wel paar keer blijven zitten toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ja en nee, was toen van dezelfde leeftijd PAARDENLUL.!!
"broekkie"?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef sp3c het volgende:
nee joh, dat broekkie is echt stom hoor
Dacht ik wel dat je te classy schijterig bent voor een ordinair straatgevecht.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:59 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik ben te classy voor een ordinair straatgevecht.
ja das gay hoor, als je van mij een lesje wil moet je sowieso korte broeken gaan kopen want op deze manier ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:32 schreef BassieW het volgende:
[..]
Je bedoeld deze.?.........>>
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat er "gay" is aan mijn blauwe trainingsbroek.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja das gay hoor, als je van mij een lesje wil moet je sowieso korte broeken gaan kopen want op deze manier ga ik er niet eens aan beginnen
gewoon korte broeken kopen mietjequote:Op zondag 25 augustus 2019 00:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er "gay" is aan mijn blauwe trainingsbroek.!
Is het de kleur.? Dacht 't niet.
(heb nu zo'n zelfde aan, maar dan een zwarte)
Fechtuh?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:49 schreef sp3c het volgende:
ik zeg alleen dat hij niet mans genoeg is voor mij
dat zijn de meeste heteros ook niet
Je zwetst als een oud wijf.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon korte broeken kopen mietje
dan kunnen we praten als echte hombres
Mijn trainingsbroeken zijn juist heel praktisch.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:43 schreef sp3c het volgende:
en geen legging, verdomme, we gaan niet veldhockeyen ofzo
Forget it.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:44 schreef HeatWave het volgende:
Wat een homofoob gedrag sp3cje, als hij homo is, waarom veroordeel je hem zo hard?
Je bent gewoon een flikker.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:49 schreef sp3c het volgende:
ik zeg alleen dat hij niet mans genoeg is voor mij
dat zijn de meeste heteros ook niet
Dan ram ik hem ff gauw bont en blauw en kreupel.!quote:
Is voor mij het zelfde.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:54 schreef HeatWave het volgende:
Sp3c is veel, maar geen flikker iig.
Wel een beetje een watje, maar soit.
Neuh, hij is een knuffelbeer, maar ga je te ver dan sloopt ie je zonder 2 keer met zijn ogen te knipperen, dat dan weer wel.quote:
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hij is een knuffelbeer, maar ga je te ver dan sloopt ie je zonder 2 keer met zijn ogen te knipperen, dat dan weer wel.
Klein is niet van toepassing, meer type "jij komt er niet in vriend" bij een club.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
(hoe klein is dat mietje.?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |