Zal wel zo'n klein driftkikkertje zijn van amper 1 mtr 65 hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein is niet van toepassing, meer type "jij komt er niet in vriend" bij een club.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:01 schreef YokiKloon het volgende:
Ik durf dit wel aan. Met 1 hand op mijn rug.
Och jochie, daar zijn zoveel praktische oplossingen voor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:06 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zal wel zo'n klein driftkikkertje zijn van amper 1 mtr 65 haha
En dat wilt vechten tegen mij.??
(ik ben 2 mtr 18)
[..]Met één hand op je rug.?
En hoe wil jij dan een aanval tegen mij openen wanneer ik zó
[ afbeelding ]
recht voor je sta voor een straatgevecht.?
Gaat 'm niet worden want daar ben ik te gespierd voor.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef Karina het volgende:
Gewoon schop tegen de kuiten. En krabben en bijten.
En hoe / wat / waar denk je mij hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Och jochie, daar zijn zoveel praktische oplossingen voor.
F9 of G12, maar ik denk dat ik je eerder in je klauw knijp en je dan even vakkundig omdraai op een ontwrichtende manier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:15 schreef BassieW het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden want daar ben ik te gespierd voor.!
Jammer voor je, probeer opnieuw.!
[..]
En hoe / wat / waar denk je mij het
eerst goed en/of doeltreffend te kunnen raken.?
Ik zou zeggen, noem maar een vakje op de foto.!
(bijvoorbeeld; "E10")
[ afbeelding ]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef YokiKloon het volgende:
Maar om het kort samen te vatten, ik denk dat je met knie of enkelletsel, een schouder uit de kom, een tijdelijk verlamt handje, kinletsel en misschien wat gebitschade binnen 10 seconden op de grond ligt met of een knie in je nek of maatje 275-M. Schreeuwend om je moeder.
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mijquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef HeatWave het volgende:
Je kan nog zo sterk zijn, als iemand veel sneller is dan jij lig je alsnog met 3-4 klappen, je hebt geen idee waar het vandaan kwam.
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
F9 of G12, maar ik denk dat ik je eerder in je klauw knijp en je dan even vakkundig omdraai op een ontwrichtende manier.
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef Werkperd het volgende:
Natuurlijk uitwijken waar het kan maar bij provocatie altijd eerste tik uitdelen. Jezelf nooit defensief maar direct offensief opstellen.
Tsja, dan laat jij je maar ff gauw verrot slaan.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:31 schreef sp3c het volgende:
defence is sowieso voor klungels
ver onder mijn niveau
Bedankt voor alle info, je bent dus al in het nadeel. Je kent me niet, je kent mijn stijl niet, die beschermers gaan je niet helpen, je spiermassa maakt het alleen maar makkelijker, je overschatting ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?
Vergeten dat ik 2 mtr 18 ben.?
Dus geen knieschade en de rest kan je niet eens bij haha
Jammer voor je, probeer opnieuw.!.!
[..]
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mij
toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken.??
[..]
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!
[..]
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!
Vooral om de kans te ontnemen dat iemand je op één
van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zal treffen.!
Daar geef ik dus niemand de kans voor.!
Ja zo n softe houding had ik ook totdat ik een rechtse kreeg en ff niet wist waar ik meer was. Dus wanneer iemand op je afloopt moet je niet terughoudend zijn met goede bedoelingen zo van ik wil geen ruzie, aub geen problemen en blabla. Nee, meteen die vuist erop. Eerste klap levert altijd een schok op.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Vergeten dat ik kniebeschermers heb.?
Vergeten dat ik 2 mtr 18 ben.?
Dus geen knieschade en de rest kan je niet eens bij haha
Jammer voor je, probeer opnieuw.!.!
[..]
Wat heeft een ukkie aan snelheid als die mij
toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken.??
[..]
Hahaha afgetraind spierweefsel krijg je echt niet zo makkelijk te pakken.!
[..]
Defensief zoals ik is erg belangrijk.!
Vooral om de kans te ontnemen dat iemand je op één
van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zal treffen.!
Daar geef ik dus niemand de kans voor.!
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!quote:
Je overschat jezelf.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:34 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Bedankt voor alle info, je bent dus al in het nadeel. Je kent me niet, je kent mijn stijl niet, die beschermers gaan je niet helpen, je spiermassa maakt het alleen maar makkelijker, je overschatting ook.
Maar mijn gevechtshouding is defensief genoegquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja zo n softe houding had ik ook totdat ik een rechtse kreeg en ff niet wist waar ik meer was. Dus wanneer iemand op je afloopt moet je niet terughoudend zijn met goede bedoelingen zo van ik wil geen ruzie, aub geen problemen en blabla. Nee, meteen die vuist erop. Eerste klap levert altijd een schok op.
Heb een wijze levensles daaruit getrokken.
Dat zeg ik, al je zwakke plekken zijn al gevonden en passen exact binnen mijn stijl. Waar wil je afspreken?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!
Maar elke klap die verkkerd aankomt of op één van
je kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken terecht komt kan fataal wezen.!
[..]
Je overschat jezelf.!
Spierenmassa is kracht en incasseringsvermogen.!
Jonge lul niet. Te veel naar karatekid gekeken of wat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef BassieW het volgende:
[..]
Maar mijn gevechtshouding is defensief genoeg
dat een eerste klap naar mij gericht niets zal uithalen.!
In mooi Amsterdam doen.??quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:42 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, al je zwakke plekken zijn al gevonden en passen exact binnen mijn stijl. Waar wil je afspreken?
Nog meer zwakke plekken gespot, niet de slimste en een slecht geheugen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:44 schreef BassieW het volgende:
[..]
In mooi Amsterdam doen.??
En hoe / wat / waar denk je mij het
eerst goed en/of doeltreffend te kunnen raken.?
Ik zou zeggen, noem maar een vakje op de foto.!
(bijvoorbeeld; “E10”)
[ afbeelding ]
Daar kan toch (bijna) niemand bij want ik ben 2 mtr 18 lang.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:45 schreef HeatWave het volgende:
Je hoofd staat er niet op, en dat is mijn doel, meteen voor het neusbotje, ram, klaar.
Noem er eens één dan.?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nog meer zwakke plekken gespot, niet de slimste en een slecht geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |