quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:15 schreef Joey.v.S het volgende:
Zo is iemand van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos tegen mij; zie het effect;
[ afbeelding ]
Want hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken?? (niet dus)
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:15 schreef Joey.v.S het volgende:
Zo is iemand van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos tegen mij; zie het effect;
[ afbeelding ]
Want hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken?? (niet dus)
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:29 schreef Handleiding het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
één Roel van Velzen voor dit topic
Geen kloon. Dit is net als die marokkanenpiemelposter, eens in de zoveel tijd komt hij met een nieuw account dezelfde shit posten. En dat doet hij dus al jaaaaaaren en jaaaaaaren op diverse fora. Best zielig.quote:
Als je al jaren geen straatgevecht (quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Geen kloon. Dit is net als die marokkanenpiemelposter, eens in de zoveel tijd komt hij met een nieuw account dezelfde shit posten. En dat doet hij dus al jaaaaaaren en jaaaaaaren op diverse fora. Best zielig.
Die matige kamelenteen is niets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Als je al jaren geen straatgevecht () wint, dan moet je ergens mee pronken...
Het is er gewoon weer zo een die in zijn ballen getrapt wil worden. Je wil niet weten hoeveel er daarvan rondlopenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die matige kamelenteen is niets om trots op te zijn..
Schijnt een fetisj te zijn inderdaad...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is er gewoon weer zo een die in zijn ballen getrapt wil worden. Je wil niet weten hoeveel er daarvan rondlopenHet zou zou lekker zijn om gewoon een dagje door te brengen ZONDER dat iemand zijn ballen gemangeld wil hebben
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:10 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!!
Ach welnee. En nu weer zoet spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:10 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!!
en hoe denk jij jezelf te kunnen verdedigen wanneer ik zó.....>>quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Kom vechten dan! Dat bepaal jij hier helemaal niet, makker!
Ik zou het nog 10 keer posten. Gelukkig staat dit in ONZquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
en hoe denk jij jezelf te kunnen verdedigen wanneer ik zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
Eerst even 10 minuutjes reserveren voor een ROFLOLPIMP.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
en hoe denk jij jezelf te kunnen verdedigen wanneer ik zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |