Ik ben 20 jaar muts.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase.
Die heb jij niet meer, want ik heb ze kapot geknepen, eunuchquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:49 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar muts.!
Dus ik weet al heel lang waar m'n ballen voor zijn.!!
Dat is waar de Johan Crijff ArenA, het mooiste stadion ter wereld, staatquote:
Die schopt @Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind mijn vechthouding toch echt wel beter hoor.
Jij begint mijn techniek door te hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:53 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die schopt @:Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij begint mijn techniek door te hebben
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniekquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniek
Geef toch maar gewoon toe!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:21 schreef BassieW het volgende:
Zo heeft iemand mij uit gedaagd voor een ordinair straatgevecht.
Dan zijn er twee afspraken:
1) geen gebruik van wapen(s) en/of voorwerpen
2) alleen hij en ik één tegen één
Verder geen regels, straatvechten dus verder alles toegestaan.
Ik ga die uitdaging wel aan,
maar wat zou jij doen.? Wel of niet vechten.?
In een straatgevecht is het je tegenstander vijand zo snel mogelijk uitschakelen door zo hard mogelijk op de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken te rammen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .
Ik ben niet lief .
Ik ga echt voor snel mogelijk op de zwakke plekken af.
Nu in deze tijd ?
Wel ik ben totaal anders als ik sla is het om je uit te schakelen en zo snel mogelijk.
Dus nee ik ga nu in deze tijd dit niet meer aan.
Ik zal in de bak belanden.
Nope, er is niet éénquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.
wel met een stokquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken haha
Zij kant knieën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:42 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nope, er is niet één
kwetsbare / zwakke / gevoelige plek van mij goed en/of doeltreffend te raken.!!
nou ik weet nog wel een zwakke plek: je zelfoverschatting.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ook niet want die pak ik gewoon af en gooi ik 'm weg.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |