Bijna niemand, je woont niet in china vriend.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef BassieW het volgende:
[..]
Daar kan toch (bijna) niemand bij want ik ben 2 mtr 18 lang.!
(kies maar een vakje)
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jonge lul niet. Te veel naar karatekid gekeken of wat.
Over domme goedkope nepfilmpjes gesproken............quote:
Wat? Is het gespeeld wil je zeggen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
[..]
Over domme goedkope nepfilmpjes gesproken............![]()
ja nee met zo'n instelling kan ik niet werken hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik ben voor niets en voor niemand bang.!
Maar elke klap die verkkerd aankomt of op één van
je kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken terecht komt kan fataal wezen.!
Anders gevraagd;quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan en dat bevestig je nu nogmaals.
Het vakje dat ik nu quotequote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef BassieW het volgende:
[..]
Anders gevraagd;
in welk vakje zie je dan een "zwakke plek.?
Alsof er iets "mis en/of "fout" is met mijn trainingsbroek.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee met zo'n instelling kan ik niet werken hoor
broekkie erbij
helemaal niks, eet wat pindakaas ofzo
Ik had ik er al twee genoemd kut en je mutaties ook. Succes Rambo, ik ga pitten want ik heb morgen circuittraining.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:55 schreef BassieW het volgende:
[..]
Noem er maar 1, bijvoorbeeld "E10"
BlaBlaBlaquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:59 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik had ik er al twee genoemd kut en je mutaties ook. Succes Rambo, ik ga pitten want ik heb morgen circuittraining.
Bedankt, en jij ook met alles. Dat stuk ongeluk van je struikelt nog over een springtouwtje man.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef BassieW het volgende:
[..]
BlaBlaBla
en succes met de steppenrace morgen.!
Daar heeft @Werkperd vast wel een filmpje over.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Bedankt, en jij ook met alles. Dat stuk ongeluk van je struikelt nog over een springtouwtje man.
Doe maar ff huilen hoor, jankbal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom niet. Questular is vaak een simpele etter
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom niet. Questular is vaak een simpele etter
Het had ook iets nobeler geweest van @phoenyx omquote:Op zondag 25 augustus 2019 07:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Doe maar ff huilen hoor, jankbal.
Maar dat doe ik juist ook.!quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeie verdedigingspose maar je moet toch ook je vuisten gebruiken
Gewoon counteren
quote:¡¡¡ dat is iets wat ik nooit verliezen kan
want ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect !!!
1) Longen / hals
2) Plexus- solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellenbogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop niets uithaalt
¡¡¡ en zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd
en met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!
Zo'n pluche pop heeft geen gevoel........quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:12 schreef SpecialK het volgende:
Post uit 2014 op wijzijnvoetbal.nl
http://www.wijzijnvoetbal(...)c2292b0e6c742a2696e0
[..]
Jij durft niet recht voor mij te gaan staan, pamperboy.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:24 schreef BassieW het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iedereen die
hier zo hard tegen mij heeft lopen blaffen
dat ook zouden doen op het moment
wanneer ik recht voor hun zou staan.!!
Hoor de bange LollpopKloon aka @YokiKloon weer eens gillenquote:Op zondag 25 augustus 2019 12:12 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Jij durft niet recht voor mij te gaan staan, pamperboy.
20 ben je toch? Wat ga je doen tegen ervaring, met je hoofd en je legging. ZEG MAAR WELK VAKJE JOCHIEquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor de bange LollpopKloon aka @:YokiKloon weer eens gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |