Er zijn veel meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken domme gans.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo zie je een man zijn enige zwakke plek!
Maar nu ben jij dus knock out geknepen bij je ballen door een slim meisje!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef BassieW het volgende:
[..]
Er zijn veel meer kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken domme gans.!
Je vergeet het dikgedrukt te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nu wel, ff 220 erop, 3 seconden is wel genoeg hahaha.!!
Geen wapens zei je. Pussy.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nu wel, ff 220 erop, 3 seconden is wel genoeg hahaha.!!
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar nu ben jij dus knock out geknepen bij je ballen door een meisje!
Dat zal wel lastig worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!
Hij is onraakbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad TS heeft geen ballen
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dan moet je m'n ballen wel eerst nog weten te vinden.!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.
Een wijf die in m'n ballen knijptquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb ik net gevonden, oen. Ontkennen heeft geen zin. Accepteer dat je het verliest van een meisje.
Kom danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:37 schreef BassieW het volgende:
[..]
Een wijf die in m'n ballen knijpt
is gewoon een valse stoephoer.!
En zodra die m'n ballen vastpakt gooi ik haar alle hoeken in.!
Dat kun je niet. Want zodra ik die ballen heb gegrepen ging jij door je knieën.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:37 schreef BassieW het volgende:
[..]
Een wijf die in m'n ballen knijpt
is gewoon een valse stoephoer.!
En zodra die m'n ballen vastpakt gooi ik haar alle hoeken in.!
Wat weet jij daar nou van.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Want zodra ik die ballen heb gegrepen ging jij door je knieën.
Amsterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef BassieW het volgende:
[..]
Als je tegen mij wilt vechten, kom maar naar Amsterdam.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |