Ach welnee. En nu weer zoet spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:10 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ De eerste de beste die mij dát flikt sloop ik meteen !!!
en hoe denk jij jezelf te kunnen verdedigen wanneer ik zó.....>>quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:21 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Kom vechten dan! Dat bepaal jij hier helemaal niet, makker!
Ik zou het nog 10 keer posten. Gelukkig staat dit in ONZquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
en hoe denk jij jezelf te kunnen verdedigen wanneer ik zó.....>>
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
Eerst even 10 minuutjes reserveren voor een ROFLOLPIMP.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
Gewoon over je heen pissen om mijn dominantie te tonen. Daarna maak ik je mijn bitch, en je kunt er niks tegen doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:15 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RECHT VOOR JE STA ???
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:21 schreef Hdero het volgende:
Gewoon je kaap iets recht trekken en wegvliegen net als Supeerman.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Eerst even 10 minuutjes reserveren voor een ROFLOLPIMP..
Allemaal blablablablablablabla maar niemandquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:25 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Gewoon over je heen pissen om mijn dominantie te tonen. Daarna maak ik je mijn bitch, en je kunt er niks tegen doen.
Gozer niemand geeft een neuk. Ga lekker naar een streetfight forum.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal blablablablablablabla maar niemand
met een antwoord hoe die mij eventueel goed en/of doeltreffend zou kunnen raken!!
In je noten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:27 schreef Joey.v.S het volgende:
Allemaal blablablablablablabla maar niemand
met een antwoord hoe die mij eventueel goed en/of doeltreffend zou kunnen raken!!
In je kruis.quote:
quote:
Ja dát is hetzelfde, maar dan moet je ze wél gelijk weten te vinden,quote:
Ik raak ze zo goed dat je nooit meer kindjes zult verwekken..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Joey.v.S het volgende:
Ja dát is hetzelfde, maar dan moet je ze wél gelijk weten te vinden,
precies goed weten te raken en hard genoeg weten te treffen........
HEB JE VET EN HOOFDLETTER AL EENS GEPROBEERD? DAN KOM JE NOG AGRESSIEVER OVER!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:14 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
Ja dát is hetzelfde, maar dan moet je ze wél gelijk weten te vinden,
precies goed weten te raken en hard genoeg weten te treffen........
¡¡¡ De eerste de beste die mij een schop in m'n noten geeft die sloop ik gelijk helemaal !!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:18 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Ik raak ze zo goed dat je nooit meer kindjes zult verwekken..
Kan niet. Je eerste reactie is je handen naar je kruis.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ De eerste de beste die mij een schop in m'n noten geeft die sloop ik gelijk helemaal !!!
Je moeder denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:20 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
¡¡¡ De eerste de beste die mij een schop in m'n noten geeft die sloop ik gelijk helemaal !!!
Als je wilt trappen mik op de knie. Ouch.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Kan niet. Je eerste reactie is je handen naar je kruis.
Dan schop ik je benen weg, en lig je vlak.
Dan trap ik je recht in je smoel, vóór je reageren kunt!
Mits je ze gelijk weet te vinden en ze precies goed weet te raken dan...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Kan niet. Je eerste reactie is je handen naar je kruis.
Dat zou natuurlijk heel smerig LAF wezen !!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:22 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Dan schop ik je benen weg, en lig je vlak.
Dan trap ik je recht in je smoel, vóór je reageren kunt!
Zoveel precisie is er ook weer niet nodig. Dat weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:26 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Mits je ze gelijk weet te vinden en ze precies goed weet te raken dan...
[..]
Dat zou natuurlijk heel smerig LAF wezen !!!
Er zijn geen regels in een straatgevecht. Dat zei je zelf.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:26 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
Mits je ze gelijk weet te vinden en ze precies goed weet te raken dan...
[..]
Dat zou natuurlijk heel smerig LAF wezen !!!
kniebeschermers dus dan gebeurd er helemaal niks !!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:25 schreef Hdero het volgende:
[..]
Als je wilt trappen mik op de knie. Ouch.Benen vastpakken van achteren en onderuit trekken is evt ook een optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |