Ik ben 20 jaar muts.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkenningsfase.
Die heb jij niet meer, want ik heb ze kapot geknepen, eunuchquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:49 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar muts.!
Dus ik weet al heel lang waar m'n ballen voor zijn.!!
Dat is waar de Johan Crijff ArenA, het mooiste stadion ter wereld, staatquote:
Die schopt @Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind mijn vechthouding toch echt wel beter hoor.
Jij begint mijn techniek door te hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:53 schreef BassieW het volgende:
[..]
Die schopt @:Fancy2 wel ff vol in z'n ballen haha.!
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij begint mijn techniek door te hebben
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniekquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij snapt het Bassie wij straatvechters winnen op techniek
Geef toch maar gewoon toe!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is geen "techniek" maar dat is een valse sloerie-streek.!!
(want dáár zijn die ballen dus NIET voor bedoeld)
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:21 schreef BassieW het volgende:
Zo heeft iemand mij uit gedaagd voor een ordinair straatgevecht.
Dan zijn er twee afspraken:
1) geen gebruik van wapen(s) en/of voorwerpen
2) alleen hij en ik één tegen één
Verder geen regels, straatvechten dus verder alles toegestaan.
Ik ga die uitdaging wel aan,
maar wat zou jij doen.? Wel of niet vechten.?
In een straatgevecht is het je tegenstander vijand zo snel mogelijk uitschakelen door zo hard mogelijk op de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken te rammen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan in me jeugt in Eindhoven .
Ik ben niet lief .
Ik ga echt voor snel mogelijk op de zwakke plekken af.
Nu in deze tijd ?
Wel ik ben totaal anders als ik sla is het om je uit te schakelen en zo snel mogelijk.
Dus nee ik ga nu in deze tijd dit niet meer aan.
Ik zal in de bak belanden.
Nope, er is niet éénquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
Er zijn nog twee zwakken plekken.
Zie je ze ook?
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie geen hoofd dus tenzij hij een helm opheeft is dat zeker wel een zwakke plek. Klap op je neus doet behoorlijk pijn, op je oor ook trouwens.
wel met een stokquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Het feit dat ik 2 mtr 18 ben zijn het er maar heel weinig die mijn hoofd kunnen bereiken haha
Zij kant knieën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:42 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nope, er is niet één
kwetsbare / zwakke / gevoelige plek van mij goed en/of doeltreffend te raken.!!
nou ik weet nog wel een zwakke plek: je zelfoverschatting.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ook niet want die pak ik gewoon af en gooi ik 'm weg.!
Alle kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn goede en volledig beschermdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zij kant knieën.
Bij de Hooft aangezien ik niet kan zien of je helm op heb.
De slaap , neus en oren .
Dan je armen de elleboog de pols.
Beide niet beschermd.
Zoals ik al zij als ik ga vechten ben.ik niet lief.
Alles wat ik kan breken ga ik breken .
Maar de meeste zwakke moment is als iemand denk dat hij geen zwakke plekken bezit.
Iemand moet een keer gaan aanvallen op dat moment komen er zwakke plekken vrij.
Een stabiele verdediging is leuk maar eens moet iemand gaan aanvallen.
Ben zelf 1,83 met gewicht van 124kilo gemiddelt.
Ik kan het ook anders vragen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:56 schreef BassieW het volgende:
[..]
Alle kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken zijn goede en volledig beschermd
in geval van een hard ordinair straatgevecht.!
Mijn hoofd is ook amper te bereiken omdat ik 2 mtr 18 ben en daar heb ik ook mijn vuisten voor.!
Alles is goed en volledig beschermd of heel makkelijk te verdedigen, hoe snel je ook bent.!
Zo zie je dat er in mijn geval, zeker niet door zo’n ukkie van 1 mtr 65 niet één
kwetsbare / zwakke / gevoelige plek van mij goed en/of doeltreffend te raken is.!!
Je uitlokken .quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:23 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik kan het ook anders vragen.
Hoe zou jij dan proberen een aanval te openen
tegen mij in geval een straatgevecht wanneer ik zó..................>>
[ afbeelding ]
recht voor je zou staan.??
Klinkt leuk maar ik hou wel mijn verdediging vast zodat er in ieder geval in een straatgevechtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:27 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Je uitlokken .
Zodat je uit die houden gaat staan .
Zoals ik al zij.
Iemand moet beginnen met het gevecht.
Wel terwijl jij zo blijft staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar ik hou wel mijn verdediging vast zodat er in ieder geval in een straatgevecht
bij mij niet één kwetsbare / zwakke / gevoelige plek goed en/of doeltreffend te raken is.!!
Dat is lekker makkelijk voor mij want als jij een fractie van tijd naar je koffie kijktquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel terwijl jij zo blijft staan.
Dan drink ik me koffie wel verder op zonder verdediging.
Terwijl je dat wilt gaan proberen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk voor mij want als jij een fractie van tijd naar je koffie kijkt
zwaai ik meteen één been wijd en hoog op zodat er één van mijn veiligheidsschoenen met volle kracht flink tegen je aan komt. (waar precies merk je wel)
Keep dreaming.!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:39 schreef wuuht het volgende:
Op straat? 1 shoot van mij en je klettert keihard met je achterhoofd op de straatstenen
één klein stapje opzijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:46 schreef wuuht het volgende:
Gast je weet niet een wat ik met "een shoot" bedoel, het is iets wat niet te verdedigen is met kniebeschermers of dekking.
Ben zeer benieuwd naar het gevecht!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:48 schreef BassieW het volgende:
[..]
één klein stapje opzij
en ik zie je met volle vaart voorbij vliegen![]()
![]()
Ach, die win ik toch wel hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het gevecht!!
Waar wil je hem raken dan???quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Questular het volgende:
2.18 mtr? dus je bent zo traag als dikke stront door een trechter?
In die gevechteshouding? Nergens, dat lukt gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar wil je hem raken dan???
Mijn snelheid gaat ten koste van het voordeel van mijn lengte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Questular het volgende:
2.18 mtr? dus je bent zo traag als dikke stront door een trechter?
Als je bedoeld goed en/of doeltreffend rakenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar wil je hem raken dan???
Mij raken kan iedereen maar mij goed en doeltreffend raken,quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:54 schreef Questular het volgende:
[..]
In die gevechteshouding? Nergens, dat lukt gewoon niet.
Na een uur nog geen reactie // antwoord........quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef BassieW het volgende:
Geef eens antwoord op deze vraag...........>>
[ afbeelding ]
Bwahahaha wat een gelul.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:09 schreef BassieW het volgende:
Best jammer van de verloren tijd.!
Ga je serieus een uitdaging aan, alles afgesproken,
komt die "mijnheer" @:SoS87 uit Kutrecht niet opdraven>>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |