PARDON.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, schop tegen de ballen in je strakke glimmende broekje dan maar.
Dan wel, want die kan mij wel op m'nquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:05 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat als je nou iemand van 2meter(+) tegen komt? Dan zul je toch nek/gezicht moeten dekken.
Die zijn er maar heel weinig en verreweg de meeste relschoppers,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:20 schreef SoS87 het volgende:
Of je pakt iemand van je eigen lengte, kutkloontje
Ik knal je zo op je treiterquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:22 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die zijn er maar heel weinig en verreweg de meeste relschoppers,
ruziemakers en vechtersbaasjes zijn juist van die kleine ukkie's met
een gemiddelde lengte van slechts 1 mtr 60 tot 1 mtr 65.!!
Zie eerdere berichten.........quote:
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hij probeert je af te leiden met dat kleine garnaaltje, dan slaat ie toe
Ja hoe is het ik ga niet alles teruglezen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zie eerdere berichten.........
[..]
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!
KOM OP DAN KANKERJONGquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zie eerdere berichten.........
[..]
Niet zo raar slap ouwehoeren jij.!!
dit is dus mijn (perfecte) gevechtshouding.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:38 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dus mijn gevechtshouding voor een ordinair straatgevecht is perfect...........>>
1) Hals / longen
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieen
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende knie-beschermers zodat een aanval daarop weinig of niks uithaalt
!!! er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar
en zie hier het verschil tussen mijn 2 mtr 18 en zijn 1 mtr 65 haha
[ afbeelding ]
dus vertel maar,
hoe / wat / waar kan hij mij goed en/of doeltreffend
op een van mijn 6 kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken nog raken.??
(antwoord: niet één, nergens.!)
Wil je tegen mij vechten dan.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:01 schreef SoS87 het volgende:
[..]
KOM OP DAN KANKERJONG
het gifje bedenk je er maar bij
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar bovenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
Voordat je daaraan begin gooi ik je gewoon een paar meter verderop haha
en hier..................>>
[ afbeelding ]
klim je niet zomaar in want daar sta ik te breed voor haha
jammer voor je, probeer opnieuw.!
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar boven
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:09 schreef BassieW het volgende:
[..]
Wil je tegen mij vechten dan.??
Kan hoor.!
Verder dan de rooie lijn kom je dan niet.............>>quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben lenig. Je kunt mij niet pakken. Ik kronkel tussen je benen naar boven
Gekomen bij de rode lijn grijp ik je aan je ballen en knijp die kapot! Haaa! Knock out!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:16 schreef BassieW het volgende:
[..]
Verder dan de rooie lijn kom je dan niet.............>>
[ afbeelding ]
en kan je mij nog steeds niets aandoen hahaha.!!
PARDON.??quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gekomen bij de rode lijn grijp ik je aan je ballen en knijp die kapot! Haaa! Knock out!
Hahahaha! Klaar gevecht. Meneer is knock out, geen praatjes meer!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:20 schreef BassieW het volgende:
[..]
PARDON.??
Je weet niet wat je zegt.!!
Dat zullen we dan nog wel eens zien.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha! Klaar gevecht. Meneer is knock out, geen praatjes meer!
Zo zie je een man zijn enige zwakke plek!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |