanval daarop weinig of niks uithaalt
!!! er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar
en zie hier het verschil tussen mijn 2 mtr 18 en zijn 1 mtr 65 haha
[ afbeelding ]
dus vertel maar,
hoe / wat / waar kan hij mij goed en/of doeltreffend
op een van mijn 6 kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken nog raken.??
(antwoord: niet één, nergens.!)
Wil je tegen mij vechten dan.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
KOM OP DAN KANKERJONG
het gifje bedenk je er maar bij
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar bovenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Voordat je daaraan begin gooi ik je gewoon een paar meter verderop haha
en hier..................>>
[ afbeelding ]
klim je niet zomaar in want daar sta ik te breed voor haha
jammer voor je, probeer opnieuw.!
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar boven
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Wil je tegen mij vechten dan.??
Kan hoor.!
Verder dan de rooie lijn kom je dan niet.............>>quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar boven
Gekomen bij de rode lijn grijp ik je aan je ballen en knijp die kapot! Haaa! Knock out!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:16 schreef BassieW het volgende:
[..]
Verder dan de rooie lijn kom je dan niet.............>>
[ afbeelding ]
en kan je mij nog steeds niets aandoen hahaha.!!
PARDON.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gekomen bij de rode lijn grijp ik je aan je ballen en knijp die kapot! Haaa! Knock out!
Hahahaha! Klaar gevecht. Meneer is knock out, geen praatjes meer!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
PARDON.??
Je weet niet wat je zegt.!!
Dat zullen we dan nog wel eens zien.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha! Klaar gevecht. Meneer is knock out, geen praatjes meer!
Zo zie je een man zijn enige zwakke plek!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.!!
Er zijn veel meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken domme gans.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo zie je een man zijn enige zwakke plek!
Maar nu ben jij dus knock out geknepen bij je ballen door een slim meisje!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef BassieW het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken domme gans.!
Je vergeet het dikgedrukt te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nu wel, ff 220 erop, 3 seconden is wel genoeg hahaha.!!
Geen wapens zei je. Pussy.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nu wel, ff 220 erop, 3 seconden is wel genoeg hahaha.!!
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar nu ben jij dus knock out geknepen bij je ballen door een meisje!
Dat zal wel lastig worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!
Hij is onraakbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad TS heeft geen ballen
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.
Een wijf die in m'n ballen knijptquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.
Kom danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:37 schreef BassieW het volgende:
[..]
Een wijf die in m'n ballen knijpt
is gewoon een valse stoephoer.!
En zodra die m'n ballen vastpakt gooi ik haar alle hoeken in.!
Dat kun je niet. Want zodra ik die ballen heb gegrepen ging jij door je knieën.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:37 schreef BassieW het volgende:
[..]
Een wijf die in m'n ballen knijpt
is gewoon een valse stoephoer.!
En zodra die m'n ballen vastpakt gooi ik haar alle hoeken in.!
Wat weet jij daar nou van.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Want zodra ik die ballen heb gegrepen ging jij door je knieën.
Amsterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef BassieW het volgende:
[..]
Als je tegen mij wilt vechten, kom maar naar Amsterdam.!
Ik ben 20 jaar muts.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase.
Die heb jij niet meer, want ik heb ze kapot geknepen, eunuchquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:49 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar muts.!
Dus ik weet al heel lang waar m'n ballen voor zijn.!!
Dat is waar de Johan Crijff ArenA, het mooiste stadion ter wereld, staatquote:
Die schopt @Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind mijn vechthouding toch echt wel beter hoor.
Jij begint mijn techniek door te hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:53 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die schopt @:Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij begint mijn techniek door te hebben
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniekquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniek
Geef toch maar gewoon toe!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:21 schreef BassieW het volgende:
Zo heeft iemand mij uit gedaagd voor een ordinair straatgevecht.
Ik ga die uitdaging wel aan,
maar wat zou jij doen.? Wel of niet vechten.?
In een straatgevecht is het je tegenstander vijand zo snel mogelijk uitschakelen door zo hard mogelijk op de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken te rammen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .
Ik ben niet lief .
Ik ga echt voor snel mogelijk op de zwakke plekken af.
Nu in deze tijd ?
Wel ik ben totaal anders als ik sla is het om je uit te schakelen en zo snel mogelijk.
Dus nee ik ga nu in deze tijd dit niet meer aan.
Ik zal in de bak belanden.
Nope, er is niet éénquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.
wel met een stokquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken haha
Zij kant knieën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:42 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nope, er is niet één
kwetsbare / zwakke / gevoelige plek van mij goed en/of doeltreffend te raken.!!
nou ik weet nog wel een zwakke plek: je zelfoverschatting.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ook niet want die pak ik gewoon af en gooi ik 'm weg.!
Alle kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn goede en volledig beschermdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zij kant knieën.
Bij de Hooft aangezien ik niet kan zien of je helm op heb.
De slaap , neus en oren .
Dan je armen de elleboog de pols.
Beide niet beschermd.
Zoals ik al zij als ik ga vechten ben.ik niet lief.
Alles wat ik kan breken ga ik breken .
Maar de meeste zwakke moment is als iemand denk dat hij geen zwakke plekken bezit.
Iemand moet een keer gaan aanvallen op dat moment komen er zwakke plekken vrij.
Een stabiele verdediging is leuk maar eens moet iemand gaan aanvallen.
Ben zelf 1,83 met gewicht van 124kilo gemiddelt.
Ik kan het ook anders vragen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:56 schreef BassieW het volgende:
[..]
Alle kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn goede en volledig beschermd
in geval van een hard ordinair straatgevecht.!
Mijn hoofd is ook amper te bereiken omdat ik 2 mtr 18 ben en daar heb ik ook mijn vuisten voor.!
Alles is goed en volledig beschermd of heel makkelijk te verdedigen, hoe snel je ook bent.!
Zo zie je dat er in mijn geval, zeker niet door zo’n ukkie van 1 mtr 65 niet één
kwetsbare / zwakke / gevoelige plek van mij goed en/of doeltreffend te raken is.!!
Je uitlokken .quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:23 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik kan het ook anders vragen.
Hoe zou jij dan proberen een aanval te openen
tegen mij in geval een straatgevecht wanneer ik zó..................>>
[ afbeelding ]
recht voor je zou staan.??
Klinkt leuk maar ik hou wel mijn verdediging vast zodat er in ieder geval in een straatgevechtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:27 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Je uitlokken .
Zodat je uit die houden gaat staan .
Zoals ik al zij.
Iemand moet beginnen met het gevecht.
Wel terwijl jij zo blijft staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik hou wel mijn verdediging vast zodat er in ieder geval in een straatgevecht
bij mij niet één kwetsbare / zwakke / gevoelige plek goed en/of doeltreffend te raken is.!!
Dat is lekker makkelijk voor mij want als jij een fractie van tijd naar je koffie kijktquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel terwijl jij zo blijft staan.
Dan drink ik me koffie wel verder op zonder verdediging.
Terwijl je dat wilt gaan proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk voor mij want als jij een fractie van tijd naar je koffie kijkt
zwaai ik meteen één been wijd en hoog op zodat er één van mijn veiligheidsschoenen met volle kracht flink tegen je aan komt. (waar precies merk je wel)
Keep dreaming.!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:39 schreef wuuht het volgende:
Op straat? 1 shoot van mij en je klettert keihard met je achterhoofd op de straatstenen
één klein stapje opzijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:46 schreef wuuht het volgende:
Gast je weet niet een wat ik met "een shoot" bedoel, het is iets wat niet te verdedigen is met kniebeschermers of dekking.
Ben zeer benieuwd naar het gevecht!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:48 schreef BassieW het volgende:
[..]
één klein stapje opzij
en ik zie je met volle vaart voorbij vliegen![]()
![]()
Ach, die win ik toch wel hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het gevecht!!
Waar wil je hem raken dan???quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Questular het volgende:
2.18 mtr? dus je bent zo traag als dikke stront door een trechter?
In die gevechteshouding? Nergens, dat lukt gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar wil je hem raken dan???
Mijn snelheid gaat ten koste van het voordeel van mijn lengte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Questular het volgende:
2.18 mtr? dus je bent zo traag als dikke stront door een trechter?
Als je bedoeld goed en/of doeltreffend rakenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar wil je hem raken dan???
Mij raken kan iedereen maar mij goed en doeltreffend raken,quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef Questular het volgende:
[..]
In die gevechteshouding? Nergens, dat lukt gewoon niet.
Na een uur nog geen reactie // antwoord........quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef BassieW het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag...........>>
[ afbeelding ]
Bwahahaha wat een gelul.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:09 schreef BassieW het volgende:
Best jammer van de verloren tijd.!
Ga je serieus een uitdaging aan, alles afgesproken,
komt die "mijnheer" @:SoS87 uit Kutrecht niet opdraven>>
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bwahahaha wat een gelul.
Jij bent juist niet komen opdagen, laffe herder die je bent.
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bwahahaha wat een gelul.
Jij bent juist niet komen opdagen, laffe herder die je bent.
Niet zo brutaal tegen mij.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben je nog stweds bezig joh hommotje
Er bestata gewoon kpd hier kastnicht
JAWEL!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:03 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!
[..]
Niet zo brutaal tegen mij.!!
Moet je eens doen wanneer ik recht voor je sta.!!quote:
Ik daag je uit tot een duel tot de doodquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:06 schreef BassieW het volgende:
[..]
Moet je eens doen wanneer ik recht voor je sta.!!
(maar dat durf je hoogstwaarschijnlijk niet)
Is goed maar dan nét niet dood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik daag je uit tot een duel tot de dood
Maar twee regels! Geen beschermende kleding en geen maillot.
Jij was er juist niet. Ik heb geen lange kerel gezien met een Ajax shirt. Ik was er om het te filmen en op dumpert te zetten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:03 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik was er dus WÉL maar die uit Kutrecht was er niet.!!
[..]
Niet zo brutaal tegen mij.!!
Evenwel gemiste kans om @SoS87 op DUMPERD geweldig zien af te gaan.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jij was er juist niet. Ik heb geen lange kerel gezien met een Ajax shirt. Ik was er om het te filmen en op dumpert te zetten.
Sjaak afhaak.
Ik weet niet hoe sos eruit ziet, maar jij had het over een Ajax shirt en die was daar niet. Heb een half uurtje met een blikje bier gestaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:36 schreef BassieW het volgende:
[..]
Evenwel gemiste kans om @:SoS87 op DUMPERD geweldig zien af te gaan.!
Wellicht dat @Fancy2 dat denkt te kunnen beantwoorden.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef BassieW het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag...........>>
Die J13 natuurlijk. Dat is zijn zwakke plek omdat dat een leeg plekje is. Als ik daar met mijn vuist ga, gaat hij naar die lege plek kijken en denken: Huh?. Concentratie weg en kan ik rustig mijn voltreffer vol beuken op die gele smiley! Reus straatvechter zijgt bewusteloos naar de grond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef BassieW het volgende:
[..]
Wellicht dat @:Fancy2 dat denkt te kunnen beantwoorden.?
Die "smiley" kan je toch niet bijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die J13 natuurlijk. Dat is zijn zwakke plek omdat dat een leeg plekje is. Als ik daar met mijn vuist ga, gaat hij naar die lege plek kijken en denken: Huh?. Concentratie weg en kan ik rustig mijn voltreffer vol beuken op die gele smiley! Reus straatvechter zijgt bewusteloos naar de grond.
Jij dom genoeg om te kijken wat ik raaktequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:43 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die "smiley" kan je toch niet bij
en wat ik al dacht, je bent dom genoeg om te richten op "J13"![]()
Hoe hoog kan jij springen.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij dom genoeg om te kijken wat ik raakte
Oh, en die gele smiley raak ik gemakkelijk wanneer ik hoog spring.
"E10"?quote:
Aannemen dat ik 167 kg weeg en niet hoog kan springen is een fout. Onderschat nooit, nooit je tegenstander. Faal jij!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:55 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe hoog kan jij springen.?
Zou het al knap vinden als jij met je 167 kg 'n ¼ meter kan halen
[..]
"E10"?
Dat is toch een lange Europese autoweg.?
Die 167 kg is het gemiddelde gewicht van schreeuwende viswijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Aannemen dat ik 167 kg weeg en niet hoog kan springen is een fout. Onderschat nooit, nooit je tegenstander. Faal jij!
Doe een beetje aardig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die 167 kg is het gemiddelde gewicht van schreeuwende viswijven
die het "vak" achter de ramen met "red-light" ontzettend missen door heimwee
en daarom moest ik spontaan het eerst aan jou denken.!!
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:11 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief,![]()
maar ook zeer realistisch.!
Tuurlijk wil ik vechten. Ik ram je in elkaar. Ik ga daar alleen niet voor naar Amsterdam komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:19 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik zeg; JA.!!
Of wil je vechten.??
Waar dan wel heen.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:05 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik vechten. Ik ram je in elkaar. Ik ga daar alleen niet voor naar Amsterdam komen
Nee, ik ga niet helemaal voor niks ergens heen reizenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef BassieW het volgende:
[..]
Waar dan wel heen.?
Is (K)utrecht misschien iets.?
Kennelijk ben je gewoon bang voor het moment wanneer ik zó.....>>quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet helemaal voor niks ergens heen reizen
Je weet niet wat je zegt blaft.!!quote:
Dat kan natuurlijk makkelijk.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:32 schreef Jantje2k het volgende:
Kun jij naar Dordrecht/ Gorinchem komen dan?
nee je stijve pik is echt te klein om met mij in de ring te stappen, dat kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt blaft.!!
Nog één keer voor alle duidelijkheid.
Volgend plaatje laat zien waar in een keihard ordinair straatgevecht altijd wel de eerste klappen/trappen op terecht komen.
Die plekken heb ik aangegeven met sterretjes.
Dat zijn natuurlijk ook de meest kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken die er zijn.
Daar waar ze m’n boven lijf het eerst willen raken is voor mij heel makkelijk te verdedigen met m’n vuisten, armen en ellebogen en zal voor mij geen gevaar opleveren.
[ afbeelding ]
Dan daar onder...............
Door het vele wielrennen zijn mijn bovenbenen zó gespierd dat die ontzettend veel kunnen hebben.
Dan de knieën, scheenbenen en enkels, vooral van die driftkikkertjes van 1 mtr 65 zien dat als eerste doelwit want dat zijn de weinige kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken waar ze goed bij kunnen. Maar ik draag knie- en scheenbeschermers en veiligheidsschoenen zodat dat geen enkele impact kan maken.
En meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken waar ze eventueel goed en/of doeltreffend op zouden kunnen gaan rammen zijn er niet en daarom is mijn gevechtshouding goed als perfect.!!
Snel vakjes gaan veranderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:15 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk makkelijk.!
Ik hoop dat ze daar een goed hospitaal hebben voor je
en dat jouw zorgverzekeringen goed op orde zijn.!!![]()
Je had al aangegeven dat je mij het eerst op vakje "E10" (zie foto) wilt treffen
[ afbeelding ]
maar als je goed kijkt zal je daar niets mee winnen want
dan trap je voor 90% ergens in de open lucht SUKKEL.!!
Ga jij ff googlen op "flikkers" of zoiets.......quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je stijve pik is echt te klein om met mij in de ring te stappen, dat kan echt niet hoor
Ik ben 20 jaar en jij zal in gevecht tegen mij zelf "mishandeld worden.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ik aangeklaagd zou worden voor kindermishandeling joh
Je mag me best p**pen als je daar zin in hebt.!quote:
Die laatste foto is duidelijk genoeg.!quote:
Wat snap je er njet aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef BassieW het volgende:
[..]
ok, "D8"
en waarom precies in vakje "D8"?
Ik vraag gewoon waarom je mij dan preciesquote:
Hoor hier een oud wijf lekker "bij"de"hand" zitten doen.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:04 schreef totebel het volgende:
Wat ik zou doen? Nou, je naar je kamer sturen en huisarrest geven, wat een ongelooflijk infantiel verhaal
Dus je weet wat zich precies in vakje "D8" bevind.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:02 schreef Jantje2k het volgende:
Omdat je je hand voor e4 hebt en d8 meer pijn doet
gwoon niet mans genoeg, dat zie je gelijk, dat moet jij helemaal niet willen johquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ga jij ff googlen op "flikkers" of zoiets.......
misschien dat daar iets van jouw gegading bij te vinden is.!
Dit gaat over straatvechten en niet over ehh..... wat jij zou willen.!
gewoon op het schoolpleintje proberen toch?quote:[..]
Ik ben 20 jaar en jij zal in gevecht tegen mij zelf "mishandeld worden.!
Die tijd heb ik al lang en breed gehad.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon op het schoolpleintje proberen toch?
ff wachten tot groep 8 naar huis is
Bij jou niet heel veel neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:11 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor hier een oud wijf lekker "bij"de"hand" zitten doen.!
[..]
Dus je weet wat zich precies in vakje "D8" bevind.?
(misschien wel, omdat je denkt dat het daar pijn kan doen)
Hoe bedoel je dat precies.??quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Met zo'n vechthouding ben je ook makkelijk te pakken.
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!quote:
genoten zekerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al lang en breed gehad.!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies.??
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!
En gelukkig heb ik niet de "edele"delen" van een nijlpaard of zoiets.!
Maar het is natuurlijk wel erg LAF én ongeoorloofd
om iemand zomaar vol tegen z'n ballen te trappen.!!
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:38 schreef leolinedance het volgende:
Met zo'n vechthouding ben je ook makkelijk te pakken.
Sow nou leg je wel druk op. Ik ben slechts 1.78m dus weet niet of ik 2.18m wel kan hebben.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!
Gewoon zoals ik het zeg!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies.??
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er nooit klachten over gehad.!
En gelukkig heb ik niet de "edele"delen" van een nijlpaard of zoiets.!
Maar het is natuurlijk wel erg LAF én ongeoorloofd
om iemand zomaar vol tegen z'n ballen te trappen.!!
Ja en nee, was toen van dezelfde leeftijd PAARDENLUL.!!quote:
Niet "mogen" is een groot woord in dit gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]Jij wilt een straatgevecht zonder regels, maar je mag niet in de ballen trappen?
Linedance is toch voor homo's.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Boksers zijn vaak goede dansers dus jij met je lijndansmoves pakt hem.!!
Valt uit te proberen toch.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sow nou leg je wel druk op. Ik ben slechts 1.78m dus weet niet of ik 2.18m wel kan hebben.!!
Hoe zou je mij dan "pakken" in een straatgevecht.??quote:
Niet "mogen" is een groot woord in dit gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Jantje2k het volgende:
[..]Jij wilt een straatgevecht zonder regels, maar je mag niet in de ballen trappen?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
Niet "mogen" is een groot woord in dit geval
maar iemand tegen z'n ballen trappen is LAF
dus waarom zou je dat dan ook gaan doen @:Jantje2k .??
Dat zullen we dan nog zien.!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
Niet "mogen" is een groot woord in dit geval
maar iemand tegen z'n ballen trappen is LAF
dus waarom zou je dat dan ook gaan doen @:Jantje2k .??
quote:
En je weet ook niet of ik wel of geen toque draag.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:27 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog zien.!
Maar dat zal denk ik niet de enige reden zijn.!
Niet hier questular noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook over @:Jantje2k.!
Hier is geen plaats voor een dom viswijf.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom niet. Questular is vaak een simpele etter
Nou dan ga ik weg uit dit topicquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:42 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hier is geen plaats voor een dom viswijf.!
Vertel.?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:46 schreef phoenyx het volgende:
Ik wil alleen nog het volgende zeggen
wel paar keer blijven zitten toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ja en nee, was toen van dezelfde leeftijd PAARDENLUL.!!
"broekkie"?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef sp3c het volgende:
nee joh, dat broekkie is echt stom hoor
Dacht ik wel dat je te classy schijterig bent voor een ordinair straatgevecht.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:59 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik ben te classy voor een ordinair straatgevecht.
ja das gay hoor, als je van mij een lesje wil moet je sowieso korte broeken gaan kopen want op deze manier ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:32 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je bedoeld deze.?.........>>
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat er "gay" is aan mijn blauwe trainingsbroek.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das gay hoor, als je van mij een lesje wil moet je sowieso korte broeken gaan kopen want op deze manier ga ik er niet eens aan beginnen
gewoon korte broeken kopen mietjequote:Op zondag 25 augustus 2019 00:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er "gay" is aan mijn blauwe trainingsbroek.!
Is het de kleur.? Dacht 't niet.
(heb nu zo'n zelfde aan, maar dan een zwarte)
Fechtuh?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:49 schreef sp3c het volgende:
ik zeg alleen dat hij niet mans genoeg is voor mij
dat zijn de meeste heteros ook niet
Je zwetst als een oud wijf.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon korte broeken kopen mietje
dan kunnen we praten als echte hombres
Mijn trainingsbroeken zijn juist heel praktisch.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:43 schreef sp3c het volgende:
en geen legging, verdomme, we gaan niet veldhockeyen ofzo
Forget it.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat een homofoob gedrag sp3cje, als hij homo is, waarom veroordeel je hem zo hard?
Je bent gewoon een flikker.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:49 schreef sp3c het volgende:
ik zeg alleen dat hij niet mans genoeg is voor mij
dat zijn de meeste heteros ook niet
Dan ram ik hem ff gauw bont en blauw en kreupel.!quote:
Is voor mij het zelfde.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:54 schreef HeatWave het volgende:
Sp3c is veel, maar geen flikker iig.
Wel een beetje een watje, maar soit.
Neuh, hij is een knuffelbeer, maar ga je te ver dan sloopt ie je zonder 2 keer met zijn ogen te knipperen, dat dan weer wel.quote:
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hij is een knuffelbeer, maar ga je te ver dan sloopt ie je zonder 2 keer met zijn ogen te knipperen, dat dan weer wel.
Klein is niet van toepassing, meer type "jij komt er niet in vriend" bij een club.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
(hoe klein is dat mietje.?)
Zal wel zo'n klein driftkikkertje zijn van amper 1 mtr 65 hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein is niet van toepassing, meer type "jij komt er niet in vriend" bij een club.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:01 schreef YokiKloon het volgende:
Ik durf dit wel aan. Met 1 hand op mijn rug.
Och jochie, daar zijn zoveel praktische oplossingen voor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:06 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zal wel zo'n klein driftkikkertje zijn van amper 1 mtr 65 haha
En dat wilt vechten tegen mij.??
(ik ben 2 mtr 18)
[..]Met één hand op je rug.?
En hoe wil jij dan een aanval tegen mij openen wanneer ik zó
[ afbeelding ]
recht voor je sta voor een straatgevecht.?
Gaat 'm niet worden want daar ben ik te gespierd voor.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef Karina het volgende:
Gewoon schop tegen de kuiten. En krabben en bijten.
En hoe / wat / waar denk je mij hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Och jochie, daar zijn zoveel praktische oplossingen voor.
F9 of G12, maar ik denk dat ik je eerder in je klauw knijp en je dan even vakkundig omdraai op een ontwrichtende manier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:15 schreef BassieW het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden want daar ben ik te gespierd voor.!
Jammer voor je, probeer opnieuw.!
[..]
En hoe / wat / waar denk je mij het
eerst goed en/of doeltreffend te kunnen raken.?
Ik zou zeggen, noem maar een vakje op de foto.!
(bijvoorbeeld; "E10")
[ afbeelding ]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef YokiKloon het volgende:
Maar om het kort samen te vatten, ik denk dat je met knie of enkelletsel, een schouder uit de kom, een tijdelijk verlamt handje, kinletsel en misschien wat gebitschade binnen 10 seconden op de grond ligt met of een knie in je nek of maatje 275-M. Schreeuwend om je moeder.
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mijquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef HeatWave het volgende:
Je kan nog zo sterk zijn, als iemand veel sneller is dan jij lig je alsnog met 3-4 klappen, je hebt geen idee waar het vandaan kwam.
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
F9 of G12, maar ik denk dat ik je eerder in je klauw knijp en je dan even vakkundig omdraai op een ontwrichtende manier.
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef Werkperd het volgende:
Natuurlijk uitwijken waar het kan maar bij provocatie altijd eerste tik uitdelen. Jezelf nooit defensief maar direct offensief opstellen.
Tsja, dan laat jij je maar ff gauw verrot slaan.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:31 schreef sp3c het volgende:
defence is sowieso voor klungels
ver onder mijn niveau
Bedankt voor alle info, je bent dus al in het nadeel. Je kent me niet, je kent mijn stijl niet, die beschermers gaan je niet helpen, je spiermassa maakt het alleen maar makkelijker, je overschatting ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?
Vergeten dat ik 2 mtr 18 ben.?
Dus geen knieschade en de rest kan je niet eens bij haha
Jammer voor je, probeer opnieuw.!.!
[..]
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mij
toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken.??
[..]
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!
[..]
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!
Vooral om de kans te ontnemen dat iemand je op één
van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zal treffen.!
Daar geef ik dus niemand de kans voor.!
Ja zo n softe houding had ik ook totdat ik een rechtse kreeg en ff niet wist waar ik meer was. Dus wanneer iemand op je afloopt moet je niet terughoudend zijn met goede bedoelingen zo van ik wil geen ruzie, aub geen problemen en blabla. Nee, meteen die vuist erop. Eerste klap levert altijd een schok op.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?
Vergeten dat ik 2 mtr 18 ben.?
Dus geen knieschade en de rest kan je niet eens bij haha
Jammer voor je, probeer opnieuw.!.!
[..]
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mij
toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken.??
[..]
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!
[..]
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!
Vooral om de kans te ontnemen dat iemand je op één
van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zal treffen.!
Daar geef ik dus niemand de kans voor.!
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!quote:
Je overschat jezelf.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:34 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Bedankt voor alle info, je bent dus al in het nadeel. Je kent me niet, je kent mijn stijl niet, die beschermers gaan je niet helpen, je spiermassa maakt het alleen maar makkelijker, je overschatting ook.
Maar mijn gevechtshouding is defensief genoegquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja zo n softe houding had ik ook totdat ik een rechtse kreeg en ff niet wist waar ik meer was. Dus wanneer iemand op je afloopt moet je niet terughoudend zijn met goede bedoelingen zo van ik wil geen ruzie, aub geen problemen en blabla. Nee, meteen die vuist erop. Eerste klap levert altijd een schok op.
Heb een wijze levensles daaruit getrokken.
Dat zeg ik, al je zwakke plekken zijn al gevonden en passen exact binnen mijn stijl. Waar wil je afspreken?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!
Maar elke klap die verkkerd aankomt of op één van
je kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken terecht komt kan fataal wezen.!
[..]
Je overschat jezelf.!
Spierenmassa is kracht en incasseringsvermogen.!
Jonge lul niet. Te veel naar karatekid gekeken of wat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef BassieW het volgende:
[..]
Maar mijn gevechtshouding is defensief genoeg
dat een eerste klap naar mij gericht niets zal uithalen.!
In mooi Amsterdam doen.??quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:42 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, al je zwakke plekken zijn al gevonden en passen exact binnen mijn stijl. Waar wil je afspreken?
Nog meer zwakke plekken gespot, niet de slimste en een slecht geheugen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:44 schreef BassieW het volgende:
[..]
In mooi Amsterdam doen.??
En hoe / wat / waar denk je mij het
eerst goed en/of doeltreffend te kunnen raken.?
Ik zou zeggen, noem maar een vakje op de foto.!
(bijvoorbeeld; “E10”)
[ afbeelding ]
Daar kan toch (bijna) niemand bij want ik ben 2 mtr 18 lang.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:45 schreef HeatWave het volgende:
Je hoofd staat er niet op, en dat is mijn doel, meteen voor het neusbotje, ram, klaar.
Noem er eens één dan.?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nog meer zwakke plekken gespot, niet de slimste en een slecht geheugen.
Bijna niemand, je woont niet in china vriend.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Daar kan toch (bijna) niemand bij want ik ben 2 mtr 18 lang.!
(kies maar een vakje)
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jonge lul niet. Te veel naar karatekid gekeken of wat.
Over domme goedkope nepfilmpjes gesproken............quote:
Wat? Is het gespeeld wil je zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Over domme goedkope nepfilmpjes gesproken............![]()
ja nee met zo'n instelling kan ik niet werken hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!
Maar elke klap die verkkerd aankomt of op één van
je kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken terecht komt kan fataal wezen.!
Anders gevraagd;quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan en dat bevestig je nu nogmaals.
Het vakje dat ik nu quotequote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
Anders gevraagd;
in welk vakje zie je dan een "zwakke plek.?
Alsof er iets "mis en/of "fout" is met mijn trainingsbroek.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee met zo'n instelling kan ik niet werken hoor
broekkie erbij
helemaal niks, eet wat pindakaas ofzo
Ik had ik er al twee genoemd kut en je mutaties ook. Succes Rambo, ik ga pitten want ik heb morgen circuittraining.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:55 schreef BassieW het volgende:
[..]
Noem er maar 1, bijvoorbeeld "E10"
BlaBlaBlaquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:59 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik had ik er al twee genoemd kut en je mutaties ook. Succes Rambo, ik ga pitten want ik heb morgen circuittraining.
Bedankt, en jij ook met alles. Dat stuk ongeluk van je struikelt nog over een springtouwtje man.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
BlaBlaBla
en succes met de steppenrace morgen.!
Daar heeft @Werkperd vast wel een filmpje over.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Bedankt, en jij ook met alles. Dat stuk ongeluk van je struikelt nog over een springtouwtje man.
Doe maar ff huilen hoor, jankbal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het had ook iets nobeler geweest van @phoenyx omquote:Op zondag 25 augustus 2019 07:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Doe maar ff huilen hoor, jankbal.
Maar dat doe ik juist ook.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeie verdedigingspose maar je moet toch ook je vuisten gebruiken
Gewoon counteren
quote:¡¡¡ dat is iets wat ik nooit verliezen kan
want ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect !!!
1) Longen / hals
2) Plexus- solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellenbogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop niets uithaalt
¡¡¡ en zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd
en met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!
Zo'n pluche pop heeft geen gevoel........quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:12 schreef SpecialK het volgende:
Post uit 2014 op wijzijnvoetbal.nl
http://www.wijzijnvoetbal(...)c2292b0e6c742a2696e0
[..]
Jij durft niet recht voor mij te gaan staan, pamperboy.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:24 schreef BassieW het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iedereen die
hier zo hard tegen mij heeft lopen blaffen
dat ook zouden doen op het moment
wanneer ik recht voor hun zou staan.!!
Hoor de bange LollpopKloon aka @YokiKloon weer eens gillenquote:Op zondag 25 augustus 2019 12:12 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jij durft niet recht voor mij te gaan staan, pamperboy.
20 ben je toch? Wat ga je doen tegen ervaring, met je hoofd en je legging. ZEG MAAR WELK VAKJE JOCHIEquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor de bange LollpopKloon aka @:YokiKloon weer eens gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |