Daar de uitdager 1 mtr 65 is en ik 2 mtr 18 ben is het voor mij 'n makkie hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:21 schreef BassieW het volgende:
Zo heeft iemand mij uit gedaagd voor een ordinair straatgevecht.
Dan zijn er twee afspraken:
1) geen gebruik van wapen(s) en/of voorwerpen
2) alleen hij en ik één tegen één
Verder geen regels, straatvechten dus verder alles toegestaan.
Ik ga die uitdaging wel aan,
maar wat zou jij doen.? Wel of niet vechten.?
Dus mijn gevechtshouding voor een ordinair straatgevecht is perfect...........>>quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:26 schreef BassieW het volgende:
[..]
Daar de uitdager 1 mtr 65 is en ik 2 mtr 18 ben is het voor mij 'n makkie haha
Daarnaast is m ijn gevechtshouding perfect dus maakt hij geen schijn van kans tegen mij.!!
Johquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Joey is back
ONZ / Straatvechten wint niemand van mij want....
Dat is van mij ook niet te winnen hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:41 schreef leolinedance het volgende:
Joey is back
ONZ / Straatvechten wint niemand van mij want....
Ik zou die uitdaging meteen aangaan.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:56 schreef dafish het volgende:
probleem bij mij is dat ze nooit komen opdagen. tegenstander praat rond: "ik ga vechten met dafish" maar als ze mijn historie horen vluchten ze snel naar het westen des lands.
Nee dan ram ik dat lelijke shirt door je strotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook zo "grappig" doen wanneer ik zó..........>
[ afbeelding ]
recht voor je sta.???
En hoe denk je dat te kunnen doen.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee dan ram ik dat lelijke shirt door je strot
ik zou me kapot lachenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie ook zo "grappig" doen wanneer ik zó..........>
[ afbeelding ]
recht voor je sta.???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |